AI w biznesie - automatyzacja zadań z wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji
AI w biznesie - automatyzacja zadań z wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Warsztat jest dedykowany osobom, które chcą samodzielnie obsługiwać narzędzia Sztucznej Inteligencji (AI).
Program cieszy się największym zainteresowaniem wśród:
- pracowników Działu Obsługi Klienta - Konsultantów, Opiekunów,
- pracowników Działu Administracyjnego - Kierowników, Asystentów,
- pracowników Działu Sprzedaży - Specjalistów, Inżynierów ds. Sprzedaży,
- pracowników Działu Handlowego - Przedstawicieli handlowych, Doradców handlowych,
- właścicieli, wspólników, partnerów, menadżerów, kandydatów na menadżerów mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
Organizujemy warsztaty w formule zamkniętej (także stacjonarnej) dla konkretnego przedsiębiorstwa, dostosowując zakres tematyczny do realiów branży.
Zapraszamy do kontaktu!
http://www.bpws.pl/
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji28-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa przygotowuje do samodzielnej obsługi narzędzi Sztucznej Inteligencji (AI), w tym pisania promptów i interpretacji (oceny) ich wyników, automatyzacji zadań biurowych i sprzedażowych, zarządzania wiedzą w organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje AI i charakteryzuje pojęcia związane z AI. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:rozróżnia pojęcia ogólnej (silnej) AI oraz wąskiej (słabej) AI charakteryzuje pojęcia: uczenie maszynowe, uczenie głębokie, uczenie przez wzmacnianie wskazuje, na czym polega przetwarzanie języka naturalnego (NLP) charakteryzuje modele AI - predykcyjne i wizualne, dostrzega różnice między nimi i wskazuje sposoby ich wykorzystania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje potencjał danych oraz wskazuje zasady ich gromadzenia i wykonywania na nich operacji w projektach AI. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• opisuje, w jaki sposób analiza danych wpływa na podejmowanie decyzji biznesowych opartych na AI • wskazuje, jakie znaczenie mają dane w procesie trenowania modeli AI • opisuje, jak ocenić, czy dany zbiór danych jest odpowiedni do trenowania modelu AI • opisuje cechy, jakie powinny mieć dobrej jakości dane, aby mogły być skutecznie wykorzystane w projektach AI • wskazuje główne źródła danych wykorzystywanych w projektach AI • wyjaśnia, jakie wyzwania mogą wystąpić podczas gromadzenia danych na potrzeby AI • wymienia kroki w procesie przygotowania danych do użycia w modelach AI • opisuje techniki, które można wykorzystać do radzenia sobie z brakującymi danymi • wskazuje metody wykorzystywane do zapewnienia, że dane wykorzystywane w projektach AI są reprezentatywne • wyjaśnia, w jaki sposób wizualizacja danych pomaga w ich analizie • podaje narzędzia do wizualizacji danych wykorzystywane w pracy z AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje zasady pisania promptów i interpretacji (oceny) wyników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:wyjaśnia co to jest prompt i dlaczego jest kluczowy w interakcji z modelami językowymi wskazuje, jakie są główne zasady pisania skutecznych zapytań do modeli językowych wyjaśnia, dlaczego kontekst jest ważny przy formułowaniu promptów i podaje przykład promptu z kontekstem i bez niego rozróżnia „konkretny i szczegółowy prompt” od „otwartego i ogólnego promptu” i podaje przykłady obu typów wskazuje, w jaki sposób można sprawdzić, czy prompt jest zrozumiały i poprawnie sformułowany wyjaśnia różnicę między promptami: instrukcyjnymi, pytającymi, kreatywnymi wskazuje, jak wpływa dodanie przykładów (tzw. few-shot prompting) na jakość generowanych odpowiedzi wyjaśnia, co to jest „zero-shot prompting” i w jakich sytuacjach warto go używać | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje narzędzia AI do automatyzacji zadań biurowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:automatyzuje pisanie e-maili automatyzuje tworzenie dokumentów integruje narzędzia AI z kalendarzem zarządza harmonogramem i zadaniami z wykorzystaniem narzędzi AI | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje narzędzia AI do automatyzacji zadań sprzedażowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:tworzy notatki ze spotkań za pomocą AI wykorzystuje wsparcie AI w telekonferencjach i telerozmowach segmentuje Klientów - analizuje dane demograficzne, behawioralne, transakcyjne i tworzy profile Klientów z wykorzystaniem AI generuje leady z wykorzystaniem AI - analizuje dane z różnych źródeł: media społecznościowe (LinkedIn, Facebook), strony internetowe i blogi, interakcje z użytkownikami (otwarcia e-maili, kliknięcia w reklamy) automatyzuje tworzenie ofert sprzedażowych - wskazując indywidualne korzyści dla Klienta, prezentując produkty lub usługi najlepiej odpowiadające na potrzeby Klienta, stosując spersonalizowany język i ton komunikacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik zarządza wiedzą z wykorzystaniem narzędzi AI. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:wskazuje korzyści, jakie przynosi organizacji stworzenie uporządkowanej bazy wiedzy opisuje co to jest "Second Brain" i jakie są jego główne cele w organizacji wyjaśnia, czym jest hierarchia wiedzy w narzędziach Second Brain i dlaczego jest ważna charakteryzuje kluczowe różnice między tradycyjnym zarządzaniem wiedzą a koncepcją Second Brain wymienia narzędzia, które mogą być wykorzystywane do budowy Second Brain, i opisuje ich podstawowe funkcje wskazuje, dlaczego regularne przeglądanie i aktualizacja danych w bazie wiedzy jest kluczowe wymienia narzędzia, jakie można zintegrować z Second Brain, aby ułatwić zbieranie i porządkowanie informacji (np. e-maile, dokumenty, notatki) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje narzędzia AI do budowania asystentów AI. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:wskazuje, co to jest asystent AI i jakie są jego główne zastosowania wymienia kluczowe cechy dobrze zaprojektowanego asystenta AI podaje różnice między asystentem AI opartym na regułach (rule-based), a tym wykorzystującym modele uczenia maszynowego opisuje kroki, jakie należy podjąć podczas definiowania celu i funkcji asystenta AI wskazuje, jak należy zidentyfikować grupę docelową dla asystenta AI i jakie ma to znaczenie dla projektu wymienia narzędzia/platformy wykorzystywane do budowy asystentów AI i opisuje ich podstawowe funkcje | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
WPROWADZENIE:
- co jest AI?
- kluczowe pojęcia i koncepcje związane z AI
logika AI, ML, DL i RL
modele AI (modele predykcyjne, wizualne) - charakterystyka, różnice, sposoby wykorzystania
- etyczne aspekty wykorzystania AI
- dobór technologii AI do problemów biznesowych
- automatyzacja - wykorzystanie narzędzi AI w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości
- identyfikacja obszarów, w których AI może wspierać wykonywanie powtarzalnych czynności
DANE:
- potencjał ukryty w danych organizacji
- gromadzenie danych
- operacje na danych
- wizualizacja danych
AUTOMATYZACJA I ZARZĄDZANIE WIEDZĄ:
- zapytania (prompty) do modeli językowych – zasady pisania i interpretacji (oceny) wyników
- automatyzacja pisania e-maili i tworzenia dokumentów
- integracja narzędzi AI z kalendarzem
- optymalizacja czasu - zarządzanie harmonogramem i zadaniami
- tworzenie notatek ze spotkań za pomocą Sztucznej Inteligencji
- telekonferencja i telerozmowa wspomagana AI
- segmentacja Klientów, generowanie leadów
- tworzenie raportów, prognozowanie sprzedaży
- automatyczne tworzenie ofert sprzedażowych
- narzędzia do wyszukiwania i porządkowania danych, informacji (j. ang. research), wykorzystujące AI
- budowanie bazy wiedzy organizacji - Second Brain
- budowanie asystentów AI
WALIDACJA:
- test teoretyczny
- obserwacja w warunkach symulowanych - zadanie praktyczne
Warunki organizacyjne usługi szkoleniowej:
- minimalna liczba Uczestników: 3 osoby
- maksymalna liczba Uczestników: 12 osób
- forma zdalna w czasie rzeczywistym
- sprzęt (komputer / laptop / smartfon) własny Uczestników.
Usługa szkoleniowa jest realizowana w trybie godzin zegarowych.
W trakcie każdego dnia szkoleniowego zaplanowano przerwy trwające łącznie 30 minut, które wliczają się w czas trwania usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Wprowadzenie - co to jest AI? Kluczowe pojęcia i koncepcje związane z AI. Etyczne aspekty wykorzystania AI. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Dobór technologii AI do problemów biznesowych. Automatyzacja w oparciu o AI. Identyfikacja obszarów, w których AI może wspierać wykonywanie powtarzalnych czynności. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Przerwa | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Potencjał danych - gromadzenie danych, operacje na danych. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Zapytania (prompty) do modeli językowych – zasady pisania i interpretacji (oceny) wyników. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Przerwa | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Automatyzacja pisania e-maili i tworzenia dokumentów. Integracja narzędzi AI z kalendarzem. Optymalizacja czasu - zarządzanie harmonogramem i zadaniami. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Tworzenie notatek ze spotkań za pomocą Sztucznej Inteligencji. Telekonferencja i telerozmowa wspomagana AI. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Segmentacja Klientów, generowanie leadów. Tworzenie raportów, prognozowanie sprzedaży. Automatyczne tworzenie ofert sprzedażowych. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Przerwa | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Narzędzia do wyszukiwania i porządkowania danych, budowanie bazy wiedzy organizacji - Second Brain. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Budowanie asystentów AI - rodzaje asystentów AI (chatboty, voiceboty, wirtualni doradcy, RPA), cel wdrożenia i funkcje asystenta AI. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przerwa | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Budowanie asystentów AI - gotowe rozwiązania lub własny model, narzędzia do budowania asystentów AI, monitorowanie jakości odpowiedzi i optymalizacja. | Prowadzący Bartosz Chojnacki | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja: test teoretyczny, obserwacja w warunkach symulowanych - zadanie praktyczne. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Bartosz Chojnacki
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, tj. skrypt - zawierający podsumowanie treści prezentowanych podczas szkolenia: tematów i zagadnień omówionych w ramach warsztatu.
Informacje dodatkowe
► wspieramy na każdym etapie pozyskiwania dofinasowania w ramach projektów oraz ich rozliczania;
► przygotujemy dokumenty aplikacyjne, zajmujemy się wszelkimi formalnościami i kontaktem z Operatorem;
► realizujemy warsztaty w małych grupach, dzięki czemu Trenerzy mogą poświęcić każdemu Uczestnikowi tyle czasu, ile potrzebuje, pracować z Uczestnikiem na przykładach z jego doświadczenia zawodowego;
► dbamy o to, aby warsztat był nie tylko szansą do ćwiczenia umiejętności, ale również okazją do integracji pracowników.
Współpracujemy z Fundacją Instytut Bezpieczeństwa Informacji, chronimy dane osobowe.
Cieszymy się wysokimi opiniami Klientów!
Nasz profil w Google → https://g.page/r/CXxV_ZsoNwg6EAE
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Dokumenty do pobrania
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa szkoleniowa prowadzona w formie zdalnej w czasie rzeczywistym - kontakt w ramach telekonferencji z użyciem komunikatora Google Meet.
Minimalne wymagania techniczne:
- dostęp do sieci Internet (łącze sieciowe) o minimalnej szybkości pobierania / przesyłania:128 kb/s;
- sprzęt elektroniczny (komputer / laptop / smartfon / tablet) z kamerą i mikrofonem oraz z systemem operacyjnym (OS): macOS, Windows, LinuX OS, iOS, Android;
- przeglądarka internetowa: Google Chrome, Firefox, Safari, Internet Explorer, Microsoft Edge, Opera.
Przebieg usługi szkoleniowej nie będzie nagrywany zgodnie z wytycznymi Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z dnia 31.07.2020 r.
Zgodnie z wytycznymi Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dotyczącymi realizacji usług rozwojowych w formie zdalnej istnieje możliwość zapisu w późniejszym terminie: "Uczestnik dokonuje zapisu na usługę co najmniej 4 dni przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia. Dopuszcza się możliwość zapisu na usługę z użyciem numeru ID wsparcia w terminie krótszym niż 4 dni przed rozpoczęciem usługi, jednakże zapis na usługę musi być poprzedzony uzyskaniem zgody od Operatora.".
Usługa szkoleniowa będzie realizowana zgodnie ze standardem opisanym w "Specyfikacji usług rozwojowych zdalnych w czasie rzeczywistym", dostępnej pod adresem: https://bpws.pl/uslugi-zdalne/.