Szkolenie- Język Angielski Poziom B1 (level 2)
Szkolenie- Język Angielski Poziom B1 (level 2)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych. Zajęcia indywidualne.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji22-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi33
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest podniesienie poziomu językowego uczestnika o jeden poziom względem zdiagnozowanego na podstawie opracowanego testu szkoły. Kurs umożliwia poszerzenie umiejętności i nabycie nowej wiedzy językowej w zakresie czterech kompetencji językowych zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (ESOKJ) – czytanie, pisanie, mówienie oraz słuchanie zmierzającej do osiągnięcia poziomu językowego B1.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się www | Kryteria weryfikacji www | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zgodnie z wytycznymi Rady Europy określając poziom językowy danego uczącego się należy wziąć pod uwagę jego potrzeby, możliwości, motywację i uwarunkowania osobowościowe. Bardzo ważnym przy dostosowywaniu programu nauczania do indywidualnych potrzeb osoby uczącej się jest uwzględnienie celu w jakim osoba uczy się języka, wiek, płeć, wykształcenie, środowisko, wiedzę i umiejętności, doświadczenie w nauce języka, oraz czas jaki może dana osoba poświęcić na naukę języka. To nowe podejście do nauczania postrzega osobę uczącą się jako jednostkę społeczną mającą do wykonania pewne zadania językowe ale która jest uwarunkowana kontekstem środowiskowym i sytuacyjnym. W związku z powyższym potrzeby czasowe na opanowanie języka na danym poziomie kształcenia są różne w zależności od poziomu. Poziom B1wymaga ok. 350-400 godzin nauki.
Metody :
Podejście komunikacyjne łączy w sobie wiele cech metod konwencjonalnych i niekonwencjonalnych, wykorzystując w obrębie swojej koncepcji metodycznej liczne techniki wypracowane poprzez wcześniejsze metody. Celem nauki jest osiągnięcie kompetencji komunikacyjnej rozumianej jako umiejętność efektywnego porozumiewania się w sposób odpowiadający danej sytuacji.
Nie istnieje jedna, jedynie słuszna, dobra i skuteczna metoda nauczania języka obcego. Niniejszy kurs korzysta z różnych metod i różnego rodzaju materiału dydaktycznego, łączy elementy i techniki pochodzących z różnych metod, zarówno konwencjonalnych jak i niekonwencjonalnych, takich które można zastosować w nauczaniu języka obcego na kursie i które uznano za szczególnie użyteczne w realizacji założeń programu.
Szkolenie jest szkoleniem indywidualnym dopasowanym do potrzeb uczestnika. Dzięki możliwości nauki języka indywidualnie a nie grupowo, uczestnikowi nie przepadają zajęcia w przypadku choroby, wyjazdów służbowych czy innych nieprzewidzianych zdarzeń, lecz są one zmieniane na inny dogodny dzień zgodnie z harmonogramem. W ten sposób uczestnik korzysta z pełnej liczby godzin mu przysługujących, a nie jak w przypadku zajęć grupowych, gdzie nieobecność na zajęciach powoduje, że uczestnik musi sam nadrabiać zaległości.
Szkolenie zapewnia uczestnikowi tzw “bufor czasowy” czyli wydłużony termin zakończenia zajęć aby odwołane zajęcia mogły zostać odrobione w tym dodatkowym terminie, np jeżeli uczestnik ma zajęcia raz czy dwa razy w tygodniu i opuści dwa tygodnie zajęć z powodu choroby, ma możliwość odbycia zaległych zajęć w wydłużonym terminie dwa razy w tygodniu zamiast np cztery razy w tygodniu co może być dużym utrudnieniem przy licznych obowiązkach służbowych i osobistych.
Niniejszy kurs B1 (level 2) obejmuje 67 godzin dydaktycznych co jest równe 50 godzinom zegarowym.
Lekcja
-
Rodzina i przyjaciele
-
Pozostawanie w kontakcie
-
Hobby
-
Czasowniki z przyimkami
-
Dodatkowe ćwiczenia
Lekcja
-
Hobby i czynności czasu wolnego
-
Różnice kulturowe
-
Czasowniki posiłkowe (auxiliary verbs) – do, be, have
-
Dodatkowe ćwiczenia
Lekcja
-
Okazywanie zainteresowania w rozmowie, stosując pytania typu echo questions.
-
Przeprowadzanie rozmowy z osobą, właśnie poznaną, by uzyskać podstawowe informacje o niej.
-
Przekazanie innemu słuchaczowi informacji z przeczytanego tekstu oraz uzyskanie potrzebnych informacji
-
Wypowiadanie się na temat nieporozumień międzykulturowych
Lekcja
-
Osobowość
-
Rozmowa z nieznajomym
-
Przyjaciele
-
Czasowniki
-
Czasy Present Simple i Present Continuous
-
Dodatkowe ćwiczenia
Lekcja
-
Kłótnie i konflikty
-
Rodzeństwo
-
Czasy Present Perfect Simple i Past Simple
-
Dodatkowe ćwiczenia
Lekcja
-
Czasowniki złożone (phrasal verbs)
-
Opis osoby
-
E-mail: styl nieformalny i półformalny
-
Dodatkowe ćwiczenia
Lekcja
-
Powtórzenie materiału
Lekcja
-
Media
-
Philippe Petit – człowiek chodzący po linie
-
Opowiadanie, z jakich mediów korzysta oraz jak się one ostatnio zmieniły.
-
Porównywanie swoich nawyków dotyczących mediów z nawykami innych słuchaczy
-
Dodatkowe ćwiczenia
Lekcja
-
Konwersacje na temat mediów z jakich się korzysta oraz jak się one ostatnio zmieniły
-
Porównywanie swoich nawyków dotyczących mediów z nawykami innych ludzi
Lekcja
-
Opisywanie filmów
-
Wyrażanie opinii
-
Zgadzanie się i nie z innymi
-
Zdania przydawkowe (relative clauses)
-
Dodatkowe ćwiczenia
Lekcja
-
Gadżety i ciekawe przedmioty
-
Opisywanie przedmiotów
-
Telewizja
-
Przymiotniki opisujące programy
-
Strona bierna
-
Dodatkowe ćwiczenia
Lekcja
-
Opisywanie przedmiotów: porównywanie ich do innych obiektów, opisywanie funkcji, które spełniają, opisywanie ich cech
-
Opowiadanie o swoim stosunku do telewizji oraz najlepszych i najgorszych programach telewizyjnych
-
Parafrazowanie zdania, używając form strony biernej
Lekcja
-
Gazety
-
Wiadomości prasowe
-
Kolokacje
-
Wydarzenia z przeszłości
-
Czasy Past Simple i Past Continuous
-
Dodatkowe ćwiczenia
-
słownictwo branżowe
Lekcja
-
Kolokacje
-
Sekcje w gazecie
-
Opis filmu
-
Opis wydarzenia
-
Dodatkowe ćwiczenia
-
słownictwo branżowe
Lekcja
-
Powtórzenie materiału
Lekcja
-
Typy domów
-
Słowa opisujące mieszkania i dzielnice
-
Dodatkowe ćwiczenia
-
słownictwo branżowe
Lekcja
-
Zamiana domami
-
Nadzieje i plany na przyszłość
-
Grzeczne sprzeciwianie się
-
Formy przyszłe – plany(Present Continuous, be going to, will)
-
Dodatkowe ćwiczenia
-
słownictwo branżowe
Lekcja
-
Opisywanie swoich planów na przyszłość.
-
Opowiadanie jakie przedmioty uczestnik zabrałby ze sobą, gdyby chciał się przeprowadzić do innego kraju
-
Opisywanie problemów, grzeczne sprzeciwianie się, przedstawianie swoich oczekiwań, przepraszanie
Lekcja
-
Miasta
-
Słowa, które się rymują
-
Przymiotniki opisujące miejsca
-
Porównania
-
Formy stopnia wyższego i najwyższego
-
Dodatkowe ćwiczenia
-
słownictwo branżowe
Lekcja
-
Ekologiczne domy
-
Przewidywania dotyczące przyszłości
-
Rzeczowniki złożone
-
Formy przyszłe – prawdopodobieństwo
-
Dodatkowe ćwiczenia
-
słownictwo branżowe
Lekcja
-
Słowotwórstwo – przedrostki i przyrostki
-
Marzenia i plany na przyszłość
-
List formalny ze skargą
-
Dodatkowe ćwiczenia
-
słownictwo branżowe
Lekcja
-
Powtórzenie materiału
Lekcja
-
Wydatki
-
Wyrażenia ze słowami money, time
-
Frank Abagnale – niezwykły przestępca
-
Dodatkowe ćwiczenia
Lekcja
-
Czasowniki złożone
-
Kłamstwa i przestępstwa
-
Pytania typu question tags
-
Dodatkowe ćwiczenia
-
słownictwo branżowe
Lekcja
-
Bogaci ludzie
-
Cechy charakteru
-
Sukces w biznesie
-
Zakupy
-
Opisywanie wyników ankiety
-
Czasowniki modalne – nakazy i zakazy
-
Dodatkowe ćwiczenia
Lekcja
-
Wydawanie pieniędzy
-
Marketing, reklamy
-
Prośba o wyjaśnienie
-
Upewnianie się
-
Zdania warunkowe – typ 0 i 1 z if, when, unless, as soon as
-
Dodatkowe ćwiczenia
Lekcja
-
Słowa często mylone
-
Uzasadnianie swoich opinii
-
Raport
-
Dodatkowe ćwiczenia
-
słownictwo branżowe
Lekcja
-
Powtórzenie materiału
Lekcja
-
Sporty i czynności czasu wolnego
-
Kolokacje z play, go, do
-
Opisywanie reakcji na obraz
-
Dodatkowe ćwiczenia
-
słownictwo branżowe
Lekcja
-
Czynności wykonywane ostatnio
-
Kreatywność
-
Czasy Present Perfect Simple i Continuous
-
Dodatkowe ćwiczenia
-
słownictwo branżowe
Lekcja
-
Czynności dnia codziennego
-
Sztuka – teatr, książki, film
-
Opisywanie czynności czasu wolnego
-
Opisywanie książek, przedstawień, filmów
-
Formy -ing i infinitives
-
Dodatkowe ćwiczenia
Lekcja
-
Żywność
-
Opisywanie restauracji
-
Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne
-
Dodatkowe ćwiczenia
Lekcja
-
Wyjaśnianie
-
Krótka prezentacja
-
Opis przedmiotu
-
Dodatkowe ćwiczenia
-
słownictwo branżowe
-
Powtórzenie materiału
Lekcja
-
Test końcowy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 300,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto160,61 PLN
- Koszt osobogodziny netto160,61 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Glińska
Prowadzenie szkoleń grupowych oraz zajęć indywidualnych z języka angielskiego
magister filologii angielskiej
Pani Agnieszka Glińska przeprowadziła liczne szkolenia w charakterze wykładowcy z języka angielskiego (uwzględniające rożne poziomy zaawansowania uczestników), dla takich podmiotów jak: MTL Consulting Sp. z o.o. ul. Krótka 29/31 Częstochowa w okresie 01.11.2015-30.11.2015, Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa w okresach 27.04.2015 – 10.07.2015 ,15.06.2015 r.- 26.08.2015 r., 01.07.2015 r. -10.09.2015 r., 24.09.2015 – 30.11.2015, 25.03.2015 – 29.05.2015 , 19.05.2015 – 22.07.2015 , 23.05.2016 do 26.07.2016, 26.09.2016- 30.11.2016, 21.03.2016- 02.06.2016, Zenon Ziętal Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe „Plastyk” w okresach 01.09.2015-30.11.2015 i 01.04.2015-30.04.2015,
Zakłady Chemiczne „RUDNIKI S.A.” ul. Fabryczna 1, Rudniki w okresach od 01.10. 2013 r. do 28.02. 2014 r., od 14.11.2014 r. do 30.01.2015 r., od 14.11.2014 r. do 30.01.2015 r., od 01.02. 2013 r. do 30.05 2013 r. Szkolenia dla Podmiotów prywatnych realizowane przez cały rok 2018 dzięki BUR.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypty
Warunki uczestnictwa
Rozmowa z lektorem diagnozująca poziom językowy uczestnika.