Aktywne szkolenie pedagogiczne dla kadry przedszkolnej - Emocjonalność i zabawa cz.II
Możliwość dofinansowania
Aktywne szkolenie pedagogiczne dla kadry przedszkolnej - Emocjonalność i zabawa cz.II
Numer usługi 2025/03/11/36908/2614815
5 350,00 PLN
brutto
5 350,00 PLNnetto
178,33 PLNbrutto/h
178,33 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
KADRA PRZEDSZKOLNA
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji24-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
AKTYWNE SZKOLENIE PEDAGOGICZNE DLA KADRY PRZEDSZKOLNEJ MA NA CELU PODNIESIENIE KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW W ZAKRESIE PRACY W ZESPOLE ORAZ WARSZTATU TERAPEUTYCZNEGO/OPIEKUŃCZEGO (PSYCHOLOGIA, ZABAWY LOGOPEDYCZNE)Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje ofiarę przemocy i daje mu odpowiednie wsparcie | Kryteria weryfikacji - opisuje rodzaje przemocy u dzieci | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - rozpoznaje objawy przemocy u dzieci | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - reaguje na sytuacje przemocowe, które dotykają dziecko | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - kieruje dziecko i opiekunów na konsultacje do odpowiednich specjalistów. Charakteryzuje role instytucji oraz obowiązki prawne nauczycieli w zakresie zgłaszania przypadków przemocy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - wspiera dziecko, buduje z nim relację opartą na zaufaniu | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Panuje nad sytuacjami trudnymi, konfliktowymi | Kryteria weryfikacji Opisuje rodzaje sytuacji konfliktowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Pomaga dzieciom kontrolować emocje i rozumie ich frustrację | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Panuje nad sytuacją trudną, w sposób zrozumiały komunikuje swoje stanowisko | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Komunikuje się z rodzicami w trudnych sytuacjach dotyczących ich dziecka | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Nie zaognia sytuacji konfliktowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Prowadzi zajęcia z głoskami i literami | Kryteria weryfikacji przygotowuje dzieci do czytania | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji rozwija u dzieci umiejętność logicznego myślenia | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji rozwija aparat mowy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji doskonali spostrzegawczość wzrokową | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
Program:
Szkolenie w formie warsztatowej. Przerwy są elastyczne dostosowane do uczestników.
Warunki do osiągnięcia celu:
Szkolenie adresowane jest do kadry przedszkolnej różnego szczebla.
Zakres tematyczny usługi:
- Dziecko jako ofiara przemocy
- Wprowadzenie do problemu przemocy wobec dzieci
- Rozpoznawanie objawów przemocy u dzieci
- Dziecko doświadczające przemocy - jak się zachowuje i czego potrzebuje?
- Reagowanie na przemoc - rola nauczyciela i przedszkola
- Współpraca z rodzicami w sytuacjach trudnych
- Wsparcie psychologiczne dla dziecka - co może zrobić nauczyciel?
- Instytucje i procedury interwencji w przypadku przemocy wobec dziecka
- Rozwiązywanie konfliktów
- Charakterystyka sytuacji konfliktowych
- Jakim typem osobowości jesteśmy
- Metody regulacji sytuacji trudnych i konfliktowych
- Komunikacja i empatia
- Zabawy z głoskami i literami
- przygotowanie do czytania poprzez dokonywania podziału sł.w na sylaby,
- wybrzmiewanie głosek w nagłosie i wygłosie;
- rozpoznawanie znaku graficznego litery;
- rozwijanie umiejętności logicznego myślenia;
- nabywanie umiejętności tworzenia opowiadań i tworzenia do nich ilustracji
- rozwijanie aparatu mowy;
- doskonalenie spostrzegawczości wzrokowej;
- rozwijanie umiejętności dokonywania analizy i syntezy słuchowej i wzrokowej;
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 19
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Dziecko jako ofiara przemocy | Prowadzący Ilona Folwarczna | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Przerwa kawowa | Prowadzący Ilona Folwarczna | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Dziecko jako ofiara przemocy II | Prowadzący Ilona Folwarczna | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Przerwa obiadowa | Prowadzący Ilona Folwarczna | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Dziecko jako ofiara przemocy III | Prowadzący Ilona Folwarczna | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych | Prowadzący Jakub Cichocki | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Przerwa kawowa | Prowadzący Jakub Cichocki | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 Rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych II | Prowadzący Jakub Cichocki | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Przerwa obiadowa | Prowadzący Jakub Cichocki | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych III | Prowadzący Jakub Cichocki | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Przerwa kawowa | Prowadzący Jakub Cichocki | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych IV | Prowadzący Jakub Cichocki | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Zabawy z głoskami i literami | Prowadzący Magdalena Marczak - Pilipczuk | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Marczak - Pilipczuk | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Zabawy z głoskami i literami II | Prowadzący Magdalena Marczak - Pilipczuk | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Przerwa obiadowa | Prowadzący Magdalena Marczak - Pilipczuk | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Zabawy z głoskami i literami III | Prowadzący Magdalena Marczak - Pilipczuk | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Weryfikacja wiedzy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Weryfikacja wiedzy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 350,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 350,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto178,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto178,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 3
1 z 3
Magdalena Marczak - Pilipczuk
Trener wykazuje się ponad 20 letnim stażem pracy. Jest pedagogiem specjalnym, nauczycielem dyplomowanym, diagnostą MFDR, terapeutą, diagnostą ADOS-2, nauczycielem wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego oraz nauczycielem Montessori. Provider Neuroflow, przewodnicząca zespołów orzekających w PPP. Od wielu lat prowadzi swój gabinet terapeutyczny oraz realizuje szkolenia.
2 z 3
Jakub Cichocki
Trener biznesu, rozwoju osobistego, organizacji pozarządowych, konsultant kryzysowy, coach, menedżer sprzedaży. Z wykształcenia pedagog specjalny, absolwent psychologii biznesu oraz coachingu, szkoły trenerów biznesu Akademii SET. Zwolennik nauki przez doświadczenia, w tym także outdoor learningu.
Specjalizuje się w szkoleniach: liderskich i menedżerskich, szkoleniach z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Pracuje i szkoli także w zakresie równowagi w życiu zawodowym i osobistym, zarządzaniu stresem, inteligencji emocjonalnej zarządzaniu różnorodnością. Wspiera wprowadzanie zmian wykorzystując narzędzia takiej jak: coaching, mentoring, facylitację, design thinking. Prowadzi też projekty związane z etykietą biznesu w różnych obszarach jej funkcjonowania i kreowaniu marki osobistej. W codziennej pracy wykorzystuje takie narzędzia jak: MTQ Plus i MTQ 48 – badania odporności psychicznej, Extended DISC.
W swoich szkoleniach łączy teorię z doświadczeniem i pasją. Poszukuje rozwiązań nieszablonowych oraz wykorzystuje w nauce praktyczne działanie i doświadczenia. Współtworzy i wdraża programy rozwojowe w organizacjach, wspiera w poszukiwaniu nowych, nieszablonowych rozwiązań.
Specjalizuje się w szkoleniach: liderskich i menedżerskich, szkoleniach z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Pracuje i szkoli także w zakresie równowagi w życiu zawodowym i osobistym, zarządzaniu stresem, inteligencji emocjonalnej zarządzaniu różnorodnością. Wspiera wprowadzanie zmian wykorzystując narzędzia takiej jak: coaching, mentoring, facylitację, design thinking. Prowadzi też projekty związane z etykietą biznesu w różnych obszarach jej funkcjonowania i kreowaniu marki osobistej. W codziennej pracy wykorzystuje takie narzędzia jak: MTQ Plus i MTQ 48 – badania odporności psychicznej, Extended DISC.
W swoich szkoleniach łączy teorię z doświadczeniem i pasją. Poszukuje rozwiązań nieszablonowych oraz wykorzystuje w nauce praktyczne działanie i doświadczenia. Współtworzy i wdraża programy rozwojowe w organizacjach, wspiera w poszukiwaniu nowych, nieszablonowych rozwiązań.
3 z 3
Ilona Folwarczna
Jestem psychologiem pracującym na co dzień w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2 w Szczecinie. Nasza przygoda trwa już prawie 11 lat. Zajmuję się głównie diagnozowaniem dzieci i młodzieży. Prowadzę ponadto indywidualne treningi umiejętności wychowawczych dla rodziców oraz zajęcia grupowe metodą ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne. Pracowałam dodatkowo w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 1 w Szczecinie oraz III Liceum Ogólnokształcącym w Szczecinie. Studia psychologiczne ukończyłam w 2012 roku na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (specjalność-psychologia rodziny). Dodatkowo ukończyłam podstawowy kurs terapii systemowej organizowany przez WTTS w Poznaniu, kurs trenerski stowarzyszenia ,,Szkoła dla Rodziców i Wychowawców" w Warszawie oraz roczne szkolenie z terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży organizowane przez CTPB w Warszawie. Prywatnie jestem mamą pięcioletniej córeczki i ośmiomiesięcznego synka.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zajęcia w formie warsztatowej - uczestnicy nie otrzymują materiałów w wersji papierowej.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na usługę prosimy o kontakt z organizatorem szkolenia w celu rezerwacji miejsca na szkolenie.
Informacje dodatkowe
Na podstawie §3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień. , Uczestnicy, którzy otrzymują dofinansowanie w wysokości 70% lub wyższej nie opłacają VAT-u z usługi.
Adres
Adres
ul. Szczecińska 33
73-110 Stargard
woj. zachodniopomorskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
MACIEJ MONKIEWICZ
E-mail
maciej@supercomp.pl
Telefon
(+48) 512 053 247