Sztuka komunikacji i negocjacji- skuteczna komunikacja i budowanie relacji
Sztuka komunikacji i negocjacji- skuteczna komunikacja i budowanie relacji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie kierowane jest do specjalistów, oraz menagerów, którzy poprzez efektywną komunikację chcą zwiększyć własną skuteczność w przekazywaniu informacji oraz słuchaniu innych, aby jak najbardziej efektywnie realizować zadania wymagające współpracy z ludźmi.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji03-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności skutecznego wykorzystywania narzędzi komunikacyjnych i negocjacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej | Kryteria weryfikacji Wie czym jest komunikacja interpersonalna, zna typy osobowości i style komunikacji. Zna własny styl komunikacji, stosuje komunikację niewerbalną. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przezwycięża bariery w komunikacji społecznej, charakteryzuje elementy asertywności w komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu negocjacji | Kryteria weryfikacji Wie jak budować optymalne rozwiązania, zna zasady zawierania korzystnych porozumień, potrafi dostosować perspektywę negocjacyjną, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Zna zasady i stosuje skuteczne przekonywanie i perswazję, stosuje formy nacisku negocjacyjnego i techniki negocjacyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Komunikacja interpersonalna
- Czym jest komunikacja interpersonalna?
- Typy osobowości a styl komunikacji
- Poznanie swojego stylu komunikacji
- Komunikacja niewerbalna
- Bariery w komunikacji społecznej i ich przezwyciężanie
- Słuchanie jako element komunikacji
- Elementy asertywności w komunikacji
- Konflikty jako skutek trudności w komunikacji
- Wywieranie wpływu na innych poprzez komunikację
Negocjacje
- Dlaczego kompromis nie jest dobry – jak budować optymalne rozwiązania
- Jak uchronić się przed zawarciem niekorzystnego porozumienia
- Przełamać impas – Zmiana perspektywy negocjacyjnej
- Skuteczne przekonywanie i perswazja:
- Pacing i leading – dostrajanie się i prowadzenie
- Przeramowanie
- Kotwiczenie – uzyskiwanie dostępu do reprezentacji doświadczenia
- Język perswazji – ukryte pytania, postulaty konwersacyjne, truizmy, presupozycje
- Formy nacisku negocjacyjnego
- Techniki negocjacyjne – wiedza jest twoją najlepszą obroną
Zajęcia realizowane w godzinach dydaktycznych, przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi. (15 minut przerwy na 2 godziny lekcyjne).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 320,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 320,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto110,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- notes
- długopis
- skrypt szkoleniowy
Informacje dodatkowe
Lekcja trwa 45 minut dydaktycznych, a przerwy są elastyczne dostosowane do uczestników.
Szkolenie kończy się egzaminem wewnętrznym.
Uczestnik po ukończeniu szkolenia otrzyma certyfikat T-Matic.
Termin rozpoczęcia szkolenia może ulec zmianie. Przed zapisaniem się na usługę prosimy o kontakt telefoniczny z organizatorem szkolenia.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek-Rozwój.
Zawarto umowę z WUP Kraków w ramach projektu " Małopolski Pociąg do Kariery".
Adres
Adres
z łatwym dostępem z dworca PKS i PKP (w odległości ok. 3km-samochodem/ok. 1,5 km pieszo). Jak również z bliskim dostępem do przystanku komunikacji miejskiej (najbliższy przystanek znajduje się w odległości ok. 1m od budynku).
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe