Sztuka zabawy sensorycznej: Gra światła i koloru – malowanie na folii – zielone kompetencje GreenComp – szkolenie z egzaminem
Sztuka zabawy sensorycznej: Gra światła i koloru – malowanie na folii – zielone kompetencje GreenComp – szkolenie z egzaminem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do kadry specjalistów, kierowników, pracowników biurowych, techników, jak również do osób wchodzących na rynek pracy, poszukujących pracy lub uczących się. Grupa docelowa to osoby planujące lub realizujące pracę w firmach z potencjałem do tworzenia zielonych miejsc pracy głównie w woj. śląskim. Szkolenie dedykowane jest osobom odpowiedzialnym lub planującym wzięcie odpowiedzialności za rozwój zrównoważonych rozwiązań w swoich organizacjach.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji12-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie wspiera rozwój kompetencji zgodnych z Regionalną Strategią Innowacji województwa śląskiego, poprzez wdrażanie praktyk i technologii oszczędzających zasoby oraz poprawiających efektywność energetyczną, szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego i etycznego wykorzystania sztuki zabawy sensorycznej w firmach z potencjałem tworzenia zielonych miejsc pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opracowuje zasady gospodarki obiegu zamkniętego i potrafi je zastosować w arteterapii. | Kryteria weryfikacji Omawia podstawowe zasady gospodarki obiegu zamkniętego. Wskazuje na materiały artystyczne, które mogą być ponownie wykorzystane lub poddane recyklingowi. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Wdraża zasady oszczędzania energii i wody w pracy terapeutycznej. | Kryteria weryfikacji Omawia sposoby zmniejszenia zużycia energii w pracowni arteterapeutycznej. Projektuje plan optymalizacji zasobów w placówce terapeutycznej (np. zastosowanie energooszczędnego oświetlenia, ograniczenie zużycia wody). | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Omawia jak obliczyć i ograniczyć ślad węglowy działalności terapeutycznej. | Kryteria weryfikacji Omawia czym jest ślad węglowy i jakie czynniki go zwiększają. Stosuje kalkulator śladu węglowego, analizuje wpływ działalności terapeutycznej na środowisko. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Integruje edukację ekologiczną z terapią sztuką. | Kryteria weryfikacji Projektuje scenariusz zajęć arteterapeutycznych uwzględniający elementy edukacji ekologicznej.Wykazuje umiejętność przekazywania wiedzy na temat ekologii w sposób dostosowany do grupy terapeutycznej. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Opisuje jak wdrożyć strategię zero waste w terapii sztuką. | Kryteria weryfikacji Omawia co najmniej pięć sposobów ograniczenia odpadów w pracy terapeutycznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia jak zastosować zielone technologie wspierające zdrowie psychiczne. | Kryteria weryfikacji Opisuje echnologie ekologiczne, które mogą wspierać zdrowie psychiczne (np. systemy filtracji powietrza, oświetlenie LED, aplikacje do zarządzania stresem i ekologią). Omawia rozwiązania technologiczne zwiększające efektywność energetyczną pracowni terapeutycznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje technologie oszczędzania energii i analizuje zużycie zasobów za pomocą cyfrowych narzędzi monitorowania. | Kryteria weryfikacji Omawia zasady efektywnego gospodarowania energią w kontekście zrównoważonego rozwoju. Wskazuje korzyści wynikające z monitorowania zużycia zasobów, np. redukcja kosztów, zmniejszenie śladu węglowego, optymalizacja procesów w firmie. Analizuje dane dotyczące zużycia energii i na ich podstawie proponuje działania optymalizacyjne (np. zmiana ustawień oświetlenia, harmonogram pracy urządzeń, zastosowanie magazynowania energii). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Przeprowadza analizę śladu węglowego w miejscu pracy i wdraża strategie zmniejszające emisję CO₂. | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcie śladu węglowego oraz rozumie, jakie działania i procesy w miejscu pracy przyczyniają się do jego powstawania. Wskazuje obszary działalności firmy, które mają największy wpływ na emisję CO₂, takie jak zużycie energii elektrycznej, ogrzewanie, transport pracowników czy procesy produkcyjne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Buduje świadomość ekologiczną w pracy z podopiecznymi. | Kryteria weryfikacji Buduje umiejętność przekazywania wiedzy o ekologii i ochronie zasobów w sposób przystępny i angażujący, zarówno w pracy z dziećmi, jak i dorosłymi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Angażuje społeczność w działania na rzecz ekologii poprzez sztukę. | Kryteria weryfikacji Organizuje działania artystyczne oparte na zasadach gospodarki obiegu zamkniętego, angażując w nie różne grupy społeczne. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja My Personality Skills
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Szkolenie prowadzi do nabycia Zielonej Kompetencji GreenComp w obszarze 2.1 "Myślenie Systemowe" w zawodzie: Trener kompetencji społecznych
Nabyta kompetencja mieści się w obszarze 2. Akceptowanie złożonego charakteru zrównoważonego rozwoju.
Zakres kompetencji 2. Myślenie systemowe w ramach GreenComp obejmuje podejście do problemu związanego ze zrównoważonym rozwojem ze wszystkich stron uwzględnienie czasu, przestrzeni i kontekstu w celu zrozumienia, jak elementy oddziałują na siebie w ramach systemów i pomiędzy nimi.
Kompetencja ta jest kluczowa dla podejmowania decyzji, które wspierają zrównoważony rozwój.
Uczestnicy zdobędą kwalifikacje w zakresie przperowadzania zabaw sensorycznych w kontekście zielonych kompetencji zgodnych z ramami GreenComp. Program obejmuje m.in. zrozumienie złożoności systemów zrównoważonego rozwoju, myślenie eksploracyjne i krytyczne oraz działania na rzecz ochrony środowiska.
Warunki organizacyjne:
- przerwy wliczone w czas trwania usługi,
- szkolenie prowadzone w godzinach zegarowych,
- szkolenie organizowane w formie wykładowej, w tym przewidziane są m.in. prace indywidualne, prace w grupach, warsztaty, wykłady interaktywne, studia przypadków, symulacje, zajęcia plastyczne
- uczestnicy otrzymają dostęp do niezbędnych narzędzi
Dzień 1:
1.1. Wprowadzenie do terapii sztuką w kontekście integracji sensorycznej
- Definicja terapii sztuką i jej znaczenie dla osób z różnymi potrzebami sensorycznymi
- Połączenie sztuki, ekologii i zdrowia psychicznego
- Malowanie na folii jako metoda terapeutyczna
1.2. Zielone kompetencje GreenComp w terapii i edukacji
- Czym są zielone kompetencje i dlaczego są ważne?
- Jak rozwijać świadomość ekologiczną poprzez sztukę?
- Edukacja ekologiczna jako element terapii sensorycznej
- Myślenie systemowe i jego rola w promowaniu zrównoważonego rozwoju
- Wprowadzenie technik oszczędzania energii (np. aplikacje do monitorowania zużycia prądu i wody).
- Praktyczne aspekty redukcji zużycia wody, instalacja oszczędnych kranów, stosowanie zamkniętych systemów wodnych.
- Rola odnawialnych źródeł energii, takich jak panele solarne, które mogą zasilać placówkę.
1.3. Świadomość ekologiczna w działaniach artterapeutycznych
- Jakie materiały plastyczne są najbardziej przyjazne środowisku?
- Minimalizacja odpadów w terapii sztuką – praktyczne wskazówki
- Wpływ farb i innych materiałów na środowisko
- Zasady gospodarki cyrkularnej w terapii sztuką – jak minimalizować odpady i ponownie wykorzystywać materiały?
- Praktyczne sposoby na ograniczenie zużycia plastiku i papieru w terapii sensorycznej.
- Tworzenie zestawów terapeutycznych z materiałów pochodzących z recyklingu (np. papier czerpany, tkaniny z recyklingu).
- Jak obliczyć ślad węglowy działalności terapeutycznej? Praktyczne narzędzia i metody.
1.4. Oszczędzanie energii w pracy terapeutycznej
- Jak prowadzić zajęcia artystyczne w sposób energooszczędny?
- Wykorzystanie światła naturalnego zamiast sztucznego
- Efektywne planowanie zajęć, by zmniejszyć zużycie materiałów i prądu
- Inteligentne systemy monitorowania zasobów w miejscu pracy
- Gospodarka obiegu zamkniętego: recykling, ponowne wykorzystanie zasobów
- Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w pracowniach arteterapeutycznych (panele fotowoltaiczne, lampy solarne).
- Jak zmniejszyć zużycie energii podczas zajęć? (np. optymalizacja oświetlenia, wybór sprzętu o niskim poborze energii).
- Aplikacje do monitorowania zużycia zasobów – jak je wdrożyć w placówkach terapeutycznych?
Dzień: 2
2.1. Wybór odpowiednich materiałów – ekologiczne i recyklingowe folie
- Jak znaleźć folię pochodzącą z recyklingu?
- Alternatywy dla tradycyjnych, plastikowych materiałów
- Minimalizowanie odpadów przy przygotowywaniu materiałów
- Jak ograniczać ilość odpadów generowanych podczas terapii sztuką?
- Systemy segregacji i ponownego wykorzystania odpadów w pracowniach terapeutycznych.
- Przykłady zero waste w arteterapii – jak wykorzystywać resztki materiałów?
- Warsztat: Praktyczne sposoby na wdrożenie strategii zero waste w terapii sztuką.
2.2. Techniki malowania na folii – odciskanie, rozcieranie, nakładanie warstw
- Wykorzystanie naturalnych barwników zamiast syntetycznych farb
- Praca bez nadmiernego zużycia wody i środków chemicznych
- Tworzenie wielowarstwowych prac bez konieczności użycia dodatkowych zasobów
- Analiza ekologicznego śladu różnych materiałów plastycznych.
- Wykorzystanie biodegradowalnych i naturalnych alternatyw (farby na bazie składników roślinnych, barwniki naturalne, drewno z certyfikatem FSC).
- Minimalizacja zużycia wody i chemikaliów podczas pracy z materiałami plastycznymi.
2.3. Eksperymentowanie z fakturą i strukturą sensoryczną
- Dodawanie naturalnych materiałów do farb (np. piasek, mąka, fusy kawowe)
- Jak tworzyć strukturalne efekty bez użycia sztucznych substancji?
- Stymulacja sensoryczna poprzez ekologiczne dodatki
2.4. Zastosowanie folii jako interaktywnego medium w terapii
- Wykorzystanie wielokrotnego użytku folii – unikanie jednorazowych materiałów
- Jak prowadzić terapię z użyciem tych samych zasobów dla różnych grup?
- Ograniczanie marnotrawstwa przy zajęciach grupowych
Dzień 3:
3.1. Jak światło wpływa na odbiór barw i emocji?
- Wykorzystanie światła naturalnego w zajęciach arteterapeutycznych
- Wpływ naturalnego światła na zdrowie psychiczne – jak dostosować przestrzeń terapeutyczną?
- Jakie kolory pomagają się zrelaksować, a jakie pobudzają?
- Redukcja użycia sztucznego oświetlenia podczas warsztatów
- Inteligentne rozwiązania w terapii – aplikacje mobilne i technologie wspierające ekologiczne podejście do zdrowia psychicznego.
3.2. Wykorzystanie refleksów świetlnych w terapii sensorycznej
- Jak tworzyć efekty świetlne bez konieczności użycia prądu?
- Wykorzystanie ekologicznych źródeł światła (np. światło LED, solarne lampki)
- Eksperymentowanie z cieniem i przenikaniem kolorów
3.3. Tworzenie wielowarstwowych kompozycji – efekt transparentności
- Jak tworzyć głębię bez nadmiernego zużycia materiałów?
- Praca z ograniczoną ilością pigmentu – oszczędność farb i mediów
- Wykorzystanie resztek materiałów do nowych kompozycji
3.4. Upcykling w terapii sztuką – wykorzystanie surowców wtórnych
- Jakie materiały codziennego użytku można ponownie wykorzystać?
- Tworzenie narzędzi terapeutycznych z odpadów
- Jak edukować podopiecznych w zakresie upcyklingu?
- Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii i eko-technologii
- Automatyzacja i inteligentne zarządzanie energią
- Redukcja zużycia wody, segregacja odpadów, ekorozwiązania
- Edukacja na temat emisji CO₂ i praktyk zmniejszających ślad ekologiczny
Dzień 4:
4.1. Tworzenie indywidualnych i grupowych prac sensorycznych
- Każdy uczestnik przygotowuje własną pracę sensoryczną
- Praca zespołowa – duża kompozycja z recyklingu
- Analiza wykorzystania materiałów w sposób zrównoważony
4.2. Omówienie efektów działań terapeutycznych
- Dyskusja nad wpływem technik na zmysły i emocje uczestników
- Jak optymalizować zajęcia, by były bardziej ekologiczne?
- Ekologiczne systemy oczyszczania powietrza w placówkach terapeutycznych (rośliny filtrujące powietrze, jonizatory).
- Wnioski dotyczące skuteczności metod
4.3 Zielone technologie wspierające zdrowie psychiczne i efektywność pracy
- Rola odnawialnych źródeł energii i ich wpływ na miejsca pracy
- Inteligentne systemy zarządzania energią i optymalizacja zużycia zasobów
- Omówienie przykładów ekologicznych technologii w codziennej pracy
- Ocena skutków działań organizacyjnych na środowisko- strategie minimalizacji negatywnego wpływu na ekosystem.
- Zarządzanie zasobami w kontekście zielonej energii
4.4 Egzamin końcowy.
Po zakończeniu kursu zostanie przeprowadzony zewnętrzny egzamin w standardzie MY PERSONALITY SKILLS®
potwierdzający:
1. Nabycie kwalifikacji zawodowej: Trener kompetencji społecznych
2. Nabycie zielonej kompetencji: 2.1 Myślenie systemowe w ramach Europejskiej Ramy Kompetencji w zakresie zrównoważonego rozwoju GreenComp.
Fundacja MY PERSONALITY SKILLS® jest częścią EIT Climate-KIC Unii Europejskiej.
Szkolenie jest zgodne z celami Funduszu Sprawiedliwej Transformacji, koncentrując się na rozwoju zielonych kompetencji i dostosowywaniu umiejętności do zmian na rynku pracy związanych z transformacją ekologiczną regionu.
Zakres szkolenia jest również powiązany z priorytetami zawartymi w Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019do2030, ze szczególnym uwzględnieniem zielonej i cyfrowej gospodarki. Szkolenie wspiera rozwój kompetencji zgodnych z Regionalną Strategią Innowacji województwa śląskiego, poprzez promowanie technologii oszczędzających energię i zasoby. Wprowadzone rozwiązania i wiedza zdobyta przez uczestników umożliwiają efektywniejsze zarządzanie zasobami, redukcję emisji CO₂ oraz zmniejszenie kosztów operacyjnych, co przyczynia się do realizacji celów zrównoważonego rozwoju regionu. Uczestnicy poznają podczas szkolenia systemy monitorowania zużycia energii i instalacje odnawialnych źródeł energii, co jest zgodne z priorytetowymi technologiami wspierającymi zrównoważony rozwój w regionie, zgodnie z RIS.
Zielone umiejętności zdobyte podczas szkolenia, takie jak zarządzanie zasobami energetycznymi i wprowadzanie ekologicznych rozwiązań,które przyczyniają się do realizacji celów Europejskiej Ramy Kompetencji GreenComp, co wspiera transformację w kierunku bardziej zrównoważonej gospodarki. Kompetencje te umożliwiają uczestnikom nie tylko stosowanie ekologicznych praktyk, ale także promowanie ich wśród współpracowników i społeczności lokalnej.
Szkolenie wspiera wdrażanie priorytetowych technologii i strategii z zakresu zrównoważonego rozwoju wskazanych w Regionalnej Strategii Innowacji województwa śląskiego, poprzez nauczanie praktycznych umiejętności obsługi technologii oszczędzających zasoby, promowanie zielonych polityk oraz rozwijanie kompetencji związanych z efektywnym zarządzaniem zasobami i odpadami.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Wprowadzenie do terapii sztuką w kontekście integracji sensorycznej | Prowadzący Tomasz Góra | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Zielone kompetencje GreenComp w terapii i edukacji | Prowadzący Tomasz Góra | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 przerwa | Prowadzący Tomasz Góra | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Świadomość ekologiczna w działaniach artterapeutycznych | Prowadzący Tomasz Góra | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Oszczędzanie energii w pracy terapeutycznej | Prowadzący Tomasz Góra | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Wybór odpowiednich materiałów – ekologiczne i recyklingowe folie | Prowadzący Tomasz Góra | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Techniki malowania na folii – odciskanie, rozcieranie, nakładanie warstw | Prowadzący Tomasz Góra | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 przerwa | Prowadzący Tomasz Góra | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Eksperymentowanie z fakturą i strukturą sensoryczną | Prowadzący Tomasz Góra | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Zastosowanie folii jako interaktywnego medium w terapii | Prowadzący Tomasz Góra | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Jak światło wpływa na odbiór barw i emocji? | Prowadzący Tomasz Góra | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Wykorzystanie refleksów świetlnych w terapii sensorycznej | Prowadzący Tomasz Góra | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 przerwa | Prowadzący Tomasz Góra | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Tworzenie wielowarstwowych kompozycji – efekt transparentności | Prowadzący Tomasz Góra | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Upcykling w terapii sztuką – wykorzystanie surowców wtórnych | Prowadzący Tomasz Góra | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Tworzenie indywidualnych i grupowych prac sensorycznych | Prowadzący Tomasz Góra | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Omówienie efektów działań terapeutycznych | Prowadzący Tomasz Góra | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 przerwa | Prowadzący Tomasz Góra | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Zielone technologie wspierające zdrowie psychiczne i efektywność pracy | Prowadzący Tomasz Góra | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Egzamin końcowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 263,16 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 263,16 PLN
- Koszt osobogodziny brutto328,95 PLN
- Koszt osobogodziny netto328,95 PLN
- W tym koszt walidacji brutto307,50 PLN
- W tym koszt walidacji netto307,50 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto307,50 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto307,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Góra
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci skryptu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie obejmuje 16 godzin zegarowych, wymagana jest frekwencja na poziomie 80 % podczas szkolenia zostanie udostępniona lista obecności do podpisu podczas każdego dnia. Cena usługi zawiera koszt walidacji i certyfikacji.
Zewnętrzny egzamin w standardzie MY PERSONALITY SKILLS®
Informujemy o możliwości wizyty monitoringowej usługi. Regulamin dostawy usług dostępny jest w siedzibie firmy przy ulicy Mikołaja Reja 20, 33300 Nowy Sącz. W przypadku nieoczekiwanych sytuacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu 601 482 179.Usługa zwolniona z VAT-u (art.113 ust. 1 i 2 ustawy o VAT).W przypadku uczestnictwa w usłudze osób z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do ich potrzeb.
Każdy etap realizacji projektu będzie prowadzony z poszanowaniem zasady równości dla wszystkich Uczestniczek i Uczestników projektu, w sposób niedyskryminujący ze względu na płeć, rasę, kolor skóry, pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, poglądy polityczne, majątek, urodzenie, itp.