Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera wg metodyki SANDLER SELLING SYSTEM®
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera wg metodyki SANDLER SELLING SYSTEM®
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
sprzedawcy, menedżerowie sprzedaży
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników15
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi80
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji sprzedażowych oraz zapoznanie i wdrożenie uczestników w innowacyjny model Sandler Selling System. Proces szkoleniowy umożliwi poznanie najważniejszych założeń modelu, przećwiczenie technik budowania relacji, zadawania pytań, kontraktowania, prezentowania rozwiązań, zamykania sprzedaży, czy wywierania wpływu oraz nabycie kompetencji społecznych jak aktywne słuchanie, umiejętność "dostrojenia się", budowanie relacji i „nowej” motywacji do działania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie zasady Systemu Sprzedaży Sandlera i założenia narzędzia diagnostycznego Extended DISC. | Kryteria weryfikacji - rozpoznaje standardowy proces sprzedaży, a także jest świadomy najważniejszych pułapek i zagrożeń relacji handlowej;- rozróżnia psychologiczne gry klientów w procesie współpracy; - rozumie podstawowe założenia Sandler Selling System; - przechodzi badanie typologii osobowości w oparciu o Extended DISC; - definiuje kim jest jego klient w kontekście rozpoznania jego typu osobowości, czyli naturalnego sposobu zachowań; - wymienia elementy komunikacji z innymi, aby zbudować możliwie najlepszą relację z klientem, czyli tzw. sztukę dostrojenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik opanowuje techniki budowania relacji z klientami | Kryteria weryfikacji - definiuje elementy budowania innowacyjnej relacji z ludźmi w oparciu o techniki parafrazy, dowartościowania, czy odwartościowania;- charakteryzuje prawdziwe intencje rozmówcy z wykorzystaniem klaryfikacji i parafrazy kierunkowej; - wywiera umiejętnie wpływ na innych bazując na koncepcji dowodu społecznego, czyli tzw. „Historii z drugiej ręki”; - umiejętnie pracuje z obiekcjami i świadomie oraz spokojnie rozmawia o wątpliwościach klienta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik umie zadawać pytania w odpowiednim kierunku i we właściwym celu, aby utrzymywać kontrolę nad spotkaniem z klientem | Kryteria weryfikacji - opanował sztukę wprowadzania trudnych tematów do rozmowy z klientem w oparciu o tzw. „Technikę Wprost”;- wie jak bronić się przed darmowym konsultingiem i zna taktyki zadawania pytań, a także związane z nimi trzy kierunki odwracania; - zachowuje kontrolę nad przebiegiem spotkania i panować nad kolejnością omawiania tematów; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik wie jak wywierać wpływ na klienta, aby ten otwierał się na jego argumentację i stosował się do ustaleń odnoszących się do przebiegu spotkania | Kryteria weryfikacji - opanował sztukę zmiany przekonania rozmówcy tzw. „Strategię Negatywnego Odwracania” - zna „Prawo do NIE” - wskazuje zasady zarządza procesami zakupu oraz sprzedaży poprzez kontraktowanie ustaleń z klientami i zabezpieczanie uzgodnień. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie ideę bólu jako najsilniejszego motywatora przy zakupie i umie do niego nawiązać w przemyślany sposób | Kryteria weryfikacji - zna koncepcję trójetapowego procesu kwalifikacji prospekta- opanował pojęcia "bólu" w sprzedaży i najważniejsze motywacje ludzi do zakupu - Uczestnik zna etapy przeprowadzania rozmówcy przez tzw. ”Lejek bólu” | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik opanowuje techniki służące do weryfikacji budżetu | Kryteria weryfikacji - umie zweryfikować gotowość rozmówcy do podjęcia decyzji o rozwiązaniu problemu, z jakim się boryka;- zna i potrafi korzystać z technik zadawania pytań o jego budżet lub oczekiwania finansowe przy zakupie lub sprzedaży nieruchomości; - wie jak sprawdzać wiarygodność deklaracji swojego rozmówcy; - opanował kluczowe zasady tzw. „Mini-negocjacji”. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie jak wygląda proces decyzyjny Klienta | Kryteria weryfikacji - umie weryfikować proces decyzyjny Klienta - potrafi wywierać wpływ na rozmówcę m.in. poprzez odpowiednie zadawania pytań; - wie jak i kiedy podjąć decyzję o pełnej kwalifikacji rozmówcy i zdecydować, czy ten zostaje jego klientem, czy też współpraca nie ma sensu; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik umie prezentować w odniesieniu do potrzeb oraz bólu klienta, a także zamykać sprzedaż | Kryteria weryfikacji - zna elementy sprzedaży przy pomocy „bólu”;- rozpoznaje emocjonalną decyzję klienta od razu po prezentacji; - wymienia wszystkie techniki konieczne do rozmowy o obiekcjach klienta, a także potrafi zabezpieczyć jego decyzję o zakupie lub nawiązaniu współpracy; - analizuje własny wizerunek w oparciu o tzw. „30-sekundową bolesną reklamę”. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program usługi to w praktyce czteromiesięczny trening sprzedażowy, ułożony w proces, w którym pomiędzy sesjami przewidziane są odstępy, podczas których uczestnicy wykonywać będą zadania wdrożeniowe. Przez cały proces uczestnikom towarzyszyć będzie aplikacja Improver, która nie pozwoli zapomnieć o poruszanych zagadnieniach podczas sesji szkoleniowej. Będzie też wymuszać aktywności, które pozwolą uczestnikom trwale wdrożyć metodykę Sandlera do działań, zmienić nastawienie na trwałą zmianę postaw, umiejętności i nawyków sprzedażowych.
Program oparty jest na modelu „Sandler Selling System” (wdrażanych wyłącznie w autoryzowanych biurach Sandler Training na świecie)
RAMOWY PROGRAM USŁUGI:
Z ł a m s c h e m a t b u d o w a n i a r e l a c j i
• Jak zmieniły się "reguły gry" na rynku doradczym i dlaczego stare podejście już nie sprawdza się tak skutecznie?
• "Odczarowanie" sprzedaży - czym jest sprzedaż dziś oraz czy sprzedawać może każdy?
• Wprowadzenie do modelu Sandler Selling System.
• Dlaczego klienci obawiają się kontaktu z osobami, które chcą sprzedawać - optyka drugiej strony
• Jak budować zaufanie w relacji z klientem, zarówno na etapie sprzedaży, jak i podczas prowadzenia projektu
• Jak tworzyć szczere i partnerskie relacje z klientem, pozbawione sztuczności, blichtru i "pustych" wzajemnych zobowiązań stron.
• Przestrzeń do powiedzenia "nie" - na ile pomaga w budowaniu wizerunku doradcy "premium"?
K o n t r a k t o w a n i e " u p - f r o n t "
• Zarządzanie procesem rozmowy z klientem (na każdym etapie kontaktu).
• Ustalanie celu, agendy i wyniku każdego spotkania (lub rozmowy telefonicznej).
• Jak unikać pułapki bezpłatnego consultingu i przepalania czasu na procesy sprzedażowe z góry skazane na porażkę?
Bó l , b u d ż e t , d e c y z j a, k w a l i f i k a c j a k l i e n t a
• Wprowadzenie do pojęcia "bólu" i motywacji do zakupu.
• Wzmacnianie motywacji do zakupu (praca z "bólem").
• Lejek Bólu – strategia pytań. Jak umiejętnie zadawać pytania?
• Budowa przewagi w oparciu o eksperckie pytania.
• Weryfikacja gotowości klienta do podpisania umowy (budżet).
• Weryfikacja procesu decyzyjnego.
• Usprawnianie procesu decyzyjnego u klienta.
• Po czym poznać potencjał? Dlaczego umiejętna kwalifikacja klientów jest tak ważna?
P r e z e n t a c j a
• Praca w modelu "najpierw pytaj, potem prezentuj".
• Jak prezentować, by porwać publikę?
• O mowie sprawczej słów kilka.
• Jak doprowadzić podczas rozmowy/prezentacji do dwóch słynnych Sandlerowych efektów na spotkaniu?
METODOLOGIA
Program oparty o metodykę Sandlera to nie jednorazowe szkolenie, nakierowane na rozwój punktowych umiejętności, ale kompleksowy system (proces) edukacyjny, którego rezultatem jest trwała zmiana w sposobie sprzedawania i podejścia do klienta (tzw. kulturze sprzedażowej).
Dzięki rozłożeniu całego procesu w czasie, zróżnicowanej metodologii, stałemu monitoringowi i permanentnemu wsparciu merytorycznemu, „nowa” wiedza sprzedażowa jest przez uczestników lepiej przyswajana i szybciej staje się częścią ich repertuaru zachowań.
Filozofia programów SANDLER SELLING SYSTEM opiera się na odejściu od metod proponowanych w tradycyjnych szkoleniach, w tym także od tradycyjnych etapów sprzedaży, i skierowaniu uwagi na wyzwania zakupowe klienta, jego gry psychologiczne i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu. System Sandlera poddaje w wątpliwość dotychczasowe rozważania na temat:
- Co i jak powinien w rzeczywistości kontrolować sprzedawca w rozmowie z klientem?
- Jakie są etapy i zadania w kontakcie handlowym?
- Jakich technik i metod budowania relacji z klientem powinien używać handlowiec, a z czego powinien zrezygnować?
- Jak powinien postrzegać rolę swoją i klienta w relacji handlowej?
- Jak zbuduje osobisty komfort pracy?
Sala szkoleniowa z dostępem do światła dziennego i infrastruktury (toalety) oraz możliwością aranzacji stołow i krzeseł, z rzutnikiem multimedialnym i flipchartem.
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych. Przerwy (60 min/sesję) nie są wliczone do czasu szkolenia. Planowane godziny przerw: 10.30-10.45, 13.00-13.30, 15.30-15.45.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Wprowadzenie do modelu Sandler Selling System | Prowadzący Mariusz Łysy | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Budowanie innowacyjnej relacji | Prowadzący Mariusz Łysy | Data realizacji zajęć 06-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 08:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Strategia negatywnego odwracania | Prowadzący Mariusz Łysy | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Budowanie motywacji do zakupu | Prowadzący Mariusz Łysy | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 08:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Badanie gotowości do zakupu/Rozmowa o budżecie/Mapowanie procesu decyzyjnego | Prowadzący Mariusz Łysy | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Sztuka prezentacji i zamykanie sprzedaży | Prowadzący Mariusz Łysy | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 08:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Rozmowa telefoniczna | Prowadzący Mariusz Łysy | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Warsztaty treningowe | Prowadzący Mariusz Łysy | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja/egzamin | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto12 238,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto9 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto152,98 PLN
- Koszt osobogodziny netto124,38 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mariusz Łysy
Ukończył Akademię Zarządzania Sprzedażą i Akademię Menedżera Sandler Training Polska.
Od 2020r. konsultant, trener w firmie Sandler Training Polska (zrealizował ponad 500 dni szkoleniowych), gdzie współpracuje ze średnimi i dużymi przedsiębiorstwami wspomagając ich działania w następujących obszarach: komunikacja i budowanie relacji w sprzedaży, techniki sprzedażowe wg metodyki Sandler Selling System, doradztwo w zakresie organizacji procesów sprzedaży i zarządzania sprzedażą, optymalizacja sprzedaży w zespole, zarządzanie zespołem sprzedażowym, negocjacje w biznesie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Podręcznik na licencji Sandler Training, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie zajęć oraz specjalnie opracowane materiały wspierające program (m.in. usprawniające indywidualną pracę wdrożeniową).
- Dostęp do aplikacji mobilnej IMPROVER, pełniącej funkcję "wirtualnego trenera/walidatora”, który poprzez misje i quizy wyznacza zadania wdrożeniowe, waliduje i monitoruje wykorzystanie nowych umiejętności, a jednocześnie nagradza sukcesy i piętnuje zaniechania.
Informacje dodatkowe
Koszty szkolenia finansowane w całości lub co najmniej w 70% ze środków publicznych są zwolnione z VAT (ustawa o podatku od towarów i usług, ustawa o finansach publicznych)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi