AKADEMIA PRAWA PRACY DLA PRAKTYKÓW
AKADEMIA PRAWA PRACY DLA PRAKTYKÓW
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Prawo pracy
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane dla osób chcących poszerzyć własne kompetencje i umiejętności w wykonywaniu zawodu w działach kadrowo-płacowych. Usługa adresowana jest również dla Uczestników Projektu Kierunek - Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji21-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi63
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne poszerzenie oraz zaktualizowanie wiedzy z zakresu prawa pracy. Kurs kierowany jest do osób, które już posiadają, na poziomie, co najmniej podstawowym wiedzę i umiejętności z zakresu kadr i płac.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efektem uczestnictwa w szkoleniu będzie nabycie wiedzy w zakresie:- rozwiązywania trudnych i niejednoznacznych przypadków z zakresu prawa pracy i bhp, które zostały ujęte w programie szkolenia, - przeprowadzenia procesu rekrutacji i prowadzenia dokumentacji pracowniczej zgodnie z RODO, - stosowania nowych uprawnień rodzicielskich przysługujących pracownikom, | Kryteria weryfikacji Uczestnicy rozwiążą zestaw pytań testowych, zawierających elementy sprawdzające czy uczestnik nabył wiedzę lub umiejętności z zakresu założonych efektów kształcenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - przygotowywania informacji o warunkach zatrudnienia i zakresu danych jakie ona musi zawierać, - udzielania pracownikom zwolnień od pracy z powodu działania siły wyższej oraz w pilnych sprawach rodzinnych, - rzetelnego ustalania dopuszczalnych norm nieprawidłowości przez pracownika odpowiedzialnego za BHP w zakładzie pracy nie przekraczając przepisów o RODO. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy rozwiążą zestaw pytań testowych, zawierających elementy sprawdzające czy uczestnik nabył wiedzę lub umiejętności z zakresu założonych efektów kształcenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Zatrudnianie cudzoziemców w 2025 roku
2. Dokumentacja pracownicza od A do Z z uwzględnieniem najnowszych zmian
3. Urlopy i inne zwolnienia od pracy w 2025 roku
4. Zmiana warunków umowy o pracę, zasady rozwiązywania umowy, o pracę oraz wybrane problemy prawa pracy w 2025r.
5. Planowanie i rozliczanie czasu pracy krok po kroku w 2025 roku
6. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych w 2025r. oraz benefity pracownicze – aspekt prawny i podatkowy
7. Świadectwo pracy - w pytaniach i odpowiedziach
8. Pracownik na część etatu. Czas pracy, urlopy, zwolnienia od pracy oraz inne wybrane uprawnienia pracownicze niepełno etatowców
9. Prawo pracy w praktyce 2025 - wybrane zagadnienia i najnowsze zmiany
Szkolenie jest realizowane w godzinach dydaktycznych. ,,Akademia prawa prawa pracy dla praktyków” obejmuje swoim programem
63 godz. dydaktyczne
zajęć.
Każdego dnia, w czas szkolenia są wliczone trzy 10 minutowe przerwy. Ramowy harmonogram jest opisany w zakładce „informacje dodatkowe”. W ostatnim dniu szkolenia zostanie przeprowadzona walidacja nabytych efektów uczenia się (test teoretyczny przeprowadzony za pomocą narzędzi cyfrowych). Wymagany poziom obecności na zajęciach to min. 80 % frekwencji. Do udziału w usłudze wymagane jest posiadanie elementarnej wiedzy ogólnoekonomicznej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Zatrudnianie cudzoziemców w 2025 roku | Prowadzący Piotr Malinowski | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Dokumentacja pracownicza od A do Z z uwzględnieniem najnowszych zmian | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Urlopy i inne zwolnienia od pracy w 2025 roku | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Zmiana warunków umowy o pracę, zasady rozwiązywania umowy, o pracę oraz wybrane problemy prawa pracy w 2025r. | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Planowanie i rozliczanie czasu pracy krok po kroku w 2025 roku | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych w 2025r. oraz benefity pracownicze – aspekt prawny i podatkowy | Prowadzący Aleksander Gniłka | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Świadectwo pracy - w pytaniach i odpowiedziach | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Pracownik na część etatu. Czas pracy, urlopy, zwolnienia od pracy oraz inne wybrane uprawnienia pracownicze niepełno etatowców | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Prawo pracy w praktyce 2025 - wybrane zagadnienia i najnowsze zmiany | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 206,60 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 420,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto66,77 PLN
- Koszt osobogodziny netto54,29 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Wąż
Piotr Malinowski
Aleksander Gniłka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują komplety autorskich materiałów w formie elektronicznej na dzień przed planowanym terminem szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Informacja dotycząca szkoleń dofinansowanych !!!
Konieczne jest spełnienie warunków określonych w regulaminie przez Operatora do którego wnioskują Państwo o dofinansowanie do usługi rozwojowej (kursu, szkolenia, itp.).
Najważniejsze kroki:
1. Wypełnienie i złożenie dokumentów u Operatora projektu zgodnie z warunkami konkursu na dofinansowanie szkoleń wybranych ze strony BUR.
2. Wstępna rezerwacja miejsca na szkolenie w ISEP-Opole poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie
www.isepszkolenia.pl
3. Podpisanie umowy szkoleniowej z Operatorem projektu oraz Organizatorem szkolenia (równoczesne otrzymanie numer ID wsparcia dotyczącego dofinansowanego szkolenia).
4. Zarejestrowanie konta firmowego/indywidualnego w Bazie Usług Rozwojowych (jeśli nie zostało już wcześniej utworzone).
5. Zapisna wybrane szkolenie za pośrednictwem strony BUR z podaniem numeru ID (w niektórych projektach realizacja kroku rejestracji i zapisu na szkolenie może być wymagana szybciej).
Informacje dodatkowe
Czas trwania szkolenia:
Dzień szkoleniowy obejmuje 7 godz. dydaktycznych (godz. dydaktyczna to 45 min zajęć).
Łącznie czas trwania szkolenia online: 5 godz. zegarowych i 15 min zajęć. + 30 min przerw.
W polu "liczba godzin usługi" wymiar czasu szkolenia jest podany w godzinach dydaktycznych.
Ramowy harmonogram zajęć:
- 8.45 - 10.15 - I cześć szkolenia (1,5 godz.)
- przerwa 10 min
- 10.25 - 11.55 - II część szkolenia (1,5 godz.)
- przerwa 10 min
- 12.05 - 13.35 - III część szkolenia (1,5 godz.)
- przerwa 10 min
- 13.45 - 14.30 - IV część szkolenia (45 min)
UWAGA !!!
W przypadku szkoleń sfinansowanych w co najmniej 70% ze środków publicznych do ceny nie doliczamy podatku VAT.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek - Rozwój.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie prowadzone w formule online z wykorzystaniem platformy ClickMeeting. Link umożliwiający uczestnictwo w szkoleniu jest ważny od dnia przesłania go do uczestnika, najczęściej jest to dzień poprzedzający wybrany termin zajęć, do dnia zakończenia zajęć.
Wymagania systemowe:
Rodzaj połączenia | Uczestnik (prędkość pobierania) | Prezenter (prędkość nadawania) |
Dźwięk | 512 kbps | 512 kbps |
Dźwięk + obraz SD | 512 kbps + 1 Mbps | 512 kbps + 1 Mbps |
Dźwięk + obraz HD | 512 kbps + 2 Mbps | 512 kbps + 2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) | 2 Mbps | 2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) | 2 – 5 Mbps | 2 – 5 Mbps |
Współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) | 1 – 4 Mbps | 1 – 4 Mbps |
Aby uzyskać jak najlepszą jakość wideo należy się upewnić, że ma się dobre i stabilne łącze – najlepiej gdy się korzysta z prywatnego wifi lub połączenia kablowego i ma się minimum uruchomionych zakładek przeglądarki oraz aplikacji w tle. Nie należy pobierać i wysyłać dużych plików ani pobierać aktualizacji w trakcie wydarzenia.
Wymagania sprzętowe i oprogramowania:
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej z przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera.
Uczestnicy mogą także skorzystać z testera audio i video platformy ClickMeeting dostępnego w wysyłanych zaproszeniach dla uczestników.
Sugestie organizatora kształcenia:
- W przypadku problemów z zawieszaniem się/ opóźnieniami można spróbować przycisku odświeżenia/ lub F5.
- Ze szkolenia można korzystać na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu (komputer stacjonarny, laptop, tablet, smartfon), spełniającym powyższej opisane wymagania.
- Spotkanie online na żywo jest nagrywane na platformie przez organizatora szkolenia. W przypadku zaistnienia potrzeby ponownego odsłuchania szkolenia uczestnik ma możliwość otrzymania linku do ponownego odsłuchania.