AKADEMIA HR - Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy
AKADEMIA HR - Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią zespoły HR, pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną firmy oraz menadżerowie/kandydaci na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji29-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do dostosowania strategii HR do zmieniających się potrzeb biznesu, przemian społecznych i wyzwań rynku pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje korzyści związane z różnymi formami technologicznego wsparcia pracy we własnej firmie i pokazuje, jak je wzmacniać poprzez odpowiednie projekty / procesy HR. | Kryteria weryfikacji Określa korzyści związane z różnymi formami technologicznego wsparcia pracy we własnej firmie i pokazuje, jak je wzmacniać poprzez odpowiednie projekty / procesy HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje kompetencje, które będą potrzebne pracownikom firmy w najbliższej przyszłości (perspektywa do 3 - 5 lat) w związku z planowanymi zmianami, dotyczącymi rozwoju technologicznych form wsparcia pracy (np. automatyzacja, nowe systemy i narzędzia IT itp.). | Kryteria weryfikacji Określa kompetencje, które będą potrzebne pracownikom firmy w najbliższej przyszłości (perspektywa do 3 - 5 lat) w związku z planowanymi zmianami, dotyczącymi rozwoju technologicznych form wsparcia pracy (np. automatyzacja, nowe systemy i narzędzia IT itp.). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje poziom przygotowania różnych grup pracowników (np. z różnych pokoleń, z różnym wykształceniem lub z różnymi doświadczeniami itp.) do pracy wspieranej różnymi formami / rozwiązaniami technologicznymi. | Kryteria weryfikacji Omawia poziom przygotowania różnych grup pracowników (np. z różnych pokoleń, z różnym wykształceniem lub z różnymi doświadczeniami itp.) do pracy wspieranej różnymi formami / rozwiązaniami technologicznymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje i wdraża odpowiednie programy szkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości. | Kryteria weryfikacji Określa i wdraża odpowiednie programy szkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wspiera rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji ze szczególnym odniesieniem do możliwego wykorzystania nowych form technologicznego wsparcia pracy. | Kryteria weryfikacji Określa rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji ze szczególnym odniesieniem do możliwego wykorzystania nowych form technologicznego wsparcia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwija wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami (ze szczególnym uwzględnieniem intermentoringu) w zakresie łączenia dotychczas wykorzystywanej wiedzy i kompetencji z nowymi obszarami związanymi z narzędziami digital, automatyzacją itp. | Kryteria weryfikacji Omawia wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami (ze szczególnym uwzględnieniem intermentoringu) w zakresie łączenia dotychczas wykorzystywanej wiedzy i kompetencji z nowymi obszarami związanymi z narzędziami digital, automatyzacją itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje i wdraża programy ukierunkowane na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości | Kryteria weryfikacji Określa wdrażanie programów ukierunkowanych na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wprowadza i upowszechnia wśród pracowników platformy / narzędzia pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Określa i upowszechnia wśród pracowników platformy / narzędzia pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kształtuje pozytywne postawy, nastawienia i pewność siebie pracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania / realizacji pracy. | Kryteria weryfikacji Określa pozytywne postawy, nastawienia i pewność siebie pracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania / realizacji pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kształtuje pozytywne postawy, nastawienia i pewność siebie pracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania / realizacji pracy. | Kryteria weryfikacji Określa pozytywne postawy, nastawienia i pewność siebie pracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania / realizacji pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
- Formy technologicznego wsparcia pracy we własnej firmie – czym są i jak je wzmacniać?
- Jakie kompetencje będą potrzebne pracownikom firmy w najbliższej perspektywie (3-5lat) w związku z planowanymi zmianami dotyczącymi rozwoju technologicznych form wsparcia pracy?
- Gotowość poszczególnych grup pracowników do pracy wspieranej różnymi formami/rozwiązaniami technologicznymi
- Jak odpowiednio wdrożyć programy szkoleniowo–rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, praca w środowisku wirtualnej rzeczywistości?
Dzień 2
- Rozwój innowacyjności pracowników i zespołów
- Skuteczna wymiana wiedzy i doświadczeń między pracownikami w zakresie łączenia dotychczas wykorzystywanej wiedzy i kompetencji.
- Programy ukierunkowane na wzmocnienie kompetencji przyszłości
- Dostępność platformy, narzędzia pozwalającego na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji
- Kształtowanie pozytywnych postaw, nastawienia i pewności siebie pracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania/realizacji pracy
- Wzmacnianie wśród pracowników potrzeby stałego podnoszenia własnych kompetencji i kwalifikacji
- TEST wiedzy - walidacja
Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych - 1 godz. - 60 min. Przerwy wliczają się w czas realizacji usługi.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Usługa jest realizowana metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Ostatnie 15 minut usługi przewidziane jest na przeprowadzenie walidacji usługi w formie zamkniętego testu wiedzy jednokrotnego wyboru.
Test na potrzeby walidacji jest przygotowywany przez osobę zgłoszoną w karcie usługi jako osoba prowadząca walidację.
Procedura przeprowadzenia etapu walidacji:
1. Prowadzący usługę rozdaje uczestnikom szkolenia wydrukowane arkusze testu.
2. Uczestnicy wypełniają otrzymane testy.
3. Po uzupełnieniu testu przez uczestników szkolenie prowadzący zbiera testy.
4. Wypełnione testy zostają przekazane do weryfikacji osobie przeprowadzającej walidację.
5. Po weryfikacji testów uczestnicy otrzymują informację o osiągniętym wyniku testu.
Powyższa procedura przeprowadzenia etapu walidacji usługi zapewnia rozdzielenie funkcji osoby prowadzącej usługę od osoby przeprowadzającej walidację.
Osoba walidująca nie uczestniczy fizycznie w procesie walidacji
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Formy technologicznego wsparcia pracy we własnej firmie – czym są i jak je wzmacniać? | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Przerwa | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Jakie kompetencje będą potrzebne pracownikom firmy w najbliższej perspektywie (3-5lat) w związku z planowanymi zmianami dotyczącymi rozwoju technologicznych form wsparcia pracy? | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Przerwa | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Gotowość poszczególnych grup pracowników do pracy wspieranej różnymi formami/rozwiązaniami technologicznymi | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Jak odpowiednio wdrożyć programy szkoleniowe | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Rozwój innowacyjności pracowników i zespołów | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 31-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Skuteczna wymiana wiedzy i doświadczeń między pracownikami w zakresie łączenia dotychczas wykorzystywanej wiedzy i kompetencji. | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 31-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 31-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Programy ukierunkowane na wzmocnienie kompetencji przyszłości | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 31-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 31-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Kształtowanie pozytywnych postaw, nastawienia i pewności siebie pracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania/realizacji pracy | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 31-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Wzmacnianie wśród pracowników potrzeby stałego podnoszenia własnych kompetencji i kwalifikacji | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 31-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 TEST wiedzy - walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 537,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 537,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 181,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 181,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
EKSPERT AKAT CONSULTING
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materialy wypracowane podczas usługi.
Warunki uczestnictwa
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które znajdują się na stronie internetowej pod adresem https://akatconsulting.pl/owu/
Informacje dodatkowe
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje zaświadczenie/ certyfikat, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej
Usługa będzie realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami o VAT:
*Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień́ od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień́ (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).