Asertywność, stres i rozwiązywanie problemów - jaką postawę przyjąć w dziale kadr?
Asertywność, stres i rozwiązywanie problemów - jaką postawę przyjąć w dziale kadr?
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone dla:
- działów kadr
- działów płac
- działów HR
- biur rachunkowych obsługujących sprawy pracownicze
- pracodawców,
- osób indywidulanych
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji15-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi5
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwój umiejętności skutecznej komunikacji, dopasowanej do różnych typów osobowości, w tym rozpoznawania mocnych stron uczestników i eliminowania barier w komunikacji. Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w techniki asertywności, aktywnego słuchania i udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej. Dodatkowo, uczestnicy nauczą się skutecznie zarządzać czasem i przyjąć odpowiednią postawę w trudnych rozmowach z pracownikami w dziale kadr.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnianie typów osobowości i dopasowanie stylu komunikacji | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia różne typy osobowości w oparciu o charakterystykę i odpowiednio dobiera styl komunikacji w zależności od typu rozmówcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiowanie asertywności i jej roli w komunikacji | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje pojęcie asertywności, uzasadnia jej rolę w efektywnej komunikacji i potrafi ją zastosować w praktyce w kontekście sytuacji zawodowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizowanie efektywnej komunikacji i eliminowanie barier | Kryteria weryfikacji Uczestnik organizuje rozmowy, skutecznie eliminując bariery komunikacyjne, oraz stosuje zasady, które minimalizują wpływ plotek i nieporozumień w zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Planowanie i reagowanie na stres i trudne sytuacje w pracy | Kryteria weryfikacji Uczestnik planuje sposób zarządzania stresem i presją czasu oraz reaguje w sposób asertywny w trudnych rozmowach, wykorzystując techniki aktywnego słuchania i udzielania informacji zwrotnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Asertywność, stres i rozwiązywanie problemów- jaką postawę przyjąć w dziale kadr?
Komunikacja dopasowana do typu osobowości
1. Style komunikacji:
- Charakterystyka typów osobowości
- Słabe/mocne strony
- Mowa ciała
- Komunikacja werbalna/niewerbalna
- Środowisko pracy
2. Jak wykorzystać swoje „mocne strony”
- Co mnie wyróżnia?
- Czego unikać?
- Jak się „dogadać”?
- Co wykorzystam?
3. Bariery w komunikacji:
- Plotka, czym jest i jak wpływa na zespół
- Jak rozmawiać, żeby nie pojawiły się bariery w komunikacji
- 10 zasad w komunikacji
4. Sztuka komunikacji:
- Co to jest asertywność i co ona oznacza?
- Do czego jest nam potrzebna asertywność?
- Technika aktywnego słuchania TAS
- metoda FUKO -czyli jak udzielać informacji zwrotnej
5. Zarządzanie czasem:
- stres i presja czasu
- zarzadzanie zadaniami
6. Modele zachowań:
- jaką przyjąć postawę ?
- jak poradzić sobie z trudnymi rozmowami z pracownikiem.
- Szkolenie realizujemy także w formie dedykowanej dla pracowników firmy, program dostosowany do Państwa potrzeb
- Cena ustalana indywidualnie w zależności od formy szkolenia (online lub stacjonarne) oraz ilości pracowników:
- Kontakt: biuro@szkolenia-css.pl, tel. 722 211 771, tel. 530 112 064
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Asertywność, stres i rozwiązywanie problemów- jaką postawę przyjąć w dziale kadr? | Prowadzący Aneta Uszycka | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 00:20 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto516,60 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto420,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto103,32 PLN
- Koszt osobogodziny netto84,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aneta Uszycka
Mam na koncie ponad 300 godzin sesji coachingowych, w tym sesje indywidualne i biznesowe, podczas których wspieram klientów w osiąganiu celów zawodowych oraz osobistych. Zajmuję się również oceną kompetencji, opracowując arkusze oceny pracowniczej, a także przygotowywaniem kompleksowych materiałów szkoleniowych, ćwiczeń oraz scenariuszy warsztatów.
Posiadam doświadczenie w organizacji szkoleń, konferencji oraz wydarzeń, zarówno w formie stacjonarnej, jak i online. Miałam przyjemność prowadzić wykład dla grupy 300 osób, co potwierdza moje umiejętności angażowania szerokiej publiczności. Regularnie realizuję sesje mentorskie oraz indywidualne programy rozwojowe dla firm i instytucji, dostosowane do potrzeb klientów.
W mojej pracy łączę profesjonalizm z pasją. Moją misją jest wspieranie rozwoju zawodowego i osobistego, pomagając klientom osiągać ich cele i wzmacniać kluczowe umiejętności w dynamicznym środowisku biznesowym
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia stacjonarnego otrzyma:
- materiały w formie elektronicznej
- certyfikat ukończenia szkolenia
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zgłoszenie się poprzez platformę BUR lub poprzez stronę www.szkolenia-css.pl telefonicznie +48 721 649 991 lub mailowo szkolenia@szkolenia-css.pl
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa odbywa się w czasie rzeczywistym dla wszystkich uczestników szkolenia za pośrednictwem komunikatora ClickMeeting.
Komunikator dla uczestników szkolenia ONLINE - platforma ClickMeeting bez potrzeby instalacji. Platforma działa w chmurze, wystarczy tylko przeglądarka internetowa (np. google chrome/ refox/ opera/ safari lub Edge). Uczestnik może połączyć się na szkolenie poprzez komputer lub laptop lub tablet sprawnymi: głośnikami, mikrofonem oraz kamerą. Wskazany jest dostęp do Internetu o minimalnej prędkości pobierania 2 Mb/s.
Uczestnicy otrzymają link dostępu do szkolenia, 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia. Otrzymany link będzie aktywny do czasu zakończenia szkolenia.
Materiały szkoleniowe zostaną przesłane elektronicznie dla uczestników szkolenia online przed szkoleniem w dniu szkolenia