Szkolenie Online MISTRZOWSKIE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE Indywidualnie
Szkolenie Online MISTRZOWSKIE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE Indywidualnie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
- Szkolenie jest dla menedżerów, liderów, handlowców, prelegentów oraz wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności wystąpień publicznych.
- Uczestnikami Projektu mogą być osoby, które na dzień rozpoczęcia udziału w Projekcie spełniają poniższe warunki: a) są osobami dorosłymi, b) są osobami fizycznymi, c) są osobami, które nie prowadzą lub nie mają zawieszonej działalności gospodarczej, d) są osobami, które nie są jedynymi wspólnikami spółki z ograniczoną odpowiedzialnością ani wspólnikami w spółce cywilnej, e) są osobami, które z własnej inicjatywy chcą nabywać kwalifikacje lub kompetencje, f) są osobami, które w rozumieniu Ustawy – Kodeks Cywilny zamieszkują, uczą się lub pracują na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, g) są aktywne zawodowo, planują rozpocząć lub wrócić do aktywności zawodowej.
Usługa również adresowana dla kandydatów WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój.
Godzina usługi szkolenia = 60 minut
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji16-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi15
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do skutecznego prowadzenia wystąpień publicznych poprzez rozwój umiejętności komunikacyjnych, zwiększenie pewności siebie oraz opanowanie technik angażowania słuchaczy. Uczestnicy nauczą się świadomego zarządzania mową ciała, modulacji głosu oraz eliminowania barier w komunikacji. Po ukończeniu szkolenia będą potrafili tworzyć spójne i przekonujące przemówienia oraz efektywnie prezentować je przed różnymi grupami odbiorców.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Definiuje zasady skutecznej komunikacji i retoryki. Rozróżnia znaczenie mowy ciała, intonacji oraz tempa mówienia w wystąpieniach publicznych. Rozróżnia jak radzić sobie ze stresem przed i w trakcie prezentacji. Umiejętności: Tworzy angażujące przemówienia dostosowane do odbiorców. Posługuje się zasadami skutecznego prezentowania treści, stosuje techniki przyciągania uwagi. Posługuje się technikami zarządzania tremą i budowania pewności siebie. Kompetencje społeczne: Rozróżnia swój styl komunikacji i dostosowuje go do różnych grup odbiorców. Wykazują otwartość na feedback i umiejętność doskonalenia swoich wystąpień. Buduje autorytet i wiarygodność jako mówcy publiczni. | Kryteria weryfikacji Przeprowadzenie własnego wystąpienie publiczne lub prezentacji z informacją zwrotną od trenera w bezpiecznych warunkach sprawdzające poziom uzyskanej i zastosowanej wiedzy.W trakcie prezentacji: - definiuje treści w inspirujący sposób -dostosowuje styl prezentacji do odbiorców i tematu -rozróżnia sposoby radzenia sobie z stresem i płynnością wypowiedzi, -stosuje metody radzenia sobie z brakiem zainteresowania/znudzeniem odbiorców. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Łączna liczba godzin szkolenia: 15 godzin zegarowych. Szkolenie realizowane jest w formie online, w czasie rzeczywistym.
- Teoria: 5 godzin
- Praktyka: 10 godzin
- Szkolenie realizowane jest indywidualnie.
- W szkoleniu zaplanowane są krótkie przerwy (5-10 minut co 1,5-2 godziny), które nie są wliczane do czasu trwania szkolenia.
- Szkolenie odbywa się online za pomocą Zoom. Certyfikat ukończenia po szkoleniu.
Dzień 1 - Przygotowanie do wystąpień publicznych:
- Wprowadzenie do wystąpień publicznych i ich roli zawodowej.
- Analiza komunikacji niewerbalnej, w tym gestykulacja, mimika, postawa oraz kontakt wzrokowy. Budowanie pierwszego wrażenia i profesjonalnego wizerunku.
- Praktyczne ćwiczenia w zakresie rozpoznawania stylu komunikacji i dopasowywania go do sytuacji.
Dzień 2 - Warsztaty praktyczne i przygotowanie wystąpienia:
- Praca nad komunikacją werbalną – dykcja, artykulacja, tempo mówienia oraz emisja głosu.
- Przygotowanie wystąpienia: struktura, identyfikacja publiczności, wybór formy.
- Nagranie krótkiej prezentacji i analiza wideo.
- Feedback i wskazówki do dalszej pracy, podsumowanie szkolenia oraz sesja pytań i odpowiedzi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 1 dzień szkolenia - Przygotowanie do wystąpień publicznych | Prowadzący Magdalena Kędzia | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 2 dzień szkolenia - Warsztaty praktyczne i przygotowanie wystąpienia | Prowadzący Magdalena Kędzia | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 WALIDACJA - test z wynikami generowanymi automatycznie | Prowadzący Magdalena Kędzia | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto366,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto366,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Kędzia
Trener biznesu, certyfikowany coach indywidualny i grupowy, team coach ICF. Ponad 4000 h spędziła na sali szkoleniowej i przeszkoliła ponad 4500 osób. Od marca 2020 przeprowadziła 800 h webinarów dla ponad 800 uczestników.
Prowadziła ponad 1000 indywidualnych sesji coachingowych i mentoringowych w większości zdalnych.
Aktualnie pracuje jako trener wewnętrzny w ogólnopolskiej instytucji finansowej, gdzie prowadzi szkolenia z zakresu technik sprzedaży, wspiera coachingowo doradców w zakresie rozwoju umiejętności komunikacyjnych, budowania relacji z klientami, a menadżerów w rozwoju kompetencji z zakresu zarządzania zespołem sprzedażowym w tym zespołem rozproszonym.
Doświadczenie zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą publikacji usługi w BUR i/lub kwalifikacje nabyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą publikacji usługi w BUR.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dodatkowe takie jak: prezentacje, pomoce trenerskie dostarcza trener podczas szkolenia.
Warunki uczestnictwa
- Przed złożeniem lub po złożeniu dokumentów u Operatora, niezbędny jest kontakt. Prosimy o niezwłoczny kontakt, aby poinformować o wstępnej rezerwacji miejsca i ustalić kolejne kroki. Brak wcześniejszego kontaktu uniemożliwi rozpoczęcie szkolenia w wyznaczonym terminie.
- Po podpisaniu umowy z Operatorem dotyczącym usług dofinansowanych, prosimy o przesłanie podpisanej umowy mailem do biura, wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego.
- Podpisanie umowy na realizację szkolenia musi nastąpić najpóźniej na 10 dni przed planowanym terminem szkolenia.
- Uczestnik musi mieć dostęp do komputera z Internetem, mikrofonem i kamerą.
WAŻNE! Przed złożeniem Karty u Operatora, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z biurem.
Zapisy na szkolenie są przyjmowane w trybie ciągłym, w tym również na szkolenie indywidualne, z możliwością dopasowania dni i godzin do dostępności Uczestnika.
Aby przystąpić do szkolenia, konieczne jest podpisanie umowy z naszą firmą szkoleniową.
Informacje dodatkowe
Materiały dodatkowe, w tym prezentacje oraz broszury, będą udostępniane uczestnikowi kursu w formie online podczas trwania szkolenia.
Szkolenie ma charakter indywidualnych warsztatów, z naciskiem na praktyczne ćwiczenia. Uczestnik otrzyma pełny zestaw materiałów szkoleniowych, które będą wspierać proces nauki i doskonalenia umiejętności wystąpień publicznych. Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych, zapewniając indywidualne podejście oraz pełne wsparcie na każdym etapie szkolenia.
Kurs odbywa się w formie online, z wykorzystaniem platformy Zoom, co umożliwia elastyczność i komfort uczestnictwa. Podczas szkolenia uczestnik będzie mógł liczyć na bieżące wsparcie, a także na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb i celów rozwojowych.
Kartę sporządziła Beata Omastka.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie prowadzone zdalnie za pomocą aplikacji ZOOM. Link do spotkania będzie aktywny w dniu szkolenia.
Minimalne wymagania techniczne:
- Procesor 2-rdzeniowy 2 GHz lub lepszy (zalecany procesor 4-rdzeniowy)
- 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB)
- System operacyjny: Windows 8 (zalecany Windows 10) lub Mac OS w wersji 10.13 (zalecana najnowsza wersja)
- Przeglądarka internetowa: Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari
- Stałe łącze internetowe o prędkości minimum 1,5 Mbps.