Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu – zielone kompetencje GreenComp – szkolenie z egzaminem
Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu – zielone kompetencje GreenComp – szkolenie z egzaminem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do kadry specjalistów, kierowników, pracowników biurowych, techników, osób pracujących. Grupa docelowa to osoby planujące lub realizujące pracę w firmach z potencjałem do tworzenia zielonych miejsc pracy głównie w woj. śląskim. Szkolenie dedykowane jest osobom odpowiedzialnym lub planującym wzięcie odpowiedzialności za rozwój zrównoważonych rozwiązań w swoich organizacjach.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji12-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie wspiera rozwój kompetencji zgodnych z Regionalną Strategią Innowacji województwa śląskiego, poprzez wdrażanie praktyk i technologii oszczędzających zasoby oraz poprawiających efektywność energetyczną, szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego zarządzania stresem i przeciwdziałaniu wypaleniu zawodowemu w firmach z potencjałem tworzenia zielonych miejsc pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Omawia znaczenie zielonych kompetencji (GreenComp) i ich wpływ na dobrostan psychiczny oraz efektywność pracy. | Kryteria weryfikacji Definiuje zielone kompetencje (GreenComp) i wskazuje ich główne obszary. Wyjaśnia, jak zielone kompetencje wspierają dobrostan psychiczny, podając konkretne przykłady. Omawia związki między zrównoważonym rozwojem a efektywnością zawodową. Analizuje, w jaki sposób ekopsychologia i kontakt z naturą wpływają na zdrowie psychiczne pracowników. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Omawia myślenie systemowe w kontekście promowania zrównoważonego rozwoju i ekologicznych strategii zarządzania zasobami. | Kryteria weryfikacji Omawia zależności między środowiskiem, gospodarką i społeczeństwem, wskazując na konieczność holistycznego podejścia do zarządzania zasobami. Wskazuje zasady zrównoważonego gospodarowania zasobami, takie jak gospodarka obiegu zamkniętego, efektywność energetyczna czy minimalizacja odpadów.Analizuje praktyczne przykłady myślenia systemowego w ekologicznych strategiach zarządzania (np. obieg zamknięty w produkcji, inteligentne systemy zarządzania energią, zero waste w firmach). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje technologie oszczędzania energii i analizuje zużycie zasobów za pomocą cyfrowych narzędzi monitorowania. | Kryteria weryfikacji Stosuje zasady efektywnego gospodarowania energią w kontekście zrównoważonego rozwoju. Wskazuje korzyści wynikające z monitorowania zużycia zasobów, np. redukcja kosztów, zmniejszenie śladu węglowego, optymalizacja procesów w firmie. Analizuje dane dotyczące zużycia energii i na ich podstawie proponuje działania optymalizacyjne (np. zmiana ustawień oświetlenia, harmonogram pracy urządzeń, zastosowanie magazynowania energii). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Omawia przyczyny stresu zawodowego i jego konsekwencje w kontekście zdrowia psychicznego oraz dobrostanu pracowników. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia definicję stresu zawodowego oraz rozróżnia jego rodzaje. Omawia mechanizmy stresu zawodowego, takie jak przyczyny wewnętrzne (np. nadmiar obowiązków, presja czasu) oraz zewnętrzne (np. zmiany organizacyjne, konflikt w pracy). Poprawnie klasyfikuje przyczyny stresu w zależności od charakterystyki branży i stanowiska. Wykazuje zdolność do oceny wpływu długotrwałego stresu na zdrowie psychiczne pracowników (np. rozwój zaburzeń emocjonalnych, depresja). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje techniki relaksacyjne inspirowane naturą (np. mindfulness, terapia lasem, hortiterapia, oddychanie przeponowe). | Kryteria weryfikacji Wykonuje techniki relaksacyjne w różnych warunkach (np. w przestrzeni zamkniętej i na łonie natury) oraz dostosowuje je do sytuacji i potrzeb uczestników. Wykonuje i świadomie dobiera techniki relaksacyjne do określonego celu (np. redukcja stresu, poprawa koncentracji, budowanie uważności). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Rozpoznaje objawy wypalenia zawodowego i opracowuje strategie jego zapobiegania. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje charakterystyczne objawy wypalenia zawodowego na podstawie analizy własnych doświadczeń lub studium przypadku. Dokonuje analizy czynników ryzyka prowadzących do wypalenia zawodowego w kontekście danej branży lub środowiska pracy. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Projektuje plan self-care, który integruje elementy ekologicznego stylu życia z profilaktyką stresu i wypalenia. | Kryteria weryfikacji Projektuje plan self-care, który obejmuje zarówno aspekty fizyczne (np. aktywność fizyczną, zdrową dietę), jak i psychiczne (np. techniki mindfulness, medytację). Planuje aktywności, które pomagają w zapobieganiu wypaleniu zawodowemu, np. wyznaczanie granic w pracy, równoważenie życia zawodowego i osobistego, odpoczynek od pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Przeprowadza analizę śladu węglowego w miejscu pracy i wdraża strategie zmniejszające emisję CO₂. | Kryteria weryfikacji Dokonuje obliczeń śladu węglowego przy użyciu odpowiednich metodologii i narzędzi (np. kalkulatory śladu węglowego, analiza zużycia zasobów). Interpretuje wyniki analizy śladu węglowego i wskazuje obszary wymagające redukcji emisji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Opracowuje indywidualny plan redukcji stresu, uwzględniający elementy zielonych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Omawia różne źródła stresu zawodowego oraz potrafi rozpoznać objawy chronicznego stresu i jego konsekwencje. Planuje indywidualne działania i techniki redukcji stresu, uwzględniając zarówno aspekty zdrowia psychicznego (np. techniki oddechowe, medytacja, mindfulness), jak i ekologiczne (np. spacery w parku, uprawa roślin, kontakt z naturą). | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Współpracuje w zespole przy wdrażaniu zielonych technologii i strategii redukcji śladu węglowego w miejscu pracy. | Kryteria weryfikacji Komunikuje się efektywnie z członkami zespołu, dzieląc się wiedzą i pomysłami dotyczącymi strategii redukcji emisji CO₂.Współpracuje z innymi w identyfikowaniu kluczowych obszarów wymagających zmian w kontekście ekologicznych rozwiązań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Komunikuje znaczenie ekologicznego stylu życia i jego wpływu na zdrowie psychiczne oraz efektywność pracy. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje przykłady dobrych praktyk (np. biophilic design, redukcja hałasu, ekotechnologie wspierające koncentrację) do zilustrowania wpływu ekologii na dobrostan. Dostosowuje sposób komunikacji do różnych kontekstów (np. rozmowa indywidualna, spotkanie zespołowe, wystąpienie publiczne) oraz potrzeb odbiorców. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja My Personality Skills
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Szkolenie prowadzi do nabycia Zielonej Kompetencji GreenComp w obszarze 2.1 "Myślenie Systemowe" w zawodzie: Trener odporności psychicznej
Nabyta kompetencja mieści się w obszarze 2. Akceptowanie złożonego charakteru zrównoważonego rozwoju.
Zakres kompetencji 2. Myślenie systemowe w ramach GreenComp obejmuje podejście do problemu związanego ze zrównoważonymrozwojem ze wszystkich stron uwzględnienie czasu, przestrzeni i kontekstu w celu zrozumienia, jak elementy oddziałują na siebie w ramach systemów i pomiędzy nimi.
Kompetencja ta jest kluczowa dla podejmowania decyzji, które wspierają zrównoważony rozwój.
Uczestnicy zdobędą kwalifikacje w zakresie zarządzania stresem i wypalaniem w kontekście zielonych kompetencji zgodnych z ramami GreenComp. Program obejmuje m.in. zrozumienie złożoności systemów zrównoważonego rozwoju, myślenie eksploracyjne i krytyczne oraz działania na rzecz ochrony środowiska.
Warunki organizacyjne:
- przerwy wliczone w czas trwania usługi,
- szkolenie organizowane w formie wykładowej, w tym przewidziane są m.in. prace indywidualne, prace w grupach, warsztaty, wykłady interaktywne, studia przypadków, symulacje biznesowe
Dzień 1:
1. Wprowadzenie do GreenComp i RIS – rola dobrostanu w zielonej transformacji
- 1.1. Zielone kompetencje w ujęciu GreenComp – przegląd ram kompetencyjnych
- 1.2. Czym są zielone miejsca pracy i jak wpływają na stres i wypalenie zawodowe
- 1.3. Powiązanie dobrostanu psychofizycznego z celami zrównoważonego rozwoju (SDG, ESG)
- 1.4. Wprowadzenie do Regionalnych Strategii Innowacji – rola zdrowia psychicznego w innowacyjnych organizacjach
- 1.5. Dobrostan jako zasób strategiczny w organizacjach przechodzących zieloną transformację
2. Źródła stresu i wypalenia w kontekście transformacji cyfrowej i ekologicznej
- 2.1. Nowe stresory środowiska pracy w erze cyfryzacji i ESG
- 2.2. Stres adaptacyjny w obliczu zmian technologicznych i automatyzacji
- 2.3. Zielony stres – jak ekologizacja procesów wpływa na obciążenia psychiczne
- 2.4. Cichy stres energetyczny i mentalne przeładowanie (technostres, infostres)
- 2.5. Metody diagnozy stresu – skale, kwestionariusze, narzędzia cyfrowe
3. AI w służbie dobrostanu – systemy predykcyjne i analiza danych behawioralnych
- 3.1. Sztuczna inteligencja w HR i well-beingu – przegląd narzędzi i możliwości
- 3.2. Modele predykcyjne wypalenia zawodowego – case study z wykorzystaniem AI
- 3.3. Analiza danych z komunikatorów i kalendarzy – cyfrowy ślad stresu
- 3.4. Rekomendacje systemowe AI – jak technologia może sugerować odpoczynek, zmianę rytmu pracy
- 3.5. Etyczne aspekty monitorowania stresu przez AI (RODO, psychologia algorytmiczna)
Dzień 2
1. Automatyzacja procesów jako narzędzie redukcji stresu decyzyjnego i proceduralnego
- 1.1. Automatyzacja zadań powtarzalnych – eliminacja mikrostresów
- 1.2. Użycie RPA (Robotic Process Automation) w zarządzaniu obciążeniem pracy
- 1.3. Zarządzanie kolejką zadań przez systemy automatyczne – efektywność vs presja
- 1.4. Delegowanie decyzji technologiom – granice autonomii i kontroli
- 1.5. Przypadki wdrożeń: jak automatyzacja poprawiła dobrostan pracowników
2. Sensory środowiskowe i monitoring warunków pracy (CO₂, hałas, temperatura, światło)
- 2.1. Wpływ warunków środowiskowych na dobrostan psychiczny i fizyczny
- 2.2. Systemy sensorów środowiskowych w nowoczesnych biurach i zakładach
- 2.3. Monitoring jakości powietrza, hałasu i oświetlenia a stres
- 2.4. IoT w ergonomii środowiskowej – jak zbierać dane i tworzyć raporty
- 2.5. Green office jako standard – przykłady przestrzeni sprzyjających koncentracji i redukcji stresu
3. Aplikacje mobilne i technologie biofeedback w indywidualnym zarządzaniu stresem
- 3.1. Wprowadzenie do technologii biofeedback – HRV, GSR, EEG
- 3.2. Aplikacje do samokontroli i regulacji stresu (np. Headspace, Inner Balance, Flowly)
- 3.3. Smartwatche i wearables – co możemy mierzyć i jak interpretować dane
- 3.4. Interfejsy neurofeedback – wstęp do wykorzystania w prewencji wypalenia
- 3.5. Samoświadomość cyfrowa – granice autodiagnozy opartej o dane
4. Ergonomia środowiskowa – projektowanie miejsc pracy zgodnie z ESG i GreenComp
- 4.1. Zielona ergonomia – projektowanie biur w zgodzie z człowiekiem i środowiskiem
- 4.2. Przestrzenie regeneracyjne i strefy ciszy – prewencja przeciążenia sensorycznego
- 4.3. Rozmieszczenie technologii a ergonomia cyfrowa – monitory, hałas, światło niebieskie
- 4.4. Zasady ESG i ich wpływ na planowanie środowiska pracy
- 4.5. Biuro jako system – zintegrowane podejście do zdrowia, technologii i środowiska
Dzień 3:
1. Zielone środowisko pracy jako element prewencji wypalenia (biophilic design, green office)
- 1.1. Biophilic design – rola natury w projektowaniu środowiska pracy
- 1.2. Korzyści z obecności roślin i naturalnych materiałów w miejscu pracy
- 1.3. Green office vs smart office – połączenie ekologii i technologii
- 1.4. Środowisko pracy a neuroplastyczność i procesy adaptacyjne
- 1.5. Ekologiczne rytuały dnia pracy – budowanie zdrowych nawyków
2. Studia przypadków – wdrożenia AI i zielonych rozwiązań w firmach (case studies)
- 2.1. Przypadek: zastosowanie AI do monitorowania stresu w korporacji technologicznej
- 2.2. Przypadek: automatyzacja jako narzędzie wsparcia zespołów w produkcji
- 2.3. Przypadek: sensory środowiskowe w open-space – dane vs komfort pracy
- 2.4. Przypadek: zrównoważone biura z elementami biofeedbacku
- 2.5. Analiza porównawcza efektywności wdrożeń – mierniki i KPI
3. Tworzenie planu wdrożenia technologii redukujących stres w organizacji
- 3.1. Mapowanie stresorów i analiza obszarów ryzyka
- 3.2. Dobór odpowiednich narzędzi (AI, sensory, aplikacje) do specyfiki firmy
- 3.3. Planowanie i harmonogram wdrożeń technologicznych
- 3.4. Szkolenie zespołu i zarządzanie zmianą
- 3.5. Ewaluacja skuteczności – mierniki dobrostanu, dane HR, feedback pracowników
Egzamin końcowy.
Po zakończeniu kursu zostanie przeprowadzony zewnętrzny egzamin w standardzie MY PERSONALITY SKILLS®
potwierdzający:
1. Nabycie kwalifikacji zawodowej:
2. Nabycie zielonej kompetencji: 2.1 Myślenie systemowe w ramach Europejskiej Ramy Kompetencji w zakresie zrównoważonego rozwoju GreenComp.
Fundacja MY PERSONALITY SKILLS® jest częścią EIT Climate-KIC Unii Europejskiej.
Szkolenie jest zgodne z celami Funduszu Sprawiedliwej Transformacji, koncentrując się na rozwoju zielonych kompetencji i dostosowywaniu umiejętności do zmian na rynku pracy związanych z transformacją ekologiczną regionu.
Zakres szkolenia jest również powiązany z priorytetami zawartymi w Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030, ze szczególnym uwzględnieniem zielonej i cyfrowej gospodarki. Szkolenie wspiera rozwój kompetencji zgodnych z Regionalną Strategią Innowacji województwa śląskiego, poprzez promowanie technologii oszczędzających energię i zasoby. Wprowadzone rozwiązania i wiedza zdobyta przez uczestników umożliwiają efektywniejsze zarządzanie zasobami, redukcję emisji CO₂ oraz zmniejszenie kosztów operacyjnych, co przyczynia się do realizacji celów zrównoważonego rozwoju regionu. Uczestnicy poznają podczas szkolenia systemy monitorowania zużycia energii i instalacje odnawialnych źródeł energii, co jest zgodne z priorytetowymi technologiami wspierającymi zrównoważony rozwój w regionie, zgodnie z RIS.
Zielone umiejętności zdobyte podczas szkolenia, takie jak zarządzanie zasobami energetycznymi i wprowadzanie ekologicznych rozwiązań w placówkach opieki, przyczyniają się do realizacji celów Europejskiej Ramy Kompetencji GreenComp, co wspiera transformację w kierunku bardziej zrównoważonej gospodarki. Kompetencje te umożliwiają uczestnikom nie tylko stosowanie ekologicznych praktyk, ale także promowanie ich wśród współpracowników i społeczności lokalnej.
Szkolenie wspiera wdrażanie priorytetowych technologii i strategii z zakresu zrównoważonego rozwoju wskazanych w Regionalnej Strategii Innowacji województwa śląskiego, poprzez nauczanie praktycznych umiejętności obsługi technologii oszczędzających zasoby, promowanie zielonych polityk oraz rozwijanie kompetencji związanych z efektywnym zarządzaniem zasobami i odpadami.
- Uczestnicy zdobywają umiejętności związane z inteligentnymi systemami monitorowania zużycia energii i instalacją odnawialnych źródeł energii, co jest zgodne z technologiami priorytetowymi RIS. Ponadto kurs umożliwia im wdrażanie polityk proekologicznych w placówkach, co wspiera transformację regionu w kierunku zrównoważonego rozwoju.
- Program szkolenia wspiera cele RIS, rozwijając kompetencje techniczne i organizacyjne niezbędne do wdrażania technologii zgodnych z priorytetami zrównoważonego rozwoju regionu, jak również zachęca uczestników do tworzenia kultury proekologicznej w miejscu pracy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Wprowadzenie do GreenComp i RIS – rola dobrostanu w zielonej transformacji | Prowadzący Danuta Maślanik | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Źródła stresu i wypalenia w kontekście transformacji cyfrowej i ekologicznej | Prowadzący Danuta Maślanik | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Przerwa | Prowadzący Danuta Maślanik | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Źródła stresu i wypalenia w kontekście transformacji cyfrowej i ekologicznej | Prowadzący Danuta Maślanik | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 AI w służbie dobrostanu – systemy predykcyjne i analiza danych behawioralnych | Prowadzący Danuta Maślanik | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Przerwa | Prowadzący Danuta Maślanik | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 AI w służbie dobrostanu – systemy predykcyjne i analiza danych behawioralnych | Prowadzący Danuta Maślanik | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Automatyzacja procesów jako narzędzie redukcji stresu decyzyjnego i proceduralnego | Prowadzący Danuta Maślanik | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Sensory środowiskowe i monitoring warunków pracy (CO₂, hałas, temperatura, światło) | Prowadzący Danuta Maślanik | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 przerwa | Prowadzący Danuta Maślanik | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Aplikacje mobilne i technologie biofeedback w indywidualnym zarządzaniu stresem | Prowadzący Danuta Maślanik | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 przerwa | Prowadzący Danuta Maślanik | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Ergonomia środowiskowa – projektowanie miejsc pracy zgodnie z ESG i GreenComp | Prowadzący Danuta Maślanik | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Zielone środowisko pracy jako element prewencji wypalenia (biophilic design, green office) | Prowadzący Danuta Maślanik | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Studia przypadków – wdrożenia AI i zielonych rozwiązań w firmach (case studies) | Prowadzący Danuta Maślanik | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 przerwa | Prowadzący Danuta Maślanik | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Tworzenie planu wdrożenia technologii redukujących stres w organizacji | Prowadzący Danuta Maślanik | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Egzamin końcowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 263,16 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 263,16 PLN
- Koszt osobogodziny brutto328,95 PLN
- Koszt osobogodziny netto328,95 PLN
- W tym koszt walidacji brutto307,50 PLN
- W tym koszt walidacji netto307,50 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto307,50 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto307,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Danuta Maślanik
- indywidualne doradztwo zawodowe i psychologiczne - szkołę rodziców. Posiada doświadczenie oraz kwalifikacje nabyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci skryptu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie obejmuje 16 godzin zegarowych, wymagana jest frekwencja na poziomie 80 % podczas szkolenia zostanie udostępniona lista obecności do podpisu podczas każdego dnia. Cena usługi zawiera koszt walidacji i certyfikacji.
Zewnętrzny egzamin w standardzie MY PERSONALITY SKILLS®
Informujemy o możliwości wizyty monitoringowej usługi. Regulamin dostawy usług dostępny jest w siedzibie firmy przy ulicy Mikołaja Reja 20, 33300 Nowy Sącz. W przypadku nieoczekiwanych sytuacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu 601 482 179.Usługa zwolniona z VAT-u (art.113 ust. 1 i 2 ustawy o VAT).
W przypadku uczestnictwa w usłudze osób z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do ich potrzeb.
Każdy etap realizacji projektu będzie prowadzony z poszanowaniem zasady równości dla wszystkich Uczestniczek i Uczestników projektu, w sposób niedyskryminujący ze względu na płeć, rasę, kolor skóry, pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, poglądy polityczne, majątek, urodzenie, itp.