Chat GPT - AI w praktyce - praktyczne zastosowanie.
Chat GPT - AI w praktyce - praktyczne zastosowanie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia są:
a) specjaliści z różnych branż, w tym marketingu, sprzedaży, obsługi klienta,
b) przedsiębiorcy oraz osoby kreatywne, które chcą poznać nowe technologie i efektywnie je wykorzystać w pracy zawodowej,
c) osób, które pragną zrozumieć, jak sztuczna inteligencja może wspierać automatyzację procesów, poprawę efektywności oraz innowacyjność w ich działalności.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji09-03-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę na temat najnowszych rozwiązań generatywnej sztucznej inteligencji, jejzastosowań w przestrzeni biznesowej. Pokazanie AI w pracy w firmie jako asystent, nauka jak wykorzystać narzędzia AI do tworzenia treści marketingowych, ofert, zarządzania w organizacji oraz budowania relacji z klientami.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia wyjaśnia rolę promtu w interakcji z sztuczną inteligencją | Kryteria weryfikacji Kursant definiuje poprawny promt. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje promty do różnych celów, optymalizując ich skuteczność | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia techniki promtów zero-shot i few- shot oraz prawidłowo je stosuje | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik samodzielnie definiuje zaawansowane technologie inżynierii promtów | Kryteria weryfikacji Kursant wyjaśnia na czym polegają zaawansowane technikii inżynerii promtów takie jak: Chain of Thought i Tree of Thought | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik defiuje wpływ technicznych parametrów na generowanie treśći | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant definiuje zasady dobrych praktyk w tworzeniu promtów do AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik formułuje korzyści z zastosowania AI i no code dla automatyzacji procesów biznesowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik dokonuje wyboru w zakresie korzystania z narzędzi AI | Kryteria weryfikacji Kursant selekcjonuje i wybiera narzędzia no code odpowiednie do specyfiki danego procesu biznesowego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzilenie tworzy asystenta AI na platformie no code opisując funkcję, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje, wyjaśnia proces testowania oraz monitorowania wdrażanych automatyzacji z użyciem AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje tworzenie asystentów i agentów AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik formułuje zasady korzystania współpracy człowieka z AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje możliwości generatywnej sztucznej inteligencji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia oraz definiuje możliwości AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje kierunki rozwoju generatywnej sztucznej inteligencji, wyjaśnia wływ AI na życie zawodowe i prywatne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant dokonuje analizy zastosowania generatywnj AI w organizacjach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia aspekty prawne związane z AI( zastosowanie, wykorzystanie, prawa autorskie, Rodo), | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik formułuje duże modele językowe, sieci neuronowe, | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje pojęcia i definicje związane z sieciami neuronowymi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kursant wyjaśnia zastosowowanie sieci neuronowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik eksploruje Prompt Engineering | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia definicje oraz sposób wykorzystania /zastosowania promtów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie tworzy prompty do specyficznych zastosowań biznesowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia.
Moduł 1: Wprowadzenie do Chat GPT
- Co to jest Chat GPT i jakie ma zastosowania.
- Podstawy obsługi Chat GPT.
- Zastosowanie Chat GPT w redukcji emisji papieru poprzez automatyzację procesów cyfrowych.
- Korzyści płynące z cyfryzacji obsługi klienta.
- Obecne możliwośći generatywnej sztucznej inteligencji.
- Trendy, prognozy,zagrożenia AI
- Uczenie maszynowe, sieci neuronowe, modele językowe
1.1Promty- zasady, schemat,
- Tworzenie i optymalizacja promtów dla różnych celów i zadań w organizacji
- Prompt Engerering - ujęcie teoretyczne i praktyczne
- Metodologia rozbudowy promtów,
- Zastosowanie gotowych formuł i schematów
- Warsztat praktyczny z zastosowaniem chat GPT.
Moduł 2. Narzędzia, wtyczki i techniki umożliwiające efektywniejsze wykorzystanie AI.
- Podstawowe techniki inżynerii promtów zero shot, few shot, rozbudowane zero shot zastosowanie i ograniczenia w użyciu
- Przybliżenie zaawansowanej techniki inżynerii promtów Chain of Thought, Tree of Thought, Reflexion, Metaprompting, RAG dedykowane zastosowanie oraz ograniczenia i trudności
- Techniczne parametry generacji - Temperature, Maxtokens, Top P, Frequency penalty, Presence pentalty,
- Najczęstsze błędy w stosowaniu techniki inżynierii
- Best practice inżynerii promtów, konteksty zastosowań, ograniczenia w zarządzaniu wiedzą
- Przykłady promtów eksperckich ( konstrukowanie i formułowanie)
- Promty do generowania treści takich jak: oferta handlowa, korespondencja email, opis produkru/ usługi ale także podsumowań, analizy danych, sloganów i nazw,
- Jakich błędów unikać podczas tworzenia treści, jak prawidłowo oceniać i poprawiać jakość pracy AI
- Wykorzystanie AI i narzędzi no code do tworzenia personalizowanych automatyzacji codziennych procesów biznesowych w obszarze komunikacji, obsługi klienta, sprzedaży usług, budowy wizerunku firmy, księgowości, zarządzania
- Zadanie praktyczne z platformą no code
- Przegląd dostępnych opcji i zasobów i narzędzi AI dostosowoanych do potrzeby branży i specyfiki potrzeb
- Proces wdrażania, monitorowania wartości dla organizacji
- Praca w symbiozie z AI - metody, postawy i narzędzia
- Tworzenie asystentów dla działu oraz organizacji, asystentów i agentów AI
- Projektowanie i budowanie porstego asystenta AI z nadaniem funkcjonalności oraz zadań.
- Generatywna AI w organizacjach - omówienie zastosowań,
- Aspekty prawne AI: wyzwania, trudności i ograniczenia prawne.
Metoda pracy na szkoleniu to: ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu.
Liczba godzin usługi jest liczona wg. godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut ) - łącznie 40 godzin dydaktycznych w tym zajęcia teoretyczne 25 godz., zajęcia praktyczne 15 godz.
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Na zakończenie szkolenia zostanie przeprowadzona walidacja nabytych efektów uczenia się (test teoretyczny oraz 2 zadania praktyczne przeprowadzone za pomocą narzędzi cyfrowych - trwająca 1 godzinę dydaktyczną).
Wymagany poziom obecności na zajęciach min. 80 % czasu szkoleniowego.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Moduł 1Wprowadzenie do Chat GPT. Metoda pracy: prezentacja, raport branżówy, film, rozmowa na żywo. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Narzędzia, wtyczki oraz możliwości AI. Metoda pracy: prezentacja, film, rozmowa na żywo. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Techniki umożliwiające efektywniejsze wykorzystanie AI. Metoda pracy: prezentacja, raport , analizy rynkowe, rozmowa na żywo. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Generatywna AI w organizacjach - omówienie zastosowań, Aspekty prawne AI: wyzwania, trudności i ograniczenia prawne. Metody pracy: prezentacja, rozmowa na żywo. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Zastosowanie AI -warsztat prkatyczny. Metoda pracy: case study, zadania praktyczne, rozomwa na żywo. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto175,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
kamila sanok
w Poznaniu. Podczas swojej drogi zawodowej pracowała jako dyrektor sprzedaży w Renault
Polska sp. z o.., oraz na stanowisku trenera wewnętrznego w sieci Renault, od 7 lat prowadzi
swoją firmę consultingową. Bogate doświadczenie zawodowe (doświadczenie zawodowe jest zdobyte nie wcześniej niż 5 lat a kwalifikacje są nabyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą prowadzeia szkoleń). Ulubiony zakres tematyczny szkoleń to tematyka z zakresu:
- szkolenia z zakresu sprzedaży,
- warsztaty motywacji,
- budowania zespołu,
- szkolenie z social mediów,
- budowania wizerunku w sieci,
- organizacji i technik pracy,
- warsztaty praktyczne z zakresu doradztwa finansowego i sprzedażowego,
– szkolenia z tematyki zwiążanej z pozyskaniem dofinansowania na rozwój firmy już istniejącej,
– środki pomocowe z funduszy europejskich, pożyczki z UE, projekt JEREMI
- prowadzenienie autorskiego programu Akademia Trenera.
Przepracowała ponad 1000 godzin na sali szkoleniowej jej praca daje jej ogromną satysfakcję oraz radość.
Artur Maik
Łódzki „Handel i wystawiennictwo” na: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach „Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw” na: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach. Długoletni
szkoleniowiec i praktyk. Posiada wdrożoną Politykę Jakości Szkoleń zaimplementowaną przez
jednostkę zewnętrzną FBIN z oceną punktową 10/10. Nauczyciel akademicki w Collegium Da
Vinci. Oferujemy kursy tematyczne o różnym stopniu zaawansowania, wzbogacone o specjalnie
opracowanie materiały, dostępne z poziomu dedykowanej platformy edukacyjnej.
mgr prawo 2018; mgr zarządzanie 2016; lic zarządzanie 2014
podyplomowe: zarządzanie projektami
Doświadczenie przedmiotowe w związku ze szkoleniem:
2016-2020 - realizacja projektów zdalnej edukacji w ramach projektów Fundacja Biznesu i Nauki
- Realizacja zdalnej usługi rozwojowej "Jak nauczać umiejętności miękkich - online" 12.2016-02.2017 r.
- Realizacja zdalnej usługi rozwojowej "Jak prowadzić szkolenia online" 04.2017-07.2017 r.
- Realizacja zdalnej usługi rozwojowej "Jak prowadzić szkolenia online" 10.2017-12.2017 r.
- Realizacja zdalnej usługi rozwojowej "Jak prowadzić szkolenia online" 01.2018-03.2018 r.
- Realizacja zdalnej usługi rozwojowej "Jak prowadzić szkolenia online" 04.2018 r. - 07.2018 r.
- Realizacja zdalnej usługi rozwojowej "Jak prowadzić szkolenia online
Mateusz Nowak
Jego podejście łączy teorię z praktyką – uczestnicy jego szkoleń nie tylko zdobywają wiedzę, ale także rozwijają konkretne umiejętności, które mogą natychmiast zastosować w swojej pracy. Specjalizuje się w personalizacji nauczania za pomocą AI, automatyzacji procesów w biznesie i jednostkach administracji oraz etycznych aspektach stosowania nowoczesnych technologii.
Z pasją dzieli się swoją wiedzą, inspirując do świadomego i kreatywnego wykorzystania potencjału sztucznej inteligencji w dynamicznie zmieniającym się świecie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzymuje po szkoleniu następujące materiały / pomoce szkoleniowe:
a) opracowane materiały edukacyjne -skrypt szkoleniowy w wersji papierowej,
b) prezentacja która była wyświetlana podczas szkolenia
c) pomoce dydaktyczne takie jak: literatura branżowa, raporty branżowe, książki
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983).
Istnieje możliwość przygotowania szkolenia indywidulnie pod potrzeby uczestnika jesteśmy elastyczni w zakresie doboru tematyki oraz dogodnego terminu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:
- Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy); - 2GB pamięci RAM
(zalecane 4GB)
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana
najnowsza wersja) - Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox
lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji)
- Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości
HD) - kamera, mikrofon oraz głośniki lub słuchawki - wbudowane lub zewnętrzne
Aplikacja Clikmeeting jest kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami stacjonarnymi oraz
mobilnymi (tj. laptop, tablet, telefon komórkowy)
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom drogą mailową najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Dane dostępowe do usługi zostaną opublikowane w karcie usługi nie później niż w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Pomoc techniczna w trakcie szkolenia pod numerem telefonu 509 580 034