Indywidualny kurs języka angielskiego C1 - 50-godzinny.
Indywidualny kurs języka angielskiego C1 - 50-godzinny.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs dla osób dorosłych.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób posiadających wiedzę z języka ogólnego na poziomie B2 (opisanym wg CEFR), chcących pogłębić swoją wiedzę na poziomie C1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji31-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest podniesienie kompetencji językowych w zakresie języka obcego i kończy się uzyskaniem zaświadczenia o osiągnięciu efektów uczenia.Kurs przygotowuje do posługiwania się językiem angielskim, w zakresie gramatyki, słownictwa i fonologii, w stopniu adekwatnym dla poziomu C1 według CEFR, zgodnie z opisanymi poniżej Efektami Uczenia się.
Szkolenie na poziomie C1 przeznaczone jest dla osób, które osiągnęły poziom B2.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia:W zakresie wiedzy: Wiedza: Uczestnik analizuje szeroki zakres trudnych, dłuższych tekstów specjalistycznych, identyfikuje znaczenia ukryte i wyrażone pośrednio. Formułuje wypowiedzi na różnorodne tematy spontanicznie, dobiera właściwe sformułowania bez większego trudu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Rozpoznaje i stosuje słownictwo odpowiednie dla poziomu C1 (wg CEFR). • Wykorzystuje zasady gramatyczne języka angielskiego na poziomie C1 (wg CEFR). • Formułuje wypowiedzi i zdania zgodne z normami charakterystycznymi dla kultury anglosaskiej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W zakresie Umiejętności: Uczestnik stosuje język skutecznie i swobodnie w kontaktach, dopasowuje styl wypowiedzi do sytuacji komunikacyjnej oraz zarządza interakcją, aby osiągnąć zamierzony cel. uczestnik formułuje jasne, dobrze zbudowane i szczegółowe wypowiedzi ustne oraz pisemne dotyczące złożonych problemów. Stosuje reguły organizacji wypowiedzi, wykorzystuje odpowiednie łączniki oraz wskaźniki zespolenia tekstu, prezentuje swoje myśli w sposób logiczny i spójny oraz adaptuje strukturę wypowiedzi do wymogów sytuacji komunikacyjnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Rozpoznaje i stosuje słownictwo odpowiednie dla poziomu C1 (wg CEFR). • Wykorzystuje zasady gramatyczne języka angielskiego na poziomie C1 (wg CEFR). • Formułuje wypowiedzi i zdania zgodne z normami charakterystycznymi dla kultury anglosaskiej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się W zakresie kompetencji społecznych: Uczestnik klarownie wyraża swoje decyzje, komunikuje się w sposób zrozumiały oraz podejmuje dialog dotyczący kluczowych potrzeb. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Rozpoznaje i stosuje słownictwo odpowiednie dla poziomu C1 (wg CEFR). • Wykorzystuje zasady gramatyczne języka angielskiego na poziomie C1 (wg CEFR). • Formułuje wypowiedzi i zdania zgodne z normami charakterystycznymi dla kultury anglosaskiej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie obejmuje 50 godzin lekcyjnych (37:30h zegarowych) zgodnie z harmonogramem szkolenia.
W czasie jednostki lekcyjnej nie przewiduje się przerw.
Szkolenie nastawione jest na uzyskanie przez uczestnika praktycznych umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu codziennym. Zajęcia prowadzone są metodą komunikatywną i w sposób równomierny rozwijają cztery umiejętności językowe: czytanie, mówienie, słuchanie, pisanie.
Program realizuje standardy, które są zgodne z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego.
https://www.coe.int/t/dg4/linguistic/Source/Framework_EN.pdf
Słuchanie
Rozumiem dłuższe wypowiedzi, nawet jeśli nie są one jasno skonstruowane i kiedy związki logiczne są w nich jedynie implikowane, a nie wyrażone bezpośrednio. Bez większych trudności rozumiem programy telewizyjne i filmy.
Czytanie
Rozumiem długie i złożone teksty informacyjne i literackie, dostrzegając i doceniając ich zróżnicowanie pod względem stylu. Rozumiem artykuły specjalistyczne i dłuższe instrukcje techniczne, nawet te niezwiązane z moją dziedziną.
Mówienie
Potrafię się wypowiadać płynnie i spontanicznie, bez zbyt widocznego namyślania się w celu znalezienia właściwych sformułowań. Potrafię skutecznie porozumiewać się w kontaktach towarzyskich i sprawach zawodowych. Potrafię precyzyjnie formułować swoje myśli i poglądy, zręcznie nawiązując do wypowiedzi rozmówców. Potrafię formułować przejrzyste i szczegółowe wypowiedzi dotyczące skomplikowanych zagadnień, rozwijać w nich wybrane podtematy lub poszczególne kwestie i kończyć je odpowiednią konkluzją.
Pisanie
Potrafię się wypowiadać w zrozumiałych i dobrze zbudowanych tekstach, dosyć szeroko przedstawiając swój punkt widzenia. Potrafię pisać o złożonych zagadnieniach w prywatnym liście, w rozprawce czy opracowaniu, podkreślając kwestie, które uważam za najistotniejsze. Potrafię dostosować styl tekstu do potencjalnego czytelnika.
Program szkolenia:
Moduł 1: Advanced Communication Skills (Unit 1)
Lekcje 1-2
- Tematyka i słownictwo: Style komunikacji, subtelności w wyrażaniu opinii i emocji
- Gramatyka: Narrative tenses (past simple, past continuous, past perfect), użycie różnych czasów w opowiadaniu historii
- Funkcje językowe: Wyrażanie emocji, relacjonowanie wydarzeń, opisywanie doświadczeń z subtelnymi różnicami w znaczeniu
Moduł 2: Expressing Opinion and Debate (Unit 2)
Lekcje 3-4
- Tematyka i słownictwo: Dyskusje, debaty, argumentacja za i przeciw
- Gramatyka: Mixed conditionals, struktury gramatyczne do wyrażania przypuszczeń i hipotez
- Funkcje językowe: Wyrażanie i obrona opinii, kontrargumentowanie, formułowanie przypuszczeń i hipotez
Moduł 3: Cultural Awareness and Diversity (Unit 3)
Lekcje 5-6
- Tematyka i słownictwo: Kultura, różnorodność, zrozumienie międzykulturowe
- Gramatyka: Cleft sentences (It was… that…), emphasizing structures
- Funkcje językowe: Opisywanie różnic kulturowych, wyrażanie złożonych myśli, akcentowanie i podkreślanie
Moduł 4: Advanced Grammar and Nuances (Unit 4)
Lekcje 7-8
- Tematyka i słownictwo: Nuansowanie znaczeń w wypowiedziach, złożone struktury gramatyczne
- Gramatyka: Inversion in conditionals, inversion for emphasis, complex sentence structures
- Funkcje językowe: Użycie zaawansowanych struktur gramatycznych, tworzenie wyrafinowanych i formalnych wypowiedzi
Moduł 5: Academic and Professional Language (Unit 5)
Lekcje 9-10
- Tematyka i słownictwo: Język formalny, język akademicki, specjalistyczne słownictwo zawodowe
- Gramatyka: Nominalization, passive structures in academic writing, collocations with high-frequency academic words
- Funkcje językowe: Pisanie formalnych tekstów, raportów, artykułów; precyzyjne wyrażanie skomplikowanych myśli
Moduł 6: Persuasion and Influence (Unit 6)
Lekcje 11-12
- Tematyka i słownictwo: Techniki perswazji, marketing, retoryka
- Gramatyka: Use of modals for deduction and speculation, persuasive language structures
- Funkcje językowe: Przekonywanie, wyrażanie przypuszczeń, budowanie argumentów
Moduł 7: Advanced Listening and Interpretation (Unit 7)
Lekcje 13-14
- Tematyka i słownictwo: Rozumienie subtelności i intencji w języku mówionym, idiomy
- Gramatyka: Advanced use of phrasal verbs, idiomatic expressions
- Funkcje językowe: Interpretacja subtelnych różnic, rozumienie idiomów i metafor, wyrażanie złożonych myśli w mowie
Moduł 8: Abstract and Creative Thought (Unit 8)
Lekcje 15-17
- Tematyka i słownictwo: Wyrażanie abstrakcyjnych pojęć, kreatywne myślenie
- Gramatyka: Use of advanced adjectives and adverbs, complex noun phrases
- Funkcje językowe: Tworzenie wyrafinowanych opisów, wyrażanie opinii o złożonych tematach
Moduł 9: Professional Presentation Skills (Unit 9)
Lekcje 18-20
- Tematyka i słownictwo: Prezentacje, umiejętności przemawiania, techniki prezentacyjne
- Gramatyka: Hedging language, linkers for structuring arguments and presentations
- Funkcje językowe: Przygotowanie prezentacji, techniki nawiązywania kontaktu z odbiorcami, klarowne przedstawianie argumentów
Moduł 10: Review and Integration of Skills (Unit 10)
Lekcje 21-23
- Tematyka i słownictwo: Integracja poznanych struktur i słownictwa
- Gramatyka: Podsumowanie kluczowych struktur, powtórzenie złożonych czasów i wyrażeń idiomatycznych
- Funkcje językowe: Zastosowanie języka w różnych kontekstach, przygotowanie do walidacji
Walidacja końcowa: Podsumowanie kursu i test C1
Lekcja 24
- Cel: Sprawdzenie umiejętności uczestników na poziomie C1
- Materiały: Test końcowy na poziomie C1 obejmujący rozumienie ze słuchu, mówienie, czytanie i pisanie
- Zakres: Omówienie wyników, wskazówki dotyczące dalszego rozwoju
Warunki niezbędne do spełnienia przez UCZESTNIKA, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu - posiadanie wiedzy z języka ogólnego na poziomie B2 (opisanego wg CEFR).
Szkolenie na poziomie C1 przeznaczone jest dla osób, które osiągnęły poziom B2.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 250,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto105,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto105,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Płoszaj
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na zajęciach wykorzystywane są materiały własne Szkoły oraz podręcznik (Wydawnictwo Oxford Uniwersity Press). Koszt materiałów własnych oraz podręcznika wliczony w cenę kursu.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa:
1. Wykonanie testu poziomującego on-line (https://axonsystem.edu.pl/testy/) lub w siedzibie szkoły.
2. Podpisanie umowy ze szkołą Axon System na realizację szkolenia.
3. Przystąpienie do walidacji.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- szkolenie wyłacznie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym na platformie zoom.
Kurs zdalny realizowany jest na platformie zoom.us.
Wymagania konieczne do uruchomienia szkolenia w trybie zdalnym:
- komputer +słuchawki + kamera + mikrofon lub smartfon
- szybkość łącza internetowego minimum 0,6 kbit/s (lub minimum zasięg 3G sieci komórkowej)
Konieczność pobrania i zainstalowania na komputerze/smartfonie aplikacji:
na telefon iPhone:
https://apps.apple.com/us/app/id546505307
na telefon Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=us.zoom.videomeetings
na komputer stacjonarny/laptop (zalecane):
https://zoom.us/client/latest/ZoomInstaller.exe
W przypadku problemów z instalacją, Szkoła zapewnia wsparcie w instalacji i pierwszym uruchomieniu szkolenia testowego.
W czasie problemów z połączeniem nalezy niezwłocznie kontaktowac się ze Szkołą pod wskazanymi w usłudze numerami telefonu i e-mail.
Spotkanie jest rejestrowane zgodnie z wymaganiami projektów Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1/ mBON – nowa perspektywa.
Ważnosć linku: do końca trwania kursu.