Coaching dla początkujących - inspirujące warsztaty praktyczne dla kadry zarządzającej. Wykorzystaj coaching w pracy z ludźmi i buduj swój autorytet w zespole.
Coaching dla początkujących - inspirujące warsztaty praktyczne dla kadry zarządzającej. Wykorzystaj coaching w pracy z ludźmi i buduj swój autorytet w zespole.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla menedżerów, superwizorów i liderów zespołów w organizacjach, przedsiębiorstwach, którzy pragną wdrożyć lub udoskonalić coaching jako preferowany styl zarządzania i rozwoju pracowników.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji28-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji w zakresie stylu kierowania oraz nowych umiejętności coachingowych a także pozwoli na zwiększenie skuteczności i efektywnośi działań uczestników jako menedżerów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza•Określa istotę coachingu oraz jego korzyści w zarządzaniu. •Omawia zadania i metody pracy coacha. •Określa modele motywacji oraz ich zastosowaniem w pracy menedżera. •Omawia kluczowe poziomy skutecznego coachingu menedżerskiego. •Analizują różne style zarządzania oraz ich wpływ na coaching w organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po szkoleniu:- definiuje coaching i jego główne założenia. -Wskazuje konkretne korzyści coachingu w kontekście zarządzania zespołem. -Wymienia kluczowe zadania coacha i ich znaczenie w procesie coachingowym. -Identyfikuje różne modele motywacji (np. Herzberga, Maslowa, McGregora). -Wskazuje główne poziomy coachingu menedżerskiego i ich cechy charakterystyczne. -Wymienia podstawowe style zarządzania (np. autokratyczny, demokratyczny, transformacyjny). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności•Planuje prowadzenie efektywnych rozmów coachingowych. •Diagnozuje problemy i analizuje powody niskiej skuteczności coachingu. •Określa metody motywowania pracowników z perspektywy coacha i menedżera. •Dostosowuje podejście coachingowe do różnych typów pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po szkoleniu:-Opracowuje plan rozmowy coachingowej, uwzględniając jej cele i strukturę. -Identyfikuje najczęstsze bariery w skuteczności coachingu. -Analizuje konkretne przypadki problemów coachingowych i proponuje rozwiązania. -Wyjaśnia, jak różne metody motywacji wpływają na zaangażowanie pracowników. -Identyfikuje różne typy pracowników i ich potrzeby rozwojowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji - dobiera odpowiednie metody do dalszego kształcenia- reaguje odpowiednio do różnorodnych kontekstów zawodowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- szkolenie trwa 2 dni (16h)
- zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
- podczas szkolenia zaplanowane są przerwy, które wliczają się w czas trwania usługi
Dzień I
Godz. 10.00 - 10.10 – PRE TEST do uzupełnienia przed szkoleniem
Godz. 10.10 - 12.00 – szkolenie
1.Autoprezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie zarządzania.
2.Szczegółowe zapoznanie uczestników z istotą i korzyściami coachingu.
Godz. 12.00 - 12.15 – przerwa
Godz. 12.15 - 14.00 – szkolenie
3.Ja jako coach - odkrycie własnego potencjału.
4.Zadania coacha.
Godz. 14.00 - 14.30 – przerwa
Godz. 14.30 - 16.00 – szkolenie
5.Metody pracy coacha.
6.Coaching w moim miejscu pracy.
Godz. 16.00 - 16.15 - przerwa
Godz. 16.15 - 18.00 – szkolenie
7.Przywództwo a coaching.
8.Coaching menedżerski - poziomy skutecznego coachingu.
Dzień II
Godz. 09.00 - 11.00 – szkolenie
9.Coaching w kontekście organizacyjnym.
10.Model zaufania i tworzenia momentów sprzyjających coachingowi
Godz. 11.00 - 11.15 – przerwa
Godz. 11.15 - 13.00 – szkolenie
11.Styl zarządzania.
12Typologia pracowników - przekonania, postawy.
Godz. 13.00 - 13.30 – przerwa obiadowa
Godz. 13.30 - 15.00 – szkolenie
13.Motywacja - z perspektywy pracownika i przełożonego.
14.Metody efektywnej rozmowy coachingowej.
Godz. 15.00 - 15.15 – przerwa kawowa
Godz. 15.15 - 16.40 – szkolenie
15.Kształcenie umiejętności coachingowych.
16.Określenie własnego stylu.
17.Analiza sytuacji-powody słabej skuteczności coachingu, diagnozowanie problemów.
18.Podsumowanie szkolenia - dyskusja.
Godz. 16.40 - 16.50 – POST TEST walidacja usługi
Godz. 16.50 - 17.00 – podsumowanie i zakończenie szkoelnia
Szkolenie będzie realizowane w wymiarze 16-godzinnym, gdzie 1 godzina odpowiada godzinie zegarowej (60min.)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 PRE TEST do uzupełnienia przed szkoleniem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 1.Autoprezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie zarządzania. 2.Szczegółowe zapoznanie uczestników z istotą i korzyściami coachingu. | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 3.Ja jako coach - odkrycie własnego potencjału. 4.Zadania coacha. | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 5.Metody pracy coacha. 6.Coaching w moim miejscu pracy. | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 7.Przywództwo a coaching. 8.Coaching menedżerski - poziomy skutecznego coachingu. | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 9.Coaching w kontekście organizacyjnym. 10.Model zaufania i tworzenia momentów sprzyjających coachingowi | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 11.Styl zarządzania. 12Typologia pracowników - przekonania, postawy. | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 13.Motywacja - z perspektywy pracownika i przełożonego. 14.Metody efektywnej rozmowy coachingowej. | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 15.Kształcenie umiejętności coachingowych. 16.Określenie własnego stylu. 17.Analiza sytuacji-powody słabej skuteczności coachingu, diagnozowanie problemów. | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 POST TEST walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:40 | Godzina zakończenia 16:50 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 podsumowanie i zakończenie szkolenia | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 955,70 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 590,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 122,23 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 99,38 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Zygmunt Dolata
Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w okresie 5 lat wstecz od daty rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki uczestnictwa
Dla uczestników finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych następuje zwolnienie z obowiązku opłaty podatku VAT. Zwolnienie przyznane jest zgodnie z treścią rozporządzenia ministra finansów art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11.03.2004 r.
- Walidacja usługi odbędzie się poprzez PRE i POST TESTY przekazane dla uczestników na początku szkolenia oraz ponownie weryfikowane przed jego zakończeniem.
Informacje dodatkowe
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
- wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
- szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
- pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
- podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi