Social Media dla Przedsiębiorców – Doskonalenie Warsztatu Podniesienie kompetencji w zakresie zaawansowanej obsługi mediów społecznościowych, planowania treści oraz budowania spójnej strategii marki w sieci. Moduł 2 i 3
Możliwość dofinansowania
Social Media dla Przedsiębiorców – Doskonalenie Warsztatu Podniesienie kompetencji w zakresie zaawansowanej obsługi mediów społecznościowych, planowania treści oraz budowania spójnej strategii marki w sieci. Moduł 2 i 3
Numer usługi 2025/03/09/158356/2608936
720,00 PLN
brutto
720,00 PLNnetto
90,00 PLNbrutto/h
90,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedsiębiorcy i pracownicy posiadający podstawową wiedzę o mediach społecznościowych, którzy chcą doszlifować swoje umiejętności w zakresie prowadzenia profesjonalnych kanałów social media.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji12-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
• Zrozumienie roli mediów społecznościowych w strategii marketingowej• Nauka tworzenia angażujących treści dostosowanych do grupy docelowej
• Zdobycie umiejętności planowania publikacji i analizy wyników
• Poznanie narzędzi automatyzacji i zarządzania social mediami
• Optymalizacja profili pod kątem algorytmów i trendów
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętność stworzenia podstawowej strategii komunikacji w social media | Kryteria weryfikacji • Aktywność w trakcie szkolenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się • Tworzenie spójnych, estetycznych treści | Kryteria weryfikacji • Wykonanie zadania praktycznego (stworzony harmonogram publikacji + przykładowy post) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Planowanie publikacji i korzystanie z narzędzi automatyzujących | Kryteria weryfikacji • Udział w sesji Q&A | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się • Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych | Kryteria weryfikacji Test słowny | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
Wprowadzenie do szkolenia, wstępny zarys tematów dotyczących działań w sieci
Strategia w Social Media (wybór kanałów, analiza grupy docelowej) cz.2
Tworzenie angażujących treści (posty, reelsy, stories)
Planowanie treści i narzędzia do automatyzacji (Meta Business Suite, Canva)Nagrywanie rolek w praktyce ( aplikacje do montażu, światło, kadr) cz.2
Storyteling i dobór obrazów do treści - by angażowały odbiorcę
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 6
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Wprowadzenie do szkolenia, wstępny zarys tematów dotyczących działań w sieci | Prowadzący Aldona Stach | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Strategia w Social Media (wybór kanałów, analiza grupy docelowej) cz.2 | Prowadzący Aldona Stach | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Tworzenie angażujących treści (posty, reelsy, stories) | Prowadzący Aldona Stach | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Planowanie treści i narzędzia do automatyzacji (Meta Business Suite, Canva)Nagrywanie rolek w praktyce ( aplikacje do montażu, światło, kadr) cz.2 | Prowadzący Aldona Stach | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Storyteling i dobór obrazów do treści - by angażowały odbiorcę | Prowadzący Aldona Stach | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto720,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto720,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Aldona Stach
Właścicielka salonu Beauty, trenerka, linergistka. Autorka publikacji o tematyce psychologiczno-społecznej. Prowadzi blog www.na-nowo.pl. Ukończyła m.in. Psychologię Przywództwa i Beauty Coach Academy. Studentka psychologii na WSB National Louis University. Uwielbia pracę z ludźmi. Szkoleniowiec w fundacji Wise Futurę University.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy
Sprzęt do ćwiczeń technicznych dostępny na miejscu
Adres
Adres
ul. 29 Listopada 1/2
32-500 Chrzanów
woj. małopolskie
Kamienica. salon kosmetyczny w którym odbywają się również szkolenia. Miejsce posiada aneks kuchenny, toaletę i wygodne warunki do nauki.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Aldona Stach
E-mail
aldonastach76@gmail.com
Telefon
(+48) 601 966 777