PSYCHOLOGIA DOŚWIADCZEŃ SUBIEKTYWNYCH
PSYCHOLOGIA DOŚWIADCZEŃ SUBIEKTYWNYCH
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa kursu Psychologii Doświadczeń Subiektywnych to profesjonaliści i praktycy z obszarów rozwoju osobistego i zawodowego, w tym doradcy, konsultanci, specjaliści HR, a także osoby zainteresowane pogłębianiem wiedzy o subiektywnych doświadczeniach człowieka, w tym osoby pracujące w obszarze edukacji, rozwoju osobistego i zawodowego, pragnące poszerzyć swoje kompetencje w zakresie indywidualnych procesów psychicznych.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji29-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi101
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik uzyska biegłość w rozumieniu i stosowaniu założeń PDS wraz z dedykowanymi specjalnie do tej metody narzędziami. Zdobędzie zaawansowane kompetencje komunikacyjne i relacyjne, które umożliwiają świadome budowanie kontaktu oraz wspieranie rozwoju osobistego i zawodowego swoich klientów. Kurs ma na celu rozwinięcie zdolności do tworzenia spójności i równowagi wewnętrznej, zarówno u uczestników, jak i ich przyszłych klientów, poprzez biegłe stosowanie założeń oraz narzędzi metody PDS.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje i charakteryzuje obszar rozwoju, jakim jest psychologia doświadczeń subiektywnych. | Kryteria weryfikacji Samodzielnie buduje i projektuje przebieg procesu psychologicznego w ramach modelu psychologii doświadczeń subiektywnych opracowanego przez Bennewicz Instytut Kognitywistyki.Omawia zasady etyki pracy w obszarze psychologii doświadczeń subiektywnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie ograniczenia klasycznej diagnozy klinicznej i jej wpływ na patologizację jednostki. | Kryteria weryfikacji Potrafi zastosować alternatywne podejścia wspierające budowanie świadomej tożsamości. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie pojęcie duchowości w kontekście psychologii. | Kryteria weryfikacji Potrafi rozróżnić zjawiska niedualne i nieliniowe. Umie wyjaśnić, jak duchowość wpływa na spójność osobistą. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi rozpoznać procesy nieświadome i z nimi pracować. | Kryteria weryfikacji Potrafi rozpoznać i integrować odszczepione elementy osobowości oraz stosować techniki rozwijania zasobności osobistej.Potrafi pracować z lękiem i traumą oraz integrować doświadczenia z przeszłości. Uczestnik potrafi zidentyfikować różne syndromy np. porzucenia i zastosować techniki uzdrawiające. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik umie analizować i interpretować różnorodne języki psychologiczne. | Kryteria weryfikacji Zna języki (sposoby) budowania relacji i komunikacji międzyludzkiej np. język miłości, lęku, zmiany z wykorzystaniem współczesnej psycholingwistyki i semantyki stosowanej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Po ukończeniu kursu uczestnik jest gotowy do samodzielnego prowadzenia efektywnych sesji coachingowych z wykorzystaniem poznanych narzędzi PDS, dostosowując narzędzia do indywidualnych potrzeb klientów, co zostanie zweryfikowane 2 egzaminami teoretycznymi oraz praktycznym egzaminem końcowym.Egzamin teoretyczny:
1. Test cząstkowy „21 pytań” – w formie testu wielokrotnego wyboru (zaliczenie daje minimum 60% poprawnych odpowiedzi)
2. Egzamin końcowy - w formie testu wielokrotnego wyboru (zaliczenie daje minimum 60% poprawnych odpowiedzi)
Egzamin praktyczny:
1. Odbycie indywidualnej superwizji podsumowującej z trenerem
2. Wypełnienie arkusza autofeedbacku
Czytaj dalej w dziale - Efekty uczenia.
Efekt usługi
EFEKT USŁUGI:
Po ukończeniu kursu uczestnik jest gotowy do samodzielnego prowadzenia efektywnych sesji coachingowych z wykorzystaniem poznanych narzędzi PDS, dostosowując narzędzia do indywidualnych potrzeb klientów, co zostanie zweryfikowane 2 egzaminami teoretycznymi oraz praktycznym egzaminem końcowym.
KRYTERIA WERYFIKACJI:
Uczestnik:
- Samodzielnie buduje i projektuje przebieg procesu psychologicznego w ramach modelu psychologii doświadczeń subiektywnych opracowanego przez Bennewicz Instytut Kognitywistyki.
- Omawia zasady etyki pracy w obszarze psychologii doświadczeń subiektywnych.
- Potrafi zastosować alternatywne podejścia wspierające budowanie świadomej tożsamości.
- Potrafi rozróżnić zjawiska niedualne i nieliniowe.
- Umie wyjaśnić, jak duchowość wpływa na spójność osobistą.
- Potrafi rozpoznać i integrować odszczepione elementy osobowości oraz stosować techniki rozwijania zasobności osobistej.
- Potrafi pracować z lękiem i traumą oraz integrować doświadczenia z przeszłości.
- Potrafi zidentyfikować różne syndromy np. porzucenia i zastosować techniki uzdrawiające.
- Zna języki (sposoby) budowania relacji i komunikacji międzyludzkiej np. język miłości, lęku, zmiany z wykorzystaniem współczesnej psycholingwistyki i semantyki stosowanej.
METODA WALIDACJI:
Egzamin teoretyczny:
- Test cząstkowy „21 pytań” – w formie testu wielokrotnego wyboru (zaliczenie daje minimum 60% poprawnych odpowiedzi)
- Egzamin końcowy - w formie testu wielokrotnego wyboru (zaliczenie daje minimum 60% poprawnych odpowiedzi)
Egzamin praktyczny:
- Odbycie indywidualnej superwizji podsumowującej z trenerem
- Wypełnienie arkusza autofeedbacku
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
- Wyniki egzaminy teoretycznego cząstkowego „21pytań” (minimum 60% poprawnych odpowiedzi)
- Wynik egzaminu teoretycznego końcowego (minimum 60% poprawnych odpowiedzi)
- Odbycie superwizji podsumowującej, indywidualnej z trenerem
- Wypełnienie arkusza Autofeedbacku
- Protokół z egzaminu
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs Psychologii Doświadczeń Subiektywnych w Bennewicz Instytucie Kognitywistyki to zaawansowany program, który łączy najnowszą wiedzę z zakresu psychologii doświadczeń subiektywnych z praktycznymi narzędziami i technikami pracy z jednostką. Instytut Kognitywistyki, jako jeden z nielicznych ośrodków w Polsce, oferuje programy oparte na dowodach naukowych i praktyce, które pozwalają na głębsze zrozumienie mechanizmów psychicznych kształtujących nasze przeżycia emocjonalne, myśli i zachowania.
Program kursu obejmuje nie tylko aspekt rozwoju jednostki, ale także badanie procesów emocjonalnych, poznawczych i percepcyjnych, które wpływają na nasze subiektywne doświadczenia. Praca nad indywidualnym podejściem do klienta, wykorzystanie narzędzi psychologii pozytywnej oraz transpersonalnej pozwala uczestnikom na holistyczne podejście do rozwoju osobistego.
Programy Bennewicz Instytutu Kognitywistyki, tworzone na podstawie ponad 30-letniej praktyki w obszarze psychologii, terapii i edukacji, stanowią unikalną ofertę w Polsce, która została zaadaptowana również do podyplomowych studiów psychologicznych. Dzięki spójnej koncepcji kursu, uczestnicy zyskują zarówno teoretyczną wiedzę, jak i praktyczne umiejętności, które pozwalają na skuteczne zarządzanie doświadczeniami subiektywnymi w kontekście osobistego rozwoju.
Program kursu łącznie zawiera 159,5 godzin zegarowych, w tym:
- 24 spotkania online (realizowane zdalnie na żywo w godz. 17:00 – 21:00 od poniedziałku do czwartku) - łącznie 96 godzin zegarowych > część zdalna w czasie rzeczywistym na platformie ZOOM
- Nagrania materiałów wiedzowych offline - 21,5 godzin zegarowych > część zdalna na dedykowanej platformie instytutbennewicz.pl
- 22 zadania domowe - na każde zadanie ok. 90 min., czyli 33 godziny zegarowe > część zdalna na dedykowanej platformie instytutbennewicz.pl
- Egzamin Teoretyczny - 3 godziny zegarowe > część zdalna na dedykowanej platformie instytutbennewicz.pl:
egzaminy teoretyczny cząstkowy „21pytań” - 1 godzina zegarowa
egzaminu teoretyczny końcowy - 1,5 godziny zegarowej
- Egzamin praktyczny - 2,5 godziny zegarowej:
superwizja indywidualna z jednym z prowadących - podsumowanie - 1,5 godziny zegarowej > część zdalna w czasie rzeczywistym na platformie ZOOM
wypełnienie arkusza autofeedbacku - 1 godzina zegarowa > część zdalna na dedykowanej platformie instytutbennewicz.pl
- Praca własna - 4 godziny zegarowe
Elementem edukacyjnym są także zadania domowe, w ramach których Uczestnik kontynuuje tematykę sesji, eksperymentuje i poszukuje rozwiązań kreatywnych, a także wzmacnia samodzielne poszukiwania edukacyjne.
Warunki organizacyjne:
Zajęcia podzielone są na część teoretyczną (wykład z możliwością zadawania pytań) oraz praktyczną (ćwiczenia w osobistych pokojach na platformie ZOOM. Ćwiczenia odbywają się w 2-3 osobowych grupach). Każde ćwiczenie zakończone jest podsumowaniem z prowadzącymi spotkanie.
Stanowiska i narzędzia pracy:
Każdy uczestnik korzysta z samodzielnego stanowiska komputerowego z dostępem do platformy instytutbennewicz.pl oraz ZOOM umożliwiającej realizację kursu. Organizator zapewnia dostęp do platformy instytutbennewicz.pl oraz ZOOM.
Dostęp do materiałów kursowych (prezentacji, ćwiczeń) oraz nagrań video zapewniany jest przez dedykowaną platformę instytutbennewicz.pl.
Przerwy:
W trakcie każdego 4-godzinnego modułu przewidziane są przerwy regeneracyjne (około 15 minut). Czas trwania przerw jest wliczany do całkowitego czasu trwania kursu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 76 Fundamenty Psychologii Doświadczeń Subiektywnych (PDS)/WYKŁAD | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 76 Fundamenty Psychologii Doświadczeń Subiektywnych (PDS) / ĆWICZENIA | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 76 Świadoma intencja i jej znaczenie w rozwoju. Od sprzeczności do twórczej syntezy. /WYKŁAD | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 76 Świadoma intencja i jej znaczenie w rozwoju. Od sprzeczności do twórczej syntezy. /ĆWICZENIA | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 76 Hillmanowskie pojęcie duszy i ducha. Czym jest urzeczywistnienie duszy? Duchowość jako dążenie do osobistej równowagi i spójności. /WYKŁAD | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 76 Hillmanowskie pojęcie duszy i ducha. Czym jest urzeczywistnienie duszy? Duchowość jako dążenie do osobistej równowagi i spójności. / ĆWICZENIA | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 76 Człowiek w imadle życia codziennego. / WYKŁAD | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 76 Człowiek w imadle życia codziennego. / ĆWICZENIA | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 76 Archetypy – prasymbole opisujące osobowość jednostki i doświadczaną rzeczywistość. Pojęcie traumy wczesnodziecięcej. Trauma jako zamrożenie emocjonalne. / WYKŁAD | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 76 Archetypy – prasymbole opisujące osobowość jednostki i doświadczaną rzeczywistość. Pojęcie traumy wczesnodziecięcej. Trauma jako zamrożenie emocjonalne. / ĆWICZENIA | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 76 Praca z treściami cienia. Cień jako zasób. Doświadczenie lęku i traumy – cienie przeszłości i ciemne bloki w rozwoju. / WYKŁAD | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 76 Praca z treściami cienia. Cień jako zasób. Doświadczenie lęku i traumy – cienie przeszłości i ciemne bloki w rozwoju. / ĆWICZENIA | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 76 Role społeczne i role psychologiczne. Tożsamość zawarta w języku. Figura i tło relacji. Trzy wymiary przekazu w komunikacji interpersonalnej i intrapersonalnej. / WYKŁAD | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 76 Role społeczne i role psychologiczne. Tożsamość zawarta w języku. Figura i tło relacji. Trzy wymiary przekazu w komunikacji interpersonalnej i intrapersonalnej. / ĆWICZENIA | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 76 Mechanizm obronne osobowości w specyfice kultury polskiej. Mentalność folwarku a osobowość indywidualna. Obrony osobowości jako auto atak – obrona przez blokowanie. / WYKŁAD | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 76 Mechanizm obronne osobowości w specyfice kultury polskiej. Mentalność folwarku a osobowość indywidualna. Obrony osobowości jako auto atak – obrona przez blokowanie. / ĆWICZENIA | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 76 Nieświadomość i wgląd w nieświadome procesy.Deep Proces. Poziomy świadomości. Integracja osobowości na wyższych poziomach. / WYKŁAD | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 76 Nieświadomość i wgląd w nieświadome procesy.Deep Proces. Poziomy świadomości. Integracja osobowości na wyższych poziomach. / ĆWICZENIA | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 76 Mechanizm patalogizacji. Co nazywamy patologią? Patologia i stygmatyzacja. Klasyczna diagnoza kliniczna i wynikająca z niej patologia – dwa niepokojące terminy współczesnej psychologii. / WYKŁAD | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 76 Mechanizm patalogizacji. Co nazywamy patologią? Patologia i stygmatyzacja. Klasyczna diagnoza kliniczna i wynikająca z niej patologia – dwa niepokojące terminy współczesnej psychologii. / ĆWICZENIA | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 76 Depatologizacja. Duch jako idea powszechna. Dusza jako indywidualistyczne skonkretyzowanie i urzeczywistnianie idei. / WYKŁAD | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 76 Depatologizacja. Duch jako idea powszechna. Dusza jako indywidualistyczne skonkretyzowanie i urzeczywistnianie idei. / ĆWICZENIA | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 76 Góra Lodowa jako Eros, Logos i Agape rozwoju jednostki. Praca na trzech poziomach wglądu. Świadome rozpoznawanie procesu. Podążanie za procesem. / WYKŁAD | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 19-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 19-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 76 Góra Lodowa jako Eros, Logos i Agape rozwoju jednostki. Praca na trzech poziomach wglądu. Świadome rozpoznawanie procesu. Podążanie za procesem. / ĆWICZENIA | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 19-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 76 Od inflacji do indywiduacji. W poszukiwaniu jedności wewnętrznej czyli spotkanie z jaźnią.Wsłuchując się w Czerwoną Księgę Carla Gustava Junga. / WYKŁAD | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 76 Od inflacji do indywiduacji. W poszukiwaniu jedności wewnętrznej czyli spotkanie z jaźnią.Wsłuchując się w Czerwoną Księgę Carla Gustava Junga. / ĆWICZENIA | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 76 Biosoftware i pole morficzne. Co sprawia, że doświadczamy pole jak zamknięte lub jako otwarte? Czy rzeczywiście mamy „wszelkie możliwości”? Co determinuje nasze wybory? / WYKŁAD | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 76 Biosoftware i pole morficzne. Co sprawia, że doświadczamy pole jak zamknięte lub jako otwarte? Czy rzeczywiście mamy „wszelkie możliwości”? Co determinuje nasze wybory? / ĆWICZENIA | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 76 Neurofizjologia zmiany, a neuroplastyczność mózgu. Wybory i decyzje w punktach węzłowych rzeczywistości. Świadoma zmiana filtrów percepcyjnych i odrzucenie filtrów afiliacyjnych. / WYKŁAD | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 76 Neurofizjologia zmiany, a neuroplastyczność mózgu. Wybory i decyzje w punktach węzłowych rzeczywistości. Świadoma zmiana filtrów percepcyjnych i odrzucenie filtrów afiliacyjnych. / ĆWICZENIA | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 76 Wzorce i skrypty jako mechanizmy kontrolujące i stymulujące osobowość i zachowania jednostki. Wzorzec (pierwotny) podstawowy. Przebudowa wzorca podstawowego. / WYKŁAD | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 76 Wzorce i skrypty jako mechanizmy kontrolujące i stymulujące osobowość i zachowania jednostki. Wzorzec (pierwotny) podstawowy. Przebudowa wzorca podstawowego. / ĆWICZENIA | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 76 Wzorce i skrypty jako mechanizmy kontrolujące i stymulujące osobowość. Wzorzec (pierwotny) podstawowy. Przebudowa wzorca podstawowego. / WYKŁAD | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 76 Wzorce i skrypty jako mechanizmy kontrolujące i stymulujące osobowość. Wzorzec (pierwotny) podstawowy. Przebudowa wzorca podstawowego. / ĆWICZENIE | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 76 Żałoba po dzieciństwie jako świadomy remanent wzorców dzieciństwa. Wgląd w nieświadome programy wczesnodziecięce i ponowna świadome integracja. Zamknięcie i odłączenie wzorców dzieciństwa. / WYKŁAD | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 76 Żałoba po dzieciństwie jako świadomy remanent wzorców dzieciństwa. Wgląd w nieświadome programy wczesnodziecięce i ponowna świadome integracja. Zamknięcie i odłączenie wzorców dzieciństwa. / ĆWICZENIA | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 76 Syndrom porzucania i bycia porzuconym. Uzdrawianie syndromu Tia Dalma – Calypso. Uzdrawianie syndromu Davy’ego Jonesa. Wyjście z kompleksu ofiary, sprawcy. / WYKŁAD | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 02-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 02-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 76 Syndrom porzucania i bycia porzuconym. Uzdrawianie syndromu Tia Dalma – Calypso. Uzdrawianie syndromu Davy’ego Jonesa. Wyjście z kompleksu ofiary, sprawcy. / ĆWICZENIA | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 02-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 76 Inicjacja w dorosłość. Dorosła tożsamość jako brama do dobrostanu i szczęśliwego funkcjonowania. Wielkie Zadanie Inicjacyjne, czyli osobisty proces integracji. / WYKŁAD | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 76 Inicjacja w dorosłość. Dorosła tożsamość jako brama do dobrostanu i szczęśliwego funkcjonowania. Wielkie Zadanie Inicjacyjne, czyli osobisty proces integracji. / ĆWICZENIA | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 76 Różne środki wyrazu – różne drogi do ekspresji emocji oraz integracji treści metaforycznych. Metaforyczny język jaźni. Wizja na jawie. / WYKŁAD | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 76 Różne środki wyrazu – różne drogi do ekspresji emocji oraz integracji treści metaforycznych. Metaforyczny język jaźni. Wizja na jawie. / ĆWICZENIA | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 76 Duchowość jako stan umysłu przebudzonego. Od samoświadomości do przebudzenia. Iluminacja jako spójna samoświadomość. / WYKŁAD | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 76 Duchowość jako stan umysłu przebudzonego. Od samoświadomości do przebudzenia. Iluminacja jako spójna samoświadomość. / ĆWICZENIA | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 76 Od świadomego śnienia do świadomych wizji. Spójna tożsamość w drodze do iluminacji i przebudzenia. Języki komunikacji. / WYKŁAD | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 09-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 09-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 76 Od świadomego śnienia do świadomych wizji. Spójna tożsamość w drodze do iluminacji i przebudzenia. Języki komunikacji. / ĆWICZENIA | Prowadzący Maciej Bennewicz | Data realizacji zajęć 09-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 76 Superwizja grupowa - przygotowanie do egzaminu | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 76 Przerwa regeneracyjna | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 76 Superwizja grupowa - przygotowanie do egzaminu | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 76 Egzamin teoretyczny cząstkowy "21 pytań" / WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 76 Egzamin teoretyczny końcowy / WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 76 Superwizja indywidualna z trenerem - podsumowanie procesu | Prowadzący Anna Jera | Data realizacji zajęć 16-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 76 z 76 Wypełnienie arkusza autofeedbacku / WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto15 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto15 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto157,43 PLN
- Koszt osobogodziny netto157,43 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Bennewicz
Psychoterapeuta indywidualny i grupowy.
Autor ponad 30 książek z dziedziny coachingu, mentoringu, rozwoju osobistego i psychologii integralnej, m.in: podręcznika „Coaching i mentoring w praktyce”,
„Miłość toksyczna, miłość dojrzała – Coaching relacji.”
Twórca programu coachingowego akredytowanego European Quality Award przez European Mentoring and Coaching Council realizowanego w Bennewicz Instytut Kognitywistyki. Twórca programu mentoringowego kształcącego zawodowych mentorów zgodnie z kodem etycznym EMCC. Były Prezes EMCC Poland (European Mentoring and Coaching Council).
Anna Jera
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Pliki dokumentów PDF: prezentacje ze spotkań oraz ćwiczenia i techniki
- Podręczniki:
„21 Spotkań” – M. Bennewicz i K. Zaremba
„Tao i samoświadomość” – M. Bennewicz
„Przerażające oddziaływania na odległość” cz. I – III – M. Bennewicz + zeszyt ćwiczeń
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Usługa prowadzona na ZOOM (licencja komercyjna) i autorskiej platformie edukacyjnej online.
2. Dostęp do platformy dla uczestników za pośrednictwem linku aktywacyjnego wysłanego przez email, bez konieczności rejestracji
3. Zoom samodzielnie dopasuje jakość obrazu do szybkości i jakości połączenia z internetem.
4. Platforma ZOOM ma możliwość nagrywania telekonferencji
5. Platforma ZOOM posiada szyfrowanie SSL
6. Uczestnicy, którzy nie zgadzają się na wykorzystanie ich wizerunku mają możliwość uczestniczenia w telekonferencji na wyłączonej kamerce.
7. Sprawdzenie obecności odbędzie się za pomocą logowania do ZOOM, prosimy o używanie prawdziwego imienia i nazwiska lub adresu e-mail, podczas uczestnictwa w sesjach.
8. Użytkownicy mogą korzystać z urządzeń mobilnych. W takim przypadku uczestnicy wq instrukcji będą zobligowani do zainstalowania aplikacji oraz zezwoleniu na dostęp do głośnika, mikrofonu i kamerki urządzenia. Aplikacja w Sklep Play jak i AppStore posiada certyfikat bezpiecz