Montaż i edycja w CapCut – zielone kompetencje GreenComp – szkolenie z egzaminem
Montaż i edycja w CapCut – zielone kompetencje GreenComp – szkolenie z egzaminem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
- Szkolenie skierowane jest do kadry zarządzającej, kierowników, specjalistów, techników oraz pracowników biurowych, jak również do osób wchodzących na rynek pracy, poszukujących pracy lub uczących się. Grupa docelowa to osoby planujące lub realizujące pracę w firmach z potencjałem do tworzenia zielonych miejsc pracy w sektorach takich jak rolnictwo, transport, energetyka, recykling czy inżynieria środowiskowa, głównie w woj. śląskim. Szkolenie dedykowane jest osobom odpowiedzialnym lub planującym wzięcie odpowiedzialności za rozwój zrównoważonych rozwiązań w swoich organizacjach.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji30-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Montaż i edycja CapCut – zielone kompetencje GreenComp – szkolenie z egzaminem" przygotowuje do samodzielnego tworzenia profesjonalnej treści video zapomocą aplikacji CapCut zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju
(Europejska Rama kompetencji w zakresie zrównoważonego rozwoju GreenComp).
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Omawia rolę odnawialnych źródeł energii (np. paneli solarnych) w zielonej transformacji. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje podstawowe odnawialne źródła energii (słońce, wiatr, woda, biomasa, geotermia). Wyjaśnia mechanizm działania paneli solarnych i ich wpływ na redukcję emisji CO₂.. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia cele i założenia szkolenia w kontekście zielonych kompetencji GreenComp. | Kryteria weryfikacji Wskazuje, że GreenComp to europejskie ramy kompetencji wspierające zieloną transformację. Wskazuje kluczowe założenia GreenComp, takie jak myślenie systemowe, działanie na rzecz zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialność za środowisko. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje zasady eko-komunikacji przy tworzeniu treści promujących świadomość ekologiczną. | Kryteria weryfikacji Tworzy treści zgodne z zasadami eko-komunikacji, unika greenwashingu i dezinformacji. Stosuje storytelling ekologiczny – buduje narracje oparte na faktach i wartościach związanych ze zrównoważonym rozwojem.Wykorzystuje zaawansowane techniki edycji wideo i grafiki do tworzenia profesjonalnych materiałów promujących ekologię. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Obsługuje interfejs CapCut i wykorzystuje jego podstawowe funkcje. | Kryteria weryfikacji Importuje materiały wideo, audio i obrazy do projektu. Rozpoznaje i nazywa elementy interfejsu CapCut (oś czasu, biblioteka mediów, narzędzia edycji, podgląd wideo). Stosuje zaawansowane efekty, np. keyframing, slow motion, stabilizację obrazu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Stosuje podstawowe techniki montażu, takie jak cięcie, łączenie scen i dodawanie przejść. | Kryteria weryfikacji Stosuje cięcia w sposób logiczny, zapewniając płynność narracji, stosuje różne techniki łączenia scen (np. przejścia, zbliżenia) w zależności od potrzeby montażowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Projektuje treści wideo zgodnie z zasadami eko-designu, minimalizując zużycie zasobów. | Kryteria weryfikacji Planuje proces produkcji wideo z uwzględnieniem zasady minimalizacji zasobów, takich jak czas, energia i sprzęt, wykorzystuje technologię do minimalizacji zużycia energii (np. wykorzystanie trybów oszczędnościowych w urządzeniach, unikanie nadmiernego przetwarzania materiałów wideo). | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Omawia techniki optymalizacji materiałów wideo pod kątem minimalnego śladu węglowego. | Kryteria weryfikacji Omawia wpływ różnych etapów produkcji wideo (nagrywanie, montaż, dystrybucja) na emisję gazów cieplarnianych, omawia techniki, które zmniejszają zużycie energii w procesie nagrywania materiałów wideo, takie jak wykorzystanie energooszczędnych urządzeń, ograniczanie liczby urządzeń używanych podczas produkcji, zmniejszenie liczby prób nagraniowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia cyfrowe systemy monitorowania energii i innych zasobów w produkcji wizualnej. | Kryteria weryfikacji Omawia narzędzia cyfrowe służące do monitorowania zużycia energii w procesie produkcji wizualnej, takie jak oprogramowanie do śledzenia zużycia energii w urządzeniach i systemach (np. kamery, komputery, oświetlenie), omawia, jak cyfrowe systemy monitorują wykorzystanie zasobów w postprodukcji, takich jak procesory, pamięć RAM, przestrzeń dyskowa oraz transfer danych w przypadku pracy z dużymi plikami wideo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Monitoruje zużycie energii podczas nagrywania materiałów wideo i optymalizować pracę sprzętu. | Kryteria weryfikacji Stosuje narzędzia umożliwiające monitorowanie zużycia energii przez sprzęt w czasie rzeczywistym podczas nagrywania materiałów wideo, stosuje aplikacje, programy lub systemy monitorujące, które pozwalają na bieżąco śledzić zużycie energii przez sprzęt wykorzystywany w produkcji wideo. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja My Personality Skills
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Szkolenie prowadzi do nabycia Zielonej Kompetencji GreenComp w obszarze 2.1 "Myślenie systemowe" w zawodzie: Specjalista ds. montażu video
Nabyta kompetencja mieści się w obszarze 2. Akceptowanie złożonego
charakteru zrównoważonego rozwoju europejskiej ramy kompetencji w zakresie zrównoważonego rozwoju GreenComp.
Zakres kompetencji 2.1 Myślenie systemowe w ramach GreenComp obejmuje podejście do problemu związanego ze zrównoważonym rozwojem ze wszystkich stron uwzględnienie czasu, przestrzeni i kontekstu w celu zrozumienia, jak elementy oddziałują na siebie w ramach systemów i pomiędzy nimi.
Kompetencja ta jest kluczowa dla podejmowania decyzji, które wspierają zrównoważony rozwój.
Uczestnicy zdobędą kwalifikacje w zakresie grafiki wideo w kontekście zielonych kompetencji zgodnych z ramą GreenComp. Program obejmuje m.in. zrozumienie złożoności systemów zrównoważonego rozwoju, myślenie systemowe i krytyczne oraz działania na rzecz ochrony środowiska.
Warunki organizacyjne:
- przerwy wliczone w czas trwania usługi,
- szkolenie organizowane w formie wykładowej, w tym przewidziane są m.in. prace indywidualne, prace w grupach, warsztaty, wykłady interaktywne, studia przypadków, symulacje biznesowe
- każdy uczestnik otrzymuje link z dostępem do dedykowanej platformy na której odbywa się szkolenie
Program szkolenia:
Dzień 1: 8 h zegarowych w dniu 31.05.2025
- Wprowadzenie do zielonych kompetencji GreenComp; Wdrażanie zielonych praktyk:
- Cele i założenia szkolenia
- GreenComp – Europejskie ramy zielonych kompetencji
- Znaczenie myślenia systemowego w promowaniu zrównoważonego rozwoju.
- Rola odnawialnych źródeł energii, Omówienie przykładów przyjaznych środowisku technologii, takich jak inteligentne systemy zarządzania energią, które redukują zużycie energii.
- Jak montaż wideo wspiera zrównoważony rozwój?
- Eko-komunikacja: Tworzenie treści promujących świadomość ekologiczną
- Rola wideo w eko-komunikacji
- Podstawy obsługi CapCut – efektywna i ekologiczna edycja wideo
- Interfejs CapCut – przegląd narzędzi i funkcji
- Import i organizacja materiałów wideo
- Podstawowe techniki montażu (cięcie, łączenie, przenikanie scen)
- Dodawanie warstw: Teksty, grafiki, animacje
- Zastosowanie efektów zgodnych z eko-trendami w komunikacji wizualnej
- Zasady eko-projektowania wideo
- Wykorzystanie energooszczędnych rozwiązań w zarządzaniu danymi (np. green cloud computing).
- Zaawansowane techniki montażu i integracja z innymi narzędziami Cap Cut
- Eko-design w montażu – jak tworzyć świadome i dostępne treści?
- Zasady eko-projektowania wideo
- Praca na warstwach – animacje i kluczowanie ruchu
- Dodawanie efektów dźwiękowych i muzyki z wolnych zasobów
- Synchronizacja z innymi aplikacjami (np. Canva, DaVinci Resolve, Premiere Pro)
- Optymalizacja plików pod kątem różnych platform społecznościowych (TikTok, YouTube, Instagram, LinkedIn)
- Jak unikać nadmiernego zużycia energii w procesie renderowania?
- Technologie oszczędzające zasoby w infrastrukturze cyfrowej:
- Jak sztuczna inteligencja i automatyzacja pomagają w redukcji zużycia energii w postprodukcji?
- Tworzenie polityk zarządzania energią, wodą i odpadami w sposób wspierający zieloną transformację, zarządzanie oświetleniem.
- Praktyczne wykorzystanie energooszczędnych urządzeń i automatyzacji.
- Wprowadzenie do technologii cyfrowych systemów monitorowania energii i innych zasobów.
Dzień 2: 8 h zegarowych w dniu 01.06.2025
- Odpowiedzialne tworzenie treści – etyczne i ekologiczne aspekty wideo:
- Prawa autorskie – jak legalnie korzystać z materiałów?
- Etyka wideo – unikanie greenwashingu i manipulacji wizualnej
- Audiodeskrypcja i napisy – dostępność treści dla szerszego grona odbiorców
- Zarządzanie danymi i przechowywanie filmów w sposób energooszczędny
- Przegląd koncepcji gospodarki obiegu zamkniętego: zasady gospodarki obiegu zamkniętego oraz korzyści wynikające z recyklingu i ponownego wykorzystania zasobów.
- Tworzenie filmów w Cap Cut
- Praktyczne warsztaty – montaż wideo o tematyce ekologicznej
- Praca z materiałami: Jak nagrywać eko-friendly treści?
- Storytelling i scenariusz wideo – jak angażować odbiorców?
- Testowanie różnych formatów i długości filmów
- Oszczędność zasobów w produkcji treści wideo
- Wpływu AI na redukcję zużycia energiiAI w CapCut
- Jak wybór formatów wideo (np. MP4 vs MOV) wpływa na ślad węglowy?
- Różnice między kodekami pod kątem oszczędności zasobów (np. H.264 vs H.265 vs AV1).
- Jak renderować filmy efektywnie, aby ograniczyć zużycie energii?
- Inteligentne systemy monitorowania zasobów w produkcji wizualnej; Zarządzanie odpadami
- Wprowadzenie do technologii cyfrowych systemów monitorowania energii i innych zasobów.
- Ustawienia sprzętu (np. jasność oświetlenia, czas pracy akumulatorów), aby osiągnąć najlepszą efektywność energetyczną i jak efektywnie zarządzać sprzętem w celu minimalizacji zużycia energii.
- Praktyczne ćwiczenia polegające na monitorowaniu zużycia energii podczas symulowanej sesji zdjęciowej lub nagrania wideo.
- Omówienie wpływu centrów danych na emisję CO₂ i sposobów ich optymalizacji.
- Kalkulatory CO₂ dla plików multimedialnych.
- Egzamin końcowy.
Po zakończeniu kursu zostanie przeprowadzony zewnętrzny egzamin w standardzie MY PERSONALITY SKILLS® potwierdzający:
Nabycie kwalifikacji zawodowej: Specjalista ds. montażu video
2. Nabycie zielonej kompetencji: 2.1 Myślenie systemowe w ramach Europejskiej Ramy Kompetencji w zakresie zrównoważonego rozwoju GreenComp.
Fundacja MY PERSONALITY SKILLS® jest częścią EIT Climate-KIC Unii Europejskiej.
Szkolenie jest zgodne z celami Funduszu Sprawiedliwej Transformacji, koncentrując się na rozwoju zielonych kompetencji i dostosowywaniu umiejętności do zmian na rynku pracy związanych z transformacją ekologiczną regionu.
Zakres szkolenia jest również powiązany z priorytetami zawartymi w Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030, ze szczególnym uwzględnieniem zielonej i cyfrowej gospodarki. Szkolenie wspiera rozwój kompetencji zgodnych z Regionalną Strategią Innowacji województwa śląskiego, poprzez promowanie technologii oszczędzających energię i zasoby. Wprowadzone rozwiązania i wiedza zdobyta przez uczestników umożliwiają efektywniejsze zarządzanie zasobami, redukcję emisji CO₂ oraz zmniejszenie kosztów operacyjnych, co przyczynia się do realizacji celów zrównoważonego rozwoju regionu. Uczestnicy poznają podczas szkolenia systemy monitorowania zużycia energii i instalacje odnawialnych źródeł energii, co jest zgodne z priorytetowymi technologiami wspierającymi zrównoważony rozwój w regionie, zgodnie z RIS.
Zielone umiejętności zdobyte podczas szkolenia, takie jak zarządzanie zasobami energetycznymi i wprowadzanie ekologicznych rozwiązań - przyczyniają się do realizacji celów Europejskiej Ramy Kompetencji GreenComp, co wspiera transformację w kierunku bardziej zrównoważonej gospodarki. Kompetencje te umożliwiają uczestnikom nie tylko stosowanie ekologicznych praktyk, ale także promowanie ich wśród współpracowników i społeczności lokalnej.
Szkolenie wspiera wdrażanie priorytetowych technologii i strategii z zakresu zrównoważonego rozwoju wskazanych w Regionalnej Strategii Innowacji województwa śląskiego, poprzez n auczanie praktycznych umiejętności obsługi technologii oszczędzających zasoby, romowanie zielonych polityk oraz rozwijanie kompetencji związanych z efektywnym zarządzaniem zasobami i odpadami.
Dodatkowe elementy dotyczące GreenComp i myślenia systemowego:
- Cele zrównoważonego rozwoju: W każdym module uwzględnione będą cele zrównoważonego rozwoju (SDG) oraz ich powiązanie z praktykami w wideo. Uczestnicy będą zachęcani do refleksji nad tym, jak ich działania mogą przyczyniać się do większej sprawiedliwości społecznej, ochrony środowiska oraz promowania odpowiedzialnych praktyk.
- Systemowe zrozumienie: Uczestnicy zostaną zachęceni do analizy, jak różne elementy wideo wpływają na siebie nawzajem oraz jakie są ich długofalowe skutki dla odbiorców i środowiska. Myślenie systemowe pomoże im w podejmowaniu świadomych decyzji dotyczących stylizacji, kadrowania i edycji filmów.
- Praktyczne zadania: W każdym module uczestnicy będą wykonywać praktyczne zadania, które pozwolą im na zastosowanie myślenia systemowego w kontekście filmów , co przyczyni się do lepszego zrozumienia, jak różne elementy mogą współdziałać na korzyść ich marki osobistej oraz środowiska.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Wprowadzenie do zielonych kompetencji GreenComp; Wdrażanie zielonych praktyk (rozmowa na żywo, ćwiczenia) | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Podstawy obsługi CapCut – efektywna i ekologiczna edycja wideo(rozmowa na żywo, ćwiczenia) | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Podstawy obsługi CapCut – efektywna i ekologiczna edycja wideo(rozmowa na żywo, ćwiczenia) | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 przerwa | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Zaawansowane techniki montażu i integracja z innymi narzędziami Cap Cut(rozmowa na żywo, ćwiczenia) | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Zaawansowane techniki montażu i integracja z innymi narzędziami Cap Cut(rozmowa na żywo, ćwiczenia) | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 przerwa | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Zaawansowane techniki montażu i integracja z innymi narzędziami Cap Cut(rozmowa na żywo, ćwiczenia) | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Technologie oszczędzające zasoby w infrastrukturze cyfrowej(rozmowa na żywo, ćwiczenia) | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Tworzenie filmów w Cap Cut(rozmowa na żywo, ćwiczenia) | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Tworzenie filmów w Cap Cut(rozmowa na żywo, ćwiczenia) | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 przerwa | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Tworzenie filmów w Cap Cut(rozmowa na żywo, ćwiczenia) | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Tworzenie filmów w Cap Cut(rozmowa na żywo, ćwiczenia) | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Inteligentne systemy monitorowania zasobów w produkcji wizualnej; Zarządzanie odpadami(rozmowa na żywo, ćwiczenia) | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 przerwa | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Inteligentne systemy monitorowania zasobów w produkcji wizualnej; Zarządzanie odpadami (rozmowa na żywo, ćwiczenia) | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Egzamin końcowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 263,16 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 263,16 PLN
- Koszt osobogodziny brutto328,95 PLN
- Koszt osobogodziny netto328,95 PLN
- W tym koszt walidacji brutto307,50 PLN
- W tym koszt walidacji netto307,50 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto307,50 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto307,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sara Marmon
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci skryptu po szkoleniu
Informacje dodatkowe
Szkolenie obejmuje 16 godzin zegarowych, wymagana jest frekwencja na poziomie 80 % podczas szkolenia zostanie udostępniona lista obecności do podpisu podczas każdego dnia. Cena usługi zawiera koszt walidacji i certyfikacji.
Zewnętrzny egzamin w standardzie MY PERSONALITY SKILLS®
Informujemy o możliwości wizyty monitoringowej usługi. Regulamin dostawy usług dostępny jest w siedzibie firmy przy ulicy Mikołaja Reja 20, 33-300 Nowy Sącz. W przypadku nieoczekiwanych sytuacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu 601 482 179.
W przypadku uczestnictwa w usłudze osób z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do ich potrzeb.
Każdy etap realizacji projektu będzie prowadzony z poszanowaniem zasady równości dla wszystkich Uczestniczek i Uczestników projektu, w sposób niedyskryminujący ze względu na płeć, rasę, kolor skóry, pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, poglądy polityczne, majątek, urodzenie, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
1) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego będzie prowadzona usługa: google meets. Formularze google.com (niezbędne do przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej) – dowolny adres e-mail;
2) minimalne wymagania sprzętowe:
Głośniki i mikrofon – wbudowane lub zewnętrzne, Kamera internetowa – wbudowana lub zewnętrzna,
Komputer wyposażony w co najmniej 2 GB pamięci RAM.
Procesor: minimalny pojedynczy rdzeń 1 GHz lub wyższy, zalecany dwurdzeniowy 2 GHz lub wyższy (Intel i3 / i5 / i7 lub odpowiednik AMD)
System operacyjny jeden z wymienionych: macOS X z systemem macOS 10.7 lub nowszym, Windows 10 (uwaga: w przypadku urządzeń z systemem Windows 10 muszą one działać w systemie Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany), Windows 8 lub 8.1, Windows 7, Windows Vista z dodatkiem SP1 lub nowszym, Windows XP z dodatkiem SP3 lub nowszym, Ubuntu 12.04 lub wyższy, Mint17.1 lub wyższa, Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowszy, Oracle Linux 6.4 lub nowszy, CentOS 6.4 lub wyższy, Fedora 21 lub nowsza, OpenSUSE 13.2 lub wyższy, ArchLinux (tylko 64-bit).
3) minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: Łącze o przepustowości pobierania i wysyłania danych o prędkości: 5 Mb/s.
4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające dostęp do prezentowanych treści i materiałów: - google meets for Meetings - wersja 4.6.10 (20041.0408) lub wyższa albo - przeglądarka internetowa: Dla Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+ Dla Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+ Dla Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
5) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: link do spotkania on-line jest ważny tylko w okresie trwania usługi (od momentu rozpoczęcia usługi do jej zakończenia).