AKADEMIA HR Szkolenie: Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy- usługa zdalna w czasie rzeczywistym.
AKADEMIA HR Szkolenie: Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy- usługa zdalna w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą, pracowników przedsiębiorców, którzy przygotowują się do zarządzania zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy.
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców planujący przeszkolić osoby odpowiedzialne za politykę personalną firmy, w tym właścicieli,kadrę HR, kadrę menadżerską, pracowników, wobec których właściciele mają plany związane z awansem na stanowisko kierownicze
liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.).
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji12-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi29
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym usługi jest nabycie przez uczestnika kompetencji: ZARZĄDZANIE ZMIANAMI WYNIKAJĄCYMI Z PRZEOBRAŻEŃ NA RYNKU PRACY, tj. zrozumienie i wykorzystanie nowych trendów HR/zarz. kapitałem ludzkim; wykorzystanie dobrych praktyk HR w kluczowych obszarach zw. ze zmianami na rynku pracy i otoczeniem społecznym; wdrażanie zmian w organizacji w kontekście wykorzystania innowacyjnych rozwiązań i procesów HR; praca z interesariuszami procesów zmian i radzenie sobie z oporem przez zmianami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Opisuje znaczenie zmian społecznych i gospodarczych (na poziomiePolski i świata) i ich wpływ na procesy zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje przykłady przemian społecznych i gospodarczych w Polsce i na świecie oraz interpretuje ich wpływ na sposób zarządzania ludźmi w organizacjach, w tym na działania związane z zatrudnieniem, rozwijaniem umiejętności pracowników czy dbaniem o różnorodność.Analizuje trendy na rynku pracy oraz ich konsekwencje dla strategii zarządzania zasobami ludzkimi w różnych sektorach gospodarki. Wskazuje, w jaki sposób zmiany demograficzne, technologiczne i kulturowe wpływają na politykę personalną organizacji oraz na modele pracy (np. praca zdalna, elastyczne formy zatrudnienia). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje i opisuje nowe trendy w obszarze HR / zarzadzaniakapitałem ludzkim wynikające z sytuacji na rynku pracy oraz ich wpływ na wyzwania i politykę personalną własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Wskazuje współczesne trendy w HR i opisuje ich znaczenie dla wyzwań oraz polityki personalnej firmy, dostosowując analizę do specyfiki organizacji i jej otoczenia rynkowego.Analizuje wpływ innowacji technologicznych (np. sztucznej inteligencji, automatyzacji, narzędzi analitycznych) na procesy zarządzania zasobami ludzkimi. Ocena strategii zarządzania talentami, w tym działań związanych z rekrutacją, retencją i rozwojem pracowników w kontekście zmieniających się oczekiwań pracowników i trendów rynkowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętności: Monitoruje działania, programy HR, które wdrażają najczęściej firmyz jego/jej branży. Wskazuje zarówno korzyści jak i ograniczenia oraz zagrożenia związane z tymi rozwiązaniami. | Kryteria weryfikacji Nadzoruje i analizuje popularne programy lub działania HR w swojej branży, jasno określając ich zalety, wady oraz możliwe ryzyka, wraz z przykładami ich praktycznego wykorzystania.Identyfikuje kluczowe inicjatywy HR wdrażane w organizacjach, takie jak programy rozwoju talentów, systemy motywacyjne, polityka różnorodności i inkluzji czy strategie employer brandingowe. Ocenia skuteczność wdrożonych działań HR na podstawie mierzalnych wskaźników, takich jak retencja pracowników, zaangażowanie zespołu czy efektywność rekrutacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Sporządza wnioski z analizy dobrych praktyk HR innych organizacjii wykorzystuje je w planowanych u siebie wdrożeniach. | Kryteria weryfikacji Opracowuje wyniki na podstawie analizy dobrych praktyk HR z innych firm i wdraża je w swoich planach organizacyjnych.Identyfikuje skuteczne strategie HR stosowane w innych organizacjach i ocenia ich potencjalne zastosowanie w swojej firmie. Analizuje wpływ wdrażanych praktyk HR na efektywność organizacyjną, uwzględniając aspekty takie jak retencja pracowników, zaangażowanie zespołu i rozwój talentów. Dostosowuje najlepsze rozwiązania HR do specyfiki swojej organizacji, uwzględniając jej kulturę, potrzeby biznesowe i otoczenie rynkowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Opracowuje innowacyjne rozwiązania w obszarze politykipersonalnej własnej firmy i sprawnie włącza w ich realizację wszystkie grupy pracowników, których te zmiany dotyczą. | Kryteria weryfikacji Analizuje stopień zaangażowania pracowników w proces zmian i monitoruje ich adaptacje do nowych rozwiązań oraz ocenia efektywność włączenia wszystkich grup pracowników w realizację innowacyjnych działań.Ocenia efektywność włączenia wszystkich grup pracowników w realizację innowacyjnych działań, uwzględniając różnorodność i potrzeby organizacji. Projektuje i wdraża nowatorskie strategie HR, które odpowiadają na współczesne wyzwania rynkowe i potrzeby pracowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętności Wspiera u pracowników budowanie nowych postaw i zachowańadekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymogów firmy. | Kryteria weryfikacji Udziela pomocy pracownikom w identyfikacji ich potrzeb. Pomaga pracownikom w kształtowaniu nowych postaw i zachowań, które są zgodne z ewoluującą sytuacją i wymaganiami firmy.Pomaga pracownikom w kształtowaniu nowych postaw i zachowań, które są zgodne z ewoluującą sytuacją i wymaganiami firmy. Stosuje odpowiednie metody i narzędzia wspierające rozwój kompetencji miękkich i adaptacyjnych, takich jak coaching, mentoring czy programy szkoleniowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności Ocenia gotowość przedsiębiorstwa i pracowników doprzeprowadzenia zmian. | Kryteria weryfikacji Szacuje zdolność przedsiębiorstwa i pracowników do realizacji zmian.Ocena umiejętności adaptacyjnych pracowników, w tym ich otwartości na zmiany, poziomu zaangażowania oraz przygotowania do rozwoju nowych kompetencji. Analizuje stopień gotowości przedsiębiorstwa do wprowadzenia innowacji, biorąc pod uwagę procesy, technologie oraz wsparcie ze strony kierownictwa. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Inicjuje i wdraża w organizacji zmiany związane z wykorzystanieminnowacyjnych rozwiązań i procesów HR. | Kryteria weryfikacji Wprowadza zmiany dotyczące stosowania nowoczesnych rozwiązań i procesów w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Inicjuje zmiany w organizacji, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku pracy, wykorzystując nowoczesne technologie i podejścia w zarządzaniu personelem. Koordynuje wdrożenie nowych procesów HR, takich jak automatyzacja rekrutacji, rozwój cyfrowych narzędzi do oceny pracowników czy implementacja systemów do zarządzania wydajnością. Monitoruje efektywność wdrażanych zmian, analizując ich wpływ na efektywność organizacyjną, zaangażowanie pracowników oraz optymalizację procesów HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Diagnozuje potrzeby różnych interesariuszy i zróżnicowanych gruppracowniczych (z uwzględnieniem m.in. płci, wieku, pochodzenia etnicznego i poglądów) i przygotowuje dla nich odpowiednie programy HR ukierunkowane nie tylko na zaspokojenie tych potrzeb, lecz także na pełną integrację pracowników w ramach organizacji. | Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę potrzeb różnych grup interesariuszy i pracowników, z uwzględnieniem różnych czynników, a następnie tworzy dopasowane programy HR, które nie tylko odpowiadają na te potrzeby, ale również sprzyjają pełnej integracji pracowników w organizacji.Tworzy dopasowane programy HR, które odpowiadają na zidentyfikowane potrzeby różnych grup, zapewniając jednocześnie spójność z celami organizacyjnymi i strategią firmy. Uwzględnia różnorodność w organizacji, opracowując programy, które sprzyjają integracji różnych grup pracowników, promując inkluzyjność, równość szans i współpracę między zespołami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętności: Identyfikuje źródła (np. obawy pracowników przed utratą pracy,niedopasowaniem kompetencji itp.) i sprawnie eliminuje przejawy oporu przed zmianami. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje przyczyny oporu i skutecznie usuwa przeszkody w procesie wprowadzania zmian.Skutecznie usuwa przeszkody w procesie wprowadzania zmian, stosując odpowiednie strategie komunikacyjne, wsparcie emocjonalne i merytoryczne dla pracowników. Wykorzystuje narzędzia zarządzania zmianą, takie jak warsztaty, spotkania informacyjne, coaching czy mentoring, aby złagodzić opór i ułatwić adaptację do nowych warunków. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Identyfikuje potrzeby, obawy i oczekiwania różnych grupinteresariuszy (m.in.: kadra zarządzająca i menedżerska, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w stosunku do procesów zmian związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. Omawia je na bieżąco i uwzględnia w swoich działaniach. | Kryteria weryfikacji Analizuje potrzeby, obawy i oczekiwania różnych grup interesariuszy w kontekście zmian związanych z wprowadzaniem nowych rozwiązań HR. Na bieżąco dyskutuje te kwestie i uwzględnia je w swoich działaniach.Przeprowadza regularne dyskusje z interesariuszami, uwzględniając ich perspektywy oraz identyfikując potencjalne obawy związane z wdrażaniem zmian. Dostosowuje strategie komunikacji i zarządzania zmianą do specyfiki różnych grup interesariuszy, uwzględniając ich różnorodne potrzeby i oczekiwania wobec procesu zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Odpowiednio do potrzeb różnych grup interesariuszy objaśniadziałania związane z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. | Kryteria weryfikacji Przedstawia zasady i etapy wdrażania nowych rozwiązań HR.Wyjaśnia kluczowe etapy procesu wdrażania nowych rozwiązań HR, w tym planowanie, komunikację, szkolenia, wdrożenie oraz monitorowanie efektywności. Dostosowuje komunikację o wdrażanych zmianach do specyfiki i oczekiwań poszczególnych grup, uwzględniając ich poziom wiedzy, obawy i potrzeby informacyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Kształtuje wśród współpracowników pozytywne nastawienie dozmian. | Kryteria weryfikacji Wzbudza wśród współpracowników otwartość i pozytywne podejście do zmian.Stosuje techniki motywacyjne i wspiera pracowników w adaptacji do nowych rozwiązań, pomagając im przezwyciężać obawy i niepewność związane z wprowadzanymi zmianami. Promuje kulturę organizacyjną opartą na elastyczności i gotowości do uczenia się, zachęcając współpracowników do aktywnego uczestnictwa w procesach zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Główny cel usługi ma charakter edukacyjny. Przygotowuje uczestnika do zarządzania zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy.
Szkolenie odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym realizowane w przez 29 godzin zegarowych przez 4 d ni
Godzina szkoleniowa trwa 60 minut.
Szkolenie obejmuje 15h teoretycznych oraz 12h 20min praktycznych
Podczas trwania szkolenia uwzględnione są przerwy, które są wliczane do czasu trwania usługi- 1h 40 min
Uczestnik otrzyma Certyfikat potwierdzający zdobyte kompetencje po zakończeniu usługi - min 90 % obecności
oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania wyniku pozytywnego 80% punktów z testu oraz pozytywnego wyniku z formy walidacji w postaci obserwacji w warunkach symulowanych.
Wybrana metoda walidacji umożliwia zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych (postaw).
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności tj.: ćwiczenia, burza mózgów, studium przypadków. metody walidacji.
Weryfikacja postępów oraz ocena efektów uczenia się dokonywana będzie w trakcie realizacji szkolenia na bieżąco na podstawie testów przed i po szkoleniu, quizów, zadań praktycznych dokonywanych indywidualnie.
Warunki organizacyjne: każdy uczestnik pracuje indywidualnie przy samodzielnym stanowisku komputerowym. Praca grupowa na czacie w maksymalnie 16 osobowych grupach szkoleniowych.
Uczestnik otrzyma Certyfikat potwierdzający zdobyte kompetencje po zakończeniu usługi - min 90 % obecności
oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania wyniku pozytywnego 80% punktów z testu oraz pozytywnego wyniku z formy walidacji w postaci obserwacji w warunkach symulowanych.
Dzień I:
- .Teoria: Wprowadzenie i Zrozumienie Zmian na Rynku Pracy. Analiza aktualnych trendów na rynku pracy
- Teoria: Czynniki napędzające zmiany. Wpływ zmian na organizacje
- . Praktyka: Ocena gotowości organizacyjnej na zmiany. Planowanie zmian
- Teoria: Narzędzia i techniki zarządzania zmianą
- . Praktyka Komunikacja zmian. Ćwiczenia praktyczne. Podsumowanie dnia szkoleniowego
Dzień II:
- Teoria: Zarządzanie oporem wobec zmian
- Praktyka: Techniki radzenia sobie z oporem.
- Praktyka: Praktyczne aspekty wdrażania zmian
- Teoria:Monitorowanie i ocena postępów.
- Teoria:Kluczowe aspekty utrzymywania wprowadzonych zmian. Monitorowanie długoterminowe i wskaźniki sukcesu
Dzień III:
- Teoria: Jak kultura organizacyjna wpływa na zmiany. Narzędzia do budowania kultury innowacji i adaptacji.
- Praktyka Rola liderów w zarządzaniu zmianami
- Teoria: Rozwijanie umiejętności przywódczych w kontekście zmian
- Praktyka Symulacje scenariuszy zmian.
- Praktyka Narzędzia do retrospekcji i uczenia się z procesu zmian.
Dzień IV:
- Teoria: Przewidywania dotyczące rynku pracy
- Praktyka Tworzenie osobistego planu rozwoju
- Teoria: Podsumowanie szkolenia
- Praktyka: Walidacja- Test
c.d. do informacji dodatkowych:
6/Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
7/liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.).
8/Usługa nie jest świadczona przez podmiot, z którym pracodawca lub delegowany pracownik korzystający ze wsparcia są powiązani kapitałowo lub osobowo.
9/Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera w danym projekcie oraz przez podmiot powiązany z Beneficjentem lub partnerem kapitałowo lub osobowo.
10/Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS.
11/Usługodawca nie jest podmiotem jednocześnie korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce.
12/Usługa nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom.
13/Usługa nie wynika z obowiązku przeprowadzenia szkoleń na zajmowanym stanowisku pracy wynikających z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu BHP, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy); nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills); nie jest tożsama z usługą, która została wcześniej sfinansowana w ramach dofinansowania z innych źródeł
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 33 Teoria: Wprowadzenie i Zrozumienie Zmian na Rynku Pracy. Analiza aktualnych trendów na rynku pracy. Rozmowa na żywo | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 33 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 33 Teoria: Czynniki napędzające zmiany. Wpływ zmian na organizacje Rozmowa na żywo | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 33 prezrwa na lunch | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 33 Praktyka: Ocena gotowości organizacyjnej na zmiany. Planowanie zmian. Ćwiczenia | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 33 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 12:55 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 33 Teoria: Narzędzia i techniki zarządzania zmianą. Rozmowa na żywo | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:55 | Godzina zakończenia 14:25 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 33 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:25 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 33 Praktyka: Komunikacja zmian. Ćwiczenia praktyczne. Podsumowanie dnia szkoleniowego. ćwiczenia irozmowa na zywo | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 33 Teoria: Zarządzanie oporem wobec zmian. Rozmowa na żywo | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 33 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 33 Praktyka: Techniki radzenia sobie z oporem. Ćwiczenia | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 33 przerwa na lunch | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 33 Praktyka: Praktyczne aspekty wdrażania zmian. Ćwiczenia | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 33 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 12:55 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 33 Teoria: Monitorowanie i ocena postępów. Rozmowa na żywo | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:55 | Godzina zakończenia 14:25 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 33 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:25 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 33 Teoria: Kluczowe aspekty utrzymywania wprowadzonych zmian. Monitorowanie długoterminowe i wskaźniki sukcesu. Rozmowa na żywo | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 33 Teoria: Jak kultura organizacyjna wpływa na zmiany. Narzędzia do budowania kultury innowacji i adaptacji. Rozmowa na żywo | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 33 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 33 Praktyka Rola liderów w zarządzaniu zmianami. Ćwiczenia | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 33 przerwa na lunch | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 33 Teoria: Rozwijanie umiejętności przywódczych w kontekście zmian. Rozmowa na żywo | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 33 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 12:55 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 33 Praktyka: Symulacje scenariuszy zmian. Ćwiczenia | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:55 | Godzina zakończenia 14:25 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 33 Przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:25 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 33 Praktyka: Narzędzia do retrospekcji i uczenia się z procesu zmian. Ćwiczenia | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 33 Teoria: Przewidywania dotyczące rynku pracy. Rozmowa na żywo | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 33 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 33 Praktyka: Tworzenie osobistego planu rozwoju. Ćwiczenia | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 33 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 33 Teoria: Podsumowanie szkolenia. Rozmowa na żywo | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 33 Praktyka: Walidacja- test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:20 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 249,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 249,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Przyszły
Międzynarodowy oraz kierunek: Zarządzanie, w specjalności: Zarządzanie Firmą. W 2004 r. ukończył egzamin Państwowy w z zawodzie: Technik Handlowiec.
Posiada:
24 lata doświadczenia zawodowego w marketingu jako Specjalista ds. Marketingu i CSR.
10 lat pracy jako Specjalista ds. Zarządzania Kryzysowego.
14 lat pracy jako Trener Biznesu.
4 lata pracy jako Inspektor Ochrony Danych w obszarze marketingu
ukończył kurs pt.: „International Human Resources Management”
w 2020 r. uzyskanie uprawnień Inspektora Ochrony Danych.
Posiada co najmniej 120 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tematyce w tematyce "Zarządzania zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy" dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Realizowane programy:
- Narodowego Programu Zwalczania Chorób Nowotworowych finansowanych przez Ministerstwo
Zdrowia w latach 2014 - 2015;
- Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020;
- Projektu „Akademia Menadżera MŚP 2 – wsparcie dla mikro, małych i średnich firm z województwa
mazowieckiego i lubelskiego”
Autor kampanii społecznej na terenie Województwa Podkarpackiego pt. "RAK a ZDROWIE” (I i II edycja).
III miejsce w międzynarodowym konkursie FORUM Nestle z zakresu „Komunikacji Marketingowej
iRelacji z Konsumentem” organizowany przez firmę NESTLE POLSKA S.A
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników szkolenia (prezentacja multimedialna) w formie elektronicznej zostaną przekazane po zgłoszeniu chęci otrzymania materiałów do trenera prowadzącego szkolenie.
Warunki uczestnictwa
Zapisanie się na szkolenie w Bazie Usług Rozwojowych.
Informacje dodatkowe
Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
Dostęp do zadań ćwiczeniowych w arkuszach online udostępnianych na czacie podczas trwania szkolenia.
Certyfikat zawiera informacje o temacie szkolenia, terminie usługi, realizatorze usługi, zakresie tematycznym usługi i efektach uczenia.
Adres podmiotu realizującego usługę: Konopnica 314, 21-030 Motycz
/Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
2/Czas walidacji wliczony jest w czas trwania usługi
3/Usługodawca oświadcza, że proces walidacji jest zgodny z wytycznymi BUR.
4/Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie.
5/Fakt uczestnictwa w szkoleniu zostanie potwierdzony raportem z logowania
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie online za pomocą platformy ZOOM
Zoom – wymagania techniczne dotyczące sprzętu
Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE)
Głośniki i mikrofon – wbudowane, podłączane przez USB lub bezprzewodowe Bluetooth
Procesor jednordzeniowy oraz pamięć RAM conajmniej 1 GB
Oprogramowanie:
aplikacja ZOOM lub połącznie przez stronę https://zoom-video.pl/
Zoom – obsługiwane systemy operacyjne
macOS X z systemem macOS 10.9 lub nowszym
Windows 10*
Uwaga: Urządzenia z systemem Windows 10 muszą być wyposażone w system Windows 10 Home, Pro lub
Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
Windows 8 lub 8.1
Windows 7
Ubuntu 12.04 lub nowszy
Mint 17.1 lub nowszy
Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowszy
Oracle Linux 6.4 lub nowszy
CentOS 6.4 lub nowszy
Fedora 21 lub nowszy
OpenSUSE 13.2 lub nowszy
ArchLinux (tylko 64-bitowy)
Zoom – obsługiwane tablety i urządzenia przenośne
Urządzenia z systemem iOS i Android
Urządzenia Blackberry
Surface PRO 2 lub nowszy, z systemem Windows 8.1 lub nowszym
Uwagi:
Tablety PC z systemem Windows 10 muszą być wyposażone w system Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb
S nie jest obsługiwany.
Tablety PC obsługują wyłącznie klienta biurkowego.
Zoom – obsługiwane przeglądarki
Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+.
macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
Uwaga: Przeglądarka Internet Explorer nie obsługuje niektórych funkcji aplikacji w wersji przeglądarkowej.
Zoom – wymagania dotyczące procesora i pamięci RAM
Minimalne: Procesor: Jednordzeniowy 1Ghz lub wyższy, Pamięć RAM: N/A
Zalecane: Procesor: Dwurdzeniowy 2Ghz lub szybszy (Intel i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), RAM: 4 Gb
Uwagi:
Laptopy dwurdzeniowe i jednordzeniowe mają obniżoną częstotliwość odświeżania obrazu podczas udostępniania
ekranu (około 5 klatek na sekundę). Aby uzyskać optymalną wydajność udostępniania ekranu na laptopach,
zalecamy
procesor czterordzeniowy lub szybszy.
System Linux wymaga procesora lub karty graficznej obsługującej OpenGL 2.0 lub wyższą.
Zoom – wymagania techniczne dotyczące połączenia sieciowego
połączenie przewodowe lub bezprzewodowe ( 3G, 4G, LTE)
Zoom – zalecana szerokość pasma dla spotkań i panelistów webinarowych:
Do rozmów wideo 1:1:
Dla wysokiej jakości wideo: 600 kb/s (przesyłanie/pobieranie)
720p HD: 1,2 Mb/s (przesyłanie/pobieranie)
1080p HD: 3,8Mb/s/3,0Mb/s (przesyłanie/pobieranie)
Zoom – w przypadku grupowych połączeń wideo:
Dla wideo wysokiej jakości: 1,0 Mb/s/600 kb/s (przesyłanie/pobieranie)
720p HD: 2,6Mb/s/1,8Mb/s (przesyłanie/pobieranie)
1080p HD: 3,8 Mb/s/3,0 Mb/s (przesyłanie/pobieranie)
Odbiór galerii: 2.0Mbps (25 osób), 4.0Mbps (49 osób)
Tylko dla udostępniania ekranu (bez miniaturki wideo): 50-75kbps
Udostępnianie ekranu z miniaturką wideo: 50-150kbps
Dla VoiP audio: 60-80kbps
Zoom – zalecana szerokość pasma dla uczestników webinaru:
W przypadku rozmów wideo 1:1: 600 kb/s (pobieranie dla wideo wysokiej jakości i 1,2 Mb/s (pobieranie)) dla wideo
HD
Zalecana szerokość pasma – tylko do udostępniania ekranu (bez miniaturki wideo) – wynosi 50-75 kb/s
(pobieranie)
Zalecana szerokość pasma dla udostępniania ekranu z miniaturką wideo – wynosi 50-150kbps (pobieranie)
Okres ważności linku:
w dniach i godzinach wzkazanych w harmonogramie usługi