Efektywna praca zdalna - TERMIN DO USTALENIA
Efektywna praca zdalna - TERMIN DO USTALENIA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie Efektywna praca zdalna skierowane jest do wszystkich osób pracyjących zdalnie, chcących podnieść swoje kwalifikacje w tym obszarze.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji09-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie efektywna praca zdalna przygotowuje uczestników do efektywniejszej pracy w środowisku zdalnym, lepszym organizowaniu pracy własnej, również pracy zespołu. Podczas szkolenia trener kładzie również nacisk na rozwijanie umiejętności organizacji zdalnej pracy podległych pracowników w sposób efektywny dla całego zespołu oraz przedstawia formy umożliwiające prowadzenie sprawnej komunikacji na odległość.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie zasad efektywnej pracy zdalnej | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi wymienić podstawowe zasady organizacji pracy zdalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizacja pracy własnej i zespołu w środowisku zdalnym | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia demonstruje umiejętność tworzenia i utrzymywania struktury dnia pracy zdalnej.Uczestnik szkolenia potrafi efektywnie koordynować pracę zespołu, ustalając regularne spotkania, harmonogramy oraz role i obowiązki członków zespołu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Rozwijanie umiejętności organizacji zdalnej pracy podległych pracowników | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia rozpoznaje różne style pracy członków zespołu i dostosowuje metody zarządzania w celu maksymalizacji ich potencjału. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność efektywnej komunikacji na odległość | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia demonstruje umiejętność wyboru odpowiednich narzędzi komunikacyjnych w zależności od rodzaju komunikacji i jej celu.Uczestnik szkolenia stosuje techniki budowania relacji i utrzymywania motywacji zespołu poprzez regularne, jasne i konstruktywne komunikaty, niezależnie od lokalizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie dla Państwa będzie realizowane z wykorzystaniem narzędzi aktywizujących i angażujących uczestników, by pracownicy następnego dnia po szkoleniu byli gotowi do zastosowania zdobytej wiedzę i umiejętności w praktyce.
I Warsztat
Budowanie świadomości pracowników odnośnie specyfiki pracy zdalnej
- 5 kategorii wyzwań, przed którymi stoją osoby pracujące zdalnie
- Typowe dystraktory w sytuacji pracy zdalnej: zewnętrzne i wewnętrzne
- Analiza własnych nawyków, które wpływają na skuteczność organizacji pracy
- Dobre praktyki pracy stacjonarnej, możliwe do wykorzystania w pracy zdalnej
- Piramida Nozbe – budowanie świadomości pracownika odnośnie znaczenia asynchroniczności
- Indywidualne rytmy zadaniowe i komunikacyjne vs zespołowe
Zadanie między szkoleniowe do samodzielnego wykonania przez uczestników, wyniki zadania i wnioski na kolejne spotkanie/sesję szkoleniową.
II Warsztat
- Organizacja pracy zdalnej na poziomie indywidualnym
- Planowanie dnia i tygodnia w pracy zdalnej – reguła 60:40
- Identyfikacja „zagrożeń” związanych z planowaniem pracy
- Wyznaczanie i realizacja zadań według priorytetów – matryca Eisenhovera
- Technika „Pomodoro” – podstawa efektywnej organizacji pracy
- Realizacja zadań według zasady „zjedz słonia po kawałku”
- Narzędzia Kanban wspierające pracę zdalną – praca na statusach
- Kluczowe narzędzia komunikacyjne wspierające pracą zdalną
- Radzenie sobie z demotywacją w pracy zdalnej
Po realizacji każdego szkolenia uczestnicy otrzymują materiał szkoleniowy
w postaci podręcznika stworzonego przez Trenera HILLWAY, użytego w trakcie trwania warsztatów.
W zależności od zaangażowania uczestników i postępów prac – szkolenie prowadzone jest zgodnie z cyklem Kolba, Trener dopasowuje treści do potrzeb uczestników warsztatu.
Stosowane są tips & tricks oraz inne materiały dodatkowe, tworzone podczas aktywności uczestników szkolenia. Umożliwia to wspólne wypracowanie rozwiązań gotowych do implementacji w codziennej pracy uczestników.
Przy szkoleniach otwartych rekomendujemy pracę na rzeczywistych sytuacjach z codziennej pracy uczestników. W celu aktywizacji uczestników wprowadzamy odpowiednie ćwiczenia, mające na celu wzmocnienie procesu grupowego.
Uczestnicy aktywnie pracują z Trenerem. Wykorzystują nowatorskie rozwiązania technologiczne oraz tworzą praktyczne rozwiązania poruszanych kwestii gotowe do zastosowania już po szkoleniu.
W trakcie szkolenia wykorzystywane są testy, case study, ćwiczenia indywidualne, w parach i grupowe. Ogromną zaletą szkolenia jest możliwść wymiany cennej wiedzy i doświadczeń w danym obszarze między uczestnikami spotkania z różnych organizacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 335,77 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 899,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,99 PLN
- Koszt osobogodziny netto118,69 PLN
Prowadzący
Prowadzący
AGNIESZKA NOWICKA – PRZYBORSKA
W trakcie szesnastoletniego doświadczenia zawodowego odpowiedzialna za: zarządzanie siecią sprzedaży, zarządzanie siecią placówek, negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, członek zespołów projektowych (mapowanie procesów, sprzedaż cross sell, restrukturyzacja firmy), kreowanie i realizacja działań marketingowych, nadzorowanie badań i analiz rynku, realizacja zadań rzecznika prasowego, budowanie wizerunku firmy.
Wykładowca Marketingu Usług Badawczych na studiach podyplomowych Menedżer Projektu Badawczo - Rozwojowego na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.
Agnieszka Nowicka jest obecnie doktorantką na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, członkiem Koła Naukowego UG. Ponad to jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, studiów podyplomowych Zarządzania i Marketingu w Łączności na Uniwersytecie Szczecińskim.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po realizacji szkolenia uczestnicy otrzymują materiał szkoleniowy w postaci podręcznika stworzonego przez Trenera HILLWAY, użytego w trakcie trwania warsztatów.
W zależności od zaangażowania uczestników i postępów prac – szkolenie prowadzone jest zgodnie z cyklem Kolba, Trener dopasowuje treści do potrzeb uczestników warsztatu.
Stosowane są tips & tricks oraz inne materiały dodatkowe, tworzone podczas aktywności uczestników szkolenia. Umożliwia to wspólne wypracowanie rozwiązań gotowych do implementacji w codziennej pracy uczestników.
W trakcie warsztatów dodatkowo może być wykorzystywana prezentacja multimedialna, wyświetlana uczestnikom przy użyciu rzutnika. Prezentacja jest traktowana jako uzupełnienie i zobrazowanie pewnych treści w myśl zasady "jeden obraz wart więcej niż 1 000 słów". Pracujemy warsztatowo z wykorzystaniem wirtualnej tablicy np. Padlet, czy AnswerGarden.
W trakcie szkolenia on-line wykorzystywane są testy, gry, case study, ćwiczenia indywidualne, w parach i grupowe. Wówczas Uczestnicy zostają z poziomu Trenera podzieleni na mniejsze grupy, w których wykonują poszczególne zadania.
W ramach szkoleń stosowane są też innowacyjne rozwiązania angażujące uczestników i urozmaicające stosowane narzędzia np. ankiety na on-line - Kahoot, quizlet.live, AnswerGarden, gdzie Trener na bieżąco otrzymuje wyniki i może pokazać odpowiedzi np. w formie graficznej.
Przy szkoleniach rekomendujemy pracę na rzeczywistych sytuacjach z codziennej pracy, jednak w celu aktywizacji uczestników wprowadzamy odpowiednie ćwiczenia, mające na celu wzmocnienie procesu grupowego.
Uczestnicy aktywnie pracują z Trenerem. Wykorzystują nowatorskie rozwiązania technologiczne oraz tworzą praktyczne rozwiązania poruszanych kwestii gotowe do zastosowania już po szkoleniu.
Dodatkowo 14 dni po szkoleniu uczestnicy mają możliwość konsultacji e-mail dotyczących tematu szkolenia z Trenerem prowadzącym.
W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!
- wypracowanie listy pomysłów (nowe projekty, zmiany, usprawnienia) z ustalonymi datami ich realizacji lub kryteriami oceny.
- Indywidualne Plany Działania
Warunki uczestnictwa
Podpisane zamówienie lub umowa zlecenia realizacji szkolenia otwartego lub szkolenia zamkniętego.
W SYTUACJI DOFINANSOWANIA SZKOLENIA ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH W WYSOKOŚCI CO NAJMNIEJ 70%, USŁUGA JEST ZWOLNIONA Z PODATKU VAT.
Szkolenia otwarte są to szkolenia dla wszystkich chętnych. Na takie szkolenia przedsiębiorstwa mogą kierować swoich pracowników lub pracownicy firm, managerowie mogą zgłaszać się sami poprzez kontakt z wewnętrznym Działem HR, który zazwyczaj dysponuje budżetem na szkolenia otwarte.
http://www.hillway.pl/harmonogram-wspolpracy/
TRENER PROWADZĄCY:
Szkolenie otwarte prowadzi jeden Trener, praktyk ekspert biznesu.
SZKOLENIE OTWARTE HILLWAY
Zobacz Kalendarium Szkoleń Otwartych HILLWAY http://www.hillway.pl/kalendarium-szkolen-szkolenia-otwarte-warszawa/
Informacje dodatkowe
Cechą szkolenia jest interaktywność, którą uzyskujemy dzięki nowoczesnym metodom aktywizacji uczestników podczas warsztatów. W trakcie szkoleniaTrener porusza wraz z uczestnikami kwestie dotyczące wyzwań w ich codziennej pracy.
Dodatkowo: praca warsztatowa oparta jest na dodatkowych narzędziach aktywizujących jak np. Padlet, Jamboard, Mentimeter i inne.
Uczestnicy w po szkoleniu otrzymują materiały szkoleniowe w formatach PDF/MS Word/MS Power Point.
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
Zapraszamy do kontaktu!
E-mail: info@hillway.pl
www.hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi