Przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy - forma zdalna
Przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy - forma zdalna
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Prawo pracy
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Adresatami szkolenia są pracownicy działów kadr oraz działów HR, w tym członkowie komisji etyki czy też komisji przeciwdziałania nadużyciom. Nadto szkolenie jest kierowane do prawników in – house zajmujących się obszarem prawa pracy w organizacji a także managerów, którzy na co dzień zajmują się kierowaniem ludźmi.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój". Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji07-02-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy o podłożach mobbingu, jego identyfikacji i prawnych metodach przeciwdziałania występowania mobbingu. Ponadto uczestnicy szkolenia poznają odpowiednie i dopuszczalne sposoby reakcji na mobbing. Podczas szkolenia zostanie dokonana analiza obsługi odpowiednich kanałów zgłoszeń i rozpoznawania nieprawidłowości. Celem szkolenia jest także rozwinięcie umiejętności wykorzystania wiedzy i narzędzi dotyczącej tej tematyki.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik poznaje podstawy prawne dotyczące mobbingu. | Kryteria weryfikacji Wskazuje artykuły kodeksu pracy oraz orzecznictwo sądowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik odpowiednio interpretuje dyskryminacje a mobbing. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia różnice miedzy dyskryminacją a mobbingiem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje fazy mobbingu. | Kryteria weryfikacji Wymienia i wyjaśnia fazy- izolacja, krytyka | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Zachowania niepożądane identyfikowane wśród pracowników
- Prawna i organizacyjna prewencja przed mobbingiem
- Mobbing i jego rodzaje
- Mobbing a konflikt – aspekty faktyczne
- Dyskryminacja a mobbing
- Okoliczności sprzyjające mobbingowi
- Podatności funkcji kierowniczych a przeciwdziałanie mobbingowi
- Kontrola pracownika przez przełożonego a skłonności mobbingowe
- Profile osoby mobbowanej
- Potencjalni sprawcy mobbingu
- Fazy mobbingu
- Obrona przed mobbingiem
- Skutki mobbingu
- Mobbing a powstała szkoda. Odpowiedzialność pracodawcy
- Sposoby przeciwdziałaniami mobbingowi
- Procedura antymobbingowa
- Postępowanie antymobbingowe
- Sygnalista a mobbing – zasady zgłaszania naruszeń i wymogi prawne
- Niedyskryminacja w zatrudnieniu
- Skutki prawne dyskryminacji w zatrudnieniu z perspektywy pracownika i pracodawcy
- Wdrożenie „dyrektywy równościowej” w obszarze zatrudnienia – planowane zmiany w prawie i perspektywy dostosowawcze
- Rola pracowników HR w przeciwdziałaniu mobbingowi i dyskryminacji w zatrudnieniu
Godziny szkolenia są godzinami zegarowymi, godzina = 60 minut.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Informacje wprowadzające | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Zachowania niepożądane identyfikowane wśród pracowników Prawna i organizacyjna prewencja przed mobbingiem Mobbing i jego rodzaje | Prowadzący Kamil Miśtal | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Przerwa | Prowadzący Kamil Miśtal | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Dyskryminacja a mobbing Okoliczności sprzyjające mobbingowi Podatności funkcji kierowniczych a przeciwdziałanie mobbingowi Kontrola pracownika przez przełożonego a skłonności mobbingowe | Prowadzący Kamil Miśtal | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Potencjalni sprawcy mobbingu Fazy mobbingu Obrona przed mobbingiem Skutki mobbingu Mobbing a powstała szkoda. Odpowiedzialność pracodawcy | Prowadzący Kamil Miśtal | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto725,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto590,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,95 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Kamil Miśtal
Kinga Szostak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały dydaktyczne prowadzącego w formie elektronicznej
Warunki uczestnictwa
Uczestnik zgłaszając się na nasze szkolenia poprzez bazę usług rozwojowych, akceptuje regulamin Centrum Doskonalenia Kompetencji Progressio Sp. z o.o. dostępny na stronie https://www.pcdk.pl/o-nas/regulamin-szkolen
Najpóźniej na 4 dni przed rozpoczęciem szkolenia, na podany adres e-mail zostaną przesłane informacje dotyczące szkolenia. W przypadku potwierdzenia szkolenia, zostaną wysłane wszelkie informacje organizacyjne.
W przypadku nie otrzymania jakichkolwiek informacji do 4 dni przed zajęciami, prosimy o kontakt telefoniczny, numer telefonu: 690 017 860 lub 22 299 23 23.
Informacje dodatkowe
Informujemy możliwości rejestrowaniu/ nagrywaniu usługi na potrzeby usługodawcy i korzystającego z usługi jak również na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalania efektów kształcenia.
Aby uzyskać zaświadczenie, należy uczestniczyć w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczyć je, zdobywając pozytywny wynik punktów z testu wiedzy.
Osoba walidująca jest zaangażowana jedynie na etapie oceny i weryfikacji efektów uczenia się uczestników, nie uczestniczy w procesie tworzenia ani uzupełniania dokumentacji walidacyjnej.
Cena bez VAT dla opłacających szkolenie, w co najmniej 70% ze środków publicznych.
!! Wszelkie informacje dodatkowe dotyczące zrealizowanego szkolenia dostępne są na naszej stronie internetowej www.pcdk.pl w zakładce szkolenia !!
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Jeśli chodzi o przepustowość, zalecamy pobieranie 1 Mbitów i wysyłanie 0,5 Mbitów. Użytkownicy mogą sprawdzić swoją rzeczywistą przepustowość za pomocą speedtest.net.
Jeśli chodzi o sprzęt, zalecamy dwurdzeniowy procesor z co najmniej 2 GB pamięci. Zalecamy dowolny system operacyjny, który obsługuje najnowsze wersje Google Chrome i Mozilla FireFox.
Jeśli chodzi o przeglądarkę, zalecamy uruchamianie FireFox, Chrome lub najnowszej wersji Edge (opartej na Chromium).
Dlaczego? Przeglądarki te zapewniają doskonałą obsługę komunikacji internetowej w czasie rzeczywistym (WebRTC). W systemie Mac OS X najnowsza przeglądarka Safari również będzie działać, ale FireFox i Chrome zapewnią lepszy dźwięk w warunkach niższej przepustowości.
Krótko mówiąc, jeśli użytkownik ma jakiekolwiek problemy (takie jak zniekształcony dźwięk lub okresowe rozłączanie), zalecamy wypróbowanie FireFox lub Chrome. Jeśli problemy będą się powtarzać, prawdopodobnie jest to problem z siecią. BigBlueButton wyśle im powiadomienia, aby pomóc w rozwiązywaniu problemów.
W przypadku portów TCP klienci muszą być w stanie połączyć się z serwerem na porcie 80/443 (HTTP/HTTPS).
W przypadku portów UDP klienci muszą być w stanie połączyć się na porcie w zakresie 16384-32767 w celu uzyskania dźwięku opartego na WebRTC. (to są te porty które trzeba odblokować jak komuś nie działa dźwięk)