KURS: ABC SOCIAL MEDIA U FRYZJERA/BARBERA
KURS: ABC SOCIAL MEDIA U FRYZJERA/BARBERA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest adresowany do osób, które prowadzą media społecznościowe w biznesie beauty, zarządzają profilami na Facebook i/lub Instagram i chcą nauczyć się używać własnego smartfonu do tworzenia ciekawych filmików/ rolek/ relacji. Dla tych osób, które w praktyce chcą poznać i nauczyć się montażu treści i ich publikowania w social mediach.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój".
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji20-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu nabycie i rozwijanie umiejętności z zakresu zarządzania salonem fryzjerskim / barber shopem. Służy pozyskaniu praktycznej wiedzy, jak uniknąć podstawowych błędów z zakresu: prawa, marketingu, zarządzania sobą oraz zespołem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zwiększy pewność siebie przed kamerą. | Kryteria weryfikacji Tworzy swobodne i naturalne występuje wideo. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Dostosuje swoje działania w social mediach do oczekiwań i potrzeb odbiorców, co przełoży się nawyższe zaangażowanie. | Kryteria weryfikacji Stosuje zasady wideomarketingu do tworzenia efektywnych materiałów promujących markę. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Samodzielnie stworzy wysokiej jakości wideo i opublikuje je w social mediach, dbając oprofesjonalny wygląd i przekaz. | Kryteria weryfikacji Praca praktyczna | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Opracuje i wdroży plan marketingowy oparty na materiałach wideo, dopasowany do swoich celówbiznesowych. | Kryteria weryfikacji Praca praktyczna | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Krytycznie ocenia tworzone treści wideo, identyfikując mocne strony oraz obszarywymagające poprawy. | Kryteria weryfikacji Praca praktyczna | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Promuje i analizuje wyniki wideo w social mediach, monitorując efektywność działań ioptymalizując kampanie. | Kryteria weryfikacji Praca praktyczna | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Stosuje zasady prawa autorskiego przy korzystaniu z muzyki, zdjęć i wizerunków osób trzecich wmateriałach wideo. | Kryteria weryfikacji Posługuje się podstawową wiedzą z zakresu podstaw prawa autorskiego | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje wideo do budowania i rozwoju biznesu oraz marki, przyczyniając się do realizacji celówmarketingowych. | Kryteria weryfikacji Definiuje swoje cele biznesowe i opracowuje sposoby przekazu wideo. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Buduje pozytywne relacje z klientami. | Kryteria weryfikacji Skutecznie komunikuje się za pomocą wideo. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa będzie realizowana w godzinach zegarowych = 8 h.
Czas przerw wlicza się do czasu szkolenia.
Uczestnik potwierdzi swoją obecność podpisując się na liście obecności.
Program szkolenia jest dostosowany do potrzeb osób, które prowadzą media społecznościowe w biznesie beauty, zarządzają profilami na Facebook i/lub Instagram i chcą nauczyć się używać własnego smartfonu do tworzenia ciekawych filmików/ rolek/ relacji. Dla tych osób, które w praktyce chcą poznać i nauczyć się montażu treści i ich publikowania w social mediach.
Szkolenie będzie zawierało część teoretyczną i praktyczną. Forma zajęć będzie dostosowana do specyfiki kursu i zapewni skuteczną realizację celu edukacyjnego usługi. Podczas części teoretycznej uczestnicy będą słuchać wykładów, oglądać prezentacje multimedialne. Część praktyczna odbędzie się w formie rozbudowanych warsztatów – ćwiczeń praktycznych:
- pracy w parach na własnym smartfonie / nagrywanie wideo,
- pracy z kartami coachingowymi,
- ćwiczeń wykonywanych w notesach,
- dyskusji i pytaniach
Uczestnik otrzyma notatnik, długopis oraz opiekę poszkoleniową.
Należy zabrać ze sobą prywatny telefon.
Program
Temat 1: Rozpoczęcie kursu, przywitanie, zapoznanie się z uczestnikami, przedstawienie planu.
Temat 2: Wprowadzenie do świata social mediów.
1. Wprowadzenie do głównych platform social media: Facebook, Instagram, TikTok – rola wideo na tych platformach.
2. Wykorzystanie wideo w marketingu, budowanie marki osobistej.
3. Podstawowe zasady tworzenia wideo na potrzeby social mediów.
4. Omówienie potrzeb kursantów: jakie cele chcą osiągnąć poprzez tworzenie wideo.
Temat 3: Ćwiczenia praktyczne na własnym smartfonie oraz praca w grupach.
1. Oswojenie się z aparatem smartfona: ustawienia, kadrowanie, oświetlenie, stabilizacja obrazu.
2. Podstawowe zasady montażu: cięcia, tempo wideo, struktura opowieści.
3. Tworzenie krótkich filmików z wykorzystaniem aplikacji mobilnych.
4. Kreatywne ćwiczenia: nagrywanie mini-wideo w parze i solo (np. reklamówka produktu, prezentacja siebie,
storytelling, prezentacja usługi salonowej).
5. Praca w grupach nad pomysłem na wideo.
6. Montaż wideo krok po kroku za pomocą aplikacji mobilnych (np. CapCut, TikTok).
Temat 4 - Czas na pytania. Omówienie wątpliwości związanych z nagrywaniem, montowaniem i publikowaniem
wideo.
Temat 5 - Prezentacja multimedialna, ćwiczenia praktyczne
1. Prezentacja technik nagrywania wysokiej jakości wideo: ujęcia, dźwięk, światło, kadrowanie.
2. Monitorowanie wyników i statystyk: jak analizować reakcje na wideo, mierzenie zaangażowania i dotarcia (np. likes,
udostępnienia, czas oglądania).
3. Narzędzia analityczne w social mediach, jak poprawić wyniki na podstawie analizy danych.
4. Odbiór otoczenia i ich reakcja.
Temat 6 – Omówienie materiałów wideo i ich analiza, edycja wideo, wskazówki.
1. Wspólna analiza przykładów wideo: co działa, a co można poprawić.
2. Wskazówki dotyczące edycji wideo: jak poprawić jakość, dodawanie efektów, tekstów, filtrów, przejść.
3. Optymalizacja wideo do różnych platform social media.
Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Rozpoczęcie kursu, przywitanie, zapoznanie się z uczestnikami, przedstawienie planu. | Prowadzący Natalia Kloc | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Wprowadzenie do świata social mediów. | Prowadzący Natalia Kloc | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Ćwiczenia praktyczne na własnym smartfonie oraz praca w grupach. | Prowadzący Natalia Kloc | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Czas na pytania. Omówienie wątpliwości związanych z nagrywaniem, montowaniem i publikowaniem wideo. | Prowadzący Natalia Kloc | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Prezentacja multimedialna, ćwiczenia praktyczne | Prowadzący Natalia Kloc | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Omówienie materiałów wideo i ich analiza, edycja wideo, wskazówki. | Prowadzący Natalia Kloc | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto187,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto187,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Natalia Kloc
Wykształcenie:
Wkrótce kończy studia magisterskie w języku angielskim International Management.
Ukończyła studia licencjackie na uczeni Akademii Wychowania Fizycznego.
Ukończyła kurs z Videomarketingu, Instagram, Video mobile (2024)
Ukończyła kurs MANAGER FRYZJER/ BARBER (2024)
Od 3 lat współtworzy/tworzy treści dla Barber Academy generując skutecznie wzrosty zasięgów.
Kompetencje i doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat .
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Notatnik i długopis.
Warunki uczestnictwa
BRAK
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój".
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE
Fakturę wystawi organ prowadzący: Barber Academy Ewa Wolaniuk-Kloc Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 282, 54-432 Wrocław
NIP: 8943177868
VAT ZW zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. a ustawy z dnia 11.03.2004 r. podatku od towarów i usług (Dz.U. 2011.177.1054 z późn. zm.)
Uczestnik otrzyma zaświadczenie ukończenia kursu na podst. §23 ust. 3,4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).
Adres
Adres
Lokalizacja spełnia wysokie standardy i jest zaakceptowana przez Sanepid oraz Straż Pożarną jako placówka oświatowa. Miejsce jest świetnie skomunikowane z PKP, PKS, centrum miasta.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- - ogólnodostępny, darmowy parking, - lokal na parterze, - gratis: kawa, ciastka, napoje, lunch