Szkolenie stacjonarne MISTRZOWSKIE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE Indywidualnie Katowice
Szkolenie stacjonarne MISTRZOWSKIE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE Indywidualnie Katowice
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
- Szkolenie jest dla menedżerów, liderów, handlowców, prelegentów oraz wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności wystąpień publicznych.
- Uczestnikami Projektu mogą być osoby, które na dzień rozpoczęcia udziału w Projekcie spełniają poniższe warunki: a) są osobami dorosłymi, b) są osobami fizycznymi, c) są osobami, które nie prowadzą lub nie mają zawieszonej działalności gospodarczej, d) są osobami, które nie są jedynymi wspólnikami spółki z ograniczoną odpowiedzialnością ani wspólnikami w spółce cywilnej, e) są osobami, które z własnej inicjatywy chcą nabywać kwalifikacje lub kompetencje, f) są osobami, które w rozumieniu Ustawy – Kodeks Cywilny zamieszkują, uczą się lub pracują na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, g) są aktywne zawodowo, planują rozpocząć lub wrócić do aktywności zawodowej.
Usługa również adresowana dla kandydatów WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój.
Godzina usługi szkolenia = 45 minut
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji16-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi15
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do skutecznego prowadzenia wystąpień publicznych poprzez rozwój umiejętności komunikacyjnych, zwiększenie pewności siebie oraz opanowanie technik angażowania słuchaczy. Uczestnicy nauczą się świadomego zarządzania mową ciała, modulacji głosu oraz eliminowania barier w komunikacji. Po ukończeniu szkolenia będą potrafili tworzyć spójne i przekonujące przemówienia oraz efektywnie prezentować je przed różnymi grupami odbiorców.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Definiuje zasady skutecznej komunikacji i retoryki. Rozróżnia znaczenie mowy ciała, intonacji oraz tempa mówienia w wystąpieniach publicznych. Rozróżnia jak radzić sobie ze stresem przed i w trakcie prezentacji. Umiejętności: Tworzy angażujące przemówienia dostosowane do odbiorców. Posługuje się zasadami skutecznego prezentowania treści, stosuje techniki przyciągania uwagi. Posługuje się technikami zarządzania tremą i budowania pewności siebie. Kompetencje społeczne: Rozróżnia swój styl komunikacji i dostosowuje go do różnych grup odbiorców. Wykazują otwartość na feedback i umiejętność doskonalenia swoich wystąpień. Buduje autorytet i wiarygodność jako mówcy publiczni. | Kryteria weryfikacji Przeprowadzenie własnego wystąpienie publiczne lub prezentacji z informacją zwrotną od trenera w bezpiecznych warunkach sprawdzające poziom uzyskanej i zastosowanej wiedzy.W trakcie prezentacji: - definiuje treści w inspirujący sposób -dostosowuje styl prezentacji do odbiorców i tematu -rozróżnia sposoby radzenia sobie z stresem i płynnością wypowiedzi, -stosuje metody radzenia sobie z brakiem zainteresowania/znudzeniem odbiorców. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Łączna liczba godzin szkolenia: 15 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut)
- Teoria: 3 godzin
- Praktyka: 12 godzin
- Przerwy: 30 minutowa przerwa obiadowa w godzinach 13:00-13:30
- Warunki organizacyjne: szkolenie prowadzone w sali szkoleniowej wyposażonej w ekran, tablicę flipchart, kamerę oraz system nagłośnienia.
Dzień 1: Przygotowanie do wystąpień publicznych (09:00-15:30)
Sesja wprowadzająca
- Dlaczego skuteczne wystąpienia publiczne są tak ważne?
- Identyfikacja własnego stylu myślenia i podstawy rozpoznawania stylu innych osób
- Rodzaje komunikacji
Komunikacja niewerbalna
- Efekt pierwszego wrażenia
- "Nie szata czyni człowieka, ale…"
- Gestykulacja i mimika twarzy
- Kontakt wzrokowy
- Budowanie indywidualnego wizerunku
Praktyka
- Ćwiczenia z komunikacji niewerbalnej
- Rozpoznawanie i dopasowanie własnego stylu komunikacji do różnych sytuacji
Dzień 2: Warsztaty praktyczne i prezentacja (09:00-15:30)
Komunikacja werbalna
- Zasady posługiwania się głosem
- Dykcja, artykulacja, tempo mówienia, siła głosu, wymowa i ćwiczenia praktyczne
- Poprawność językowa – jak i czy jest istotna?
Przygotowanie wystąpienia
- Struktura efektywnego wystąpienia
- Identyfikacja publiczności
- Wybór formy wystąpienia
Praktyka
- Ćwiczenia z emisji głosu
- Przygotowanie krótkiej prezentacji
- Nagranie wystąpienia z wykorzystaniem kamery
Zakończenie
- Omówienie wystąpień indywidualnych i analiza wideo
- Feedback oraz wskazówki do dalszej pracy nad swoimi umiejętnościami
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 1 dzień szkolenia: Przygotowanie do wystąpień publicznych | Prowadzący Miłosz Omastka | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Lunch | Prowadzący Miłosz Omastka | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 1 dzień szkolenia - kontynuacja | Prowadzący Miłosz Omastka | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 2 dzień szkolenia: Warsztaty praktyczne i prezentacja | Prowadzący Miłosz Omastka | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Lunch | Prowadzący Miłosz Omastka | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 2 dzień szkolenia - kontynuacja | Prowadzący Miłosz Omastka | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 WALIDACJA - test z wynikami generowanymi automatycznie | Prowadzący Miłosz Omastka | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto366,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto366,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Miłosz Omastka
Trener Biznesu, coach, konsultant i audytor gospodarczy.
Prelegent i moderator ponad 200 seminariach, konferencji i międzynarodowych kongresów gospodarczych. Wykładał na uczelniach wyższych (m.in. Uniwersytecie Śląskim w Katowicach i Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach ) zagadnienia związane z coachingiem, komunikacją i zarządzaniem. Od ponad 20 lat jest przedsiębiorcą, z krótkimi epizodami jako menedżer zatrudniony w firmach i organizacjach. Jest certyfikowanym coachem ACC ICF.
Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu MATRIK, a później przez wiele lat działał w środowisku trenerskim podnosząc swoje kompetencje i zostając członkiem zarządu Stowarzyszenia Trenerów i Konsultantów MATRIK.
Przeprowadził szkolenia i procesy rozwojowe w kilkudziesięciu polskich firmach, przepracowując w nich ponad 2000 godzin szkoleniowych dla ponad 1000 uczestników szkoleń.
Specjalizuje się w zarządzaniu coachingowym dla menedżerów, komunikacji perswazyjnej i zarządzaniu zespołami.
Doświadczenie zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą publikacji usługi w BUR i/lub kwalifikacje nabyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą publikacji usługi w BUR.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dodatkowe takie jak: prezentacje, pomoce trenerskie dostarcza trener podczas szkolenia.
Warunki uczestnictwa
WAŻNE! Przed złożeniem Karty u Operatora, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z biurem.
Zapisy na szkolenie są przyjmowane w trybie ciągłym, w tym również na szkolenie indywidualne, z możliwością dopasowania dni i godzin do dostępności Uczestnika.
Aby przystąpić do szkolenia, konieczne jest podpisanie umowy z naszą firmą szkoleniową.
Informacje dodatkowe
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych.
Wzdłuż ulicy znajduje się płatny parking dostępny w godzinach 7:00–17:00.
Kartę sporządziła Beata Omastka.
Adres
Adres
W cenę szkolenia nie jest wliczony lunch.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi