Kurs języka angielskiego na poziomie B2
Kurs języka angielskiego na poziomie B2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa przeznaczona jest dla osób znających angielski ogólny na poziomie B1+.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji12-03-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi41
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym kursu jest rozwijanie kompetencji językowych uczestników w zakresie komunikacji w codziennych sytuacjach ,w podróży i w pracy oraz w kontekstach bardziej złożonych, poprzez doskonalenie 4 sprawności językowych na poziomie biegłości językowej B2 zgodnie ze skalą CEFR.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Słuchanie:Uczestnik * Rozumie główne idee i szczegóły w autentycznych materiałach audio i wideo (np. podcasty, wywiady, filmy). * Wychwytuje intencje rozmówców, emocje oraz ukryte znaczenia w bardziej złożonych wypowiedziach. * Rozpoznaje różne akcenty i odmiany języka angielskiego w kontekście globalnym. * Identyfikuje specyficzne informacje podczas słuchania rozmów, instrukcji czy wykładów. * Ocenia wiarygodność i cel przekazu w materiałach medialnych i reklamowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik* Rozpoznaje kluczowe informacje i kontekst wypowiedzi. * Identyfikuje szczegółowe informacje i intencje rozmówcy. * Analizuje ukryte znaczenia i emocje zawarte w komunikacie. * Rozpoznaje różne akcenty i odmiany języka angielskiego. * Wybiera istotne treści z dłuższych wypowiedzi. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się MówienieUczestnik * Formułuje wypowiedzi na tematy codzienne, zawodowe i społeczne, stosując odpowiednie słownictwo i struktury gramatyczne. * Argumentuje swoje opinie podczas dyskusji i debat oraz stosuje techniki perswazji. * Utrzymuje płynność wypowiedzi, wykorzystując idiomy, phrasal verbs i zwroty charakterystyczne dla poziomu B2. * Stosuje poprawną intonację, akcent i tempo wypowiedzi, by zwiększyć zrozumiałość komunikatu. * Reaguje adekwatnie w rozmowach formalnych i nieformalnych, dostosowując styl wypowiedzi do sytuacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik* Utrzymuje płynną wypowiedź bez nadmiernych pauz i zawahań. * Stosuje poprawne struktury gramatyczne i słownictwo na poziomie B2. * Używa poprawnej wymowy, akcentu i intonacji dla zrozumiałej komunikacji. * Łączy pomysły logicznie, używając odpowiednich spójników. * Reaguje adekwatnie w rozmowach formalnych i nieformalnych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się PisanieUczestnik * Tworzy spójne i logiczne teksty (eseje, raporty, listy formalne, recenzje), stosując odpowiednią strukturę i rejestr językowy. * Argumentuje swoje stanowisko, stosując spójne łączniki, wyrażenia przyczynowo-skutkowe i kontrastujące. * Formułuje wypowiedzi z wykorzystaniem złożonych struktur gramatycznych i zaawansowanego słownictwa. * Redaguje teksty z uwzględnieniem zasad poprawności językowej i stylistycznej. * Dostosowuje styl wypowiedzi do celu komunikacji (np. formalny list vs. nieformalny e-mail). | Kryteria weryfikacji Uczestnik* Tworzy logiczne i uporządkowane wypowiedzi z wyraźnym wstępem, rozwinięciem i zakończeniem. * Stosuje poprawne struktury gramatyczne, słownictwo i interpunkcję. * Dopasowuje styl i ton tekstu do jego celu i odbiorcy. * Formułuje jasne argumenty, wspiera je przykładami i wyciąga wnioski. * Wykorzystuje różnorodne wyrażenia i zwroty właściwe dla poziomu B2. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się CzytanieUczestnik * Analizuje i interpretuje autentyczne teksty o różnorodnej tematyce (artykuły, raporty, eseje). * Wyszukuje informacje szczegółowe oraz rozumie ogólny sens tekstów o złożonej strukturze. * Porównuje różne punkty widzenia w tekstach publicystycznych i naukowych. * Wyciąga wnioski, przewiduje treści na podstawie kontekstu i rozpoznaje ukryte znaczenia. * Oceni wartość i celowość przekazu w tekstach informacyjnych i perswazyjnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik * Rozpoznaje główną ideę, szczegóły i ukryte znaczenia w tekście. * Analizuje i interpretuje teksty złożone pod względem formy i treści. * Wyciąga logiczne wnioski i przewiduje rozwój treści. * Wyszukuje konkretne informacje i porównuje dane w tekstach. * Identyfikuje cel przekazu i stosowane środki stylistyczne. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs obejmuje 41 godzin lekcyjnych -45 minutowych realizowanych w formie zdalnej w czasie rzeczywistym i adresowane jest do osób posiadających znajomość angielskiego ogólnego na poziomie B1+.
Na poziomie B2 celem jest rozwijanie umiejętności komunikacyjnych, płynności wypowiedzi, poszerzanie słownictwa oraz doskonalenie struktur gramatycznych w kontekście bardziej złożonych tematów.
Metody stosowane podczas nauczania języka angielskiego na poziomie B2:
1. Metody komunikacyjne (Role-play i symulacje – odgrywanie ról w sytuacjach codziennych i zawodowych (np. rozmowa kwalifikacyjna, negocjacje).
- Dyskusje i debaty – rozwijanie umiejętności argumentacji i wyrażania własnych opinii.
- Projekty grupowe – praca zespołowa nad prezentacjami lub raportami.
- Case studies – analiza przypadków z życia codziennego lub biznesu.
2. Podejście zintegrowane (Integrated Skills Approach):
- Łączenie słuchania, czytania, mówienia i pisania w ramach jednej lekcji.
- Praca na autentycznych materiałach (artykuły prasowe, podcasty, filmy, wywiady).
3. Metody skoncentrowane na zadaniach (Task-Based Learning - TBL):
- Realizacja konkretnych zadań językowych (np. planowanie wycieczki, rozwiązywanie problemu, tworzenie kampanii reklamowej).
- Projekty końcowe (np. przygotowanie prezentacji lub podcastu).
4. Metody oparte na tekstach (Content-Based Learning):
- Praca z autentycznymi tekstami (np. fragmenty książek, raporty, blogi) w celu rozwijania czytania ze zrozumieniem i analizy tekstów.
- Rozmowy o aktualnych wydarzeniach lub tematach kulturowych.
5. Podejście zadaniowe do gramatyki (Task-Supported Grammar Learning):
- Analiza struktur gramatycznych w kontekście autentycznych sytuacji komunikacyjnych.
- Ćwiczenia koncentrujące się na poprawnym użyciu gramatyki w mowie i piśmie.
6. Aktywności rozwijające płynność mówienia:
- Speed talking – krótkie rozmowy na różne tematy w parach.
- Storytelling – opowiadanie historii lub anegdot.
- Problem-solving tasks – zadania wymagające współpracy i kreatywnego myślenia.
7. Rozwijanie umiejętności krytycznego myślenia:
- Praca z materiałami kontrowersyjnymi lub opiniotwórczymi.
- Prowadzenie debat na tematy społeczne, kulturowe czy biznesowe.
8. Metody blended learning i technologie:
- Wykorzystanie platform e-learningowych, aplikacji do nauki słownictwa (np. Quizlet, Anki).
- Oglądanie filmów z napisami i bez, podcasty, TED Talks jako zadania domowe.
- Korzystanie z narzędzi do współpracy online (np. Google Docs do wspólnego pisania).
9. Zadania pisemne:
- Pisanie esejów, raportów, e-maili formalnych i nieformalnych.
- Tworzenie krótkich recenzji, streszczeń lub opinii.
10. Gry i aktywności motywujące:
- Gry słowne, quizy, escape rooms online/offline.
- Kahoot, Quizizz
Szkolenie obejmuje następujący program leksykalno-gramatyczny:
Program Nauczania Języka Angielskiego B2
1. Daily routines
- Codzienne czynności i nawyki.
- Present Simple vs. Present Continuous.
2. Travel and tourism
- Podróże, wakacje, środki transportu.
- Future forms (will, going to, present continuous).
3. Work and careers
- Zawody, umiejętności zawodowe, rynek pracy.
- Conditional sentences (first and second conditional).
4. Health and fitness
- Styl życia, zdrowie, dieta i ćwiczenia.
- Modals for advice and obligation (should, ought to, have to).
5. Education and learning
- System edukacji, metody nauczania, kursy.
- Reported speech (mowa zależna).
6. Technology and innovation
- Nowe technologie, internet, komunikacja.
- Passive voice (forma bierna).
7. Environment and sustainability
- Problemy ekologiczne, ochrona środowiska.
- Gerunds and infinitives.
8. Culture and traditions
- Tradycje kulturowe, święta, zwyczaje.
- Comparatives and superlatives.
9. Social issues
- Problemy społeczne, różnorodność, nierówności.
- Causative form (have/get something done).
10. Relationships and communication
- Interakcje międzyludzkie, rodzina, przyjaźnie.
- Phrasal verbs related to relationships.
11. Arts and entertainment
- Muzyka, film, literatura.
- Adverbial clauses of time and reason.
12. Food and cooking
- Potrawy, gotowanie, tradycje kulinarne.
- Food-related vocabulary and expressions.
13. Shopping and consumerism
- Zakupy, reklama, preferencje konsumenckie.
- Expressing opinions (agreeing, disagreeing).
14. Politics and government
- Systemy polityczne, aktualne wydarzenia.
- Vocabulary related to politics and elections.
15. Sports and leisure activities
- Sporty, rozrywka, hobby.
- Future perfect (used to express future actions).
16. Science and technology
- Osiągnięcia naukowe, badania, innowacje.
- Second conditional and wishes.
17. Personal development
- Cele życiowe, umiejętności, samodoskonalenie.
- Using "used to" for past habits.
18. History and historical events
- Ważne wydarzenia historyczne, postacie.
- Past perfect tense.
19. Media and journalism
- Rola mediów, wiadomości, fake news.
- Direct and indirect questions.
20. Fashion and lifestyle
- Moda, styl życia, trendy.
- Expressing preferences (would rather, prefer).
21. Nature and wildlife
- Fauna i flora, ochrona przyrody.
- Describing processes using "used to" and "be used to".
22. City life vs. rural life
- Życie w mieście, życie na wsi, różnice.
- Contrastive structures (although, despite).
23. Family and upbringing
- Rodzina, wychowanie dzieci, wartości rodzinne.
- Indefinite pronouns (some, any, no).
24. Globalization and cultural exchange
- Globalizacja, wpływ kultury na siebie nawzajem.
- Vocabulary related to global issues.
25. Holidays and celebrations
- Święta, wakacje, tradycje.
- Future continuous tense.
26. Crime and punishment
- Przestępczość, kary, system sprawiedliwości.
- Vocabulary related to law and order.
27. Dreams and aspirations
- Marzenia, cele, ambicje życiowe.
- Expressing opinions using "in my opinion".
28. Technology in education
- Wykorzystanie technologii w nauczaniu.
- Vocabulary related to e-learning.
29. The impact of social media
- Rola mediów społecznościowych w życiu.
- Vocabulary related to online communication.
30. Future trends and predictions
- Prognozy dotyczące przyszłości, innowacje.
- Making predictions using "will" and "might".
31.Walidacja: wprowadzenie do zadań (5 min),test teoretyczny (10 min) wywiad ustrukturyzowany (15 minut), wywiad swobodny (10 minut), podsumowanie (5 minut)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 1. Daily routines Codzienne czynności i nawyki. Present Simple vs. Present Continuous. | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 Travel and tourism Podróże, wakacje, środki transportu. Future forms (will, going to, present continuous). | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 Work and careers Zawody, umiejętności zawodowe, rynek pracy. Conditional sentences (first and second conditional). | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 Health and fitness Styl życia, zdrowie, dieta i ćwiczenia. Modals for advice and obligation (should, ought to, have to). | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 Education and learning System edukacji, metody nauczania, kursy. Reported speech (mowa zależna). | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 Technology and innovation Nowe technologie, internet, komunikacja. Passive voice (forma bierna). | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 Environment and sustainability Problemy ekologiczne, ochrona środowiska. Gerunds and infinitives. | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 Culture and traditions Tradycje kulturowe, święta, zwyczaje. Comparatives and superlatives. | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 Social issues Problemy społeczne, różnorodność, nierówności. Causative form (have/get something done). | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 Relationships and communication Interakcje międzyludzkie, rodzina, przyjaźnie. Phrasal verbs related to relationships. | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 Arts and entertainment Muzyka, film, literatura. Adverbial clauses of time and reason | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 Food and cooking Potrawy, gotowanie, tradycje kulinarne. Food-related vocabulary and expressions. | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 Shopping and consumerism Zakupy, reklama, preferencje konsumenckie. Expressing opinions (agreeing, disagreeing). | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 Politics and government Systemy polityczne, aktualne wydarzenia. Vocabulary related to politics and elections. | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 Sports and leisure activities Sporty, rozrywka, hobby. Future perfect (used to express future actions). | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 Science and technology Osiągnięcia naukowe, badania, innowacje. Second conditional and wishes. | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 17-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 Personal development Cele życiowe, umiejętności, samodoskonalenie. Using "used to" for past habits. | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 History and historical events Ważne wydarzenia historyczne, postacie. Past perfect tense. | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 31-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Media and journalism Rola mediów, wiadomości, fake news. Direct and indirect questions. | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 Fashion and lifestyle Moda, styl życia, trendy. Expressing preferences (would rather, prefer). | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 Nature and wildlife Fauna i flora, ochrona przyrody. Describing processes using "used to" and "be used to". | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 City life vs. rural life Życie w mieście, życie na wsi, różnice. Contrastive structures (although, despite). | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 28-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 Family and upbringing Rodzina, wychowanie dzieci, wartości rodzinne. Indefinite pronouns (some, any, no). | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 Globalization and cultural exchange Globalizacja, wpływ kultury na siebie nawzajem. Vocabulary related to global issues. | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 Holidays and celebrations Święta, wakacje, tradycje. Future continuous tense. | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 Crime and punishment Przestępczość, kary, system sprawiedliwości. Vocabulary related to law and order. | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 Dreams and aspirations Marzenia, cele, ambicje życiowe. Expressing opinions using "in my opinion". | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 Technology in education Wykorzystanie technologii w nauczaniu. Vocabulary related to e-learning. | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 The impact of social media Rola mediów społecznościowych w życiu. Vocabulary related to online communication. | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 Future trends and predictions Prognozy dotyczące przyszłości, innowacje. Making predictions using "will" and "might". | Prowadzący Ron Archer | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 wprowadzenie do zadań (5 min),test teoretyczny (10 min) wywiad ustrukturyzowany (15 minut), wywiad swobodny (10 minut), podsumowanie (5 minut) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 920,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 920,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ron Archer
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają na każdej lekcji pliki dokumentów z zakresu przerabianych treści, materiały leksykalne i gramatyczne, materiały video i audio wykorzystywane z Internetu bezpośrednio podczas lekcji. Podręcznik jest dodatkowo płatny.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik zobowiązany jest do wykonanaia testu na wejściu, który potwierdzi jego znajomość angielskiego na poziomie B1+.
Informacje dodatkowe
Harmonogram może ulec zmianie na życzenie klienta po wcześniejszym poinformowaniu i akceptacji Operatora.
Usługi związane z nauką języków obcych korzystają ze zwolnienia z podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 28 ustawy o VAT.
Godzina lekcyjna wynosi 45 min.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnicy potrzebują:
-sprzęt wyposażony w czynną kamerę i sprawny mikrofon
- komputer, laptop, tablet z czynną kamerą video-procesor dwurdzeniowy 2,4 GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
- 2GB pamięcie RAM lub więcej
- system operacyjny windows 8 lub 11, macOS, iOS, Linux, Chrome OS
- dostęp do Internetu i połączenie o prędkości od 512 Kbps do 2Mbps
- przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari lub Edge
Szkolenie prowadzone jest na platformie CLICKMEETING
Link aktywacyjny ważny jest do 30.09.2025
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu umożliwiającego identyfikację uczestników oraz zastosowanego narzędzia.