Indywidualny kurs języka angielskiego ogólnego na poziomie B1 - 55h USŁUGA ZDALNA W CZASIE RZECZYWISTYM, Małopolski pociąg do kariery
Indywidualny kurs języka angielskiego ogólnego na poziomie B1 - 55h USŁUGA ZDALNA W CZASIE RZECZYWISTYM, Małopolski pociąg do kariery
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kursy językowe w naszej szkole są przeznaczone dla osób chcących nauczyć się języka lub podnieść swój dotychczasowy poziom znajomości języka obcego. Naszą ofertę z założenia kierujemy do osób dorosłych, pracujących i studentów.
Usługa kierowana jest do uczestników projektu Małopolski pociąg do kariery realizowany przez WUP Kraków.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji02-02-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi55
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu podniesienie poziomu języka angielskiego Słuchacza do poziomu B1 wg. ESOKJ.https://www.coe.int/en/web/common-european-framework-reference-languages/level-descriptions
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kursant zwięźle opowiada o wydarzeniach w życiu swoim i innych osób. | Kryteria weryfikacji Formułuje wypowiedzi inicjujące i podtrzymujące rozmowy dotyczące bieżących wydarzeń(np. sytuacja rodzinna, praca, wyjazd wakacyjny) | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Używa niezbyt złożonych wyrażeń iumiarkowanie złożonych zdań, aby opisać wydarzenia z przeszłości; używa niezbyt złożonych wyrażeń i umiarkowanie złożonych zdań, aby opisać przyszłe wydarzenia | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Używa niezbytzłożonych wyrażeń i umiarkowanie złożonych zdań, aby opisać sytuację przedstawioną na fotografii | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Używa niezbyt złożonych wyrażeń i umiarkowanie złożonych zdań, aby relacjonowaćwypowiedzi innych osób | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Używa niezbyt złożonych wyrażeń i umiarkowanie złożonych zdań, aby udzielićrady | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Używa niezbyt złożonych wyrażeń i umiarkowanie złożonych zdań,aby opisać swoje uczucia i wyrazić opinię | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Używa niezbyt złożonych wyrażeń i umiarkowanie złożonych zdań, abyopisać obejrzany film lub przeczytaną książkę | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Korzysta z określeń dotyczących światazewnętrznego (np. liczby, miary ilości i czasu, ceny, dni tygodnia, miesiące, pory roku, godziny) | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Opowiada zwięźle o swoich zainteresowaniach; opisuje zwięźle pogodę i warunkiatmosferyczne; udziela niezbyt złożonych informacji na temat stanu zdrowia swojego oraz osób, które zna | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Kursant formułuje umiarkowanie złożone pytania i prośby dotyczące rozmówcy. | Kryteria weryfikacji Zadaje umiarkowanie złożone pytania dotyczące spraw codziennych (np. Czy masz ochotępójść do kina?); Czy możesz powtórzyć?) | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Formułuje umiarkowanie złożone prośby | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Formułuje umiarkowanie złożone pytania dotyczące opinii rozmówcy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Kursant prowadzi spontaniczną rozmowę w sytuacjach komunikacyjnych dnia codziennego. | Kryteria weryfikacji Używa umiarkowanie złożonych zwrotów grzecznościowych; formułuje umiarkowanie złożone pytania dotyczące bieżących wydarzeń lubspraw codziennych i odpowiada na tego typu pytania; wyraża i uwzględnia umiarkowanie złożone stwierdzenia dotyczące codziennych potrzeb lub bieżących wydarzeń; opisuje zwięźle swoje przeżycia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Kursant posługuje się niezbyt złożonym słownictwem dotyczącym typowych sytuacji dniacodziennego i bieżących wydarzeń. | Kryteria weryfikacji Wyszukuje i wskazuje w tekście umiarkowanie trudne słowa i nieskomplikowane zwroty związane z życiem codziennym, rodziną, pracą, sposobami spędzania czasu wolnego,podróżowaniem i bieżącymi wydarzeniami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Dobiera poprawne słowa i nieskomplikowanezwroty do podanego kontekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Używa w formie pisemnej lub ustnej poprawnychumiarkowanie trudnych słów i nieskomplikowanych zwrotów do podanego kontekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Na podstawie wysłuchanego tekstu wskazuje poprawnezwroty do podanego kontekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kursant korzysta z zasobu niezbyt złożonych wyrażeń dotyczących potrzeb własnych i innych wtypowych sytuacjach komunikacyjnych. | Kryteria weryfikacji Dobiera umiarkowanie złożone zwroty grzecznościowe do wskazanego kontekstu; opisuje wformie ustnej lub pisemnej podaną sytuację komunikacyjną stosując poprawne słownictwo; opisuje zwięźle w formie ustnej lub pisemnej wydarzenia z przeszłości; opisuje zwięźle w formie ustnej lub pisemnej przyszłe wydarzenia; opisuje zwięźle w formie ustnej lub pisemnej swoją opinię, preferencje i wrażenia | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Kursant używa umiarkowanie złożonych struktur gramatycznych. | Kryteria weryfikacji Łączy słowa lub grupy słów za pomocą niezbyt złożonych spójników, (np. „zarówno”,„również”, „więc”, „chociaż”); ; formułuje niezbyt złożone pytania z zakresu życia prywatnego oraz pracy swojej i osób, które zna; formułuje niezbyt złożone wypowiedzi zapraszające, proponujące i przepraszające oraz odpowiada na takie wypowiedzi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Opisuje zwięźle siebie, znane sobie osoby oraz przestrzeńwokół siebie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Formułuje i odpowiada na niezbyt złożone pytania dotyczące typowychsytuacji dnia codziennego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Formułuje niezbyt złożone odpowiedziprzyjmujące lub odrzucające propozycje dotyczące codziennych czynności podając powód | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Formułuje niezbyt złożone wypowiedzi wyrażające swoją opinię ipreferencje | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Cykl i charakter zajęć określany jest po diagnozie językowej Słuchacza i jego indywidualnych potrzeb lingwistycznych i zawodowych, typu modalności i potencjału językowego.
Założenia kursu oparte są na indywidualizacji procesu nauczania ze względu na cele, treści, metodę i formę organizacji pracy ze Słuchaczem. Indywidualizacja przejawia się w dostosowaniu do potrzeb i możliwości Słuchacza, strategii uczenia się, jego preferencji w sposobie nabywania wiedzy i umiejętności oraz biografii językowej i zawodowej. Organizacja procesu dydaktycznego ukierunkowana jest na osobiste potrzeby językowe, społeczne, kulturowe i zawodowe.
Kurs kładzie duży nacisk na praktykę – słuchanie i mówienie. Około 80% lekcji to praca ustna z lektorem, polegająca na kontrolowanym dialogu, w którym lektor zadaje pytania i prowadzi konwersacje w oparciu o wprowadzone wcześniej słownictwo oraz zagadnienia gramatyczne. Lekcje odbywają się praktycznie wyłącznie w języku obcym. Lektor kładzie duży nacisk na poprawność wypowiedzi pod względem wymowy, słownictwa i gramatyki, co utrwala prawidłowe nawyki językowe u uczestnika, a także motywuje go do dbania o formułowanie bezbłędnych zdań.
Słownictwo: rzeczowniki, czasowniki i przymiotniki na poziomie B1, udzielanie rad, uczucia, żywienie, środowisko, hobby, życie codzienne.
Gramatyka: Czasy present, past i future, 1st, 2nd Conditional, czasowniki modalne, zaimki, strona bierna i inne konstrukcje gramatyczne na poziomie B1.
Realizacja programu będzie zależała od tempa nauki Słuchacza.
Sposób sprawdzania efektów nauczania
- testy leksykalno -gramatyczne po zakończonej jednostce
- test końcowy
- reagowanie językowe (sprawności produktywne) z analizą językową
- symulacje językowe w trakcie trwania cyklu zajęć
Harmonogram usługi jest ustalany z uczestnikiem usługi w celu dostosowania go do jego możliwości czasowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 36 Where are you from? - word order in questions, common verbs phrases, spelling and numbers/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 07-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 36 Where are you from? - word order in questions, common verbs phrases, spelling and numbers/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 36 Present Simple, describing people: appearance and personality, final -s/-es/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 36 Present Simple, describing people: appearance and personality, final -s/-es/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 17-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 36 Present Continuous, clothes, preposition of place/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 36 Present Continuous, clothes, preposition of place/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 36 Past simple: regular and irregular verbs, holidays, regular verbs: -ed endings / ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 36 Past simple: regular and irregular verbs, holidays, regular verbs: -ed endings / ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 03-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 36 Past continuous, prepositions of time and place: at, in, on, senstence stress/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 07-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 36 Past continuous, prepositions of time and place: at, in, on, senstence stress/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 36 Time squencers and connectors, verb phrases, word stress/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 36 Time squencers and connectors, verb phrases, word stress/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 36 Something, anything, nothing etc./ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 36 Be going to (plans and predictions) sentence stress and fast speech/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 36 Be going to (plans and predictions) sentence stress and fast speech/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 36 Present Continuous (future arrangements), verbs + prepositions e.g. arrive in / ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 36 Present Continuous (future arrangements), verbs + prepositions e.g. arrive in / ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 36 Defining relative clauses, expressions for paraphrasing: like, for, example, etc./ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 36 Present Perfect + yet, just, already, make or do /ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 20-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 36 Present Perfect + yet, just, already, make or do /ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 36 Present Perfect or Past simple /ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 36 Present Perfect or Past simple /ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 36 Comparative adjectives and adverbs, as…as, time expressions: spend time, etc. /ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 36 Superlatives (+ ever + present perfect), describing a town or city /ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 36 Quantifiers, too, not enough, health and body /ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 36 Will/won`t (predictions), opposite verbs /ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 36 Will/ won`t (decisions, offers, promises), verb+back /ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 36 Review of verb forms: present, past and future/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 36 Review of verb forms: present, past and future/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 36 Uses of the infinitive with to, verbs + infinitive: try to, forget to, etc. / ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 36 Uses of the gerund (verb +-ing), verbs+gerund/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 36 Have to, don`t have to, must, mustn`t/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 36 Have to, don`t have to, must, mustn`t/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 36 Powtórzenie materiału przed testem końcowym/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 36 Powtórzenie materiału przed testem końcowym/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Edyta Kawka | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 36 Walidacja/test online | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 950,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Edyta Kawka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne są wysyłane e-mailem (w formie plików dokumentów, plików multimedialnych)
Warunki uczestnictwa
Podpisanie umowy o naukę z Usługodawcą.
Warunki otrzymania certyfikatu:
- 100% obecności na zajęciach (nieobecność należy usprawiedliwić np. zaświadczeniem lekarskim, odpisem aktu ślubu, zaświadczeniem z sądu).
- uzyskanie pozytywnego wyniku na teście końcowym sprawdzającym wiadomości
Informacje dodatkowe
Usługodawca podpisał umowę z WUP w Krakowie na realizację usług szkoleniowych w ramach projektu "Małopolski pociąg do kariery".
Szkolenie może być rejestrowane w formie zdjęć (rzut ekranu) lub nagrywane w celu kontroli zgodnie z wytycznymi BUR.
1 godzina zajęć = 45 minut
Warunki techniczne
Warunki techniczne
WARUNKI TECHNICZNE niezbędne do udziału w usłudze:
a) Rodzaj platformy - Microsoft Teams
b) Minimalne wymagania sprzętowe:
Zapewnienie urządzeń oraz dostępu do aplikacji Microsoft Teams należy do Uczestnika spotkania.
- Posiadanie dostępu do sprzętu komputerowego (komputer stacjonarny, przenośny, tablet, telefon komórkowy) wyposażonego w głośniki oraz kamerę internetową z dostępem do sieci Internet o przepustowości wystarczającej do obsługi treści multimedialnych,
- Umiejętność uruchomienia łącza otrzymanego w celu dołączenia do spotkania on-line w zainstalowanej na posiadanym sprzęcie przeglądarce internetowej lub instalacji na posiadanym sprzęcie aplikacji Microsoft Teams (w zależności od wybranej formy uruchomienia otrzymanego łącza).
- Wymagania sprzętowe dotyczące aplikacji Teams na urządzeniach mobilnych.
- Telefony i tablety z systemem Android: Aplikacja Teams działa na urządzeniach z systemem Android w jednej z jego ostatnich czterech wersji.
- Telefony iPhone, tabletach iPad i odtwarzacze iPod: Aplikacja Teams działa na urządzeniach z systemem iOS w wersji 11-14. Uwaga: Aby w pełni wykorzystać możliwości tej usługi, należy korzystać z najnowszych wersji systemów iOS i Android.
- Najważniejsze wymagania sprzętowe dla aplikacji Teams instalowanej na komputerze typu PC . System Windows Komponent Wymagania Procesor taktowanie minimum 1.6 GHz , 2 rdzenie, Pamięć RAM min 4GB, Dysk twardy min 3GB wolnej przestrzeni dyskowej, Wyświetlacz rozdzielczość 1024x768 lub wyższa, Karta grafiki system operacyjny Windows: akceleracja sprzętowa grafiki wymaga DirectX 9 lub nowszego, z WDDM 2.0 lub nowszym dla Windows 10 (lub WDDM 1.3 lub nowszym dla Windows 10 Fall Creators Update), System operacyjny Windows 10, Windows 10 na ARM, Windows 8.1, Windows Server 2019, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2. Uwaga: zaleca się korzystanie z najnowszej wersji systemu Windows i dostępnych poprawek zabezpieczeń, Środowisko .NET wymaga środowiska .NET 4.5 CLR lub nowszego,
- Połączenia wideo
- Kompatybilna kamera internetowa,
- Dźwięk kompatybilny mikrofon i głośniki,
- zestaw słuchawkowy z mikrofonem lub równoważne urządzenie,
- Rozmowy wideo i spotkania - wymaga 2-rdzeniowego procesora. Aby uzyskać wyższą rozdzielczość udostępniania wideo /ekranu i liczbę klatek na sekundę, zalecany jest czterordzeniowy procesor lub lepszy, - efekty wideo w tle wymagają systemu Windows 10 lub procesora z zestawem instrukcji AVX2, -
- Wymagania Procesor procesor Intel Core Duo, Pamięć RAM min 4GB, Dysk twardy min 1,5GB wolnej przestrzeni dyskowej, Wyświetlacz rozdzielczość 1280x800 lub wyższa, System operacyjny jedna z trzech najnowszych wersji systemu macOS,
- Połaczenia wideo kompatybilna kamera internetowa, Dźwięk kompatybilny mikrofon i głośniki, zestaw słuchawkowy z mikrofonem lub równoważne urządzenie, Rozmowy wideo i spotkania - wymaga 2-rdzeniowego procesora. Aby uzyskać wyższą rozdzielczość udostępniania wideo / ekranu i liczbę klatek na sekundę, zalecany jest czterordzeniowy procesor lub lepszy, - dołączenie do spotkania przy użyciu czujnika zbliżeniowego w Microso Teams Room nie jest dostępne w systemie macOS, System Linux Komponent Wymagania Procesor 1,6 GHz (lub wyższy) (32-bitowy lub 64-bitowy), 2 rdzenie, Pamięć RAM min 4GB, Dysk twardy min 3GB wolnej przestrzeni dyskowej, Wyświetlacz rozdzielczość 1024x768 lub wyższa, Grafika 128 MB pamięci graficznej, System operacyjny Dystrybucja Linuksa z możliwością instalacji DEB lub RPM, Połaczenia wideo kompatybilna kamera internetowa, Dźwięk kompatybilny mikrofon i głośniki, zestaw słuchawkowy z mikrofonem lub równoważne urządzenie, Rozmowy wideo i spotkania - wymaga 2-rdzeniowego procesora. Aby uzyskać wyższą rozdzielczość udostępniania wideo / ekranu i liczbę klatek na sekundę, zalecany jest czterordzeniowy procesor lub lepszy, - dołączenie do spotkania przy użyciu czujnika zbliżeniowego w Microso Teams Room nie jest dostępne w systemie Linux, Obsługiwane dystrybucje Linuksa Ubuntu 18.04 LTS, 20.04 LTS, Fedora 30 Worksta0on, RHEL 8 Worksta0on, CentOS 8 Obsługiwane środowisko pulpitu GNOME, KDE Obsługiwany serwer wyświetlania X11 Informacje dotyczące przeglądarek internetowych. Aplikacja Teams działa w większości aktualnie dostępnych przeglądarek internetowych, takich jak Microso Edge, Google Chrome, Firefox i Safari, przyczym w niektórych z nich nie wszystkie funkcje mogą być dostępne. Szczegółowe informacje dostępne są pod adresem: (hPps://docs.microso.com/pl-pl/microsoteams/limits-specifica0ons-teams#browsers). Dopóki system operacyjny może obsługiwać obsługiwaną przeglądarkę, aplikacja Teams jest obsługiwana na komputerach stacjonarnych. Na przykład uruchomienie przeglądarki Firefox w systemie operacyjnym Linux jest opcją korzystania z aplikacji Teams. W przypadku mobilnych systemów operacyjnych zalecane jest zainstalowanie i uruchomienie aplikacji Teams, dostępnej w sklepach z systemem Android i iOS. Uruchamianie aplikacji Teams w przeglądarce w mobilnym systemie operacyjnym jest obsługiwane, ale wiele funkcji jest niedostępnych.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
Microsoft Office; program umożliwiający otwieranie plików pdf.
Link do spotkania jest wysyłany na e-maila i jest aktywny tylko w okresie trwania usługi.