Szkolenie Akademia Produktu Online – Program subskrypcyjny - Tworzenie, strategia, marketing - Product Manager (Menadżer Produktu Kod zawodu - 243103) - ZE ŚWIADECTWEM MEN
Szkolenie Akademia Produktu Online – Program subskrypcyjny - Tworzenie, strategia, marketing - Product Manager (Menadżer Produktu Kod zawodu - 243103) - ZE ŚWIADECTWEM MEN
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób indywidualnych, przedsiębiorców i mikroprzedsiębiorstw, które chcą wdrożyć lub rozwijać model subskrypcyjny w swojej działalności. Adresowane jest zarówno do osób bez doświadczenia w sprzedaży subskrypcyjnej, jak i do tych, którzy chcą poszerzyć ofertę o produkty cyfrowe.
Uczestnikami mogą być: osoby prowadzące działalność nierejestrowaną, właściciele mikroprzedsiębiorstw, przedsiębiorcy i samozatrudnieni, w tym: freelancerzy, wirtualne asystentki i twórcy online lub osoby, które chcą rozpocząć pracę zdalną i budować dochód pasywny, pracownicy firm zajmujący się sprzedażą, marketingiem i rozwojem produktów cyfrowych.
Szkolenie nie wymaga doświadczenia w e-commerce ani zaawansowanej wiedzy technicznej. Zalecana jest jednak podstawowa obsługa komputera i dostęp do internetu. Pomocne będzie również posiadanie pomysłu na własny produkt lub usługę do wdrożenia w modelu subskrypcyjnym.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji03-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie „Akademia Produktu Online – Własny program subskrypcyjny” przygotowuje uczestników do samodzielnego projektowania, wdrażania i zarządzania programami subskrypcyjnymi. Uczestnicy nauczą się opracowywać strategię, tworzyć ofertę i cennik, budować produkt cyfrowy oraz prowadzić kampanię sprzedażową. Szkolenie umożliwia rozwój kompetencji w zakresie modelu subskrypcyjnego, automatyzacji sprzedaży i długoterminowego zarządzania relacjami z klientami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje i projektuje model subskrypcyjny | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje podstawowe modele subskrypcyjne i ich zastosowania | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opracowuje strategię subskrypcji dostosowaną do wybranej grupy docelowej | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Tworzy szkic modelu subskrypcyjnego uwzględniający kluczowe elementy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Opracowuje ofertę i cennik programu subskrypcyjnego | Kryteria weryfikacji Identyfikuje czynniki wpływające na wycenę usługi subskrypcyjnej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Tworzy strukturę ofertową dostosowaną do potrzeb klientów | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Kalkuluje ceny subskrypcji w oparciu o analizę kosztów i wartości | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Tworzy produkt cyfrowy dla modelu subskrypcyjnego | Kryteria weryfikacji Ocenia różne formaty produktów cyfrowych pod kątem ich zastosowania w subskrypcjach | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Projektuje strukturę treści i dostosowuje format do odbiorców | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Opracowuje prototyp produktu cyfrowego gotowego do wdrożenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Planuje i wdraża kampanię promocyjną programu subskrypcyjnego | Kryteria weryfikacji Identyfikuje skuteczne kanały promocji i strategię marketingową | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Tworzy plan komunikacji marketingowej dla programu subskrypcyjnego | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Opracowuje i prezentuje strategię kampanii sprzedażowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Analizuje wyniki i optymalizuje program subskrypcyjny | Kryteria weryfikacji Interpretuje kluczowe wskaźniki sukcesu w modelach subskrypcyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę wyników sprzedażowych i poziomu retencji klientów | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Opracowuje rekomendacje dotyczące optymalizacji strategii subskrypcyjnej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady komunikacji i budowania relacji z klientami w modelu subskrypcyjnym | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje skuteczne strategie utrzymania klientów w subskrypcjach | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opracowuje schemat obsługi klienta w modelu subskrypcyjnym | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Symuluje interakcje z klientami w kontekście obsługi i rozwiązywania problemów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warunki osiągnięcia celu edukacyjnego
Dla osiągnięcia celu edukacyjnego, jakim jest przygotowanie uczestników do samodzielnego stworzenia i wdrożenia programu subskrypcyjnego w swojej działalności, uczestnik powinien posiadać podstawowe umiejętności obsługi komputera oraz dostęp do internetu. Szkolenie jest skierowane do osób indywidualnych, przedsiębiorców, freelancerów, wirtualnych asystentek, twórców online oraz właścicieli mikroprzedsiębiorstw, którzy chcą wdrożyć model subskrypcyjny lub planują jego uruchomienie. Nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie w e-commerce, jednak zaleca się, aby uczestnicy mieli już pomysł na własny produkt lub usługę, którą chcą przekształcić w model subskrypcyjny.
Zakres tematyczny
Szkolenie obejmuje 15 godzin, z czego 7 godzin stanowią zajęcia teoretyczne, a 8 godzin zajęcia praktyczne.
Dzień 1 – Cel i strategia
9:00 – 10:30 – Cel i strategia – wykład teoretyczny
10:30-12:00 – Cel i strategia – ćwiczenia praktyczne
Dzień 2 – Oferta, Cennik
9:00 – 10:30 – Oferta, Cennik – wykład teoretyczny
10:30-12:00 – Oferta, Cennik – ćwiczenia praktyczne
Dzień 3 – Tworzenie produktu
9:00 – 10:30 – Tworzenie produktu – wykład teoretyczny
10:30-12:00 – Tworzenie produktu – ćwiczenia praktyczne
Dzień 4 – Kampania i Sprzedaż
9:00 – 10:30 – Kampania i Sprzedaż – wykład teoretyczny
10:30-12:00 – Kampania i Sprzedaż – ćwiczenia praktyczne
Dzień 5 – Walidacja
9:00 – 12:00 – Walidacja
Warunki organizacyjne
- Szkolenie grupowe realizowane w formie zdalnej w czasie rzeczywistym poprzez platformę Google Meet.
- Szkolenie odbywa się w godzinach zegarowych i obejmuje 5 spotkań po 3 godziny każde (20 godzin edukacyjnych po 45 minut).
- Forma szkolenia: interaktywne zajęcia łączące teorię z praktyką – rozmowa na żywo, ćwiczenia,
- Nie przewiduje się przerw. Szkolenie trwa 5 dni podzielone na krótkie bloki pozwalające na optymalną efektywność szkolenia
- Uczestnicy pracują na własnych komputerach z dostępem do internetu.
- Walidacja efektów uczenia się odbywa się poprzez:
-Test teoretyczny z wynikami generowanymi automatycznie – sprawdzający wiedzę z zakresu modelu subskrypcyjnego.
-Analiza dowodów i deklaracji – ocena przygotowanego modelu subskrypcyjnego i strategii wdrożenia.
-Obserwacja w warunkach symulowanych – analiza wykonanych ćwiczeń praktycznych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Cel i strategia - wykład teoretyczny (rozmowa na żywo) | Prowadzący Aleksandra Gościniak | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Cel i strategia - ćwiczenia | Prowadzący Aleksandra Gościniak | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Oferta, Cennik - wykład teoretyczny (rozmowa na żywo) | Prowadzący Aleksandra Gościniak | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Oferta, Cennik - ćwiczenia | Prowadzący Aleksandra Gościniak | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Tworzenie produktu - wykład teoretyczny (rozmowa na żywo) | Prowadzący Aleksandra Gościniak | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Tworzenie produktu - ćwiczenia | Prowadzący Aleksandra Gościniak | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Kampania i Sprzedaż - wykład teoretyczny (rozmowa na żywo) | Prowadzący Aleksandra Gościniak | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Kampania i Sprzedaż - wykład teoretyczny (rozmowa na żywo) | Prowadzący Aleksandra Gościniak | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Gościniak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Organizator nie zapewnia materiałów szkoleniowych. Uczestnicy robią notatki we własnym zakresie. Na żądanie uczestnika ze specjalnymi potrzebami organizator zapewnia materiały dostosowane do jego specjalnych potrzeb.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem dostępu jest wyrażenie zgody na udostępnienie wizerunku uczestnika szkolenia.
Informacje dodatkowe
- Zwolnienie z VAT na podstawie art. 43 ust. 1. pkt 26;
- Dostawca Usług zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 28 lipca 2023 r. w sprawie rejestru podmiotów świadczących usługi rozwojowe, Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027. W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień, przed zapisem na usługę, prosimy o kontakt.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Oto opis warunków technicznych niezbędnych do udziału w szkoleniu zdalnym:
- Platforma komunikacyjna
- Szkolenie będzie realizowane w formie usługi zdalnej w czasie rzeczywistym za pośrednictwem platformy Google Meet. Uczestnicy otrzymają link do spotkania przed rozpoczęciem zajęć.
- Minimalne wymagania sprzętowe
- Do udziału w szkoleniu wymagane jest urządzenie umożliwiające stabilną komunikację online, takie jak:
- Komputer (PC lub laptop) z systemem Windows 10 lub nowszym, macOS 10.13 lub nowszym,
- Tablet lub smartfon z systemem Android 8.0 lub nowszym / iOS 12.0 lub nowszym,
- Procesor Intel i3 (lub odpowiednik AMD) i 4 GB RAM (rekomendowane 8 GB),
- Kamera internetowa oraz mikrofon (wbudowany lub zewnętrzny),
- Słuchawki lub głośniki do komfortowego odbioru dźwięku.
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego
- Aby zapewnić płynność transmisji audio-wideo oraz stabilność połączenia, uczestnicy powinni dysponować:
- Łączem internetowym o przepustowości min. 4 Mbps (pobieranie) i 1 Mbps (wysyłanie),
- Rekomendowane 10 Mbps (pobieranie) i 5 Mbps (wysyłanie) dla lepszej jakości obrazu i dźwięku,
- Połączenie przewodowe lub stabilne Wi-Fi (zalecana sieć o niskim poziomie zakłóceń).
- Niezbędne oprogramowanie
- Przeglądarka internetowa obsługująca Google Meet: Google Chrome (zalecane), Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari
- Aplikacja Google Meet na urządzenia mobilne (dla uczestników korzystających z tabletów lub smartfonów)
- Oprogramowanie do odczytu materiałów szkoleniowych: Adobe Reader (PDF), Microsoft Office lub kompatybilne edytory dokumentów
Informacje organiacyjne:
- Dostawca zapewnia wsparcie techniczne przed rozpoczęciem szkolenia, aby uczestnicy mogli sprawdzić wymagania sprzętowe i konfigurację platformy.
- Upewnij się, że przeglądarka lub aplikacja są zaktualizowane do najnowszej wersji, aby zapewnić kompatybilność i bezpieczeństwo.
- W przypadku korzystania z przeglądarki zaleca się używanie połączenia internetowego o możliwie stabilnym i szybkim działaniu.
- Z uwagi na praktyczny charakter zajęć, nie ma możliwości uczestniczyć w szkoleniu poprzez system Android (tzn. na telefonie,tablecie).
- Komputery muszą być wyposażone w sprawną kamerę i mikrofon. Prosimy o przetestowanie działania kamery i mikrofonu przed szkoleniem
- W przypadku problemów technicznych skontaktuj się z organizatorem. Kontakt do osoby odpowiedzialnej za techniczną pomoc: telefon 785 799 709 lub mail: kontakt@olagosciniak.pl.