Szkolenie- Kreatywność 2.0 – Wprowadzenie do AI w Grafice i Multimediach
Szkolenie- Kreatywność 2.0 – Wprowadzenie do AI w Grafice i Multimediach
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do zarówno początkujących, jak i osób z doświadczeniem w marketingu, grafice, mediach i branży kreatywnej. Szkolenie skierowane jest do osób, które zamierzają podnieść kompetencje w tym zakresie.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji13-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestnika do : efektywnego wykorzystania sztucznej inteligencji w tworzeniu grafiki i multimediów. Uczestnicy zdobędą umiejętności generowania wysokiej jakości obrazów, animacji oraz interaktywnych treści z użyciem narzędzi AI. Szkolenie umożliwi zrozumienie zasad automatyzacji procesów kreatywnych, optymalizacji grafik oraz ich praktycznego zastosowania w marketingu i mediach cyfrowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wymienia sposoby na tworzenie unikalnych grafik i ilustracje przy użyciu AI | Kryteria weryfikacji Uczestnik spośród wielu sposób wybiera właściwe dotyczące tworzenia grafik i ilustracji przy pomocy AI | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Opisuje zasady tworzenia grafik i ilustracji przy użyciu AI. | Kryteria weryfikacji Wskazuje podstawowe techniki generowania grafik przez AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje odpowiednie narzędzia AI do generowania obrazów. | Kryteria weryfikacji wybiera spośród wielu popularne narzędzia AI do generowania grafik (np. MidJourney, DALL·E, Stable Diffusion). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wyjaśnia sposoby integracji AI z popularnymi programami graficznymi. | Kryteria weryfikacji Wskazuje spośród wielu do wyboru korzyści wynikające z integracji AI z programami graficznymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje metody tworzenia animowanych i interaktywnych treści multimedialnych z wykorzystaniem AI. | Kryteria weryfikacji Wskazuje popularne narzędzia AI do generowania animacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych.
Przerwy wliczane są w czas trwania szkolenia.
Walidacja wliczana jest w czas trwania szkolenia.
Przerwy ustalane elastycznie, wg potrzeb. Nie więcej niż 60 minut podczas 8godzinnego dnia szkoleniowego.
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom/-czkom na ćwiczenie umiejętności.
Walidacja odbędzie się za pomocą testu online z wynikiem generowanym automatycznie. Warunek rozdzielności funkcji jest zachowany.
Moduł 1
Grafika Generatywna dla Każdego: AI w tworzeniu obrazów i ilustracji
- Podstawowe wprowadzenie do narzędzi AI (Midjourney, DALL-E, Adobe Firefly) – jak tworzyć unikalne grafiki i ilustracje bez zaawansowanych umiejętnościgraficznych.
- Przykłady integracji AI z prostymi technikami graficznymi w popularnychprogramach (np. Canva, Adobe Express, Illustrator, Photoshop).
- Warsztat praktyczny: tworzenie szybkich i efektywnych projektów graficznych przyużyciu AI (plakaty, wizytówki, proste banery internetowe, posty w mediachspołecznościowych).
Moduł 2
Interaktywność i Multimedia z pomocą AI: Od pomysłu do realizacji
- Jak łatwo i szybko stworzyć multimedialne treści przy pomocy AI – bez konieczności pisania skomplikowanego kodu.
- Wykorzystanie prostych narzędzi AI do automatycznego montażu filmów, podcastówi animacji.
- Warsztat praktyczny: samodzielne projektowanie prostych interaktywnychprezentacji, animowanych grafik lub krótkich filmów promocyjnych przy użyciułatwo dostępnych narzędzi opartych na AI.
Moduł 3 .Walidacja efektów uczenia się - test teoretyczny online z wynikiem generowanym automatycznie
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Grafika Generatywna dla Każdego: AI w tworzeniu obrazów i ilustracji | Prowadzący Rafał Pelc | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Interaktywność i Multimedia z pomocą AI: Od pomysłu do realizacji | Prowadzący Rafał Pelc | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja efektów uczenia się - test teoretyczny online z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący Rafał Pelc | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto312,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto312,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Rafał Pelc
Doświadczenie zawodowe: Ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w grafice 3D, animacji i efektach wizualnych. Specjalizuje się w projektowaniu treści wizualnych i interaktywnych, wykorzystując nowe technologie w szczególności AI. Brał udział w projektach badawczo-rozwojowych (B+R) związanych z innowacyjnymi systemami VR i fotorealistycznymi środowiskami 3D. Laureat prestiżowych nagród za osiągnięcia w modelowaniu i wizualizacji realizując projekty z zakresu grafiki, nowych technologii, gamingu i multimediów.
Doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń - przeprowadził co najmniej 100 godzin szkoleń z niniejszego zakresu w ciągu ostatnich 3 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dostęp do materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.
Informacje dodatkowe
W przypadku dofinansowania w wysokości 70 % i więcej szkolenie będzie zwolnione z VAT. Wówczas uczestnik otrzyma fakturę na koszt netto szkolenia.
Po zapisie prosimy o informację - od jakiego operatora regionalnego oraz w jakiej wysokości % otrzymaliście Państwo dofinansowanie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagane:
- komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu (min 10Mbit/s download i 1Mbit/s upload);
- przeglądarka internetowa Chrome lub Firefox;
- dobrej jakości mikrofon lub słuchawki;
- ciche miejsce, wolne od zakłóceń i hałasu zewnętrznego
- Szkolenie odbędzie się na platformie audio-video
- Uczestnik otrzyma link do zajęć na trzy dni przed planowanym rozpoczęciem usługi; link będzie ważny przez cały okres trwania szkolenia .