Szkolenie: GOSPODARKA CYFROWA NA INSTAGRAMIE - WYKORZYSTANIE NARZĘDZI I TRENDÓW W MARKETINGU
Szkolenie: GOSPODARKA CYFROWA NA INSTAGRAMIE - WYKORZYSTANIE NARZĘDZI I TRENDÓW W MARKETINGU
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone dla właścicieli firm, kadry menadżerskiej oraz pracowników firm.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji03-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi35
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do wykorzystywania narzędzi i trendów w marketingu prowadzonym poprzez InstagramEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się wykorzystuje narzędzia i trendy w marketingu na Instagramie | Kryteria weryfikacji IdentyfikujeKluczowe funkcje i możliwości Instagrama, w tym zaawansowane opcje jak Instagram Shopping oraz funkcje analityczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dzieli się informacjami i treściami cyfrowymi przez różnorodne odpowiednie narzędzia cyfrowe na Instagramie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa Cele i strategie marketingowe na Instagramie w kontekście rozwoju biznesu i cyfryzacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa Grupę docelową i metody targetowania w kampaniach reklamowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wdraża Efektywne strategie marketingowe i kampanie reklamowe na Instagramie, uwzględniając analizy konkurencji i potrzeby odbiorców. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje Techniki analityczne do mierzenia efektywności działań oraz optymalizacji strategii marketingowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Używa odpowiednich technologii cyfrowych i rozwiązuje dobrze zdefiniowanie, nierutynowe problemy zgodnie z własnymi potrzebami, dzieleniem się informacjami i treściami na Instagramie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Używa różnorodne technologie cyfrowe do interakcji z klientami na Instagramie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
WPROWADZENIE DO INSTAGRAMA I PODSTAWY STRATEGII MARKETINGOWEJ
WPROWADZENIE DO INSTAGRAMA W KONTEKŚCIE GOSPODARKI CYFROWEJ
- Wprowadzenie do platformy Instagram: funkcje, możliwości i trendy
- Rola Instagrama w gospodarce cyfrowej: jak platforma wpływa na rozwój biznesów i rynków
- Znaczenie obecności online w erze cyfryzacji: dlaczego każda firma powinna być aktywna na Instagramie?
ZAAWANSOWANE FUNKCJE INSTAGRAMA I BUDOWANIE STRATEGII
- Zrozumienie algorytmów Instagrama: co wpływa na widoczność treści
- Analiza konkurencji: jak monitorować i przewyższać konkurencję na Instagramie
- Budowanie strategii marketingowej: cele, targetowanie, mierzenie sukcesu
CONTENT MARKETING NA INSTAGRAMIE
- Tworzenie angażujących treści: co działa najlepiej na Instagramie?
- Wizualna tożsamość marki: jak stworzyć spójną i atrakcyjną markę wizualną
- Storytelling i relacje na Instagramie: jak budować narrację i angażować odbiorców
WYKORZYSTANIE INSTAGRAMA DO ROZWOJU BIZNESU W GOSPODARCE CYFROWEJ
- Współpraca z influencerami: jak wybierać partnerów i negocjować warunki
- Instagram Shopping: jak zintegrować sklep z platformą i zwiększyć sprzedaż
- Przykłady firm, które odniosły sukces dzięki Instagramowi
ANALITYKA I MIERZENIE EFEKTYWNOŚCI NA INSTAGRAMIE
- Zrozumienie Instagram Insights: jak analizować dane i mierzyć sukces
- Kluczowe wskaźniki (KPI) w strategii Instagrama
- Optymalizacja treści na podstawie wyników analitycznych
REKLAMY NA INSTAGRAMIE W ERZE CYFRYZACJI
- Tworzenie skutecznych kampanii reklamowych na Instagramie
- Targetowanie i retargeting: jak dotrzeć do właściwych odbiorców
- Budżetowanie i optymalizacja reklam: jak maksymalizować ROI
AUTOMATYZACJA I NARZĘDZIA WSPARCIA DLA INSTAGRAMA
- Narzędzia do zarządzania Instagramem: Hootsuite, Buffer, Later i inne
- Automatyzacja procesów: jak efektywnie planować i publikować posty
- Chatboty i automatyczne odpowiedzi: jak usprawnić komunikację z klientami
INSTAGRAM W PRZYSZŁOŚCI CYFRYZACJI I NOWE TRENDY
- Przyszłość Instagrama w gospodarce cyfrowej: jakie zmiany mogą nas czekać?
- Wzrost znaczenia AR (Augmented Reality) i VR (Virtual Reality) na Instagramie
- Nowe technologie i ich wpływ na marketing na Instagramie
Podsumowanie szkolenia
Walidacja
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej co najmniej 15 minut. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi. Przerwy ustalane będą z uczestnikami.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych
Zajęcia trwać będą 35 godzin dydaktycznych czyli 26,25 godzin zegarowych.
Warunki organizacyjne: W celu osiągnięcia maksymalizacji efektów szkolenia, grupa uczestników powinna wynosić minimum 2 osoby. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia będa realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 WPROWADZENIE DO INSTAGRAMA W KONTEKŚCIE GOSPODARKI CYFROWEJ(chat, wykład, ćwiczenia, współdzielenie ekranu, rozmowa) | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 ZAAWANSOWANE FUNKCJE INSTAGRAMA I BUDOWANIE STRATEGII(chat, wykład, ćwiczenia, współdzielenie ekranu, rozmowa) | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 CONTENT MARKETING NA INSTAGRAMIE (chat, wykład, ćwiczenia, współdzielenie ekranu, rozmowa) | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 WYKORZYSTANIE INSTAGRAMA DO ROZWOJU BIZNESU W GOSPODARCE CYFROWEJ(chat, wykład, ćwiczenia, współdzielenie ekranu, rozmowa) | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 ANALITYKA I MIERZENIE EFEKTYWNOŚCI NA INSTAGRAMIE(w tym 15 minut przerwy)(chat, wykład, ćwiczenia, współdzielenie ekranu, rozmowa) | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 REKLAMY NA INSTAGRAMIE W ERZE CYFRYZACJI(chat, wykład, ćwiczenia, współdzielenie ekranu, rozmowa) | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 AUTOMATYZACJA I NARZĘDZIA WSPARCIA DLA INSTAGRAMA(chat, wykład, ćwiczenia, współdzielenie ekranu, rozmowa) | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 INSTAGRAM W PRZYSZŁOŚCI CYFRYZACJI I NOWE TRENDY(chat, wykład, ćwiczenia, współdzielenie ekranu, rozmowa) | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Podsumowanie szkolenia | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:15 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 944,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 944,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto169,83 PLN
- Koszt osobogodziny netto169,83 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Nitkiewicz-Jankowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik podczas usługi otrzyma:
skrypt, test.
Materiały zgodne ze standardem WCAG 2.1.
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983)
Organizator zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami podczas realizacji usług rozwojowych zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240) oraz „Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027”.
W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień prosimy o kontakt pod numerem 500 026 554 lub mailem na psulkowski@gmail.com przed zapisem na usługę!
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Forma zdalna usługi. Szkolenie prowadzone jest za pośrednictwem platformy ZOOM.US.
1. W celu prawidłowego i pełnego korzystania z usługi, uczestnik powinien dysponować: urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet (komputer, smartfon, tablet), zdolnym do odbioru dźwięku (głośniki, słuchawki), zdolnym do przekazywania dźwięku (mikrofon) w celu interakcji pomiędzy trenerem a uczestnikiem, przeglądarką Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+.
2. Minimalna wymagana szybkość połączenia internetowego w celu korzystania z webinariów wynosi 2 Mb/s (zalecane połączenie szerokopasmowe).
3. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed analizą oraz wpisanie imienia i nazwiska.
Ważność linku - od rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze znajdują się pod tym linkiem: https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362023-System-Requirements-for-PC-Mac-and-Linux