Zasady neurokomunikacji w pracy zespołowej oraz sztuczna inteligencja w badaniu jakości towarów i usług inspekcyjnych.
Zasady neurokomunikacji w pracy zespołowej oraz sztuczna inteligencja w badaniu jakości towarów i usług inspekcyjnych.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele, dyrektorzy oraz pracownicy w tym osoby pracujące w laboratoriach, przeprowadzające kontrole, agenci celni, inspektorzy, pracownicy biurowi.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników22
- Data zakończenia rekrutacji09-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zaznajomienie pracowników z możliwościami ChatGPT oraz wdrożenie narzędzia w codziennąpracę biurową i marketingową. Uczestnicy nauczą się praktycznego zastosowania AI do analizy
danych, pracy z dokumentami i tworzenia treści marketingowych, co pozwoli na oszczędność czasu
i zwiększenie efektywności.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie podstawy neurokomunikacji i wpływ mózgu na komunikację interpersonalną | Kryteria weryfikacji Potrafi wyjaśnić pojęcie neurokomunikacji i jej znaczenie w relacjach międzyludzkich. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się . Potrafi rozpoznawać podstawowe reakcje emocjonalne swoje i innych w pracy zespołowej | Kryteria weryfikacji Potrafi opisać wpływ emocji na zachowanie jednostki w zespole. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umie rozpoznawać i dostosować komunikację do różnych stylów i potrzeb członków zespołu | Kryteria weryfikacji Potrafi wybrać odpowiednie narzędzia komunikacyjne w zależności od odbiorcy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Zna podstawowe pojęcia i mechanizmy działania AI oraz uczenia maszynowego | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcia: sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, modele danych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umie zidentyfikować ograniczenia i wyzwania we wdrażaniu AI w środowiskach kontrolnych i inspekcyjnych | Kryteria weryfikacji Potrafi wskazać wyzwania etyczne, prawne lub związane z bezpieczeństwem danych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia
Szkolenie prowadzone jest w formie godzin dydaktycznych 1h= 45 min
W trakcie szkolenia przewidziana jest jedna przerwa obiadowa (30 min) oraz przerwy kawowe (15min).
Dzień 1: Zasady neurokomunikacji w pracy zespołowej (8 godzin)
1. Wprowadzenie do neurokomunikacji (45 min)
- Czym jest neurokomunikacja i dlaczego ma znaczenie w zespole
- Jak mózg odbiera komunikaty – rola emocji, percepcji i pamięci
- Komunikacja a bezpieczeństwo psychologiczne
2. Jak działa mózg w komunikacji? (45 min)
- Mózg a reakcje na stres i relacje
- Neurony lustrzane – mechanizm empatii i rezonansu emocjonalnego
- Styl komunikacji a neurologia – różnice w odbiorze informacji
3. Neurokomunikacja w praktyce zespołowej (1,5 h)
- Techniki wspierające komunikację: komunikaty „JA”, parafraza, pytania otwarte
- Język wspierający współpracę vs. język konfliktu
- Praktyczne scenki i case study
4. Komunikacja w sytuacjach trudnych i stresowych (1,5h)
- Jak mózg reaguje na konflikt
- Techniki deeskalacji i zarządzania napięciem
- Reagowanie z poziomu kory przedczołowej – ćwiczenia
5.Warsztat: Rozpoznawanie własnych stylów i schematów komunikacyjnych (45 min)
- Test/autoanaliza stylu komunikacji
- Feedback w parach: co ułatwia, a co blokuje komunikację
6. Podsumowanie i wdrożenie (30 min)
- Wnioski indywidualne: Co zmieniam w swojej komunikacji
- Krótki plan działania (action plan)
7.Walidacja efektów uczenia się (15 min)
Dzień 2: Sztuczna inteligencja w badaniu jakości towarów i usług inspekcyjnych (8 godzin)
- Rozpoczęcie i cele szkolenia (45 min)
- Wprowadzenie do AI w kontekście jakości i inspekcji
- Podstawy AI i uczenia maszynowego (45 min)
- Kluczowe pojęcia: AI, ML, Deep Learning
- Modele klasyfikacyjne, regresyjne i detekcyjne
- AI w badaniu jakości towarów (1,5 h)
- Systemy wizyjne, sensoryczne
- Analiza obrazu (np. z kamer liniowych, termowizyjnych)
- Przykłady branżowe (spożywcza, motoryzacyjna, elektroniczna)
- AI w usługach inspekcyjnych i audytowych (1,5 h)
- AI w diagnostyce technicznej, predykcji usterek
- Automatyczna analiza raportów, dokumentacji, zdjęć
- Inspekcja z użyciem dronów, IoT, smart sensorów
- Warsztaty praktyczne (45 min)
- Tworzenie mini-modelu AI do klasyfikacji jakości (np. na zdjęciach defektów)
- Analiza przykładowych danych z inspekcji (Excel/Python)
- Etyka, ryzyka i przyszłość AI w jakości i inspekcjach (30 min)
- Błędy AI, interpretacja wyników
- Regulacje, odpowiedzialność i audytowalność
- Walidacja efektów uczenia się (15 min)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Wprowadzenie do neurokomunikacji | Prowadzący Renata Kozłowska | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Jak działa mózg w komunikacji? | Prowadzący Renata Kozłowska | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Przerwa Kawowa | Prowadzący Renata Kozłowska | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Neurokomunikacja w praktyce zespołowej | Prowadzący Renata Kozłowska | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Przerwa obiadowa | Prowadzący Renata Kozłowska | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Komunikacja w sytuacjach trudnych i stresowych | Prowadzący Renata Kozłowska | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Przerwa kawowa | Prowadzący Renata Kozłowska | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Warsztat: Rozpoznawanie własnych stylów i schematów komunikacyjnych | Prowadzący Renata Kozłowska | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Podsumowanie i wdrożenie | Prowadzący Renata Kozłowska | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Rozpoczęcie i cele szkolenia | Prowadzący Marek Głowacki | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Podstawy Al i uczenia maszynowego | Prowadzący Marek Głowacki | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Przerwa kawowa | Prowadzący Marek Głowacki | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Al w badaniu jakości towarów | Prowadzący Marek Głowacki | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Przerwa obiadowa | Prowadzący Marek Głowacki | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Al w usługach inspekcyjnych | Prowadzący Marek Głowacki | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Przerwa kawowa | Prowadzący Marek Głowacki | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Warsztaty praktyczne | Prowadzący Marek Głowacki | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Etyka, ryzyka i przyszłość Al w jakości i inspekcjach | Prowadzący Marek Głowacki | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 515,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 515,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto282,19 PLN
- Koszt osobogodziny netto282,19 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marek Głowacki
Trener i doradca z zakresu AI, wykształcenie wyższe, od 10 lat związany z branżą IT. Trener i nauczyciel informatyki.
Wykorzystywane narzędzia i technologie:
Java: asynchroniczne programowanie, zdarzenia, model aktorów, reaktywne programowanie, OOP, Spring (Boot, Data, Security, MVC), JPA, Hibernate, REST API, Thymeleaf, Maven.
Salesforce: Apex, SOQL, Salescloud, LWC, Aura, Webstorm.
Dodatkowo: Vert.X, Python, Kotlin, GIT, MySQL, Docker, Ngix Proxy Manager, IntelliJ, Workbench, Bitbucket, Confluence, Jira, Open VPN, RDP, AnyConnect, WinSCP.
Renata Kozłowska
komunikacji i optymalizacji procesów, szkoląc członków zarządu,
menedżerów oraz uczestnicząc w procesach transformacji
średnich i dużych organizacji.Wraz z zespołem konsultantów utworzyła spółkę Quest Change Managers zajmującą się doradztwem i szkoleniami biznesowymi, w której rozwija kompetencje zespołu sprzedażowego. Od 2015 r. jest partnerem w spółce Higher Sp. z o.o., zajmującej się marketingiem rekrutacyjnym i działaniami Employer Branding dla m.in. firm: Microsoft, Accenture, Amazon
Development Center, Grupa Żywiec czy Coca Cola. Łączą świat biznesu ze środowiskiem akademickim i wykorzystują nowoczesne rozwiązania HRTech wzmacniając efektywność dotarcia do dobrze dopasowanych kandydatów. W ramach Higher Consulting nadal prowadzi działalność doradczą i szkoleniową. Profesjonalny mówca Akademii Brian Tracy International. W latach 2022-2024 zrealizowała ok. 150 dni warsztatowych z zakresu zarzadzania, strategii i
sprzedaży oraz kilkadziesiąt godzin coachingu i mentoringu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują:
• Gotowe szablony poleceń.
Certyfikat Uczestnictwa w szkoleniu.
Szkolenie prowadzone jest w formie godzin dydaktycznych 1h= 45min
Metodyka szkolenia: Szkolenie odbywa się w formie warsztatów.
Usługa zwolniona jest z podatku VAT jeśli przedsiębiorca uzyskuje min. 70% dofinansowania ze środków publicznych*, w przeciwnym wypadku należy do ceny netto doliczyć 23% VAT. *Wg rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2018, poz. 701)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe