Wdrożenie i zastosowanie sztucznej inteligencji do optymalizacji procesów - pierwszy krok do zwiększenia poziomu innowacyjności w zielonym przedsiębiorstwie.
Wdrożenie i zastosowanie sztucznej inteligencji do optymalizacji procesów - pierwszy krok do zwiększenia poziomu innowacyjności w zielonym przedsiębiorstwie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
W szkoleniu mogą wziąć udział:
- pracownicy firm, szukający innowacyjnych rozwiązań w zarządzaniu i zwiększeniu efektywności i produktywności firmy.
- każda osoba, chcąca rozwijać zielone kompetencje w celu zwiększenia konkurencyjności na rynku pracy wynikających z transformacji ekologicznej regionu.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji24-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego wykorzystania sztucznej inteligencji do optymalizacji procesów związanych z zarządzaniem zielonym przedsiębiorstwem. Podczas szkolenia kursanci nabędą zielone umiejętności takie jak obsługa technologii sztucznej inteligencji, automatyzacja i optymalizacja procesów, wzrost efektywności energetycznej. Podczas zajęć zwiększona zostanie ŚWIADOMOŚĆ EKOLOGICZNA, która przyczyni się do budowania zielonej gospodarki i tworzenia zielonych miejsc pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Korzysta z Asystenta AI podczas wyszukiwaniu informacji i danych o zielonych towarach i usługach. | Kryteria weryfikacji efektywnie wyszukuje informacji w internecie, przy pomocy Asystenta AI w celu pozyskania informacji na temat Zrównoważonego Rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje PROGRAMY AI do oceny informacji i wykorzystuje je do przeglądania odpowiednich baz danych oraz portali branżowych w oparciu o zasady ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU - Asystent AI, CHATbot, MANYchat | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji uwzględnieniem działań mających na celu redukcję odpadów poprzez minimalizację ich powstawania i wdrażanie systemów recyklingu, ograniczenie śladu węglowego dzięki zastosowaniu energooszczędnych technologii oraz zrównoważonych źródeł energii, a także zmniejszenie zużycia wody poprzez implementację rozwiązań oszczędzających wodę w procesach produkcyjnych i operacyjnych" | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Definiuje i rozróżnia pojęcia takie jak prawa autorskie, copyleft i creative common z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się prawidłowo wykorzystuje technologie informacyjno-komunikacyjne AI we współpracy z pracownikami i klientami. | Kryteria weryfikacji korzysta z narzędzi AI - Manychat do udostępniania innym plików i treści zgodnie z cyberbezpiczeństwem i zasadami zrównoważonego Rozwoju ze szczególną troską o środowisko. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Definiuje zasady netykiety, charakteryzuje i rozróżnia możliwości korzystania z usług internetowych przy pomocy AI zgodnie z ZASADAMI ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wdraża SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ do pozyskania nowych klientów oraz do promocji zrównoważonego rozwoju, a także do sprzedaży ( media społecznościowe: Facebook, Instagram, Tik-Tok) przy pomocy asystenta AI | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Tworzy i dostarcza proste treści cyfrowe i wizualne przy użyciu AI z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju i zielonej transformacji. | Kryteria weryfikacji Opracowuje i stosuje różne sposoby tworzenia treści przy pomocy narzędzi cyfrowych AI (Simplified) oraz narzędzi multimedialnych, uwzględniając energooszczędność, optymalizację zasobów cyfrowych (np. kompresję plików, ograniczenie zbędnych procesów) oraz wykorzystanie ekologicznych rozwiązań IT (np. serwerów o niskim śladzie węglowym). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo definiuje licencje do utworzonych treści zgodnie z cyberbezpieczeństwem i ZASADAMI ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU, uwzględniając energooszczędność, optymalizację zasobów cyfrowych (np. kompresję plików, ograniczenie zbędnych procesów) oraz wykorzystanie ekologicznych rozwiązań IT (np. serwerów o niskim śladzie węglowym). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wdraża narzędzia wspomagające tworzenie nowych programów lub aplikacji W SPOSÓB PRZYJAZNY DLA ŚRODOWISKA ze szczególną uwagą na redukcję odpadów, minimalizację śladu węglowego , minimalizację zużycia wody. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Definiuje i zapewnia cyberbezpieczeństwo przedsiębiorstwa przy użyciu AI. | Kryteria weryfikacji stosuje proste metody zabezpieczeń (hasła, antywirus, unikanie wymiany informacji), zgodnie z ZASADAMI ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU, aby chronić siebie od uzależnień i szykanowania w Internecie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Definiuje narzędzia ochrony urządzeń cyfrowych, zgodnie z Zasadami Zrównoważonego Rozwoju, uwzględniając energooszczędność, optymalizację zasobów cyfrowych (np. kompresję plików, ograniczenie zbędnych procesów) oraz wykorzystanie ekologicznych rozwiązań IT (np. serwerów o niskim śladzie węglowym). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i unika zagrożenia zdrowotne związane z wykorzystaniemtechnologii w odniesieniu do zagrożeń zdrowia fizycznego i psychicznego/ zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju za pomocą Asystenta AI. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje wpływ Technologii informacyjno-Komunikacyjnych(TiK) na środowisko, oraz rozróżnia i wykorzystuje metody zapobiegawcze. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się wdraża skuteczną komunikację interpersonalną, prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy, rozwiązuje problemy związane z wykorzystaniem kompetencji cyfrowych I zielonych w zielonych miejscach pracy. | Kryteria weryfikacji stosuje źródeł i ośrodki które oferują doradztwo techniczne i umożliwiają indywidualne zdobycie doświadczenia w rozwiązywaniu problemów pojawiających się w zielonych miejscach pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcie komunikacjiinterpersonalnej , intrapersonalnej, społecznej, pośredniej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zastosowanie sztucznej inteligencji w automatyzacji procesów obsługi klienta, z uwzględnieniem aspektów ekologicznych. | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Obsługuje aplikacje ManyChat na komputerze oraz smartfonie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Wydaje prawidłowe komendy i polecenia Asystentowi AI z uwzględnieniem aspektów ekologicznych ( odczytuje dane związane z emisją gazów, redukcją odpadów, efektywnością energetyczną ) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Planuje tworzenie treści marketingowych za pomocą Chatboot i Simplified zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Opisuje, jak generowanie treści za pomocą AI ( Asystent AI) może wspierać kampanie promujące ekologiczne produkty i zielone inicjatywy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje strategię marketingową z wykorzystaniem Manychat, Chatboot i Simplified, mającą na celu promocję zrównoważonych praktyk biznesowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Monitoruje dane związane z działalnością firmy, obsługą maszyn i urządzeń pod kątem ekologii za pomocą sztucznej inteligencji | Kryteria weryfikacji pozyskuje i analizuje raporty dotyczące śladu węglowego firmy, wygenerowane przez Asystenta AI. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji obsługuje maszyny i urządzenia przy pomocy sztucznej inteligencji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Przygotowuje prezentacje i materiały wizualne przy użyciu Manychat i Simplified | Kryteria weryfikacji Przygotowuje prezentacje projektów promujących zrównoważony rozwój(Generuje skrypt online dla animacji i filmów/ oszczędność zużycia papieru/ redukcja odpadów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Tworzy prezentacje uwzględniających cele zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje treści wizualne do kampanii społecznych dotyczących ochrony środowiska przy użyciu sztucznej inteligencji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Określa i buduje społecznąodpowiedzialność , dotyczącą wykonywanych czynności | Kryteria weryfikacji Kursant definiuje odpowiedzialność iwpływ na rozwój zielonych organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kursant rozróżnia technikirozwiązywania konfliktów w życiu prywatnym i zawodowym | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Promuje zrównoważony rozwój ipostawy ekologiczne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Wdraża zasady ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU I ZIELONEJ TRANSSFORMACJI do organizacji w której pracuje | Kryteria weryfikacji definiuje pojęcie ECOFIRMY | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji zwiększa efektywność energetyczną poprzez używanie energooszczędnego oświetlenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji redukuje odpady | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji minimalizuje zużycie wody | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji stosuje ekoCHEMIE do utrzymania czystości w miejscu pracy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się rozstrzyga dylematy związane z zastosowaniem sztucznej inteligencji w zielonych przedsiębiorstwach. | Kryteria weryfikacji wdraża zasady etyki zawodowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji samodzielnie wyznacza cele rozwojowe oraz ścieżkę doskonalenia zawodowego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ I :Omówienie kluczowych kompetencji zielonych i cyfrowych/ sztuczna inteligencja na przykładzie CHATbotów, Manychat, Asystent AI - automatyzacja i optymalizacja procesów obsługi klienta
- Co to jest CHATbot, ManyChat, Asystent AI
- Obsługa ChATbot, ManyChat, Asystent AI i jego wpływ optymalizację procesów obsługi klienta zgodnie z założeniami ZIELONEJ TRANSFORMACJI
- Zastosowanie CHATbot, ManyChat, Asystent AI w obszarze:
- Informacji i gromadzenia danych: identyfikacja, lokalizacja, pobieranie, przechowywanie, organizacja i analiza informacji cyfrowych, zdolność oceny ich wartości, znaczenia i celu jako kluczowe zielone kompetencje i kompetencje cyfrowe wspierające zrównoważony rozwój
- Komunikacji i współpracy: komunikacja w środowiskach cyfrowych, udostępnianie zasobów za pomocą narzędzi internetowych, łączenie i kontakt z innymi, współpraca za pośrednictwem narzędzi cyfrowych, interakcja i uczestnictwo w działaniach społecznościowych i sieciach, świadomość międzykulturowa, prezentacja dostępnych platform komunikacyjnych.
- Tworzenia treści cyfrowych: Tworzenie i edytowanie nowych treści (od przetwarzania tekstu do obrazów i wideo); integracja i ponowne przetwarzanie dotychczasowej wiedzy i treści; tworzenie nowych pojęć, treści cyfrowych i programowanie; rozumienie, poszanowane i stosowanie prawa własności intelektualnej i licencji.
- Bezpieczeństwa: ochrona osobista, ochrona danych, ochrona tożsamości cyfrowej, środki bezpieczeństwa, bezpieczne i zrównoważone użytkowanie.
- Rozwiązywania problemów: identyfikacja potrzeb i zasobów cyfrowych, podejmowanie świadomych decyzji, co do wyboru odpowiednich narzędzi cyfrowych w zależności od celów i potrzeb, rozwiązywanie problemów koncepcyjnych za pomocą środków cyfrowych, twórcze wykorzystanie technologii, rozwiązywanie problemów technicznych, aktualizacja kompetencji własnych i kompetencji innych
- Minimalizacja zużycia zasobów dzięki automatyzacji działań związanych z tworzeniem treści.
- Zastosowanie Chat boot w redukcji emisji papieru poprzez automatyzację procesów cyfrowych.
MODUŁ II: komunikacja i współpraca jako najważniejsze z kompetencji cyfrowych i zielonych kompetencji w zielonych organizacjach.- warsztat praktyczny
- Jak wykorzystać komunikację internetową AI w sprzedaży usług - ECOMMERCE?
- Podstawy marketingu cyfrowego: definicje, cele, narzędzia - rola Asystenta AI
- Rola marketingu cyfrowego w promowaniu usług zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju- Manychat
- Trendy w marketingu- dostarczanie raportów i analiz przez Asystenta AI
- Tworzenie treści przy użyciu oprogramowania Simplified promujących usługi w zielonych przedsiębiorstwach.
- Wdrażanie zrównoważonych praktyk w komunikacji marketingowej (np. promowanie zero-waste, eko-produktów) przy pomocy Asystenta AI
- Generowanie raportów marketingowych uwzględniających cele zrównoważonego rozwoju (CSR).
MODUŁ III :Przygotowanie prezentacji i materiałów wizualnych przy użyciu Simplified to kompleksowe narzędzie do tworzenia treści wizualnych i tekstowych dla social media, z funkcjami AI wspierającymi procesy kreatywne.
• Przygotowanie prezentacji projektów na przykładzie projektów promujących zrównoważony rozwój
• Generowanie skryptów online dla animacji i filmów/ oszczędność zużycia papieru/ redukcja odpadów
• Tworzenie prezentacji uwzględniających cele zrównoważonego rozwoju.
• Wykorzystanie ekologicznych materiałów w komunikacji wizualnej/ zwiększona efektywność energetyczna
• Przygotowanie treści wizualnych do kampanii społecznych dotyczących ochrony środowiska.
Moduł IV: WDRAŻANIE ŚWIADOMOŚCI EKOLOGICZNEJ
- Co to jest odpowiedzialność społeczna i dlaczego jest tak ważna w rozwoju zielonych organizacji?
- Omówienie technik rozwiązywania konfliktów w życiu prywatnym i zawodowym
- To CO ROBIMY JEST FAJNE - narzędzia motywujące kursantów do promocji zrównoważonego rozwoju i postaw ekologicznych
- ECOFIRMA - dlaczego wprowadzając automatyzacje procesów za pomocą AI działamy korzystnie na ochoronę środowiska?
- jak AI zwiększa efektywnośc energetyczną organizacji, zmniejsza zużycie wody, redukuje odpady i wpływa na mniejszą emisję CO2)
MODUŁ V: wykorzystanie CHATbotów, zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju - warsztaty praktyczne
MODUŁ VI: automatyzacja procesów w firmie- Asystenta AI
MODUŁ VII: Egzamin wewnętrzny
Szkolenie zakończone jest egzaminem wewnętrznym przeprowadzonym przez osobę powołaną do walidacji.
Czas trwania szkolenia: 16 h zegarowych.
szkolenie składa się z 10 i pół godzin zegarowych teoretycznych i 4h zegarowych- praktycznych, dwóch 30 minutowych przerw i 30 minut walidacji co w sumie daje Nam 16 godzin zegarowych szkolenia.
Przerwy wliczona są w czas trwania usługi.
Uczestnik szkolenia ma możliwość merytorycznego kontaktu z trenerem również podczas przerw (w przypadku, gdyby uczestnik nie chciał skorzystać z danej przerwy).
Zgodnie z definicją „zielonych umiejętności” zawartą w Regulaminie naboru do projektu w ramach FESL 10.17 :
Zielone umiejętności – umiejętności o charakterze zawodowym lub ogólnym, niezbędne do pracy w sektorze zielonej gospodarki, czyli takiej, która jest oparta na odnawialnych źródłach energii, nowoczesnych technologiach ukierunkowanych na niskoemisyjność i zasobooszczędność, a także na zarządzaniu środowiskowym w przedsiębiorstwach. Przyjmuje się, że zielone umiejętności to takie, które przyczyniają się do budowy "zielonej gospodarki" poprzez tworzenie „zielonych miejsc pracy”. „Zielone miejsca pracy” to te, które przyczyniają się do zachowania lub przywrócenia stanu środowiska, niezależnie od tego czy występują w tradycyjnych czy nowych rozwijających się „zielonych” sektorach. „Zielone miejsca pracy” wpływają pozytywnie na zwiększanie efektywności energetycznej i surowcowej, ograniczanie emisji gazów cieplarnianych, minimalizację odpadów i zanieczyszczeń, ochronę i odtwarzanie ekosystemów oraz wspieranie adaptacji do skutków zmian klimatu.
Szkolenie "Wdrożenie i zastosowanie sztucznej inteligencji do optymalizacji procesów - pierwszy krok do zwiększenia poziomu innowacyjności w zielonym przedsiębiorstwie." -
jest kluczowe dla rozwijania zielonych kompetencji w kontekście zielonej gospodarki.
Zielone umiejętności są niezbędne, aby pracownicy mogli efektywnie działać w sektorze zielonej gospodarki, który koncentruje się na odnawialnych źródłach energii, niskoemisyjnych technologiach oraz zasobooszczędności. Takie szkolenie umożliwia pracownikom zdobycie wiedzy i umiejętności, które przyczyniają się do tworzenia zielonych miejsc pracy, wspierających efektywność energetyczną i surowcową oraz ograniczanie emisji gazów cieplarnianych. Poprzez wykorzystanie Chatboot i Simplified w różnych aspektach działalności zawodowej, uczestnicy szkolenia będą mogli przyczynić się do ochrony i odtwarzania ekosystemów oraz adaptacji do zmian klimatu, co jest fundamentem zielonej gospodarki.
ZIELONE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI:
- OBSŁUGA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI NA PRZYKŁADZIE CHATboot i Simplified
- ZDOBYWANIE, GROMADZENIE, PRZECHOWYWANIE I ANALIZOWANIE DANYCH ZWIĄZANYCH ZE ZWIĘKSZENIEM EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ, REDUKCJĄ ODPADÓW, ZMNIEJSZENIEM GAZÓW CIEPLARNIANYCH
- świadomość i szacunek dla środowiska
- planowanie pracy, analizowanie efektywności pracowniczej
- tworzenie ekologicznych treści oraz materiałów wizualnych
- zwiększanie efektywności energetycznej
- promowanie zielonej wiedzy i zrównoważonego rozwoju
- redukcja i zarządzanie odpadami
- umiejętność pracy zespołowej
- umięjętności komunikacyjne
- planowanie oparte na logicznym myśleniu
TEMATYKA SZKOLENIA JEST ZGODNA Z PROGRAMEM REGIONALNYM TECHNOLOGII NA LATA 2019 -2030 W OBSZARZE TECHNOLOGIE TELEKOMUNIKACYJNE I INFORMACYJNE,
OBSZAR 4.1 TECHNOLOGIE TELEKOMUNIKACYJNE
F8: SZTUCZNA INTELIGENCJA I UCZENIE MASZYNOWE
WARUNKI TECHNICZNE:
SALA W PEŁNI WYPOSAŻONA W SPRZĘT KOMPUTEROWY.
Samodzielne stanowiska pracy.
Zajęcia praktyczne będą odbywały się w 2 osobowych zespołach. Trener poprosi o wykonanie ćwiczeń.
Każdy zespół wylosuje ćwiczenie i będzie musiał je wykonać na aplikacji na telefonie, lub na komputerze.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 MODUŁ I :Omówienie kluczowych kompetencji zielonych i cyfrowych/ sztuczna inteligencja na przykładzie CHATbotów, Manychat, Asystent AI - automatyzacja i optymalizacja procesów obsługi klienta | Prowadzący KINGA GAWRON | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 PRZERWA | Prowadzący KINGA GAWRON | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 MODUŁ II: komunikacja i współpraca jako najważniejsze z kompetencji cyfrowych i zielonych kompetencji w zielonych organizacjach.- warsztat praktyczny | Prowadzący KINGA GAWRON | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 MODUŁ III :Przygotowanie prezentacji i materiałów wizualnych przy użyciu Simplified | Prowadzący KINGA GAWRON | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Moduł IV: WDRAŻANIE ŚWIADOMOŚCI EKOLOGICZNEJ | Prowadzący KINGA GAWRON | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 PRZERWA | Prowadzący KINGA GAWRON | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 MODUŁ V: wykorzystanie CHATbotów, zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju - warsztaty praktyczne | Prowadzący KINGA GAWRON | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 MODUŁ VI: automatyzacja procesów w firmie- Asystenta AI | Prowadzący KINGA GAWRON | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 MODUŁ VII: Egzamin wewnętrzny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto312,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto312,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
KINGA GAWRON
Posiada głęboką wiedzę na temat zrównoważonego rozwoju oraz sztucznej inteligencji, zwłaszcza w zakresie modeli językowych, takich jak ChatGPT, oraz doświadczenie w pracy z ChatGPT, zarówno w wersji podstawowej, jak i w zaawansowanych konfiguracjach (np. fine-tuning, API).
Posiada kompetencje w projektowaniu case studies, symulacji oraz ćwiczeń opartych na problemach, które pozwolą uczestnikom przećwiczyć różne zastosowania modelu.
Ostatnia aktualizacja wiedzy na temat zastosowania SZTUCZNEJ INTELIGENCJI W OPTYMALIZACJI ZIELONYCH ORGANIZACJI miała miejsce w listopadzie 2024 r.
Aktualizacja wiedzy dotyczącej ZIELONEJ GOSPODARKI I ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU czerwiec 2024 r.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy podczas szkolenia dostaną skrypty szkoleniowe, notes oraz długopis.
Informacje dodatkowe
PODSTAWA ZWOLNIENIA Z VAT:
Podstawy prawne zwolnienia z vat : 1. Rozporządzenie Ministra Finansów z dn. 20.12.2013 r. paragraf 3 ust 1 pkt.14. Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego , finansowane w co najmniej 70 % ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane.
Podstawa prawna Art. 43 ust 1 pkt 26 lit.a - Zwalnia się od podatku pkt 26 usługi świadczone przez: a)jednostki objęte systemem oświaty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe, w zakresie kształcenia i wychowania
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi