SZKOLENIE - Komunikacja managerska - trudne rozmowy z pracownikami
SZKOLENIE - Komunikacja managerska - trudne rozmowy z pracownikami
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie polecane jest :
Managerowie średniego i wyższego szczebla – osoby odpowiedzialne za kierowanie zespołami, nadzorowanie pracy oraz rozwój pracowników.
Liderzy zespołów – formalni lub nieformalni liderzy, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie zarządzania relacjami i trudnymi sytuacjami.
Kierownicy projektów (Project Managers) – specjaliści, którzy często muszą rozwiązywać konflikty w zespołach projektowych, szczególnie w sytuacjach pod presją czasu.
HR Business Partnerzy i Specjaliści ds. HR – osoby wspierające managerów w trudnych rozmowach i sytuacjach konfliktowych.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu:
- Małopolski Pociąg do Kariery – sezon 1
- Nowy start w Małopolsce z EURESem
- Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Kierunek - Rozwój
- Działanie 5.11 Kształcenie Ustawiczne
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji04-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę, umiejętności i narzędzia umożliwiające skuteczne prowadzenie wymagających rozmów z pracownikami, takich jak przekazywanie trudnych informacji zwrotnych, rozwiązywanie konfliktów, omawianie niewystarczających wyników pracy czy motywowanie w trudnych sytuacjach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zna techniki zarządzania emocjami i radzenia sobie z oporem pracownika. | Kryteria weryfikacji Radzi sobie z trudnymi reakcjami pracowników, takimi jak defensywność, złość czy unikanie odpowiedzialności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wie się jak rozpoznać różne typy trudnych rozmów (np. feedback negatywny, konflikty, rozmowy | Kryteria weryfikacji Potrafi rozróżnić typy trudnych rozmów i dobrać do nich odpowiednią strategię komunikacyjną. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czas trwania warsztatu to 1 dzień szkoleniowy.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych.
Usługa trwa:
- 10 h dydaktycznych x 45 minut
- 45 minut przerwy
- 2 x 10 min test wiedzy- walidacja
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PROGRAM SZKOLENIA
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PRETEST
MODUŁ I :
1. ROLA KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ W ZARZĄDZANIU
Proces i rola komunikacji w zarządzaniu zespołem.
Funkcje komunikacji w organizacji
Skuteczna komunikacja i przekazywanie informacji
Kluczowa rola pytań
Monitorowanie odbioru informacji: parafraza i klaryfikacja
MODUŁ II
2. UMIEJĘTNOŚĆ KOMUNIKOWANIA CELÓW I DELEGOWANIA ZADAŃ
Przygotowanie do rozmowy
Analiza sytuacji i celów rozmowy
Planowanie struktury i przekazu
Motywacyjny aspekt wyznaczania celów, wspólne uzgadnianie, metoda SMART
Delegowanie zadań- istotne zasady
MODUŁ III
3. FEEDBACK – KLUCZ DO SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI MENEDŻERSKIEJ
Jak udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej, która buduje zaangażowanie.
Informacja zwrotna- negatywny/ pozytywny feedback
Konstruktywna krytyka vs. uznanie pracownika
MODUŁ VI
4. ASERTYWNA KOMUNIKACJA MENEDŻERA
Trudne rozmowy z pracownikami.
Jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach komunikacyjnych?
Wyznaczanie granic pracownikowi i przekazywanie trudnych decyzji.
MODUŁ V
5. TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI - NAJWAŻNIEJSZE ZASADY
Emocje i ich wpływ na trudne rozmowy
Argumentacja i język w trudnych rozmowach
Przykłady typowych trudnych rozmów
Wyzwania w trudnych rozmowach
Otwarte rozmowy o wydajności i rozwoju
POSTTEST
Na koniec szkolenia odbędzie się test teoretyczny sprawdzający wiedzę z zakresu nabytych kompetencji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 WALIDACJA - PRETEST - test online | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:50 | Godzina zakończenia 08:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 ROLA KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ W ZARZĄDZANIU | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Przerwa | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 UMIEJĘTNOŚĆ KOMUNIKOWANIA CELÓW I DELEGOWANIA ZADAŃ | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:55 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Przerwa | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:55 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 FEEDBACK – KLUCZ DO SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI MENEDŻERSKIEJ / ASERTYWNA KOMUNIKACJA MENEDŻERA | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Przerwa | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:35 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI - NAJWAŻNIEJSZE ZASADY | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 WALIDACJA - POSTTEST - test online | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 107,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Jankowski
Certyfikowany trener biznesu.
Licencjonowany trener Structogram® Training System, metodologii bazującej na analizie biostrukturalnej.
Konsultant modelu psychometrycznego MTQ48, badającego odporność
psychiczną, wykorzystywanego w pracy z wydajnością i efektywnością. Na jego podstawie prowadzi sesje rozwojowe.
Wykładał na wyższych uczelniach i seminariach biznesowych. Specjalizuje się w sprzedaży i zarządzaniu zespołem.
Od 1996 roku dzięki pracy w międzynarodowych instytucjach oraz własnej
działalności zebrał doświadczenie w obszarze rekrutacji, sprzedaży i zarządzania.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej dla każdego uczestnika. Po szkoleniu wysłany e-mail z e-bookiem tematycznym.
Informacje dodatkowe
Szkolenia dofinansowane są zwolnione z podatku VAT. ZWOLNIENIE Z VAT przysługuje firmom, gdy: * jest w całości finansowane ze środków publicznych w myśl ustawy o finansach publicznych. Zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221 ze zm.) powyższa usługa szkoleniowa może zostać zwolniona z naliczenia podatku VAT.
** jest w co najmniej 70% finansowane ze środków publicznych , zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r.w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2015 r. poz. 736 ze zm.)
FIRMY/ OSOBY NIE KORZYSTAJĄCE Z DOFINANSOWANIA OBJĘTE SĄ STAWKĄ VAT 23 %
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu:
- Małopolski Pociąg do Kariery – sezon 1
- Nowy start w Małopolsce z EURESem
- Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Kierunek - Rozwój
- Działanie 5.11 Kształcenie Ustawiczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Foma zdalna usługi. Szkolenie odbywa się za pomocą platformy szkoleniowej
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:
Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy)
2GB pamięci RAM (zalecane 4GB)
System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza
wersja)
Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari (zaktualizowane do
najnowszej wersji)
Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD)
Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki.
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do
szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika
przed szkoleniem oraz wpisanie imienia i nazwiska oraz adresu email w oknie logowania.
Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg. harmonogramu szkolenia.
Prędkość połączenia można zweryfikować pod adresem: https://www.speedtest.pl/
Szkolenie będzie rejestrowane/ nagrywane w celu umożliwienia monitoringu i kontroli przez instytucję
nadzorującą realizację usług z dofinansowaniem.
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku w wyżej wymienionych
celach.