KURS: MANAGER - FRYZJER / BARBER
KURS: MANAGER - FRYZJER / BARBER
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest adresowane do właścicieli/ managerów salonów branży fryzjerskiej, barber shopów oraz tych, którzy chcą rozpocząć działalność w tej branży i szukają praktycznej wiedzy oraz umiejętności z zakresu zarządzania biznesem i przeciwdziałania sytuacjom kryzysowym, by uniknąć ważnych błędów z zakresu: prawa, marketingu, zarządzania zespołem i sobą jako przedsiębiorcą.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój".
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji21-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu nabycie i rozwijanie umiejętności z zakresu zarządzania salonem fryzjerskim / barber shopem. Służy pozyskaniu praktycznej wiedzy, jak uniknąć podstawowych błędów z zakresu: prawa, marketingu, zarządzania sobą oraz zespołem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje pojęcia z zakresu treningu mentalnego: 5 filarów trening mentalnego z przełożeniem na biznesie.- koncentracja w biznesie zgodnie z zasadą Pareto, - nawyk zwyciężania czyli determinacja w biznesie, - prawo do porażki czyli racjonalne ryzyko w biznesie, - balans czyli równowaga między pracą a życiem prywatnym, - pewność siebie jako proaktywność w biznesie. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje swoje przekonania oraz wskazuje, czy są hamujące czy wspierające. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Określa poziom swojej koncentracji i dobiera odpowiednie metody, aby ją zwiększyć. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje sygnały zmęczenia i dobiera odpowiednie techniki relaksacyjne. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Definiuje pojęcia z zakresu komunikacji, rozpoznaje ich użycie, rozumie po co się je stosuje. Wie jakie informacje stoją za emocjami. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje dysfunkcje zespołu. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Samodzielnie dba o wewnętrzny spokój swój i zespołu oraz zachowanie zdrowego balansu między pracą a życiem prywatnym. Określa ryzyko biznesowe i akceptuje niepowodzenia, wyciągając wnioski na przyszłość. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Dobiera właściwą metodę relaksacji w zależności od poziomu swojego zmęczenia. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Posługuje się macierzą Eisenhowera w celu właściwego ustalenia zadań swoich i zespołu oraz nadaje im właściwy priorytet. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Samodzielnie organizuje czas i miejsce na zadbanie o swój dobrostan. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Dobiera właściwą technikę komunikacji do tego co chce uzyskać - zwiększa swoją skuteczność. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Posługuje się komunikatem JA, potrafi zadawać otwarte pytania. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje stres u siebie, współpracowników i klientów i potrafi tym zarządzić. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Podczas wykonywania usług (oraz nadzorując ich wykonanie), Uczestnik stosuje wybrane narzędzia treningu mentalnego, aby ułatwić pracę sobie i innym osobom w zespole, a w swoich działaniach kieruje się dobrostanem mentalnym. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy pozytywną atmosferę i przyjazny klimat w salonie/ wśród klientów i pracowników. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Podczas wykonywania usług/ oraz nadzorując ich wykonanie Uczestnik stosuje indywidualne podejście do klienta/ pracownika z uwzględnieniem zasad komunikacji interpersonalnej, a w swoich działaniach kieruje się zasadami etyki budując wzajemne zaufanie. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Dba o swój dobrostan, a także swojego otoczenia. Zwiększa zaangażowanie swoje i zespołu. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje w swojej praktyce zawodowej regulamin usług oraz umowy lojalnościowe.Uczestnik rozróżnia rodzaje umów z pracownikami oraz kontrahentami. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Poszukuje samodzielnie dofinansowania na rozwój firmy. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Dobiera właściwą formę opodatkowania, analizuje zmiany w przychodach i kosztach. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Samodzielnie przygotowuje proste narzędzia do analizy kosztów. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Potrafi dostosować treści wideo do potrzeb odbiorców swoich social mediów. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje podstawowe zasady wideomarketingu w swojej komunikacji marketingowej. | Kryteria weryfikacji Odpowiedzi na pytania zadane uczestnikom. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa będzie realizowana w godzinach zegarowych = 32 h.
Czas przerw wlicza się do czasu szkolenia.
Uczestnik potwierdzi swoją obecność podpisując się na liście obecności.
Program szkolenia jest dostosowany do potrzeb właścicieli i managerów salonów fryzjerskich/ barber shopów oraz osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w tej branży. Uczy jak uniknąć błędów i przeciwdziałać sytuacjom kryzysowym w prowadzeniu działalności gospodarczej w branży fryzjerskiej.
Szkolenie będzie zawierało część teoretyczną i praktyczną. Forma zajęć będzie dostosowana do wymogów i specyfiki każdego dnia i zapewni skuteczną realizację celu edukacyjnego usługi. Podczas części teoretycznej uczestnicy będą słuchać wykładów, oglądać prezentacje multimedialne. Część praktyczna odbędzie się w formie rozbudowanych warsztatów – ćwiczeń praktycznych.
- praca w parach na własnym smartfonie / nagrywanie wideo,
- praca z kartami coachingowymi,
- ćwiczenia wykonywane na matach,
- dyskusje i pytania.
Uczestnik otrzyma notatnik, długopis oraz skrypty w formie drukowanej, a także karimatę do ćwiczeń relaksacyjnych. Na 3. i 4. dzień szkolenia należy zabrać ze sobą prywatny telefon oraz małą/ płaską poduszkę i lekki kocyk.
Dzień 1
Temat zajęć: Filary treningu mentalnego.
- Wprowadzenie – przywitanie Uczestników, poznanie potrzeb, przedstawienie planu.
- Nabycie wiedzy z obszaru treningu mentalnego – czym jest trening mentalny, 5 filarów treningu mentalnego z przełożeniem na biznes. Wdrażanie treningu mentalnego w miejscu pracy, jako kluczowa umiejętność liderów i ich zespołów oraz skuteczny sposób na tworzenie przewagi konkurencyjnej firmy.
- Praca z przekonaniami, jako głównymi hamulcowymi do rozwoju siebie i własnego biznesu – określenie własnych przekonań oraz umiejętność pracy z nimi, aby je zmienić. Poznanie 5 narzędzi treningu mentalnego, do wdrożenia w miejscu pracy od ręki.
Dzień 2
Temat zajęć 1: ABC Social Media w salonie barberskim/fryzjerskim.
- Podstawowe zasady tworzenia wideo na potrzeby social mediów.
- Omówienie potrzeb kursantów: jakie cele chcą osiągnąć poprzez tworzenie wideo.
- Jak w prosty sposób zrobić posty, rolki na użytek własnego biznesu.
Temat zajęć 2: Jak zostać dobrym gospodarzem salonu?
- Jak wymyślić/ zmodernizować swój własny salon/ biznes? Od czego zacząć? Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych; mechanizm budowania autorytetu lidera.
- Manager = gospodarz. Jak rozmawiać z klientem, żeby do nas wracał. Uważność na potrzeby klientów, a skuteczna sprzedaż. Uważność na potrzeby pracowników, a zgrany zespół. Układanie grafików pracowniczych.
- Współpraca z dostawcami, zamówienia, obsługa klienta. Podział i analiza kosztów stałych i zmiennych salonu; koszty wynagrodzeń i koszty pracy; koszty mediów.
Dzień 3
Temat zajęć 1: Aspekty Prawne w salonie fryzjerskim
- Regulamin świadczenia usług w salonie / rodzaje umów z pracownikami, kontrahentami oraz klientami w aspekcie prawa pracy i prawa cywilnego.
- Tajemnica przedsiębiorstwa / umowy o zakazie konkurencji, umowy lojalnościowe i o poufności z personelem / Ochrona prywatności w salonie - poufność danych klientów obowiązująca pracowników salonu, ochrona wizerunku i dobra osobiste klientów.
- Ochrona danych osobowych w salonie - RODO, polityka prywatności, pliki cookies / regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną / prawa własności w salonie: m.in.: monitorowanie obiektu/ odtwarzanie muzyki w salonie.
Temat zajęć 2: Nauka relaksacji
- Relaks z jogą nidrą po trudach pojmowania spraw ważnych i niezbędnych – jak odpoczywać po codziennych trudach.
Dzień 4
Temat zajęć: Ja właściciel/menadżer jako lider odpowiedzialny za siebie i zespół
- Kluczowe znaczenie czynnika ludzkiego. Rozpoznawanie dysfunkcji zespołowych.
- Jak rozmawiać? Podstawy zdrowej i skutecznej komunikacji jako narzędzie pracy z ludźmi i do budowania zespołu.
- Jak uwolnić się od stresu i być odpowiedzialnym – czyli nie zaśmiecaj głowy – tnij
- stresy a tym samym koszty w biznesie, czyli o tym jak oszczędzać siły i czas.
- Zrób coś dla siebie – jak prowadzić biznes i nie zwariować :)
- Podsumowanie - certyfikacja.
- Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Wprowadzenie – przywitanie Uczestników, poznanie potrzeb, przedstawienie planu. | Prowadzący Ewa Wolaniuk-Kloc | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Nabycie wiedzy z obszaru treningu mentalnego – 5 filarów treningu mentalnego. Wdrażanie treningu m. w miejscu pracy. | Prowadzący Ewa Wolaniuk-Kloc | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Praca z przekonaniami, jako głównymi hamulcowymi do rozwoju siebie i własnego biznesu – określenie własnych przekonań oraz umiejętność pracy z nimi. Narzędzia treningu mentalnego w miejscu pracy. | Prowadzący Jolanta Taperek | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 ABC Social Media w salonie barberskim/fryzjerskim - zasady tworzenia wideo na potrzeby social mediów. Omówienie potrzeb kursantów: jakie cele chcą osiągnąć poprzez tworzenie wideo. | Prowadzący Natalia Kloc | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Jak w prosty sposób zrobić posty, rolki na użytek własnego biznesu. | Prowadzący Natalia Kloc | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Jak zostać dobrym gospodarzem salonu? Jak wymyślić/ zmodernizować swój własny salon/ biznes? Od czego zacząć? Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych; mechanizm budowania autorytetu lidera. | Prowadzący Ewa Wolaniuk-Kloc | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Manager = gospodarz. Jak rozmawiać z klientem, by powracał. Uważność na potrzeby klientów, a skuteczna sprzedaż. Uważność na potrzeby pracowników, a zgrany zespół. Układanie grafików pracowniczych. | Prowadzący Ewa Wolaniuk-Kloc | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Współpraca z dostawcami, zamówienia, obsługa klienta. Podział i analiza kosztów stałych i zmiennych salonu; koszty wynagrodzeń i koszty pracy; koszty mediów. | Prowadzący Ewa Wolaniuk-Kloc | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Regulamin świadczenia usług w salonie / rodzaje umów z pracownikami, kontrahentami oraz klientami w aspekcie prawa pracy i prawa cywilnego. | Prowadzący Marta Kruk | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Tajemnica przedsiębiorstwa/ umowy: o zakazie konkurencji, lojalnościowe, o poufności z personelem. Ochrona prywatności - poufność danych klientów, ochrona wizerunku i dobra osobiste klientów. | Prowadzący Marta Kruk | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Ochrona danych osobowych w salonie: RODO, polityka prywatności, pliki cookies / regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną / prawa własności w salonie. | Prowadzący Marta Kruk | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Relaks z jogą nidrą po trudach pojmowania spraw ważnych i niezbędnych – jak odpoczywać po codziennych trudach. | Prowadzący Justyna Czempik | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Kluczowe znaczenie czynnika ludzkiego. Rozpoznawanie dysfunkcji zespołowych. Jak rozmawiać? Podstawy zdrowej i skutecznej komunikacji jako narzędzie pracy z ludźmi i do budowania zespołu. | Prowadzący Justyna Czempik | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Jak uwolnić się od stresu i być odpowiedzialnym – czyli nie zaśmiecaj głowy – tnij stresy a tym samym koszty w biznesie, czyli o tym jak oszczędzać siły i czas. | Prowadzący Justyna Czempik | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Zrób coś dla siebie – jak prowadzić biznes i nie zwariować. | Prowadzący Justyna Czempik | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Certyfikacja | Prowadzący Ewa Wolaniuk-Kloc | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto187,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto187,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Justyna Czempik
Prowadzi szkolenia z zarządzania sobą w czasie, komunikacji, konfliktu, odporności psychicznej, budowania zespołu, tworzenia realistycznych planów i strategii. Pracuje nad zmianami postaw. Facylituje.
Posiada wieloletnie doświadczenie jako trener biznesu i coach, oraz coach zespołowy pomagający innym w rozwoju kompetencji. Prowadzi również warsztaty dla coachów i trenerów. Uczy na wyższych uczelniach. Certyfikowana nauczycielka jogi. Doświadczenie zawodowe zdobyła nie wcześniej niż 5 lat.
Ewa Wolaniuk-Kloc
– Technik Usług Fryzjerskich,
– Dyplom Mistrzowski - wydany przez Dolnośląską Izbę Rzemieślniczą,
– Egzaminator w zawodzie fryzjer czeladnik, mistrz przy Dolnośląskiej Izbie Rzemieślniczej weWrocławiu,
– Wiceprzewodnicząca komisji egzaminacyjnej w zawodzie Fryzjer Męski – Czeladnik – posiada najnowsze kwalifikacje w Polsce, przy Dolnośląskiej Izbie Rzemieślniczej we Wrocławiu,
– właścicielka akademii szkoleniowej według własnego autorskiego Programu Szkoleniowego z Zakresu Fryzjerstwa Męskiego/ Barberingu,
– członkini Dolnośląskiej Izby Rzemieślniczej,
– członkini Polskiej Izby Firm Szkoleniowych,
– właścicielka męskiego Barber shopu znanego niegdyś pod nazwą „Finezja” z tradycjami od 1958r. - obecnie Barber Academy Ewa Wolaniuk-Kloc Sp. z o.o.
- Doświadczenie zawodowe zdobyła nie wcześniej niż 5 lat.
Jolanta Taperek
Wykładowca na Akademii Trenerów Mentalnych Biznes, założonej przez Jakuba B. Bączka
Współautorka książki „#Sheworld – czyli o sile kobiet w życiu i biznesie”.
Prelegentka podczas: V Kongresu Przyszłości, Kongresu Metodyków, Kongresu „Uczę Dorosłych”, Zjazdu Absolwentów Akademii Trenerów Mentalnych.
Mentorka w programie “Make Your Business Better”.
Wspiera, szkoli, zmienia i poszerza perspektywy, pracując autorską metodą 360 stopni.
Twórca i właścicielka szkoły j. angielskiego „Modern School” w Olsztynie (od 2004).
Twórczyni marki „Mental & Biznes WOW”, w której łączy wiedzę, doświadczenie i umiejętności biznesowe, wspierając ludzi w odkrywaniu wewnętrznego potencjału, realizowaniu planów i spełnianiu marzeń.
Zaangażowana w inicjatywy społeczne:
autorski program „Ogród w mojej głowie” (2020); działalność w grupie „Szpilka w Biznesie” (2019),wspierającej kobiety w podejmowaniu aktywności zawodowych (2019); koordynator regionalny ogólnopolskich Dni Uczenia Się Dorosłych (2019).
Wykształcenie:
- Edukacja Administracyjno-Menadżerska na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie –
Manager oświaty (magister)
- Filologia angielska na UG (licencjat).
- Studia podyplomowe: Marketingowe Zarządzanie Sprzedażą na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim.
- Akademia Trenerów Mentalnych
- Szkoła Liderów Wyższego Ja.
- Doświadczenie zawodowe zdobyła nie wcześniej
Marta Kruk
- Radca prawny przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych we Wrocławiu.
- Partner w Kancelarii Prawnej VenaGroup we Wrocławiu.
- Aplikacja radcowska przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych we Wrocławiu.
- Studia podyplomowe z zakresu prawa zamówień publicznych na Uniwersytecie Wrocławskim.
- Specjalistka się w prawie IT, nowych technologii, e-commerce, własności intelektualnej, ochrony danych osobowych oraz prywatności.
- Wykładowca akademicki z zakresu prawa autorskiego oraz nieuczciwej konkurencji.
- Ekspertka w wielu publikacjach prasowych z zakresu prawa - współpracuje z redakcjami jak Dziennik Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, Radio Wrocław, CXO.
- W latach 2016-2023 Rzecznik Prasowy Okręgowej Izby Radców Prawnych we Wrocławiu,
- w latach 2020-2023 Przewodnicząca Komisji ds. promocji zawodu, komunikacji i mediów przy OIRP we Wrocławiu.
- Od 2020 roku członek Komisji ds. Nowych Technologii i Transformacji Cyfrowej przy OIRP we Wrocławiu,
- od 2024 r. członek sekcji Legal Design przy Komisji ds. Nowych Technologii i Transformacji Cyfrowej przy OIRP we Wrocławiu.
- W latach 2020-2024 członek Komisji Promocji Zawodu KRRP,
- w latach 2022-2024 Przewodnicząca Komisji Promocji Zawodu Krajowej Radcy Radców Prawnych.
- Doświadczenie zawodowe zdobyła nie wcześniej niż 5 lat.
Natalia Kloc
Wykształcenie:
Wkrótce kończy studia magisterskie w języku angielskim International Management.
Ukończyła studia licencjackie na uczeni Akademii Wychowania Fizycznego.
Ukończyła kurs z Videomarketingu, Instagram, Video mobile (2024)
Ukończyła kurs MANAGER FRYZJER/ BARBER (2024)
Od 3 lat współtworzy/tworzy treści dla Barber Academy generując skutecznie wzrosty zasięgów.
Doświadczenie zawodowe zdobyła nie wcześniej niż 5 lat.
Ewa Gryc-Zerych
- 14 lat doświadczenia w zawodzie rzecznika patentowegov
- specjalizuje się w prawie własności przemysłowej, prawie autorskim, nieuczciwej konkurencji, prawie autorskim i gospodarczym oraz procesowym;
- reprezentuje klientów przed Sądami wszystkich instancji, Urzędem Patentowym, EUIPO i WIPO;
- od 2008 roku prowadzi własną Kancelarię Prawną od 2013r. w formie spółki partnerskiej w Kancelarii Prawnej VenaGroup we Wrocławiu;
- od 2018r wykładowca z zakresu prawa własności przemysłowej i prawa autorskiego, głównie dla aplikantów radcowskich i radców prawnych;
- autorka licznych artykułów i komentarzy dla Rzeczpospolita, Gazeta Prawna i innych wydawnictw;
- Członkini OIRP we Wrocławiu i PIRP (Polska Izba Rzeczników Patentowych) w Warszawie;
- od 2020 r członkini Rady Okręgowej Izby Radców Prawnych we Wrocławiu;
- od 2020r Członkini Krajowej Rady Radców Prawnych;
- w latach 2020 do 2024r pełniła funkcję Wiceprezesa Krajowej Rady Radców Prawnych.
- Doświadczenie zawodowe zdobyła nie wcześniej niż 5 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Notatnik i długopis.
- Skrypty w formie drukowanej:
- Pamiętaj! – Podpowiedzi jak przetrwać w biznesie/ Autor: Jolanta Taperek
- Pamiętaj! – manager VS klient Barber shopu/ Autor: Ewa Wolaniuk-Kloc
- Pamiętaj! – Ściągawka prawna najważniejszych zagadnień/ Autor: Ewa Gryc-Zerych
- Pamiętaj! – ważne zagadnienia mentalne/ Autor: Justyna Czempik
3.Karimatę do ćwiczeń.
Warunki uczestnictwa
BRAK
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój".
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE
Fakturę wystawi organ prowadzący: Barber Academy Ewa Wolaniuk-Kloc Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 282, 54-432 Wrocław
NIP: 8943177868
VAT ZW zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. a ustawy z dnia 11.03.2004 r. podatku od towarów i usług (Dz.U. 2011.177.1054 z późn. zm.)
Uczestnik otrzyma zaświadczenie ukończenia kursu na podst. §23 ust. 3,4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).
Adres
Adres
Lokalizacja spełnia wysokie standardy i jest zaakceptowana przez Sanepid oraz Straż Pożarną jako placówka oświatowa. Miejsce jest świetnie skomunikowane z PKP, PKS, centrum miasta.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- - ogólnodostępny, darmowy parking, - lokal na parterze, - gratis: kawa, ciastka, napoje, lunch