Usługa - Studia podyplomowe - INTEGRACJA SENSORYCZNA
Usługa - Studia podyplomowe - INTEGRACJA SENSORYCZNA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe przeznaczone są dla pedagogów, pedagogów specjalnych, psychologów, fizjoterapeutów, logopedów, terapeutów zajęciowych posiadających tytuł magistra lub licencjat.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników100
- Data zakończenia rekrutacji21-02-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi620
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów podyplomowych z zakresu integracji sensorycznej jest rozwój umiejętności diagnozowania i terapii dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej, a także zdobycie wiedzy na temat efektywnych metod pracy z pacjentami. Ukończenie studiów potwierdza przygotowanie do pracy z dziećmi i dorosłymi w kontekście rehabilitacji sensorycznej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnienie rodzajów zaburzeń integracji sensorycznej oraz ich wpływu na funkcjonowanie dzieci. | Kryteria weryfikacji student przypisuje odpowiednie zaburzenia do określonych objawów i sytuacji życiowych dzieci. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje plany terapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej. | Kryteria weryfikacji Student wybiera odpowiednie techniki terapeutyczne na podstawie opisanych przypadków. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje metody diagnozowania zaburzeń integracji sensorycznej. | Kryteria weryfikacji Student wskazuje odpowiednie narzędzia diagnostyczne do różnych zaburzeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik ocenia efektywność zastosowanych metod terapeutycznych w pracy z dziećmi. | Kryteria weryfikacji Student ocenia skuteczność terapii na podstawie wyników klinicznych przedstawionych w przypadku. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik organizuje i nadzoruje pracę z dziećmi w grupach terapeutycznych. | Kryteria weryfikacji Student planuje sesję terapeutyczną, uwzględniając aspekty organizacyjne oraz zasady bezpieczeństwa. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik montuje i adaptuje materiały wspomagające terapię integracji sensorycznej. | Kryteria weryfikacji Student wskazuje odpowiednie materiały do konkretnych ćwiczeń sensorycznych oraz ocenia ich przydatność. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik monitoruje postępy dziecka w terapii integracji sensorycznej. | Kryteria weryfikacji Student planuje i przeprowadza ocenę postępów dziecka na podstawie wskaźników rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Główny cel usługi: Celem studiów podyplomowych z zakresu integracji sensorycznej jest przygotowanie specjalistów do diagnozowania i terapii zaburzeń integracji sensorycznej u dzieci oraz osób dorosłych. Program kształcenia ma na celu rozwój kompetencji zawodowych w zakresie przeprowadzania diagnostyki, tworzenia indywidualnych planów terapeutycznych, a także skutecznej pracy z pacjentami w terapii sensorycznej.
Charakter studiów: Studia mają charakter praktyczno-teoretyczny, a ich struktura obejmuje zarówno zajęcia wykładowe, jak i intensywne ćwiczenia praktyczne.
Przygotowanie w zakresie merytorycznym obejmuje m.in. przedmioty:
- Podstawy pedagogiki specjalnej
- Dydaktyka specjalna
- Diagnostyka w pedagogice specjalnej
- Etyka zawodu nauczyciela
- Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii
- Podstawy neuropsychologii
- Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii
- Choroby wieku dziecięcego i choroby przewlekłe u dzieci
- Teoria odruchów sensomotorycznych. Rozwój ontogenetyczny systemów percepcyjnych.
- Rozwój psychomotoryczny dziecka. Różnice indywidualne w rozwoju dzieci.
- Zaburzenia w rozwoju układu ruchu
- Teoria integracji sensorycznej. Organizacja terapii na terenie placówki oświatowej i rehabilitacyjnej.
- Zaburzenia integracji sensorycznej
- Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej
- Programowanie terapii w zaburzeniach SI
- Autyzm (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI).
- Zespół Downa (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI).
- Mózgowe porażenie dziecięce ( jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI).
- Wybrane zespoły genetyczne (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI).
- ADHD, ADD, wcześniactwo (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI).
- Dziecko niedowidzące i niedosłyszące (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI).
- Zaburzenia mowy (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI).
- Uogólnione i specyficzne trudności w nauce (dysleksja, dysgrafia), zaburzenia zachowania a postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI
- Terapia SI a inne metody rehabilitacyjne i psychologiczno – pedagogiczne
- Psychologiczne problemy rodziców dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi
- Sala SI ćwiczenia praktyczne
- Pierwsza pomoc
Czas trwania studiów: 3 semestry
Liczba możliwych punktów ECTS: 77
Główne zasady organizacji studiów: studia organizowane są w formie zaocznej
Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów/uzyskanych kwalifikacji:
Przerwy nie wliczają się w czas trwania studiów.
Liczba godzin kontaktowych: 500 godzin + 120 godzin praktyk
Walidacja jest prowadzona w formie testu teoretycznego na ostatnich zajęciach.
Usługa stacjonarna trwa: 100 godzin. Pozostałe godziny są prowadzone w formie zdalnej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 100 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 100 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 100 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 100 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 100 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 100 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 100 Choroby wieku dziecięcego i choroby przewlekłe u dzieci | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 100 Teoria odruchów sensomotorycznych. Rozwój ontogenetyczny systemów percepcyjnych | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 100 Rozwój psychomotoryczny dziecka. Różnice indywidualne w rozwoju dzieci. | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 100 Zaburzenia w rozwoju układu ruchu | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 100 Teoria integracji sensorycznej. Organizacja terapii na terenie placówki oświatowej i rehabilitacyjnej. | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 100 Zaburzenia integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 100 Programowanie terapii w zaburzeniach SI | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 100 Autyzm (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 100 Zespół Downa (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI.) | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 100 Mózgowe porażenie dziecięce (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI.) | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 100 ADHD, ADD, wcześniactwo (postepowanie terapeutyczno- diagnostyczne w SI.) | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 100 Dziecko niedowidzące i niedosłyszące (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI.) | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 100 Zaburzenia mowy (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI.) | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 100 Uogólnione i specyficzne trudności w nauce (dysleksja, dysgrafia), zaburzenia zachowania a postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 100 Terapia SI, a inne metody rehabilitacyjne i psychologiczno-pedagogiczne | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 100 Psychologiczne problemy rodziców dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 100 Sala SI ćwiczenia praktyczne | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 100 Pierwsza pomoc | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 100 Podstawy pedagogiki specalnej | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 100 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 100 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 100 Etyka zawodu nauczyciela | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 100 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 100 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 100 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 100 Choroby wieku dziecięcego i choroby przewlekłe u dzieci | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 100 Teoria odruchów sensomotorycznych. Rozwój ontogenetyczny systemów percepcyjnych | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 100 Rozwój psychomotoryczny dziecka. Różnice indywidualne w rozwoju dzieci | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 100 Zaburzenia w rozwoju układu ruchu | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 100 Teoria integracji sensorycznej. Organizacja terapii na terenie placówki oświatowej i rehabilitacyjnej. | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 100 Zaburzenia integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 100 Programowanie terapii w zaburzeniach SI | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 100 Autyzm (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 100 Zespół Downa (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 100 Mózgowe porażenie dziecięce (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 100 Wybrane zespoły genetyczne (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 100 ADHA, ADD i wcześniactwo (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 100 Dziecko niedowidzące i niedosłyszące (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 100 Zaburzenia mowy (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 100 Uogólnione i specyficzne trudności w nauce (dysleksja, dysgrafia), zaburzenia zachowania a postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 100 Terapia SI, a inne metody rehabilitacyjne i psychologiczno-pedagogiczne | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 100 Psychologiczne problemy rodziców dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 100 Sala SI ćwiczenia praktyczne | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 100 Pierwsza pomoc | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 100 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 100 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 100 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 19-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 100 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 19-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 100 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 19-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 100 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 20-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 100 Choroby wieku dziecięcego i choroby przewlekłe u dzieci | Data realizacji zajęć 20-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 100 Teoria odruchów sensomotorycznych. Rozwój ontogenetyczny systemów percepcyjnych | Data realizacji zajęć 20-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 100 Zaburzenia integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 100 Autyzm ((jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 02-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 100 Zespół Downa (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 02-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 100 Wybrane zespoł genetyczne (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 03-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 100 ADHD, ADD, wcześniactwo (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 03-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 100 Uogólnione i specyficzne trudności w nauce (dysleksja, dysgrafia), zaburzenia zachowania a postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI | Data realizacji zajęć 16-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 100 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 17-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 100 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 26-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 100 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 29-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 100 Zaburzenia integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 100 Programowanie terapii w zaburzeniach SI | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 100 Sala SI ćwiczenia praktyczne | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 100 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 100 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 76 z 100 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 77 z 100 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 78 z 100 Teoria odruchów sensomotorycznych. Rozwój ontogenetyczny systemów percepcyjnych | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 79 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 80 z 100 Sala SI ćwiczenia praktyczne | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 81 z 100 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 82 z 100 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 83 z 100 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 84 z 100 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 85 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 86 z 100 Sala SI ćwiczenia praktyczne | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 87 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 88 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 89 z 100 Podstawy neurpsychologii | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 90 z 100 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 91 z 100 Zaburzenia mowy (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 92 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 93 z 100 Sala SI ćwiczenia praktyczne | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 94 z 100 Teoria odruchów sensomotorycznych. Rozwój ontogenetyczny systemów percepcyjnych | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 95 z 100 Choroby wieku dziecięcego i choroby przewlekłe u dzieci | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 96 z 100 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 97 z 100 Dziecko niedowidzące i niedosłyszące (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 98 z 100 Mózgowe porażenie dziecięce (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 99 z 100 Programowanie terapii w zaburzeniach SI | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 100 z 100 0 Walidacja. Test teoretyczny | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto7,58 PLN
- Koszt osobogodziny netto7,58 PLN
Prowadzący
Prowadzący
mgr Joanna Hobot
- Diagnostyka i terapia metodą Vojty,
- Terapia Metody Mc’Knzie
- Terapia Integracji Sensorycznej,
- Terapia NDT Bobath
mgr Małgorzata Hwang
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formie skryptu zostaną udostępnione na platformie.
Informacje dodatkowe
Warunki uczestnictwa Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez operatora, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie.
Koszt całej całej usługi 4700 zł.
Słuchacze zobowiązani są do odbycia praktyk - 120 godzin.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania sprzętowe: Platforma Zoom
Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE)
Głośniki i mikrofon – wbudowane, na wtyczkę USB lub połączenie bezprzewodowe Bluetooth
Kamera internetowa lub kamera internetowa w jakości HD – wbudowana, na wtyczkę UBS lub:
Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo
Uwaga: sprawdź listę obsługiwanych urządzeń.
Oprogramowanie kamery wirtualnej do użytku z oprogramowaniem do transmisji, np. OBS lub kamery IP
Uwaga: klient Zoom w wersji 5.1.1 lub nowszej jest wymagany dla systemu operacyjnego macOS
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe