Standardy obsługi klienta na dziale mięsno -wędliniarskim z warsztatami ułożenia mięsa i wędlin w ladzie
Możliwość dofinansowania
Standardy obsługi klienta na dziale mięsno -wędliniarskim z warsztatami ułożenia mięsa i wędlin w ladzie
Numer usługi 2025/01/15/17631/2503827
3 600,00 PLN
brutto
3 600,00 PLNnetto
90,00 PLNbrutto/h
90,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
- Właścicieli sklepów
- Menangerów
- Kirowników sklepów, działów, stoisk
- Sprzedawców
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji31-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel szkolenia:- omówienie poszczególnych elementów tusz, półtusz i ćwierćtusz- wieprzowina, wołowina, drób
- wskazanie elementów przyciągających klientów do sklepu mięsnego
- pokazanie i nauka zachowań, które zachęcą klienta do zwiększenia zakupów
- wytłumaczenie zasad prawidłowego zarządzania towarem, gwarantujących jego świeżość, wysoką jakość oraz bezpieczeństwo zdrowotne
- profesjonalna ekspozycja towaru w ladach mięsno-wędliniarskich
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia wie jak wygląda:Rozbiór technologiczny tusz, półtusz, ćwierćtusz- kurczak, wołowina, wieprzowina Rozbiór handlowy Umie gospodarować: Nadmiarem towaru i go rotować Umie: Zyskowność, marżowanie Zna: Zasady prezentacji mięsa w ladzie chłodniczej Zasady prezentacji wędlin Wie: Klient -wartość bezcenna sklepu | Kryteria weryfikacji nie | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
nie
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
nie
Program
Program
1. Rozbiór technologiczny tusz, półtusz, ćwierćtusz- kurczak, wołowina, wieprzowina
- omówienie elementów pozyskanych z półtuszy wieprzowej
- pokazanie standardów rozbiorowych
- przydatność technologiczna i kulinarna
2. Rozbiór handlowy
- poprawa wyglądu elementów handlowych
- elementy kulinarne
3. Nadmiar towaru a jego rotacja
- omówienie zasady FIFO
- wady nieprawidłowej rotacji
- „obrobienie” towaru, a jego wygląd
- techniki rotacji towaru
4. Zyskowność, marżowanie
- Jak nie tracić na wieprzowinie
- Jak zarabiać na kurczaku,
- Jak postępować z końcówkami wędlin
- minimalizacja start na dziale
5. Zasady prezentacji mięsa w ladzie chłodniczej
- sposoby prezentacji mięsa z uwzględnieniem natężenia sprzedaży w różne dni tygodnia
- informacje o surowcu mięsnym z uwzględnieniem jego wartości odżywczych oraz przeznaczenia kulinarnego
- utrzymanie właściwej ekspozycji i jej estetyki podczas całego dnia sprzedaży
- dekoracje owocowo-warzywne
- warunki przechowywania towaru
6. Zasady prezentacji wędlin
- wskazanie właściwego miejsca w ladzie w zależności od rodzaju asortymentu
- omówienie smaków, przypraw oraz innych cech organoleptycznych, które pomagają przy sprzedaży wędlin
- zasadność przygotowania ekspozycji wędlin w plasterkach
7. Klient -wartość bezcenna sklepu
- rozpoznanie potrzeb klienta przez pytanie i aktywne słuchanie (coś na obiad, produkty dla osób na diecie, produkty o obniżonej wartości tłuszczu, soli)
- pokonywanie wątpliwości klienta poprzez fachowe doradztwo - dodatkowe pytania, pokazanie kilku sztuk, przekazanie rzetelnych informacji o produkcie
- prezentacja oferty, sprzedaż produktów (dostępne metody, narzędzia, mowa ciała)
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 1
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 sprzedaż | Prowadzący Mirosław Lepiarz | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 06:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 12:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Mirosław Lepiarz
Od 2009 roku jako Trener zajmuje się prowadzeniem specjalistycznych szkoleń z zakresu:
- psychologiczne aspekty sprzedaży,
- minimalizowanie strat na działach handlowych,
- ekspozycja towaru w ladach chłodniczych,
- efektywna sprzedaż,
- Merchandising sklepowy,
- technologiczno-handlowy rozbiór mięsa (drób, wołowina, wieprzowina),
- zwiększenie sprzedaży na sklepach,
- efektywnie zarządzanie gospodarką magazynową,
Barbara Sikorska- trener z długoletnim stażem. Specjalista w prowadzeniu szkoleń z branży mięsno-wędliniarskiej. Osoba niezwykle otwarta i komunikatywna, doskonale radzi sobie w kontaktach interpersonalnych. Pani Basia jest mistrzynią w ekspozycji lady mięsno-wędliniarskiej. Pokazuje na konkretnych przykładach jak zwiększyć sprzedaż na dziale mięsno-wędliniarskim oraz jak zminimalizować straty. Uczy na konkretnych przykładach jak zarządzać ceną i zwiększyć marże. Nikt nie radzi sobie tak dobrze z trudnym klientem jak Pani Basia. Poprzez ekspozycję towaru na dziale mięsno-wędliniarskim i dobry kontakt z klientem, potrafi zwiększyć sprzedaż nawet o 20%.
Jako Trener specjalizuje się w szkoleniach z zakresu:
• ekspozycja lady mięsno-wędliniarskiej
• psychologiczne aspekty sprzedaży
• minimalizacja strat na dziale mięsno-wędliniarskim
• aktywna sprzedaż
• dodatkowa sprzedaż
• obsługa klienta
średnie
Z usług trenera skorzystały między innymi następujące Firmy:
• Zakłady mięsne Haga Plus Spółka z o.o. Jastrzębie Zdrój,
• Zakłady Mięsne JBB Bałdyga Łyse,
• Zakłady Mię
- psychologiczne aspekty sprzedaży,
- minimalizowanie strat na działach handlowych,
- ekspozycja towaru w ladach chłodniczych,
- efektywna sprzedaż,
- Merchandising sklepowy,
- technologiczno-handlowy rozbiór mięsa (drób, wołowina, wieprzowina),
- zwiększenie sprzedaży na sklepach,
- efektywnie zarządzanie gospodarką magazynową,
Barbara Sikorska- trener z długoletnim stażem. Specjalista w prowadzeniu szkoleń z branży mięsno-wędliniarskiej. Osoba niezwykle otwarta i komunikatywna, doskonale radzi sobie w kontaktach interpersonalnych. Pani Basia jest mistrzynią w ekspozycji lady mięsno-wędliniarskiej. Pokazuje na konkretnych przykładach jak zwiększyć sprzedaż na dziale mięsno-wędliniarskim oraz jak zminimalizować straty. Uczy na konkretnych przykładach jak zarządzać ceną i zwiększyć marże. Nikt nie radzi sobie tak dobrze z trudnym klientem jak Pani Basia. Poprzez ekspozycję towaru na dziale mięsno-wędliniarskim i dobry kontakt z klientem, potrafi zwiększyć sprzedaż nawet o 20%.
Jako Trener specjalizuje się w szkoleniach z zakresu:
• ekspozycja lady mięsno-wędliniarskiej
• psychologiczne aspekty sprzedaży
• minimalizacja strat na dziale mięsno-wędliniarskim
• aktywna sprzedaż
• dodatkowa sprzedaż
• obsługa klienta
średnie
Z usług trenera skorzystały między innymi następujące Firmy:
• Zakłady mięsne Haga Plus Spółka z o.o. Jastrzębie Zdrój,
• Zakłady Mięsne JBB Bałdyga Łyse,
• Zakłady Mię
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały własne
Informacje dodatkowe
Szkolenie praktyczne, w Twoim miejscu pracy. W warunkach jakich pracujesz na co dzień. Bezpośredni kontakt z klientem i pracą na sklepie, pozwoli na przetestowanie przekazywanej wiedzy w praktyce.
Adres
Adres
ul. Aktorów 1
30-001 Kraków
woj. małopolskie
Kontakt
Kontakt
Mirosław Lepiarz
E-mail
mlepiarz@abcdobregohandlu.pl
Telefon
(+48) 727 530 540