AI w marketingu ChatGPT i MidJourney - Warsztaty z tworzenia strategii, treści i obrazów z AI (forma zdalna)
AI w marketingu ChatGPT i MidJourney - Warsztaty z tworzenia strategii, treści i obrazów z AI (forma zdalna)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dla osób, które:
- Chcą poznać tajniki optymalizacji treści internetowych
- chcą nauczyć się wykorzystywania sztucznej inteligencji do tworzenia doskonałych treści
- planują wykorzystać potencjał treści do realizacji swoich celów biznesowych (sprzedaż, leady, telefony, itp.)
Usługa adresowana również dla uczestników projektu Kierunek Kariera Zawodowa
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój - Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji11-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Dzięki szkoleniu AI w marketingu ChatGPT i MidJourney zdobędziesz kompleksową wiedzę jak zautomatyzować swoją pracę i tworzyć bardziej efektywne treści marketingowe. Stworzysz wysokiej jakości treści i nauczysz się formułować precyzyjne prompty do Chat GPT oraz do generowania grafik z Midjourney, zautomatyzujesz wiele powtarzalnych zadań, takich jak tworzenie opisów produktów, postów na social media czy artykułów blogowych i spersonalizujesz treści dostosowując je do określonych grup odbiorców.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Generowanie treści z użyciem AI | Kryteria weryfikacji -Uczestnik potrafi formułować prompty do ChatGPT oraz Midjourney oraz zastosować treści AI w praktyce | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Wizualizowanie treści biznesowych i marketingowych w tworzeniu content marketingu | Kryteria weryfikacji -Uczestnik wizualizuje zastosowanie produktu, tworzy i ilustruje teksty na bloga, tworzy wizualizacje produktu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
9:00-9:30 Rejestracja do platformy Zoom
9:30-11:00 Część pierwsza szkolenia
Zasady generowania treści A
- Zalety i ograniczenia AI
- Zasady analizy i edycji wygenerowanych treści
Zasady analizy i edycji wygenerowanych treści
11:00-11:15 Przerwa
11:15-12:45 Druga część szkolenia
Generowanie treści z użyciem AI (m.in. Chat GPT)
- Formułowanie promptów
- Zasady formułowania skutecznych promptów dla generowania treści
- Określanie jasnych celów i wytycznych dla narzędzi AI
- Unikanie niejasności i błędów przy formułowaniu promptów
- Analiza i edycja wygenerowanych treści
- Przegląd wygenerowanych treści i ocena ich jakości
- Wykrywanie błędów i niedoskonałości w wygenerowanych treściach
- Techniki edycyjne i doskonalenie wygenerowanych treści
- Licencjonowanie i kontrola jakości generowanych treści
- Licencjonowanie i prawa do wykorzystania generowanych treści AI
- Unikanie wprowadzania dezinformacji i treści nieodpowiednich
- Weryfikacja generowanych treści pod kątem jakości i poprawności
Dostosowanie Chata GPT
- Opracowanie postów na Facebooka
- Opracowanie tekstu na bloga
Zastosowania generowania treści AI w praktyce
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji do generowania i wspomagania tworzenia i optymalizacji treści (transkrypcje, speech to text.)
Warsztaty
- Generowanie opisów produktów z chatem GPT
- Opracowanie postów na Facebooka
- Opracowanie tekstu na bloga
12:45-13:15 Przerwa na lunch
13:15-14:45 Trzecia część szkolenia
Podstawy generowania obrazów z użyciem AI:
- Jak AI interpretuje prompty do grafik?
- Modele do generowania obrazów
- Kluczowe etapy generowania obrazów
Praca z Midjourney:
- Zakładanie konta
- Parametry i ustawienia
- Typy fotografii i oświetlenia
- Formułowanie promptów
14:45-15:00 Przerwa
15:00-16:30 Czwarta część szkolenia
Warsztaty:
- Wizualizacja zastosowania produktu
- Zilustrowanie tekstu na bloga
- Wizualizacja produktu
Podsumowanie i zakończenie szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Zasady generowania treści AI, Zasady analizy i edycji wygenerowanych treści | Prowadzący Małgorzata Januszewska | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Januszewska | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Generowanie treści z użyciem AI (m.in. Chat GPT), Dostosowanie Chata GPT, Zastosowania generowania treści AI w praktyce, Warsztaty | Prowadzący Małgorzata Januszewska | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Januszewska | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Podstawy generowania obrazów z użyciem AI, Praca z Midjourney | Prowadzący Małgorzata Januszewska | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Januszewska | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Warsztaty z wizualizacji i ilustracji w Midjourney | Prowadzący Małgorzata Januszewska | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 217,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto990,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto202,95 PLN
- Koszt osobogodziny netto165,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Januszewska
Gosia to również autorka publikacji naukowych, w których marketing splata się z ekonomią kultury. Jej umysł jest niczym laboratorium do eksperymentowania z najnowszymi trendami i pomysłami. szkolenia@marketingonline.pl 533 233 930
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po ukończeniu szkolenia każdy Uczestnik otrzyma dostęp do Akademii Marketing Online, a tam do przeglądania materiałów ze szkolenia:
- Prezentacje szkoleniowe z linkami do artykułów/danych/publikacji/książek polsko- i obcojęzycznych dotyczących prezentowanych zagadnień
- Szkolenie w formie e-learning z Podstaw Marketingu w Internecie z interaktywnymi quizami
Informacje dodatkowe
Szkolenie prowadzone na żywo, w czasie rzeczywistym.
Szkolenie prowadzone jest w wymiarze - 20% teoretycznym, 80% praktycznym.
Dostęp do prezentacji oraz innych materiałów online.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój
W związku z posiadanym przez nas znakiem jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno - Szkoleniowych (MSUES 2.0) mają Państwo możliwość składania do WUP Kraków (Centrum Zapewniania Jakości Kształcenia) informacji o niskiej jakości usług, niezgodności działalności instytucji z wymaganiami MSUES osobiście, telefonicznie lub mailowo na adres: jakosc@wup-krakow.pl
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie prowadzone w formie online za pośrednictwem platformy Zoom. Aby uczestniczyć w szkoleniu każdy uczestnik musi przygotować we własnym zakresie odpowiedni sprzęt, który zapewni możliwość uzyskania odpowiednich efektów uczenia się:
- PC, laptop lub telefon komórkowy z łączem internetowym (stałe lub mobilne 3G lub 4G/LTE)
- System operacyjny: macOS X z macOS 10.7 lub nowszym, Windows 10, Windows 8 lub 8.1, Windows 7, Windows Vista z SP1 lub dedykowana aplikacja mobilna z AppStore lub GooglePlay
- Wbudowany mikrofon/zestaw słuchawkowy dla osób chcących zadawać pytania głosowo (nie przez chat)
- przeglądarka internetowa Chrome lub FireFox
- mikrofon i kamera na potrzeby ewentualnego monitoringu usługi zdalnej.