Szkolenie z autoprezentacji i budowania relacji z klientem
Szkolenie z autoprezentacji i budowania relacji z klientem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm oraz osób na kierowniczych stanowiskach, które mają podstawowe doświadczenie zakresie autoprezentacji i budowania profesjonalnej relacji z klientami.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji12-06-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną)
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnej i profesjonalnej autoprezentacji firmy poprzez stosowanie technik retorycznych w komunikacji oraz budowania skutecznej relacji z klientami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje podstawy komunikacji marketingowej w kontakcie z klientem | Kryteria weryfikacji rozróżnia szumy wewnętrzne i zewnętrzne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji określa cechy charakterystyczne typu mówcy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wskazuje metaprogramy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje techniki retoryczne w komunikacji z klientem | Kryteria weryfikacji określa, na czym polega poziom słuchania generatywnego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wyjaśnia pojęcie: Model AIDA | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Określa podstawy erystyki | Kryteria weryfikacji wskazuje różnicę między manipulacją a perswazją | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wyjaśnia pojęcie: Technika fabrykowania konsekwencji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje cel Argumentów Mutatio controversiae | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Budowanie pierwszego wrażenia i kontaktu z klientem
2. Typy trudnych klientów i sytuacje konfliktowe
a. Trudny klient – czym może kierować się nasz odbiorca w trakcie zakupów?
b. Sytuacje konfliktowe – konflikt, konsensus, kompromis?
3. Podstawy komunikacji marketingowej
a. Modele komunikacji – dlaczego klient rozumie nas inaczej niż tego chcemy?
b. Metaprogramy – w jaki sposób klient widzi produkt?
c. Bariery komunikacyjne – szumy wewnętrzne i zewnętrzne
d. Jaki wizerunek sprzedawcy dla określonego typu klienta?
- Luzak (showman)
- Dyrektor
- Profesor
- Misjonarz
4. Techniki retoryczne w komunikacji z klientem
5. Jak rozmawiać z trudnym klientem? Uproszczona metoda budowy wypowiedzi
a. Model AIDA w kontakcie z trudnym klientem (od zbadania potrzeb po zamknięcie rozmowy)
b. Słowa i zwroty, które zmniejszają napięcie
c. Aktywne słuchanie klienta
d. Zadawanie pytań otwartych i zamkniętych
e. Dostrajanie do odbiorcy
f. Docenianie klienta
g. Okazanie empatii i zrozumienia
6. Podstawy erystyki (sztuka wygrywania sporów)
a. Perswazja a manipulacja
b. Argumenty Mutatio controversiae
c. Fabrykowanie konsekwencji
d. Argumentum ad auditorem
e. Argumentum ad verecundiam
f. Racjonalizacje
Realizacja usługi odbywa się w formie zajęć teoretycznych (4 h dydaktyczne) oraz praktycznych (12 h dydaktycznych).
Uczestnicy podczas warsztatów pracują indywidualnie.
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych.
Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
Usługa mieszana: usługa stacjonarna zgodnie z harmonogramem trwa 11 godzin i 45 minut , a usługa zdalna 15 minut – co daje łącznie 16 godzin dydaktycznych.
WALIDACJA SZKOLENIA:
Walidacja efektów usługi odbywa się z wykorzystaniem testu sprawdzającego wiedzę zawierającego pytania otwarte i zamknięte. Pytania zamknięte są jednokrotnego wyboru.
Czas przeznaczony na wykonanie testu: 15 minut
Próg zaliczenia: 80%
Osoba prowadząca walidację: Zofia Migus-Bębnowicz
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Budowanie pierwszego wrażenia i kontaktu z klientem. Typy trudnych klientów i sytuacje konfliktowe | Prowadzący Piotr Dubiński | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Piotr Dubiński | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Podstawy komunikacji marketingowej | Prowadzący Piotr Dubiński | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Techniki retoryczne w komunikacji z klientem. Jak rozmawiać z trudnym klientem? Uproszczona metoda budowy wypowiedzi | Prowadzący Piotr Dubiński | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa | Prowadzący Piotr Dubiński | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Podstawy erystyki (sztuka wygrywania sporów) | Prowadzący Piotr Dubiński | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja szkolenia przeprowadzona za pomocą testu on-line - usługa zdalna | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 075,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto192,19 PLN
- Koszt osobogodziny netto156,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Dubiński
Politolog, specjalista ds. marketingu politycznego i mediów. Dyplomowany coach, trener, instruktor. Prowadzi od wielu lat do teraz szkolenia z przywództwa biznesowego i politycznego, treningi sprzedażowe, szkolenia z autoprezentacji i wystąpień publicznych oraz dedykowane wykłady i mowy motywacyjne. Wspiera procesy kreacji wizerunku biznesowego i osobistego. W skład jego działalności wchodzi profesjonalne doradztwo, prowadzenie kampanii wyborczych i promocyjnych.
Ukończył studia m.in. na: Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim, Wyższej Szkole Informatyki i Ekonomii TWP, Wyższej Szkole Informatyki i Ekonomii im. Prof. Tadeusza Kotarbińskiego, Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Uczestniczył w dziesiątkach specjalistycznych szkoleń z pogranicza ekonomii, zarządzania, psychologii biznesu oraz coachingu w Polsce i za granicą. Szkolił się w renomowanym ośrodku z Listy Szanghajskiej – Lund University w Szwecji.
12 lat doświadczenia w sektorze marketingu. Przeprowadzone ponad 3250 godzin szkoleń i treningów z zakresu kreowania i promowania wizerunku osobistego i firmowego, marketingu i social media.
kontakt@migusconsulting.pl
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników szkolenia:
- skrypt szkoleniowy
- notes, długopis, teczka
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Uczestnikom/-czkom projektu, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnik musi dysponować:
- komputerem albo laptopem (procesor dwurdzeniowy 2 GHz lub lepszy, 2 GB pamięci RAM - zalecane 4GB lub więcej)
- łączem internetowym stałym lub mobilnym 3G lub 4G/LTE, minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek
- systemem operacyjnym: Windows 10, Windows 8 lub 8.1, Windows 7, Windows Vista z SP1 lub MacOS
- przeglądarką internetową Google Chrome, Mozilla FireFox, Safari lub Explorer
- indywidualnym kontem poczty elektronicznej e-mail
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi