Profesjonalna Obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym - TERMIN DO USTALENIA
Profesjonalna Obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym - TERMIN DO USTALENIA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, którzy w swojej pracy mają telefoniczny kontakt z klientami.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji11-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do skutecznego posługiwania się telefonem jako głównym narzędziem pracy. W trakcie warsztatów uczestnicy poznają różnorodne typy osobowości oraz nabędą umiejętności doboru narzędzi wspierających komunikację z nimi. Uczestnicy dowiedzą się jak rozpoznawać oczekiwania Klientów oraz w jaki sposób prezentować firmę w relacji z Klientami. Nadrzędnym celem szkolenia jest wykształcenie postawy proklienckiej, która zapewni odpowiedni poziom jakości obsługi Klienta.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie podstaw skutecznej komunikacji telefonicznej | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia zna kluczowe elementy skutecznej rozmowy telefonicznej.Uczestnik szkolenia rozumie znaczenie pierwszego wrażenia i umiejętności nawiązywania pozytywnego kontaktu z klientem przez telefon. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikacja typów osobowości klientów i dobór odpowiednich narzędzi komunikacyjnych | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia identyfikuje typy osobowości klientów i rozumie, jak te typy wpływają na styl komunikacji.Uczestnik szkolenia demonstruje umiejętność dostosowania technik komunikacyjnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Rozpoznawanie oczekiwań klientów i prezentowanie firmy | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi zadawać pytania otwarte i aktywnie słuchać, aby dokładnie zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów.Uczestnik szkolenia demonstruje umiejętność prezentowania produktów i usług firmy w sposób, który odpowiada na zidentyfikowane potrzeby klientów, podkreślając unikalne korzyści i wartości. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kształtowanie postawy proklienckiej i zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia wykazuje empatię i zaangażowanie podczas rozmów telefonicznych, zapewniając klientowi poczucie, że jest on dla firmy ważny.Uczestnik szkolenia stosuje techniki rozwiązywania problemów i udzielania wsparcia, aby zadowolić klienta i budować pozytywny wizerunek firmy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Wybrane moduły lub ich części możliwe do zastosowania w programie szkolenia w wersji podstawowej lub rozszerzonej w zależności od wyników badania potrzeb i przekazanych informacji odnośnie celów szkolenia, a także priorytetów w rozwoju poszczególnych kompetencji według organizacji.
PROGRAM
ROLA JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
- Wizerunek obsługi Klienta
- Proaktywna postawa w obsłudze Klienta
- Złota i platynowa zasada obsługi Klienta
- Obecne problemy wynikające z kontaktów z Klientem
- Korzyści dla mnie i Firmy z efektywnej obsługi Klienta
POPRAWNOŚĆ JĘZYKA
- Łatwość wypowiedzi
- Elokwencja i bogactwo języka
- Język korzyści – Użycie mocnych i pozytywnych zwrotów – język korzyści
- Błędy językowe, czarne „słowa”, niezręczne wyrażenia, zwroty potoczne
- Wyrażenia specjalistyczne
PSYCHOLOGIA ROZMÓW Z TRUDNYMI KLIENTAMI
- Skąd biorą się trudni rozmówcy – kim jest trudny Klient?
- Ukryte cele Klienta
– Poziom jawności
– Poziom podprogowy
– Oczekiwania
– Poziom jakości oczekiwany przez Klienta
PROWADZENIE ROZMÓW W WARUNKACH NIETYPOWYCH
- Praca z trudnym Klientem
- Skąd się bierze agresywna postawa rozmówcy?
- Rozpoznawanie zażaleń i ich pokonywanie
- Radzenie sobie z atakami rozmówcy
- Zdenerwowanie i emocje rozmówcy
- Krytyka ze strony rozmówcy
- Pokonywanie własnej rutyny i niechęci
STRUKTURA ROZMOWY Z TRUDNYM ROZMÓWCĄ
- Powitanie – rola PPW
- Zbadanie motywu telefonu
- Określenie zastrzeżeń Klienta
- Zebranie niezbędnych informacji
- Zbadanie oczekiwań rozmówcy
- Propozycja rozwiązania – przekaz podprogowy
- Zbadanie satysfakcji Klienta z uzyskanej pomocy
- Podsumowanie ustaleń
- Zamkniecie rozmowy – rola KPW
EMOCJE W CZASIE OBSŁUGI REKLAMACJI I TRUDNEGO KLIENTA
- Kontrola negatywnych emocji
- Wygaszanie emocji Klienta
- Łagodzenie konfliktów poprzez dystans emocjonalny
- Metody wpływania na samopoczucie rozmówcy
BADANIE OCZEKIWAŃ TRUDNEGO KLIENTA
- Identyfikowanie konkretnych potrzeb rozmówcy
- Umiejętność profesjonalnego zadawania pytań
- Wykorzystanie otrzymanych informacji
- Kontrola rozmowy z Klientem
- Umiejętność słuchania i potwierdzanie słuchania
- Ustalenie niezbędnych informacji
- Precyzyjne formułowanie komunikatów
- Pokonywanie oporu i niechęci rozmówcy
PRZEKONYWANIE I INFORMOWANIE KLIENTA
- Podsumowanie i przekazanie rozwiązań
- Wspólne ustalenia z rozmówcą, akceptacja rozwiązań
- Rozmowa w obszarze Klienta
- Przedstawienie swojego rozwiązania
UMIEJĘTNOŚĆ ASERTYWNEGO KOMUNIKOWANIA SIĘ
- Rodzaje postaw emocjonalnych
– Postawa uległa
– Postawa agresywna
– Postawa asertywna - Asertywność – czym różni się od agresji i uległości
- Zachowanie asertywne
- Asertywność – jak to robić w praktyce
- Zalety zachowań asertywnych w kontaktach z Klientem
REPREZENTOWANIE FIRMY W KONTAKCIE Z KLIENTEM
- Umiejętność właściwego zaprezentowania firmy w relacji z Klientami
- Podstawowe umiejętności niewerbalne i werbalne
- W jaki sposób odnaleźć równowagę między ”byciem sobą” a reprezentowaniem firmy
W trakcie szkoleń:
-
pracujemy na konkretnych przykładach dotyczących sprzedaży i negocjacji w sprzedaży usług energetycznych. Praca na realnych sytuacjach pozwoli uczestnikom zastosować zmiany w rozmowach z pracownikami już następnego dnia po szkoleniu.
- wypracujemy listę pomysłów (nowe projekty, zmiany, usprawnienia) wraz z ustalonymi datami ich realizacji lub kryteriami ich oceny.
- pokażemy konkretne techniki wraz z zestawem zwrotów, które pomogą kontrolować rozmowy z pracownikami oraz ułatwią szybką i skuteczną reakcję na niespodziewane sytuacje - szkolenia prowadzą praktycy.
- żadnej zbędnej teorii - wykłady i ćwiczenia poprowadzą wyłącznie praktycy, którzy z sukcesem szkolą menedżerów z całej Polski i Europy
- żadnych prezentacji marketingowych - 100% merytoryki i wartości dla naszych uczestników
- możliwość przeprowadzenia indywidualnych konsultacji z Trenerem po szkoleniu - odpowiemy na każde pytanie, którego być może nie zdążą uczestnicy zadać w czasie warsztatu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 275,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 850,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto142,22 PLN
- Koszt osobogodziny netto115,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Rafał Brożyna
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po realizacji szkolenia uczestnicy otrzymują materiał szkoleniowy w postaci podręcznika stworzonego przez Trenera HILLWAY, użytego w trakcie trwania warsztatów.
W zależności od zaangażowania uczestników i postępów prac – szkolenie prowadzone jest zgodnie z cyklem Kolba, Trener dopasowuje treści do potrzeb uczestników warsztatu.
Stosowane są tips & tricks oraz inne materiały dodatkowe, tworzone podczas aktywności uczestników szkolenia. Umożliwia to wspólne wypracowanie rozwiązań gotowych do implementacji w codziennej pracy uczestników.
W trakcie warsztatów dodatkowo może być wykorzystywana prezentacja multimedialna, wyświetlana uczestnikom przy użyciu rzutnika. Prezentacja jest traktowana jako uzupełnienie i zobrazowanie pewnych treści w myśl zasady jeden obraz wart więcej niż 1 000 słów. Pracujemy warsztatowo z wykorzystaniem wirtualnej tablicy np. Padlet czy AnswerGarden.
W trakcie szkolenia on-line wykorzystywane są testy, gry, case study, ćwiczenia indywidualne, w parach i grupowe. Wówczas Uczestnicy zostają z poziomu Trenera podzieleni na mniejsze grupy, w których wykonują poszczególne zadania.
W ramach szkoleń stosowane są też innowacyjne rozwiązania angażujące uczestników i urozmaicające stosowane narzędzia. Są to ankiety on-line np. Kahoot, quizlet.live, AnswerGarden, gdzie Trener na bieżąco otrzymuje wyniki i może pokazać odpowiedzi np. w formie graficznej.
Przy szkoleniach rekomendujemy pracę na rzeczywistych sytuacjach z codziennej pracy uczestników. W celu aktywizacji wprowadzamy odpowiednie ćwiczenia, mające na celu wzmocnienie procesu grupowego.
Uczestnicy aktywnie pracują z Trenerem, wykorzystując nowatorskie rozwiązania technologiczne, tworząc praktyczne rozwiązania poruszanych kwestii gotowe do zastosowania już po szkoleniu.
Dodatkowo 14 dni po szkoleniu uczestnicy mają możliwość konsultacji e-mail dotyczących tematu szkolenia z Trenerem prowadzącym.
W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!
Szkolenie kończy się:
- wypracowaniem listy pomysłów (nowe projekty, zmiany, usprawnienia) wraz z ustalonymi datami ich realizacji lub kryteriami oceny
- stworzeniem Indywidualnych Planów Działania
Warunki uczestnictwa
Podpisane zamówienie lub umowa zlecenia realizacji szkolenia zamkniętego.
W SYTUACJI DOFINANSOWANIA SZKOLENIA ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH W WYSOKOŚCI CO NAJMNIEJ 70%, USŁUGA JEST ZWOLNIONA Z PODATKU VAT.
Szkolenia zamknięte to szkolenia dedykowane danej organizacji. Program i cele takiego szkolenia są doprecyzowywane w zależności od potrzeb organizacyjnych i sytuacji występujących w codziennej pracy uczestników. Ustalenie dokładnego programu odbywa się dzięki przeprowadzonym wywiadom z menedżerem szkolonego zespołu lub działem HR, a także dzięki anonimowej ankiecie badania potrzeb uczestników.
http://www.hillway.pl/harmonogram-wspolpracy/
TRENER PROWADZĄCY:
Szkolenie prowadzi jeden Trener, praktyk ekspert biznesu.
SZKOLENIE OTWARTE Z TEGO TEMATU
Zobacz też Kalendarium Szkoleń Otwartych HILLWAY http://www.hillway.pl/kalendarium-szkolen-szkolenia-otwarte-warszawa/
Informacje dodatkowe
Cena nie zawiera:(koszty po stronie Zleceniodawcy)
- zapewnienie wyposażonej sali szkoleniowej
- przerw kawowych oraz lunchu dla uczestników szkolenia i Trenera
- zakwaterowanie i wyżywienie Trenera podczas szkolenia i na dzień przed szkoleniem
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces obsługi klienta czy sprzedaży?
Zapraszamy do kontaktu!
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48h.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi