Podstawy marketingu internetowego
Podstawy marketingu internetowego
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Identyfikatory projektówRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany do właścicieli oraz pracowników firm, które chcą zdobyć umiejętności wykorzystywania social mediów oraz platform internetowych do poprawy wizerunku firmy oraz rozpowszechnienie jej marki. Szczególnie dedykowany jest do osób, które nie mają doświadczenia w wykorzystywaniu narzędzi cyfrowych w biznesie.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji08-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest poznanie produktów i usług cyfrowych do wykorzystania w działaniach marketingowych, reklamowych oraz zdobycie umiejętności obsługi platform internetowych .Dzięki udziału w kursie uczestnik pozna możliwości reklamowe, jakie dają media społecznościowe i jak skutecznie wdrażać je w firmie. Pozna również jak obsługiwać platformy internetowe.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik: zna i rozumie jak działa każda z platform społecznościowychZna techniki kreowania grup docelowych w mediach społecznościowych. Wie jak skutecznie wypromować swoją firmę. Zna zasady wykorzystywania produktów cyfrowych w działaniach marketingowych. Umie, zwiększyć widoczność swojego biznesu w internecie oraz tworzyć treści które są efektywne w pozyskiwaniu nowych klientów Uczestnik potrafi : dokonać wyboru platformy dostosowanej do swoich potrzeb oraz potrafi prezentować jej możliwości. Potrafi dobierać grupy docelowe, monitorować wyniki kampanii i dostosowywać strategie w zależności od ich skuteczności. Komunikuje się w internecie z wykorzystywaniem aplikacji do komunikacji i pracy na odległość. Opanował zdolność obsługi własnej strony internetowej. Uczestnik zdobył umiejętność samodzielnego poszukiwania treści w zakresie wiedzy z obsługi mediów społecznościowych, rozumie znaczenie wykorzystywania produktów cyfrowych do budowy wizerunku własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie wywiadu swobodnego, obserwacji w warunkach rzeczywistych i prezentacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Produkty i usługi cyfrowe do wykorzystania w działaniach marketingowych: zakupy on-line, szkolenia on-line, e-booki wyszukiwanie informacji wykorzystywanie mediów społecznościowych |
Marketing w erze cyfrowej Strategia marketingowa w erze cyfrowej Nowoczesne formy marketingu Budowanie marki w internecie Komunikacja w internecie – do kogo i jak mówisz |
Social Media w marketingu Przykłady serwisów społecznościowych – jakie wybrać i kiedy publikować treści Przykłady wykorzystywania social mediów w budowaniu wizerunku Marketing szeptany i wirusowy Kampanie reklamowe w serwisach społecznościowych Tworzenie profilu na serwisach społecznościowych |
Obsługa MS Teams oraz Google Classroom, ZOOM techniczne wskazówki pracy z platformami proces rejestracji, logowania, wybór platformy dostosowanej do potrzeb oraz prezentowanie jej możliwości |
Wykorzystywanie produktów cyfrowych w działaniach marketingowych Jak stworzyć e-booka do sprzedaży w internecie? Jak zaprojektować i sprzedawać kurs online? Samodzielna obsługa strony internetowej Korzyści z posiadania i prowadzenia prywatnej strony internetowej |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 114,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 114,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 173,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 173,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały szkoleniowe w formie nagrań z zajęć dostepne przez 1 miesiąc od daty zakończenia szkolenia
Warunki uczestnictwa
Dobra znajomość obsługi komputera
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma Google Meet
Wymagania sprzętowe:
macOS X z systemem macOS 10.9 lub nowszym, Windows 10*
Urządzenia z systemem Windows 10 muszą być wyposażone w system Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
Windows 8 lub 8.1
Windows 7
Ubuntu 12.04 lub nowszy
Mint 17.1 lub nowszy
Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowszy
Oracle Linux 6.4 lub nowszy
CentOS 6.4 lub nowszy
Fedora 21 lub nowszy
OpenSUSE 13.2 lub nowszy
ArchLinux (tylko 64-bitowy)
Minimalne: Procesor: Jednordzeniowy 1Ghz lub wyższy, Pamięć RAM: N/A
Zalecane: Procesor: Dwurdzeniowy 2Ghz lub szybszy (Intel i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), RAM: 4 Gb
Uwagi:
Laptopy dwurdzeniowe i jednordzeniowe mają obniżoną częstotliwość odświeżania obrazu podczas udostępniania ekranu (około 5klatek na sekundę). Aby uzyskać optymalną wydajność udostępniania ekranu na laptopach, zalecamy procesor czterordzeniowy lub szybszy.
System Linux wymaga procesora lub karty graficznej obsługującej Open GL 2.0 lub wyższą.
Google Meet – wymagania techniczne dotyczące połączenia sieciowego:
720p HD: 1,2 Mb/s (przesyłanie/pobieranie) 1080p HD: 3,8Mb/s/3,0Mb/s (przesyłanie/pobieranie)
Okres ważności linku: w przypadku spotkania zaplanowanego link jest aktywny do momentu odbycia się spotkania.