Kurs języka niemieckiego na poziomie B2 (53h)
Kurs języka niemieckiego na poziomie B2 (53h)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Niemiecki
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa usługi kursu języka niemieckiego to osoby, które chcą podnieść swoje kompetencje językowe w kontekście zawodowym. Kurs skierowany jest dla osób, które w codziennej pracy mają kontakt z zagranicznymi klientami, współpracownikami lub partnerami biznesowymi, oraz do tych, którzy chcą wzmocnić swoją komunikację w języku niemieckim w celu poprawy efektywności zawodowej.
Celem kursu jest wsparcie osób fizycznych w podnoszeniu umiejętności językowych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji14-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi53
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do swobodnego komunikowania się w języku niemieckim zarówno w sytuacjach codziennych, jak i w podstawowych czynnościach zawodowych. Uczestnicy kursu zdobędą umiejętności w zakresie mówienia, pisania, czytania oraz słuchania, co umożliwi im efektywniejszą wymianę informacji w środowisku międzynarodowym oraz zwiększy pewność siebie w kontakcie z klientami i współpracownikami. Po ukończeniu kursu, uczestnicy będą potrafili skutecznie posługiwać się językiem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik po zakończonym szkoleniu porozumiewa się w miarę swobodnie. Przeprowadza dłuższą prezentację na tematy ogólne lub związane z jego specjalizacją. Jest w stanie zrozumieć artykuły i sprawozdania dotyczące współczesnych problemów. | Kryteria weryfikacji W zakresie porozumiewania się:- bierze czynny udział w dyskusjach na znane tematy, przedstawiając swoje zdanie i broniąc swoich poglądów. - prowadzi dość swobodne rozmowy z rodzimymi użytkownikami języka. - formułuje przejrzyste, rozbudowane wypowiedzi na różne tematy związane z dziedzinami, które go interesują. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - wyjaśnia swój punkt widzenia w danej kwestii oraz podaje argumenty za i przeciw względem możliwych rozwiązań. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik śledzi główną myśl dłuższych wypowiedzi. Jest również zdolny do zrozumienia opinii i argumentów w różnych rodzajach mówionego języka, nawet jeśli nie są one prezentowane w jasny i uporządkowany sposób. | Kryteria weryfikacji W zakresie słuchania i rozumienia:- wychwytuje konkretne informacje, rozumie poznane słowa i bardzo podstawowe wyrażenia dotyczące jego osoby, rodziny i bezpośredniego otoczenia, gdy tempo wypowiedzi rozmówcy jest wolne, a wymowa wyraźna. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik radzi sobie w czytaniu ze zrozumieniem głównych idei nawet bardziej skomplikowanych tekstów na konkretne i abstrakcyjne tematy. | Kryteria weryfikacji W zakresie czytania i rozumienia:- czyta ze zrozumieniem artykuły i reportaże dotyczące problemów współczesnego świata, w których piszący prezentują określone stanowiska i poglądy. - czyta dłuższy tekst oryginalny, jeśli dotyczy znanego mu wydarzenia lub dziedziny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy klarowne, szczegółowe teksty na różnorodne tematy. Pismo Uczestnika cechuje się dobrą organizacją i spójnością, co umożliwia czytelnikom łatwe śledzenie argumentacji i konkluzji. | Kryteria weryfikacji W zakresie pisania:- pisze zrozumiałe, szczegółowe teksty na dowolne tematy związane z zainteresowaniami. -pisze rozprawkę lub opracowanie, przekazując informacje lub rozważając argumenty za i przeciw. -pisze listy, podkreślając znaczenie, jakie mają dla niego dane wydarzenia i przeżycia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Podczas samodzielnej wypowiedzi Uczestnik formułuje spójne zdania, płynnie i spontanicznie prowadzić rozmowy na szeroki zakres tematów, a wypowiedzi są spójne i logiczne oraz poprawne gramatycznie. | Kryteria weryfikacji W zakresie mówienia i opowiadania:- wypowiada się jasno i szczegółowo na wiele tematów dotyczących swoich zainteresowań, przedstawia swój pogląd na aktualny lub abstrakcyjny temat. - jest w stanie wyrazić swoje opinie, argumentować, a także negocjować w sposób jasny i zrozumiały. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program usługi nauki języka niemieckiego metodą BLS to unikalne połączenie zajęć prowadzonych przez lektora z potencjałem rozwiązań multimedialnych, które sprawia, że nauka języka niemieckiego jest nie tylko przyjemna, ale przede wszystkim skuteczna.
Metoda BLS to wysoki poziom nauczania, któremu możesz zaufać. Wdrażana jest wyłącznie w wybranych szkołach językowych, które spełniają wymogi światowych standardów nauczania. Program nauczania BLS podzielony został na dwa etapy uczenia się. Pierwszy zgodny z poziomami A1 i A2, drugi zgodny z poziomami B1 i B2. Nowoczesne Metody Nauczania pozwolą wyposażyć uczestnika kursu w umiejętność zapewniającą swobodne porozumiewanie się w języku niemieckim.
Od pierwszych zajęć uczestnicy są prowokowani do komunikowania się po niemiecku, niezależnie od ich poziomu biegłości językowej. Prowadzą ściśle zaprogramowaną konwersację, która przynosi szybkie efekty. Odpowiadają na zadawane pytania w właściwym dla siebie tempie. Każdy dialog ćwiczy słowo, zwrot, wyrażenie lub poznany element gramatyki. Każde pytanie i odpowiedź to pewien wzór, który zapada uczniom w pamięci. Proces uczenia się przebiega w ten sposób w naturalnej kolejności, tak jak nauka języka ojczystego.
Parts 7 i 8 (poziom B2)
Wspólne cele komunikacyjne:
- przekazywanie słów innych osób, wiadomości, informacji ze środków masowego przekazu, przedstawianie okoliczności towarzyszących wydarzeniu w przeszłości i teraźniejszości (cele, skutki, przyczyny), wyrażanie buntu, wątpliwości, niewiary, zmartwienia, wyrzutów sumienia, rezygnacji i pogodzenia się, aprobaty, nadziei, zmienianie tematu, przerywanie czyjejść wypowiedzi, krótkie komentowanie aktualnych wydarzeń.
Zakres materiału gramatycznego:
- powtórzenie czasów poznnaych na niższych poziomach, stosowanie zdań złożonych, czasowniki modalne, wybrane zwroty idiomatyczne, strona bierna.
Zakres materiału leksykalnego:
- handel, podróże, zagrożenia dzisiejszego świata, ekonomia, prawo i przestępczość, uczucia i opinie, ekologia, cechy charakteru, problemy etyczne i społeczne, mity i legendy, budownictwo, nauka, ostrzeżenia, wychowanie.
Zajęcia odbywają się w formie zajęć indywidualnych. Podczas jednych zajęć, które trwają 1,5h nie jest przewidziana przerwa.
Na ostatnich zajęciach odbywa się walidacja, którą poprowadzi lektor inny niż prowadzący, posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie w nauczaniu i przeprowadzaniu walidacji.
Zajęcia języka niemieckiego odbywają się w godzinach dydaktycznych (45-minutowych).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 300,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Schulz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik usługi korzysta z autorskich materiałów metody BLS Kommunikation, które obejmują książki, audiobooki oraz platformę online. Materiały te zostały zaprojektowane w taki sposób, aby umożliwić kursantowi łatwe dopasowanie do aktualnego poziomu językowego, na którym rozpoczął naukę.
W ramach usługi uczestnik otrzymuje dostęp do podręczników BLS, które zawierają:
- Przejrzyste struktury gramatyczne, ułatwiające zrozumienie zasad języka niemieckiego.
- Praktyczne przykłady zwrotów, zarówno codziennych, jak i grzecznościowych, które przydadzą się w codziennej komunikacji.
- Ćwiczenia leksykalne i gramatyczne, pozwalające na systematyczne utrwalanie zdobytej wiedzy.
- Dyktanda oraz dodatkowe materiały, wspierające rozwój umiejętności słuchania i pisania.
- Bogaty zasób słownictwa, obejmujący słowa i wyrażenia przydatne w różnych sytuacjach zawodowych i codziennych.
- Materiały te są wykorzystywane głównie podczas zajęć, ale mogą również stanowić wsparcie w przygotowaniu się do spotkań z lektorem czy powtórzeniu przerobionego materiału. Kursant ma również dostęp do dodatkowych zasobów na platformie online, co pozwala na elastyczną naukę w dogodnym czasie i miejscu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Zalecane jest korzystanie z urządzeń o co najmniej dwurdzeniowym procesorze i pamięci 2 GB RAM. Zalecamy dowolny system operacyjny zdolny do uruchamiania najnowszych wersji przeglądarek Chrome lub Firefox. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych (tablet, smartfon) możliwe jest również pobranie aplikacji LangLion.
- PLATFORMA
Zajęcia będą odbywać się poprzez sprawdzoną już przez nas platformę LangLion, dedykowaną szkołom językowym. Każdy z kursantów dostaje swój indywidualny login i hasło, za pomocą których loguje się do platformy. Do prowadzenia zajęć korzystamy także z platformy ClickMeeting.
Materiały, z których lektorzy będą korzystali podczas zajęć będą załączane w plikach do każdego tematu zajęć i możliwe do pobrania na dysk urządzenia. Będą one dostępne w formatach .pdf, w związku z czym do ich odczytania będzie potrzebny jedynie darmowy program Adobe Acrobat Reader.
- WYMAGANIA SIECIOWE
Minimalne wymagania sprzętowe dla użytkownika to 0,5 Mb/s przesyłania i 1 Mb/s pobierania. Zalecamy też korzystanie z przeglądarek Firefox i Chrome, ponieważ w przypadku wolniejszych połączeń zachowują lepszą jakość dźwięku. Rekomendowane mobilne połączenie internetowe to 4G LTE (minimum 3G).
- OKRES WAŻNOŚCI LINKU
Kursant ma możliwość dołączenia do zajęć zdalnych w momencie wskazanym w harmonogramie usługi.