Budowanie skutecznej kampanii sprzedażowej - sprzedaż produktów online - szkolenie
Budowanie skutecznej kampanii sprzedażowej - sprzedaż produktów online - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób prowadzących lub planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej w przestrzeni online, które chcą skutecznie promować i sprzedawać swoje produkty lub usługi w internecie. Uczestnikami mogą być właściciele mikro i małych firm, freelancerzy, osoby prowadzące sklepy internetowe, a także twórcy rękodzieła, kosmetolodzy, trenerzy, dietetycy, edukatorzy i inni specjaliści, którzy chcą nauczyć się budować przemyślane i efektywne kampanie sprzedażowe.
Szkolenie dedykowane jest również osobom, które posiadają podstawową wiedzę na temat marketingu internetowego i chcą ją uporządkować oraz rozwinąć o praktyczne narzędzia i strategie. Uczestnicy nie muszą mieć zaawansowanych umiejętności technicznych – wystarczy otwartość na naukę i chęć rozwijania własnego biznesu w sieci. Szczególnie skorzystają osoby, które chcą zwiększyć widoczność swoich ofert, poprawić konwersję i tworzyć kampanie, które nie tylko przyciągają uwagę, ale przede wszystkim – sprzedają.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji03-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia "Budowanie skutecznej kampanii sprzedażowej - sprzedaż produktów online - szkolenie" jest przygotowanie uczestników do samodzielnego tworzenia oferty sprzedażowej online. Osiągniecie zakładanych efektów uczenia się pozwoli na opracowywanie produktu online i skutecznej sprzedaży online.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu sprzedaży produktu online | Kryteria weryfikacji omawia istotę kampanii sprzedażowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje produkt online | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji omawia strategię cenowa stosowana w Internecie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje ofertę sprzedażową zgodnie z profilem działalności | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia i charakteryzuje grupę docelową odbiorców | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia i charakteryzuje narzędzia do promowania i sprzedaży produktów online | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzenie kampanii sprzedażowej - sprzedaż produktów online | Kryteria weryfikacji Tworzy własną kampanię sprzedażową | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji analizuje ofertę sprzedażową konkurencji oraz optymalizuje własną kampanię | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Buduje strategię cenową i przygotowuję ofertę sprzedażową | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Budowanie relacji wewnętrznych i zewnętrznych | Kryteria weryfikacji Rozwiązuje problemy i podejmuje decyzje w kontekście tworzenia kampanii w internecie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji stosuje zasady komunikacji interpersonalnej w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa "Budowanie skutecznej kampanii sprzedażowej - sprzedaż produktów online - szkolenie" przygotowuje uczestników do samodzielnego tworzenia kampanii sprzedażowej pozwolającej na promowanie produktów online i jego sprzedaży w Interecie. Na szkoleniu przekazana zostanie uczestnikom wiedza pozwalająca na udoskonalenie umiejętności opracowania skutecznych strategii dostosowanych do unikalnych wartości ich firm.
Szkolenie obejmuje 2 dni podzielone na bloki tematyczne. Usługa przeplatana jest zajęciami praktycznymi w celu lepszego przyswojenia wiedzy i umiejętności uczestników.
Moduł 1: Wprowadzenie do kampanii sprzedażowych
- Co to jest kampania sprzedażowa?
- Rodzaje kampanii sprzedażowych
- Planowanie kampanii
Moduł 2: Tworzenie produktu online
- Identyfikacja potrzeb klientów
- Tworzenie wartościowego produktu
- Narzędzia do tworzenia produktów online
Moduł 3: Strategia cenowa
- Ustalanie cen produktów
- Strategie cenowe w sprzedaży online
- Analiza konkurencji
Moduł 4: Przygotowanie oferty sprzedażowej
- Kluczowe elementy oferty sprzedażowej
- Tworzenie przekonującej oferty
- Przykłady skutecznych ofert
Moduł 5: Wprowadzenie do social mediów
- Rola social mediów w sprzedaży
- Wybór odpowiednich platform
- Analiza rynku i targetowanie
Moduł 6: Tworzenie treści do social mediów
- Typy treści w social mediach
- Tworzenie angażujących postów
- Narzędzia do tworzenia i zarządzania treściami
Moduł 7: Kampanie reklamowe w social mediach
- Rodzaje reklam w social mediach
- Planowanie kampanii reklamowej
- Budżetowanie i analiza wyników
Moduł 8: Analiza i optymalizacja kampanii
- Monitorowanie i analiza wyników kampanii
- Optymalizacja kampanii sprzedażowych
- Case studies i najlepsze praktyk
Walidacja - test jednokrotnego wyboru oraz ocenianie efektywności tworzonej na zajęciach Strategii
Usługa prowadzona jest w formie wykładu, zajęć praktycznych oraz dyskusji otwartej z uczestnikami szkolenia.
Dodatkowe warunki przystąpienia do szkolenia - podstawowa znajomość obsługi komputera.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (45 min). Przerwy zostały wliczone do godzin usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Moduł 1: Wprowadzenie do kampanii sprzedażowych (wykład, chat, rozmowa, ćwiczenia, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Urszula Stefanowicz-Peczyńska | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Moduł 2: Tworzenie produktu online (wykład, chat, rozmowa, ćwiczenia, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Urszula Stefanowicz-Peczyńska | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 przerwa | Prowadzący Urszula Stefanowicz-Peczyńska | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Moduł 3: Strategia cenowa (wykład, chat, rozmowa, ćwiczenia, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Urszula Stefanowicz-Peczyńska | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Moduł 4: Przygotowanie oferty sprzedażowej (wykład, chat, rozmowa, ćwiczenia, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Urszula Stefanowicz-Peczyńska | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Moduł 5: Wprowadzenie do social mediów (wykład, chat, rozmowa, ćwiczenia, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Urszula Stefanowicz-Peczyńska | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Moduł 6: Tworzenie treści do social mediów (wykład, chat, rozmowa, ćwiczenia, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Urszula Stefanowicz-Peczyńska | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Moduł 7: Kampanie reklamowe w social mediach (wykład, chat, rozmowa, ćwiczenia, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Urszula Stefanowicz-Peczyńska | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 przerwa | Prowadzący Urszula Stefanowicz-Peczyńska | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Moduł 8: Analiza i optymalizacja kampanii (wykład, chat, rozmowa, ćwiczenia, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Urszula Stefanowicz-Peczyńska | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 walidacja(test, współdzielenie ekranów) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto235,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto235,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Urszula Stefanowicz-Peczyńska
Przeprowadziła kilkaset godzin doradztwa i szkoleń w zakresie budowania strategii marketingowej, tworzenia kampanii czy budowania marki.
Wykształcenie wyższe
Studia podyplomowe - Grafika i multimedia - WSB Gdańsk, październik 2020r. - czerwiec 2021 r.
Studia podyplomowe - Psychodietetyka - Uniwersytet SWPS w Warszawie październik 2016 r. – czerwiec 2017 r.
Studia licencjackie – Dietetyka - Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, październik 2013 r. – czerwiec 2015 r.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci prezentacji i skryptu zostaną udostępnione uczestnikom podczas usługi oraz po jej realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem skorzystania z usługi jest bezpośredni zapis na usługę za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych oraz
wypełnienie ankiety oceniającej usługę rozwojową.
Informacje dodatkowe
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa prowadzona jest za pośrednictwem platformy TEAMS
W celu odbioru transmisji Szkolenia online Uczestnik powinien dysponować:
- komputerem z zainstalowanym system operacyjnym Windows 7 albo nowszym albo macOS Sierra (10.12.6) albo nowszym lub urządzeniem mobilnym z zainstalowanym systemem operacyjnym Android (Lollipop) wersja 5.0 albo nowszym lub iOS wersja 9.3.5, albo nowszym, wyposażonym w ekran i głośniki;
- dostęp do sieci Internet, w zależności od wybranej jakości transmisji, o przepustowości łącza co najmniej: 240p 500 kbps 360p 1 Mbps 720p 3 Mbps, 1080p 7 Mbps 2K 12 Mbps 4K 22 Mbps;
- aktualną wersją przeglądarki Firefox, Opera, Microsoft Edge, Chrome lub Safari;
- kamerką internetową i mikrofonem – jeżeli Uczestnik chce być widoczny i porozumiewać się głosowo z prowadzącym Szkolenie online;
- Adobe acrobat w najnowszej wersji.