EMPLOYER BRANDING – nowoczesne narzędzia wspierające rozwój organizacji
EMPLOYER BRANDING – nowoczesne narzędzia wspierające rozwój organizacji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób na różnych stanowiskach:
• menedżerowie oraz pracownicy działów HR oraz specjaliści komunikacji
wewnętrznej zainteresowani obszarem budowania wizerunku pracodawcy,
• właściciele firm, którzy chcą udoskonalić wizerunek przedsiębiorstwa na rynku
pracy,
• rekruterzy wewnętrzni wykorzystujący różne narzędzia przy procesie zatrudniania
pracowników.
Jest to usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój".
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji21-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie do prowadzenia działań budujących pozytywny wizerunek pracodawcy zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji oraz poznanie narzędzi stosowanych w Employer Brandingu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje istotę Employer Brandingu | Kryteria weryfikacji wymienia korzyści płynące ze świadomegobudowania marki pracodawcy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje czynniki wpływające na atrakcyjność i wartość marki | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kreuje pozytywny wizerunek firmy | Kryteria weryfikacji wprowadza elementy budujące przewagę konkurencyjną przedsiębiorstwa | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji umiejętnie buduje doświadczenia kandydatówi pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy i zarządza długoterminową strategią EB | Kryteria weryfikacji prowadzi działania EB zarówno wewnątrzorganizacji, jak i na zewnątrz | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji posługuje się narzędziami Employer Brandingu w procesie rekrutacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czas trwania szkolenia to 2 dni szkoleniowe w godz. 9:00 - 16:00 - 14 h zegarowych (16 h dydaktycznych + przerwy).
Szkolenie odbywa się w grupach od 3 do 5 osób w sali szkoleniowej wyposażonej w stanowisko dla każdego z uczestników, projektor, flipcharty, markery.
Warunkiem niezbędnym do spełnienia przez uczestników, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu jest aktywność oraz obecność na szkoleniu.
PROGRAM SZKOLENIA:
MODUŁ I
Employer Branding (EB) – moda czy kluczowy czynnik sukcesu?
- podstawy Employer Brandingu – wprowadzenie do tematyki,
- co składa się na wizerunek pracodawcy? Elementy niezbędne do budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa,
- znaczenie Employer Brandingu – jakie są korzyści ze świadomego budowania marki pracodawcy?
MODUŁ II
Jak pracodawcy kreują swój wizerunek
- strategiczne zarządzanie Employer Brandingiem – jak tworzyć i zarządzać długoterminową strategią EB,
- podstawowe kroki do budowania Employer Brandingu: EVP (Employee Value Proposition),
- narzędzia budowania strategii Employer Brandingowej – zewnętrzne i wewnętrzne narzędzia Employer Brandingu,
- grupa odbiorców – definicja i mapa interesariuszy,
- czynniki wpływające na atrakcyjność i wartość marki.
MODUŁ III
Employer Branding w rekrutacji
- narzędzia Employer Brandingu w rekrutacji – jak przyciągnąć pasywnych kandydatów? Co zrobić, aby pozyskać strategicznych kandydatów w dobie wymagającego rynku pracownika?
- dlaczego jasna strategia Employer Branding pomaga pozyskiwaći zatrzymać talenty w organizacji – nie tylko wynagrodzenie i benefity, ale wartości i kultura organizacyjna firmy (miara atrakcyjności pracodawcy),
- Candidate & Employee Experience – budowanie doświadczeń kandydatów i pracowników,
- program poleceń pracowniczych – skuteczne narzędzie do pozyskania kandydatów, ale również do mierzenia poziomu EB w organizacji.
MODUŁ IV
Employer Branding wewnątrz organizacji
- Employer Branding, a cykl życia pracownika w organizacji (od onboardingu do exit interview),
- w jaki sposób pozyskać informacje od pracowników na temat marki pracodawcy (przykładowe narzędzia: badanie satysfakcji pracowników, sesje twórczej pomysłowości),
- ambasadorzy marki wewnątrz organizacji – siła dobrej rekomendacji,
- CSR w służbie Employer Brandingu – budowanie zdrowej organizacji.
MODUŁ V
Komunikacja marki pracodawcy – storytelling Employer Brandingu
- social media, jako nowe narzędzie w rekrutacji i Employer Brandingu,
- kluczowe kanały komunikacji z talentami – wykorzystanie social media do pozyskania i utrzymania talentów.
MODUŁ VI
Mierzenie skuteczności działań Employer Branding
- prezentacja mierników efektywności marki pracodawcy,
- ewaluacja i plan strategii,
- ROI – zwrot z inwestycji.
MODUŁ VII
Benchmark konkurencji, czyli jak robią to inni
- trendy i wyzwania,
- mistrzowie – oni wiedzą jak robi się Employer Branding; przegląd najlepszych case study z Polski i świata z obszaru Employer Branding.
WALIDACJA
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Moduł I | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Moduł II | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Lunch | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Moduł III | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Moduł IV | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Moduł V | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Moduł VI | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Lunch | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Moduł VII | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 029,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 650,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto169,13 PLN
- Koszt osobogodziny netto137,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Zarębska
W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadziła około 70 dni szkoleniowych z tematyki employer brandingu.
Dzieli się swoją wiedzą w zakresie strategii personalnych oraz przyciągania i rozwijania talentów w organizacjach. Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów podyplomowych z zakresu mediacji i negocjacji, coachingu menedżerskiego i socjoterapii. Akredytowany trener metodologii Insights Discovery oraz DISC Trainer&Facilitator. Akredytowany trener biznesu (międzynarodowy certyfikat IES). W trakcie szkoły psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnej. Stały mediator sądowy. W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadziła 100 szkoleń z tematyki employer brandingu.
Doświadczenie zdobywane w międzynarodowych firmach z branży manufacturing, takich jak: Kimball Electronics, Inalfa Roof Systems, Fibaro, jak i w sektorze Business Shared Service: O-I Global Business Service. Stała współpraca z Wojskiem Obrony Terytorialnej w zakresie wsparcia psychologicznego żołnierzy. Pasjonat samorozwoju i psychologii biznesu. Szkolenia prowadzone w języku polskim i angielskim.
W pracy trenerskiej specjalizuje się w realizacji szkoleń z zakresu:
- skuteczna rekrutacja i selekcja
- budowanie wizerunku pracodawcy – Employer Branding
- komunikacja i współpraca
- rozwiązywanie konfliktów i mediacje
- szkolenia wykorzystujące metodologię Insights Discovery oraz DISC
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały szkoleniowe w segregatorach będące uzupełnieniem treści prezentowanych w trakcie warsztatu,
- fotoprotokół - prezentacja zawierająca zdjęcia flipchartów wykorzystanych podczas szkolenia, zawierają one kluczowe pomysły, wypracowane metody działania oraz podsumowania zadań praktycznych realizowanych podczas zajęć.
Informacje dodatkowe
Organizator może odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się minimalna grupa 3 osób.
PROSIMY O KONTAKT PRZED ZŁOŻENIEM WNIOSKU O DOFINANSOWANIE, W CELU SPRAWDZENIA DOSTĘPNOŚCI TERMINU.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie dedykowanej, wówczas program i warunki organizacyjne (termin, miejsce) ustalamy wspólne z Klientem. Pracujemy stacjonarnie i zdalnie. Zapraszamy do kontaktu, w celu ustalenia formy szkolenia i sposobu pracy: tel. 881 036 989.
Tematyka:
Coaching menedżerski, Zarządzanie zespołem, Zarządzanie zmianą, Rozwiązywanie konfliktów, Motywowanie, Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami, Feedback, Organizacja czasu pracy, Komunikacja, Asertywność, Sprzedaż, Obsługa Klienta, Negocjacje, Radzenie sobie ze stresem, Odporność psychiczna, Employer Branding, Rekrutacja, Wypalenie zawodowe, Wystąpienia publiczne i autoprezentacja, Train the trainers, Mentoring, Współpraca, Mediacje w konflikcie.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek–Rozwój.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Dokumenty do pobrania
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi