INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom A2+ część 1
INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom A2+ część 1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka angielskiego (poziom A2) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie A2+, ponieważ nie czują się na siłach żeby kontynuować na poziomie B1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji26-08-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi45
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do posługiwania się językiem angielskim na poziomie A2+ zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie używa czasów Present Simple i Present Continuous do opisywania codziennych czynności oraz sytuacji tymczasowych. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z czasami Present Simple i Present Continuous.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w użyciu tych czasów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń stosuje czasy Past Simple i Past Continuous do opisywania wydarzeń z przeszłości. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie używa Past Simple i Past Continuous w odpowiednich kontekstach.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z tymi czasami. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie używa struktur "have to", "don’t have to" i "can’t" do wyrażania obowiązków i zakazów. | Kryteria weryfikacji - Uczeń stosuje poprawne formy "have to", "don’t have to", "can’t" w różnych kontekstach. - Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z tymi strukturami. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń używa czasu Present Perfect Simple do opisywania doświadczeń oraz porównywać rzeczy za pomocą stopniowania przymiotników. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z Present Perfect Simple oraz porównuje rzeczy za pomocą stopniowania przymiotników.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w tych strukturach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka angielskiego (poziom A2) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie A2+, ponieważ nie czują się na siłach żeby kontynuować na poziomie B1.
Kurs jest realizowany w formie indywidualnej w związku z czym na jednego uczestnika przypada 1 lektor. W przypadku zdalnej formy zajęć wymagany jest komputer oraz łącze internetowe, w formie stacjonarnej wszelkie rzeczy niezbędne dla przeprowadzenia kursu zapewnia organizator.
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Szkolenia odbywa się w godzinach lekcyjnych (45 minut).
PROGRAM KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Poziom A2+ Speakout 3rd Edition
Unit 1: My Life
Cele:
- Nauczenie się, jak zadawać pytania i odpowiadać na nie.
- Rozwijanie umiejętności opisywania codziennych czynności i pracy.
- Poznanie różnicy między czasem Present Simple a Present Continuous.
Tematy:
- Codzienne czynności i rutyny.
- Praca i studia.
- Wyrażanie uczuć i emocji.
Gramatyka:
- Pytania w czasie Present Simple.
- Present Simple vs. Present Continuous.
- Czasowniki z końcówką -ing (like, love, hate + -ing).
Słownictwo:
- Czasowniki opisujące codzienne czynności.
- Zwroty związane z pracą i studiami.
- Przymiotniki opisujące uczucia.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o codziennych czynnościach i pracy.
- Mówienie: Zadawanie pytań i odpowiadanie na nie, opisywanie codziennych czynności.
- Pisanie: Pisanie nieformalnego e-maila.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa i gramatyki.
- Ćwiczenia wymowy: Intonacja w pytaniach.
Unit 2: Help
Cele:
- Nauczenie się, jak opisywać sytuacje z przeszłości.
- Rozwijanie umiejętności rozmawiania o problemach i pomocy.
- Poznanie użycia czasu Past Simple i Past Continuous.
Tematy:
- Zwierzęta i ratowanie ich.
- Podróże i problemy na lotnisku.
- Sytuacje wymagające pomocy.
Gramatyka:
- Past Simple vs. Past Continuous.
- Użycie przedimka "the".
- Wyrażenia "all, some, both, none of them".
Słownictwo:
- Zwroty związane z podróżami i lotniskami.
- Słownictwo dotyczące zwierząt.
- Wyrażenia związane z pomocą.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o podróżach i problemach.
- Mówienie: Opisywanie sytuacji z przeszłości, udzielanie pomocy.
- Pisanie: Pisanie historii o zwierzętach.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z podróżami.
- Ćwiczenia wymowy: Wymowa "was" i "were".
Unit 3: Learn
Cele:
- Nauczenie się, jak rozmawiać o obowiązkach i zakazach.
- Rozwijanie umiejętności zadawania pytań o przedmioty i osoby.
- Poznanie różnicy między "have to", "don’t have to" i "can’t".
Tematy:
- Szkoła i zasady.
- Nauka przez telewizję i media.
- Życiowe porady (life hacks).
Gramatyka:
- "Have to", "don’t have to", "can’t".
- Pytania o podmiot i dopełnienie.
- "Had to", "didn’t have to", "couldn’t".
Słownictwo:
- Zwroty związane ze szkołą i nauką.
- Przymiotniki opisujące pozytywne cechy.
- Słownictwo związane z lokalizacją i ruchem.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o szkole i nauce.
- Mówienie: Zadawanie pytań o przedmioty i osoby, rozmowy o zasadach.
- Pisanie: Pisanie quizu.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego ze szkołą.
- Ćwiczenia wymowy: Wymowa "have to".
Unit 4: Try This
Cele:
- Nauczenie się, jak opisywać doświadczenia i porównywać rzeczy.
- Rozwijanie umiejętności rozmawiania o podróżach i prezentach.
- Poznanie czasu Present Perfect Simple.
Tematy:
- Doświadczenia życiowe.
- Podróże i rekordy świata.
- Wybór prezentów.
Gramatyka:
- Present Perfect Simple (1).
- Stopniowanie przymiotników (comparatives i superlatives).
- Czasowniki opisujące doznania zmysłowe.
Słownictwo:
- Nieregularne formy czasowników w Past Participle.
- Zwroty związane z podróżami.
- Słownictwo związane z prezentami.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o doświadczeniach i podróżach.
- Mówienie: Opisywanie doświadczeń, porównywanie rzeczy.
- Pisanie: Pisanie opisu pierwszego doświadczenia.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z podróżami.
- Ćwiczenia wymowy: Wymowa nieregularnych form czasowników.
Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto111,11 PLN
- Koszt osobogodziny netto111,11 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wiktoria Wypych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawnicznym
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem, forma zajęć stacjonarna lub on-line w zależności od preferencji klienta.
Informacje dodatkowe:
Harmonogram zostanie uzupełniony po wcześniejszej konsultacji z uczestnikiem szkolenia. Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne konieczne do korzystania z usługi:
a) Minimalne wymagania sprzętowe:
- Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne.
- Głośniki i mikrofon (wbudowane, podłączane przez USB lub Bluetooth).
- Kamerka internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- System operacyjny: macOS, Windows 7, 8, 8.1, 10, Ubuntu 12.04 lub nowszy.
b) Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
- Stabilne połączenie szerokopasmowe, przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G/LTE).
- Obsługiwane przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
c) Wymagane oprogramowanie:
- Materiały będą dostępne w formatach .pdf, .doc, .odt, do których odczytu potrzebne będą odpowiednie programy, np. Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word, OpenOffice lub LibreOffice
Adres
Adres
Lista naszych oddziałów:
Gdynia:
Gdynia Dąbrowa – ul. Gorczycowa 4F
Gdynia Centrum – ul. Świętojańska 44
Gdynia Chylonia – ul. Gniewska 21/Ł-29
Gdynia os. Fikakowo – ul. Lipowa 16
Gdynia Obłuże – ul. Unruga 11
Gdynia Witomino – ul. Wielkokacka 5
Gdańsk:
Gdańsk Główny – ul. Targ Drzewny 3/7
Gdańsk Chełm – ul. Szpora 5/52
Gdańsk Morena – ul. Adamowicza 16
Gdańsk Kowale os. Olimp – ul. Zeusa 12
Gdańsk Ujeścisko – ul. Płocka 4,
Gdańsk Orunia Górna – ul. Gen. Sosnkowskiego 3C,
Gdańsk Zaspa – ul. Hynka 30
Gdańsk Wrzeszcz – ul. Klonowa 1
Gdańsk Zakoniczyn – ul. Dulina 2
Reda - ul. Obwodowa 31A
Pruszcz Gdański - ul. Jana z Kolna 1/S1
Sopot - Al. Niepodległości 813-815 (nad Biedronką)
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi