Kurs Osteopatii Czaszkowo-Krzyżowej
Kurs Osteopatii Czaszkowo-Krzyżowej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Grupa docelowa usługi
Kurs Osteopatii Czaszkowo-Krzyżowej przeznaczony jest dla osób posiadających uprawnienia do pracy z Pacjentem według przepisów prawa polskiego. Osoby przystępujące do kursu Terapii cranio-sakralnej powinny posiadać podstawową wiedzę z zakresu anatomii człowieka. Kurs jest dedykowany w szczególności dla poniższych grup zawodowych:
- Fizjoterapeuci
- Masażyści
- Terapeuci manualni
- Osteopaci
- Terapeuci behawioralni, psychologowie, psychoterapeuci
- Logopedzi i neurologopedzi
- Naturoterapeuci
- Terapeuci ciała
- Lekarze, pielęgniarki, położne
Usługa kierowana jest również do uczestników projektów: Małopolski pociąg do kariery, Przepis na Rozwój, Kierunek Rozwój, Strefa Rozwoju 3.0, Lubuskie Bony Rozwojowe, Apetyt na Rozwój, Sądeckie Bony Szkoleniowe II, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe, Tarnowskie Bony Rozwojowe, Strefa Rozwoju Łódzkiej strefy ekonomicznej.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji03-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi160
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs Terapii Czaszkowo-Krzyżowej przekazuje fundamentalną wiedzę z zakresu osteopatii oraz przygotowuje do samodzielnego przeprowadzania wywiadu i terapii z wykorzystaniem poznanych technik pracy, uwzględniając zarówno biomechaniczne i biodynamiczne podejścia do terapii oraz strukturalne, jak i chemiczne, a także emocjonalne i energetyczne podłoża występowania problemów na polu czaszkowym. Struktura kursu umożliwia płynne wdrożenie zdobytej wiedzy w praktykę gabinetową.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje najważniejsze założenia terapii czaszkowo-krzyżowej | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje terapię czaszkowo- krzyżową oraz podstawowe pojęcia z nią związane | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje kości i szwy czaszki, punkty i obszary kraniometryczne, ich lokalizacje i sposoby palpacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje anatomiczne i funkcjonalne połączenia tworzące kontinuum czaszkowo-kręgosłupowo-krzyżowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje fizjologię trzewi, ruchów perystaltycznych układu pokarmowego, fizjologię stanu zapalnego oraz charakteryzuje globalne techniki wisceralne. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje Autonomiczny układ nerwowy, jego części współczulną, przywspółczulną i enteryczną, omawia korelacje zaburzeń autonomicznych z dysfunkcjami całego organizmu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik samodzielnie i prawidłowo stosuje techniki terapii czaszkowo-krzyżowej w różnych problemach pacjentów | Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie i prawidłowo stosuje techniki pracy na czaszce, szwach czaszkowych i oponach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie i prawidłowo stosuje techniki wisceralne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie i prawidłowo stosuje techniki pracy z płynami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie i prawidłowo stosuje techniki pracy z AUN oraz techniki pracy psychosomatycznej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje kompetencje społeczne podczas wykonywania terapii czaszkowo-krzyżowej | Kryteria weryfikacji Uczestnik komunikuje się z pacjentem uwzględniając aspekty emocjonalne i fizyczne podczas terapii czaszkowo-krzyżowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kształcenie ma charakter stacjonarny i trwa 19 dni. Są to zajęcia teoretyczno-praktyczne. Uczestnicy pracują w parach i wykonują poznane techniki na sobie nawzajem, pracując pod okiem Instruktora przy kozetkach, znajdujących się w sali.
Kurs Osteopatii Czaszkowo-Krzyżowej przeznaczony jest dla osób posiadających uprawnienia do pracy z Pacjentem według przepisów prawa polskiego. Osoby przystępujące do kursu Terapii cranio-sakralnej powinny posiadać podstawową wiedzę z zakresu anatomii człowieka. Kurs jest dedykowany w szczególności dla poniższych grup zawodowych:
- Fizjoterapeuci
- Masażyści
- Terapeuci manualni
- Osteopaci
- Terapeuci behawioralni, psychologowie, psychoterapeuci
- Logopedzi i neurologopedzi
- Naturoterapeuci
- Terapeuci ciała
- Lekarze, pielęgniarki, położne
Usługa kierowana jest również do uczestników projektów: Małopolski pociąg do kariery, Przepis na Rozwój, Kierunek Rozwój, Strefa Rozwoju 3.0, Lubuskie Bony Rozwojowe, Apetyt na Rozwój, Sądeckie Bony Szkoleniowe II, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe, Tarnowskie Bony Rozwojowe, Strefa Rozwoju Łódzkiej strefy ekonomicznej.
Kurs trwa łącznie 160 godzin szkoleniowych, które są ujęte w harmonogramie. Liczba godzin szkolenia została podana w godzinach szkoleniowych (1h szkoleniowa = 45 minut).
Przerwy nie są wliczone do czasu kursu.
Przerwy o łącznym czasie 17h zegarowych ujęte w harmonogramie (niewliczone do czasu kursu) nie zostały ujęte oddzielnie ze względu na praktyczny charakter kursu. Osoba prowadząca szkolenie robi je w momencie zakończenia danego etapu zabiegu. Tempo pracy podczas kursu może się różnić dla każdego uczestnika, więc nie ma możliwości podania precyzyjnego czasu rozpoczęcia i zakończenia przerwy.
PROGRAM:
MODUŁ 1 - PODSTAWY
Dzień 1
- Wprowadzenie: Przedstawiony zostanie program szkolenie, po czym nastąpi zapoznanie się z uczestnikami i poznanie ich oczekiwań względem szkolenia.
- Historia i filozofia
- Dotyk i palpacja
- Pływy, rytmy i energia organizmu oraz ich znaczenie
- Protokół palpacyjny
- Zastosowanie Punktów Równoważenia
- Palpacja kości mózgoczaszki, szwów czaszki oraz punktów kraniometrycznych
Dzień 2
- Wprowadzenie do uwalniania szwów czaszki w koncepcji biomechanicznej
- Uwalnianie punktów craniometrycznych
- Globalne techniki dla punktów craniometrycznych
- Wprowadzenie do istoty opon mózgowych
- Sierp mózgu i namiot móżdżku – teoria i praktyka uwalniania
- Wprowadzenie do kontinuum czaszkowo-kręgosłupowo-krzyżowego
- Równoważenie napięć kontinuum czaszkowo-kręgosłupowo-krzyżowego w koncepcji BLT
- Równoważenie napięć oponowych
Dzień 3
W ramach tego dnia szkolenia zapoznasz się z kośćmi tworzącymi mózgoczaszkę oraz posiądziesz praktyczne umiejętności ich uwalniania.
- Kość potyliczna – teoria i uwalnianie
- Kość czołowa – teoria i uwalnianie
- Kość ciemieniowa – teoria i uwalnianie
- Kość klinowa – teoria i uwalnianie
- Kość skroniowa – teoria i uwalnianie
- Medytacja w celu kreacji własnej Bezpiecznej Przestrzeni
Pierwsza z medytacji prowadzonych – polegająca na wykreowaniu własnej bezpiecznej przestrzeni, co stanowi narzędzie zarówno autoterapeutyczne dla kursantów, jak również może posłużyć za narzędzie terapeutyczne w procesie dla pacjenta.
Dzień 4
W ramach tego dnia szkolenia uczestnicy wprowadzeni zostaną w podstawy terapii narządów wewnętrznych w celu niwelowania aferentnego pobudzenia napięciowego kolumny kręgosłupa.
- Elementy fizjologii trzewnej
- Podstawowe testy bezpieczeństwa terapii jamy brzusznej
- Globalne techniki wisceralneotrzewna
- krezka jelita
- przełyk
- żołądek
- wątroba
- pęcherzyk żółciowy
MODUŁ 2 – AUN i podstawy energetyki ciała
Dzień 1
- Insygnia życia – wprowadzenie teoretyczne
- Autonomiczny Układ Nerwowy – teoria
- Autonomiczny Układ Nerwowy – badanie i terapia
- Czakra podstawy
- Czakra krzyżowa
- Kim jest Terapeuta w procesie? Jak uzyskać stan harmonii i złotego środka pomiędzy terapeutą, a pacjentem
Dzień 2
- Czakra splotu słonecznego
- Czakra serca
- Czakra gardła
- Płyn mózgowo rdzeniowy – jego funkcje, przepływ i badanie
- Bariera krew-mózg
- Praca płynowa – stymulacja przepływu krwi żylnej
- Medytacja dla koherencji serca z umysłem i otwarciem się na przepływ (flow): Druga ze wspólnych medytacji pozwalająca zjednoczyć serce z umysłem dla pełnej możliwości holistycznego spojrzenia na pacjenta zarówno z perspektywy wiedzy, jak i czucia drugiego człowieka. Ponadto otworzenie się na przepływ (flow) w połączeniu z dedykowanym układem rąk (mudry) pozwala płynniej poruszać się w procesie i rozwijać swój dobrostan gabinetowy.
Dzień 3
- Centrum trzeciego oka
- Praca z płatami mózgu
- Praca z podwzgórzem, przysadką i szyszynką
- Komory boczne, EV3 i CV4
- Czakra korony
- Medytacja równoważąca wszystkie czakry: Medytacja pozwalająca przeanalizować stan własnych centrów energetycznych, wyrównać dysbalansy energetyczne oraz polepszyć swój własny stan funkcjonowania na wszystkich poziomach.
Dzień 4
- Przepony funkcjonalne
- Praca manualna z płucami i sercem
MODUŁ 3 – Twarzoczaszka
Dzień 1
- Kości twarzoczaszki i ich szwy – palpacja i uwalnianie
- Kość nosowa, jarzmowa, szczękowa, lemiesz i podniebienie
- Oczodół
- Gałka oczna
Dzień 2
- Zatoki
- Różne metody treningów oddechowych, teoria oraz sesja praktyczna.
- Język i dno jamy ustnej
- Zęby i dziąsła
- Staw skroniowo-żuchwowy
Dzień 3
- Staw skroniowo-żuchwowy – kontynuacja
- Chrząstkozrost klinowo-podstawny
- Wprowadzenie do koncepcji pola elektromagnetycznego oraz terapeutycznego
- Praca z własnym polem elektromagnetycznym
- Medytacja rozwojowa dla wybaczenia, uzyskania przebaczenia i odnalezienia miłości własnej
Dzień 4
- Gardło, krtań i tchawica
- Indywidualna pełna sesja praktyczna
- Sesja pytań i odpowiedzi
MODUŁ 4 – NERWY CZASZKOWE I WSTĘP DO PSYCHOSOMATYKI
Dzień 1
- Nerwy czaszkowe
- Nerw błędny krok po kroku
- Teoria poliwagalna
- Przestrzeń jako element procesu
Dzień 2
- Patrzeć rękoma - unwinding
- Rozwinięcie koncepcji pola terapeutycznego
- Wprowadzenie do koncepcji transu terapeutycznego i hipnozy.
Dzień 3
- Wprowadzenie podstawowych metod hipnotycznych, zasad BHP transu i hipnozy
- Terapeuta jako backup Pacjenta
- Model drzwi, sali kinowej oraz sterowni
- Pytania projekcyjne, model zapalniczki oraz torby z narzędziami
- Powrót z podróży, czyli jak zamknąć proces transowy
- Indukcja sugestii hipnotycznych w procesie hipnozy
- Kotwica mentalna i sposoby jej aplikacji
- Ograniczenia hipnozy – syndrom Boga i jego konsekwencje
Dzień 4
- System detoksyfikacyjny ciała
- Pełna sesja transowa
- Sesja pytań i odpowiedzi
Moduł 5 - PSYCHOSOMATYKA
Dzień 1
- Wprowadzenie do fizjologii emocji
- Narządy a emocje
- Motylność narządu w uwalnianiu emocji
- Test kinezjologiczny w badaniu psychosomatycznym
- Jak mówić, aby nas słuchano?
Dzień 2
- Model przechodzenia traum psychoemocjonalnych z poziomu komórkowego, przez podświadomość do świadomych i dostrzegalnych emocji
- Kanały meridianów
- Role rodzinne i traumy generacyjne
Dzień 3
- Kontynuacja pracy z uwalnianiem psychosomatycznym poprzez punkty meridianowe, centra energetyczne i pola subtelne
- „We have to go deeper”Wprowadzony zostanie model regresji hipnotycznej, w ramach której uczestnicy będą mogli udać się w podróż po szlakach swojej duszy do poprzednich wcieleń, co otworzy drogę do prowadzenia procesów karmicznych.
- Medytacja dla 5 ranOstatni już proces medytacyjny, w ramach którego uczestnicy zostaną przeprowadzeni przez oczyszczanie 5 typów ran, jakie mogli otrzymać w trakcie swojej ziemskiej wędrówki. Medytacja zakończy całość szkolenia.
Walidacja:
Walidacja w formie testu odbywa się na zakończenie kursu. Obserwacja w warunkach symulowanych odbywa się poprzez zebranie nagrań podczas wykonywania wybranych ćwiczeń praktycznych. Testy i nagrania są sprawdzane przez osobę prowadzącą walidację najpóźniej w dzień następujący po kursie i wtedy znane są wyniki walidacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł I, dzień 1, punkty 1-4. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł I, dzień 1, punkty 5-7. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł I, dzień 2, punkty 1-4. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł I, dzień 2, punkty 5-8. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł I, dzień 3, punkty 1-3. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł I, dzień 3, punkty 4-5. W bloku szkol. uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł I, dzień 3, punkt 6. W bloku szkol. uwzględniono 10 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł I, dzień 4, punkty 1-2. W bloku szkol. uwzględniono 10 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł I, dzień 4, punkt 3. W bloku szkol. uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł II, dzień 1, punkty 1-3. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł II, dzień 1, punkty 4-6. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł II, dzień 2, punkty 1-3. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł II, dzień 2, punkty 4-6. W bloku szkol. Uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł II, dzień 2, punkt 7. W bloku szkol. uwzględniono 10 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł II, dzień 3, punkty 1-2. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł II, dzień 3, punkty 3-5. W bloku szkol. Uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł II, dzień 3, punkt 6. W bloku szkol. uwzględniono 10 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł II, dzień 4, punkt 1. W bloku szkol. uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 30-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł II, dzień 4, punkt 2. W bloku szkol. uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 30-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł III, dzień 1, punkty 1-2. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł III, dzień 1, punkty 3-4. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł III, dzień 2, punkty 1-3. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł III, dzień 2, punkty 4-5. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł III, dzień 3, punkty 1-2. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł III, dzień 3, punkty 3-4. W bloku szkol. Uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł III, dzień 3, punkt 5. W bloku szkol. uwzględniono 10 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł III, dzień 4, punkt 1. W bloku szkol. uwzględniono 10 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł III, dzień 4, punkty 2-3. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł IV, dzień 1, punkty 1-2. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł IV, dzień 1, punkty 3-4. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł IV, dzień 2, punkt 1. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł IV, dzień 2, punkty 2-3. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł IV, dzień 3, punkty 1-4. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł IV, dzień 3, punkty 5-8. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł IV, dzień 4, punkt 1. W bloku szkol. uwzględniono 10 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł IV, dzień 4, punkty 2-3. W bloku szkol. uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł V, dzień 1, punkty 1-2. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 13-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł V, dzień 1, punkty 3-5. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 13-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł V, dzień 2, punkt 1. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 14-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł V, dzień 2, punkty 2-3. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 14-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł V, dzień 3, punkt 1. W bloku szkol. uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 15-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł V, dzień 3, punkty 2-3. W bloku szkol. uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący Dawid Gut | Data realizacji zajęć 15-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 43 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 9 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 9 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 61,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 61,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Dawid Gut
Posiada doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia danych dotyczących oferowanej usługi do BUR.
Jako instruktor, Dawid bardzo duży nacisk kładzie na dogłębne zrozumienie anatomicznych i fizjologicznych zależności oraz podstaw do wykonywania terapii. Wraz ze szczegółową znajomością podstaw, łączy się świadomość odnośnie stosowanych technik. Stąd właśnie „rozumienie, zamiast odtwarzania” jest maksymą przyświecającą szkoleniom prowadzonym przez Dawida.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Do kursu Terapii Czaszkowo-Krzyżowej każdy uczestnik otrzymuje:
- obszerny skrypt z materiałami dydaktycznymi
- narzędzia do pracy podczas kursu
- certyfikat ukończenia kursu w języku polskim
- zaświadczenie MEN-III/1
Warunki uczestnictwa
- Przed dokonaniem zapisu na usługę, prosimy o kontakt z Organizatorem w celu potwierdzenia dostępności miejsc. Prosimy o kontakt mailowy spasja@spasja.pl lub telefoniczny.
- Następnie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie https://spasja.pl pod opisem wybranego szkolenia. Procedura opisana jest na stronie. W komentarzu należy zaznaczyć, że kurs będzie dofinansowany ze środków BUR oraz podać pełne dane do faktury.
- Po wysłaniu formularza i potwierdzeniu zapisu przez organizatora, można dokonać zapisu na usługę poprzez BUR.
- Wymagane jest przeczytanie i zaakceptowanie REGULAMINU świadczenia usług szkoleniowych SPASJA.
- Bez zapisu na stronie https://spasja.pl nie gwarantujemy rezerwacji miejsca na kurs
Informacje dodatkowe
- Kurs odbywa się w języku polskim
- Zwolnienie z VAT ze względu na rodzaj prowadzonej działalności (art. 43 ust 1 ustawy o VAT)
- Liczba godzin szkolenia została podana w godzinach szkoleniowych (1h szk.= 45 minut)
- Przerwy ujęte w harmonogramie (niewliczone do czasu kursu) nie zostały ujęte oddzielnie ze względu na praktyczny charakter kursu. Osoba prowadząca kurs robi je w momencie zakończenia danego etapu zabiegu. Tempo wykonywania zabiegu może się różnić dla każdego uczestnika, więc nie ma możliwości podania precyzyjnego czasu rozpoczęcia i zakończenia przerwy.
- Walidacja w formie testu odbywa się na zakończenie kursu. Obserwacja w warunkach symulowanych odbywa się poprzez zebranie nagrań podczas wykonywania wybranych ćwiczeń praktycznych. Testy i nagrania są sprawdzane przez osobę prowadzącą walidację najpóźniej w dzień następujący po kursie.
- Koszt szkolenia nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową
- Wymagane uczestnictwo w minimum 80% zajęć
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Sala szkoleniowa spełnia wymogi Sanepidu i Straży Pożarnej: bezpieczne i higieniczne warunki pracy.