Temat: Zarządzanie projektem i zespołem projektowym. Ustalanie i realizowanie wytycznych, celów i zadań. zespołu. Rozwiązywanie problemów".
Temat: Zarządzanie projektem i zespołem projektowym. Ustalanie i realizowanie wytycznych, celów i zadań. zespołu. Rozwiązywanie problemów".
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy działu handlowego
Pracownicy działu logistyki
Menedżerowie i właściciele firm MŚP
Dyrektorzy i kierownicy zespołów sprzedażowych
Liderzy zespołów sprzedażowych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji10-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Nabycie umiejętności budowania strategii firmy, wyznaczanie celów i ustalania priorytetów.Rozwój umiejętności niezbędnych do budowania doskonałych relacji z klientami.
Poznanie technik powalających podejmować skuteczne decyzje.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zastosuje pozna matrycę ustalania priorytetów. Ustali zasady, priorytety i zbuduje zespół projektowy,. | Kryteria weryfikacji Pozna role w zespole, przygotuje kryteria oceny efektów dla zespołu oraz wytyczy zadania i ustali priorytety dla zespołu projektowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik praktykuje, poznaje strategie dyscyplinowania pracowników, zastosuje zasadę SMASH /SMART | Kryteria weryfikacji Uczestnik demonstruje przypadki w których zastosowano odpowiednie techniki budowania zespołu, motywacji zastosuje planowanie i zarządzanie celami | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje techniki oceniania i rozliczania efektów pracy kontrolując realizacje zadań | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje arkusze oceny pracy oraz raporty, dokumentując metody oceny i kontrolę realizacji arcy o | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
CEL SZKOLENIA: Doskonalenie umiejętności wytyczania celów. Budowanie strategii firmyw celu doskonałego zarządzania relacjami z klientem. Nabycie umiejętności rozwiązywania problemów.
Efekt usługi
Zwiększenie efektywności prowadzonych rozmów handlowych a tym samym podniesienie skuteczności prowadzonych negocjacji i osiągnięcie dodatkowych oszczędności i zysków. Metoda weryfikacji wywiad ustrukturyzowany oraz obserwację w warunkach symulowanych. PRE TEST i POST TEST.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Scenki sytuacyjne, wywiad ustrukturyzowany oraz obserwację w warunkach symulowanych.. PRE TEST i POST TESR. Walidacja testów teoretycznych.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkoleni na sali 2 dni wg. agendy.
Czas trwania szkolenia np. od godz. 9.00-17.00 (8 godzin).
- Uczestnicy dowiedzą czym jest projekt jakie są elementy życia i cyklu projektu.? Poznają różnice pomiędzy pracą codzienną a pracą projektową (cele projektu, zadania,).
- Jak zbudować czym tzw. doskonały zespół projektowy. Uświadomią sobie, jak ważne jest inwestowanie w zespół, jaka jest rola Lidera zespołu projektowego.
- Dowiedzą się jak zmotywować członków zespołu do uczestnictwa w projekcie.
- Pozna cykle życia projektu oraz jego fazy (warsztat indywidulany).
- Poznają czynniki sukcesu zespołu projektowego.
- Zapoznają się z dysfunkcjami w zespole.
- Zarządzanie sytuacyjne Hersey-Blancharda w praktyce. Poznają czym jest metoda SCRUM.
- Przygotuje spotkanie wg. określonej agendy... przedstawi raport z postępu prac.
- Nauczą się lepiej organizować i planować dzień pracy dla zespołu projektowego, czas, zadania, rozmowy z klientami. Będą potrafili wykorzystać umiejętność wytyczania celów (SMASH/SMART) do realizacji zadań stawianych przez firmę(zasady planowania i budżetowania, kategoryzacja klienta).
Będzie widział jak zdyscyplinować członków zespołu do efektywnej pracy oraz terminowego wykonywania zadań (rozmowa dyscyplinująca, Caunseling). Przygotuje arkusz kontrolny.
- Czym są pożeracze czasu? Poznają „pożeracze czasu we współpracy w zespole” (zrobią listę oraz plan spotkań oraz plan działania).
- Zapoznają się z tzw. matrycą zarządzania czasem oraz będą potrafił ustalać priorytety, formułować strategię sprzedaży tzw. Option Tree / SWOT.
- Zastosują nowe podejście z wykorzystaniem tzw. pracy projektowej wykorzystywanej np. w przypadku wprowadzania nowego produktu - wykres Ganta.
- Opracują własny plan rozwoju w odniesieniu do celów zespołu oraz firmy mając na uwadze tzw. doskonałość we współpracy z członkami zespołu oraz przełożonymi oraz dokonanie zmiany.
- W realizacji zadań zespołu projektowego wykorzystają w praktyce różne metody w planowaniu strategicznym i ustalaniu zadań dla zespołu oraz każdego z członków (min. poprzez skuteczne delegowanie zadań).
- Poznają zasady planowania krótko i długoterminowego w odniesieniu do misji wizji firmy.
- do ustalenia po wstępnym wywiadzie.
- Opracuje Action plan dla zespołu, podzieli na etapy zadania wg. SMART oraz kamieni milowych. Będzie potrafił monitorować i kontrolować postępy prac. W przypadku barku postępów wykorzysta arkusz dyscyplinujący.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Uczestnicy dowiedzą czym jest projekt jakie są elementy życia i cyklu projektu.? Poznają różnice pomiędzy pracą codzienną a pracą projektową (cele projektu, zadania,). | Prowadzący Cezary Handziuk | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Cezary Handziuk | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Zarządzanie sytuacyjne Hersey-Blancharda w praktyce. Poznają czym jest metoda SCRUM. | Prowadzący Cezary Handziuk | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Pożeracze czasu. Ustalanie priorytetów w oparciu o zasadę SMART oraz Option Tree. | Prowadzący Cezary Handziuk | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa | Prowadzący Cezary Handziuk | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Action Plan. Opracowanie planu pracy z wykorzystaniem graficznej metody Ganta. Monitorowanie postępów prac. | Prowadzący Cezary Handziuk | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 440,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 440,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Cezary Handziuk
Doświadczenie zdobył pracując jako:
Kierownik Ośrodka Szkoleniowego Profesjonalnej Szkoły Biznesu – Szkoły Wyższej w Krakowie, pracując min. z profesorem Zbigniewem Nęckim UJ
Division and Sales Manager Henkel–Ecolab Polska i kraje nadbałtyckie
Dyrektor Centrum Szkoleń Cisco, Microsoft, Citrix Spółki Giełdowej TECHMEX S.A. w Bielsku Białej
Doświadczenia trenera i konsultanta (ponad 2000 dni szkoleniowych), zdobył w projektach rozwojowych min dla: SIEMENS,IBM, HP, Reckitt-Benckiser, Henkel, Johnson&Johnson, Coty, Splast, Dell, Polfa Tarchomin, Teva oraz wiele innych. Więcej na www.get.com.pl
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma przed szkoleniem materiały, które wykorzysta podczas warsztatów. Po zakończeniu szkolenia otrzyma także materiały do samodoskonalenia oraz arkusze , które wykorzysta podczas budowania i współpracy w zespole projektowym Na zakończenie uczestnicy otrzymają zaświadczenie oraz certyfikat uczestnictwa MSUES.
Adres
Adres
________________________________________________________________________________
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe