Social wideo - tworzenie materiałów wideo na potrzeby mediów społecznościowych: reels, rolki, stories. - online
Social wideo - tworzenie materiałów wideo na potrzeby mediów społecznościowych: reels, rolki, stories. - online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników firm, osób prywatnych którzy chcą nauczyć się tworzyć filmy wideo do mediów społecznościowych.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji30-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie do samodzielnego nagrywania filmów na potrzeby mediów społecznościowych za pomocą smartfona.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje różne rodzaje i formaty social wideo | Kryteria weryfikacji Wymienia różne rodzaje i formaty social wideo | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje różnice między rodzajami wideo dostosowanymi do różnych platform, takimi jak YouTube, media społecznościowe, rolki i stories oraz transmisje na żywo. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Planuje nagrania social wideo | Kryteria weryfikacji Opracowuje scenariusz nagrania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Omawia zasady kompozycji kadru | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa i opisuje aspekty techniczne takie jak oświetlenie, dźwięk, wygląd i potrzebne akcesoria do skutecznego nagrywania wideo | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Definiuje techniki montażu social wideo | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje narzędzia mobilne i na PC do profesjonalnego montażu wideo | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Omawia zasady planowania kadrów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Omawia elementy nagrania, takie, jak: koloryzacja, udźwiękowienie, animacje, przejścia, dodawanie muzyki i tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Omawia techniki angażowania widza w stories | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy nagrania social wideo | Kryteria weryfikacji Nagrywa i montuje social wideo, w tym wideo mówione i wideo sprzedażowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Tworzy rolki z szablonów w aplikacji Facebooka, Instagrama | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warunkiem udziału w szkoleniu jest poinformowanie organizatora o chęci uczestnictwa telefonicznie lub drogą mailową.
Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: szkolenia@mentorkamarketingu.pl lub pod numerem telefonu: 780 056 386.
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników firm, osób prywatnych którzy chcą nauczyć się tworzyć filmy wideo do mediów społecznościowych.
Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, umożliwiającymi uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikowi na ćwiczenie umiejętności.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (1 h = 45 minut)
PROGRAM
MODUŁ 1. Rodzaje i formaty social wideo.
MODUŁ 2. Zasady nagrywania social wideo 1. Jak nagrywać by wideo wyglądało atrakcyjnie?
2. Kiedy i gdzie nagrywać Social wideo?
MODUŁ 3. Zasady montażu rolek i stories 4. Wykorzystanie smartfona jako narzędzia do produkcji profesjonalnego social wideo:
5. Montaż social wideo:
MODUŁ 4. Ćwiczenia praktyczne - nagrywanie i montaż rolek 8. Produkcja social wideo podczas warsztatów:
9. Tworzenie rolek z szablonów w aplikacji Facebooka, Instagrama– ćwiczenia praktyczne. 10. Walidacja szkolenia. |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Moduł 1. Rodzaje i formaty social wideo | Prowadzący Sylwia Dębowska - Lenart | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Moduł 2. Zasady nagrywania social wideo | Prowadzący Sylwia Dębowska - Lenart | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 przerwa | Prowadzący Sylwia Dębowska - Lenart | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Moduł 3. Zasady montażu rolek i stories | Prowadzący Sylwia Dębowska - Lenart | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 przerwa obiadowa | Prowadzący Sylwia Dębowska - Lenart | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Moduł 4. Ćwiczenia praktyczne - nagrywanie i montaż rolek | Prowadzący Sylwia Dębowska - Lenart | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Moduł 5. Ćwiczenia praktyczne | Prowadzący Sylwia Dębowska - Lenart | Data realizacji zajęć 06-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Test walidacyjny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 428,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto246,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sylwia Dębowska - Lenart
pozyskiwanie nowych rynków. Jest przedsiębiorcą i praktykiem marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Prowadzi agencję
kreatywną Lenart Interactive, w której odpowiada na potrzeby małych i średnich firm w obszarze komunikacji marketingowej.
W ciągu ostatnich 5 lat zrealizowała szereg szkoleń z zakresu strategii, marketingu i zarządzania, a także wykorzystania AI dla wielu branż w całej Polsce. Jest certyfikowanym trenerem biznesu oraz certyfikowanym mentorem.
Wyższe, certyfikowany mentor, MBA.
Łącznie do tej pory ponad 1500 godzin szkoleniowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa będzie realizowana w formie interaktywnej prezentacji oraz praktycznych ćwiczeń oraz na kartach pracy i skrypcie przygotowanych przez trenerkę.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem udziału w szkoleniu jest poinformowanie organizatora o chęci uczestnictwa telefonicznie lub drogą mailową.
Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: szkolenia@mentorkamarketingu.pl lub pod numerem telefonu: 780 056 386.
Dodatkowo, warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Termin szkolenia może ulec zmianie.
1. Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu.
2. Po szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia.
3. 1 h = 45 minut (godzina dydaktyczna)
4. Przerwy nie są wliczane w godziny szkolenia i mogą ulec nieznaczemu przesunięciu z uwagi na tempo pracy uczestników.
Jeśli potrzebujesz takiego szkolenia w formie online lub w innym mieście, skontaktuj się z naszym zespołem: szkolenia@mentorkamarketingu.pl
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Dla aktywnego uczestnictwa w warsztatach, każdy jego uczestnik powinien posiadać komputer z dostępem do Internetu
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
- 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
- komputery wyposażone w sprawną kamerę internetowa lub możliwość połączenia z zewnętrzną kamerą internetową, głośniki oraz mikrofon.
Szkolenie będzie się odbywać za pomocą Google Meets/ Clickmeeting – przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link. Link jest ważny do zakończenia szkolenia.
Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie clickmeting/ Google meets opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.