AKADEMIA KADROWO-PŁACOWA 2025
AKADEMIA KADROWO-PŁACOWA 2025
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Prawo pracy
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresowane jest do pracowników działów kadrowych, działów płacowych, działów zarządzania zasobami ludzkimi, samodzielnych księgowych, specjalistów ds. kadr i płac, osoby zatrudniające pracowników, a także właścicieli i pracowników biur rachunkowych. Zapraszamy również przedsiębiorców prowadzących firmy, członków zarządów odpowiedzialnych za zatrudnianie pracowników. Usługa adresowana jest także dla Uczestników Projektu Kierunek - Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji21-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi63
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
W ramach szkolenia będą omawiane zasady rozliczeń kadrowo-płacowych m.in. w zakresie rozliczeń z pracownikami, obsługi kadrowej pracowników, zarządzania dokumentacją pracowniczą, wypełniania obowiązków prawnych nałożonych na pracodawców, rozliczania płac czy też rozliczania czasu pracy. Na zajęciach zostaną także przytoczone interpretacja podatkowe wydawane przez Krajową Administrację Sądową, interpretacje Ministerstwa Finansów, interpretacje i wyjaśnienia ZUS i PIP oraz orzecznictwo sądowe.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efektem uczestnictwa w szkoleniu będzie nabycie wiedzy w zakresie:- naliczania wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, - naliczania i rozliczania podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ZUS, - rozliczania delegacji krajowych i zagranicznych podróży służbowych pracowników i osób niebędących pracownikami, | Kryteria weryfikacji Uczestnicy rozwiążą zestaw pytań testowych, zawierających elementy sprawdzające czy uczestnik nabył umiejętności w zakresie założonych efektów kształcenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - naliczania zasiłków i świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa,- wdrażania procedury zatrudniania obcokrajowców, - planowania i rozliczania czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy rozwiążą zestaw pytań testowych, zawierających elementy sprawdzające czy uczestnik nabył umiejętności w zakresie założonych efektów kształcenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Zatrudnianie cudzoziemców w 2025 roku
2. Lista płac w kontekście naliczania wynagrodzeń w 2025 roku
3. Urlopy i inne zwolnienia od pracy w 2025 roku
4. Zasiłki i świadczenia pieniężne w razie choroby i macierzyństwa
5. Planowanie i rozliczanie czasu pracy w 2025 roku
6. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych w 2025r. oraz benefity pracownicze – aspekt prawny i podatkowy
7. Pracownik na część etatu. Czas pracy, urlopy, zwolnienia od pracy oraz inne wybrane uprawnienia pracownicze niepełno etatowców
8. Podatek dochodowy od osób fizycznych i składki ZUS w 2025 roku - rozliczenia i świadczenia z tytułu płatnika wynagrodzeń
9. Prawo pracy w praktyce 2025 - wybrane zagadnienia i najnowsze zmiany
Szkolenie jest realizowane w godzinach dydaktycznych. ,,AKADEMIA KADROWO - PŁACOWA 2025” obejmuje swoim programem
63 godz. dydaktyczne
zajęć.
Każdego dnia, w czas szkolenia są wliczone trzy 10 minutowe przerwy. Ramowy harmonogram jest opisany w zakładce „informacje dodatkowe”. W ostatnim dniu szkolenia zostanie przeprowadzona walidacja nabytych efektów uczenia się (test teoretyczny przeprowadzony za pomocą narzędzi cyfrowych). Wymagany poziom obecności na zajęciach to min. 80 % frekwencji. Do udziału w usłudze wymagane jest posiadanie elementarnej wiedzy ogólnoekonomicznej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Zatrudnianie cudzoziemców w 2025 roku | Prowadzący Piotr Malinowski | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Lista płac w kontekście naliczania wynagrodzeń w 2025 roku | Prowadzący Iwona Hendel | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Urlopy i inne zwolnienia od pracy w 2025 roku | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Zasiłki i świadczenia pieniężne w razie choroby i macierzyństwa | Prowadzący Anna Kędzierska-Adamczyk | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Planowanie i rozliczanie czasu pracy krok po kroku w 2025 roku | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych w 2025r. oraz benefity pracownicze – aspekt prawny i podatkowy | Prowadzący Aleksander Gniłka | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Pracownik na część etatu. Czas pracy, urlopy, zwolnienia od pracy oraz inne wybrane uprawnienia pracownicze niepełno etatowców | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Podatek dochodowy od osób fizycznych i składki ZUS w 2025 roku - rozliczenia i świadczenia z tytułu płatnika wynagrodzeń | Prowadzący Anna Kędzierska-Adamczyk | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Prawo pracy w praktyce 2025 - wybrane zagadnienia i najnowsze zmiany | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 206,60 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 420,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto66,77 PLN
- Koszt osobogodziny netto54,29 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Kędzierska-Adamczyk
Piotr Wąż
Iwona Hendel
Sebastian Starnawski
Aleksander Gniłka
Piotr Malinowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy każdorazowo przed rozpoczęciem szkolenia otrzymują drogą mailową przygotowane materiały szkoleniowe.
Warunki uczestnictwa
Informacja dotycząca szkoleń dofinansowanych !!!
Konieczne jest spełnienie warunków określonych w regulaminie przez Operatora do którego wnioskują Państwo o dofinansowanie do usługi rozwojowej (kursu, szkolenia, itp.).
Najważniejsze kroki:
1. Wypełnienie i złożenie dokumentów u Operatora projektu zgodnie z warunkami konkursu na dofinansowanie szkoleń wybranych ze strony BUR.
2. Wstępna rezerwacja miejsca na szkolenie w ISEP-Opole poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie
www.isepszkolenia.pl
3. Podpisanie umowy szkoleniowej z Operatorem projektu oraz Organizatorem szkolenia (równoczesne otrzymanie numer ID wsparcia dotyczącego dofinansowanego szkolenia).
4. Zarejestrowanie konta firmowego/indywidualnego w Bazie Usług Rozwojowych (jeśli nie zostało już wcześniej utworzone).
5. Zapisna wybrane szkolenie za pośrednictwem strony BUR z podaniem numeru ID (w niektórych projektach realizacja kroku rejestracji i zapisu na szkolenie może być wymagana szybciej).
Informacje dodatkowe
Czas trwania szkolenia:
Dzień szkoleniowy obejmuje 7 godz. dydaktycznych (godz. dydaktyczna to 45 min zajęć)
Łącznie czas trwania szkolenia online: 5 godz. zegarowych i 15 min zajęć. + 30 min przerw
W polu "liczba godzin usługi" wymiar czasu szkolenia jest podany w godzinach dydaktycznych.
Ramowy harmonogram zajęć:
- 8.45 - 10.15 - I cześć szkolenia (1,5 godz.)
- przerwa 10 min
- 10.25 - 11.55 - II część szkolenia (1,5 godz.)
- przerwa 10 min
- 12.05 - 13.35 - III część szkolenia (1,5 godz.)
- przerwa 10 min
- 13.45 - 14.30 - IV część szkolenia (45 min)
UWAGA !!!
W przypadku szkoleń sfinansowanych w co najmniej 70% ze środków publicznych do ceny nie doliczamy podatku VAT.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek - Rozwój
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie prowadzone w formule online z wykorzystaniem platformy ClickMeeting. Link umożliwiający uczestnictwo w szkoleniu jest ważny od dnia przesłania go do uczestnika, najczęściej jest to dzień poprzedzający wybrany termin zajęć, do dnia zakończenia zajęć.
Wymagania systemowe:
Rodzaj połączenia | Uczestnik (prędkość pobierania) | Prezenter (prędkość nadawania) |
Dźwięk | 512 kbps | 512 kbps |
Dźwięk + obraz SD | 512 kbps + 1 Mbps | 512 kbps + 1 Mbps |
Dźwięk + obraz HD | 512 kbps + 2 Mbps | 512 kbps + 2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) | 2 Mbps | 2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) | 2 – 5 Mbps | 2 – 5 Mbps |
Współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) | 1 – 4 Mbps | 1 – 4 Mbps |
Aby uzyskać jak najlepszą jakość wideo należy się upewnić, że ma się dobre i stabilne łącze – najlepiej gdy się korzysta z prywatnego wifi lub połączenia kablowego i ma się minimum uruchomionych zakładek przeglądarki oraz aplikacji w tle. Nie należy pobierać i wysyłać dużych plików ani pobierać aktualizacji w trakcie wydarzenia.
Wymagania sprzętowe i oprogramowania:
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej z przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera.
Uczestnicy mogą także skorzystać z testera audio i video platformy ClickMeeting dostępnego w wysyłanych zaproszeniach dla uczestników.
Sugestie organizatora kształcenia:
- W przypadku problemów z zawieszaniem się/ opóźnieniami można spróbować przycisku odświeżenia/ lub F5.
- Ze szkolenia można korzystać na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu (komputer stacjonarny, laptop, tablet, smartfon), spełniającym powyższej opisane wymagania.
- Spotkanie online na żywo jest nagrywane na platformie przez organizatora szkolenia. W przypadku zaistnienia potrzeby ponownego odsłuchania szkolenia uczestnik ma możliwość otrzymania linku do ponownego odsłuchania.