Kurs - Opiekun dziecięcy z uwzględnieniem kwalifikacji zielonych i cyfrowych wraz z egzaminem.
Kurs - Opiekun dziecięcy z uwzględnieniem kwalifikacji zielonych i cyfrowych wraz z egzaminem.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią osoby:
- osoby nieaktywne zawodowo, które planują rozpocząć karierę w branży związanej z opieką nad dziećmi,
- pracujące jako opiekun dziecięcy w firmach prywatnych, instytucjach państwowych, organizacjach pozarządowych i innych podmiotach gospodarczych - m.in. żłobkach, przedszkolach, klubach malucha,
- pracujące jako opiekun dziecięcy w domach klientów,
- osoby nie posiadające doświadczenia w pracy opiekuna dziecięcego a dążące do nabycia kwalifikacji w tym zawodzie.Osoby zgłaszające się do udziału w usłudze wykonują pre test pozwalający na ocenę wiedzy, dzięki czemu poziom kursu jest dostosowywany do poziomu wiedzy Uczestników/czek.
Od Uczestników/czek wymagana jest:
- podstawowa wiedza z zakresu opieki nad dziećmi,
- podstawowe umiejętności z zakresu opieki nad dziećmi,
- nie wymagane jest wylegitymowanie się doświadczeniem w opiece nad dziećmi. - Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji20-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Kurs - Opiekun dziecięcy z uwzględnieniem kwalifikacji zielonych i cyfrowych wraz z egzaminem" przygotowuje do samodzielnej pracy, opieki nad dziećmi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą rozwoju psychicznego i somatycznego dziecka w różnych okresach jego życia. | Kryteria weryfikacji Omawia i charakteryzuje kwestie dot. rozwoju psychicznego i somatycznego dziecka w różnych okresach jego życia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą aspektów rozwojowych wieku dziecięcego. | Kryteria weryfikacji Omawia i charakteryzuje aspekty rozwojowe wieku dziecięcego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu rozwoju: mowy, myślenia, wyobraźni i pamięci u dzieci. | Kryteria weryfikacji Omawia i charakteryzuje zakres rozwoju: mowy, myślenia, wyobraźni i pamięci u dzieci. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą ilościowych i jakościowych przemian poszczególnych funkcji i właściwości psychicznych w różnych okresach życia dziecka (wiek niemowlęcy, poniemowlęcy, przedszkolny, młodszy wiek szkolny, starszy wiek szkolny. | Kryteria weryfikacji Omawia i charakteryzuje ilościowe ijakościowe przemiany poszczególnych funkcji i właściwości psychicznych w różnych okresach życia dziecka (wiek niemowlęcy, poniemowlęcy, przedszkolny, młodszy wiek szkolny, starszy wiek szkolny). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą oceny iobserwacji rozwoju motoryki u dzieci. | Kryteria weryfikacji Omawia i charakteryzuje kwestie ocenyi obserwacji rozwoju motoryki u dzieci. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącąrozwoju mowy: sytuacyjnej, konkretno-wyobrażeniowej, abstrakcyjnej. | Kryteria weryfikacji Omawia i charakteryzuje kwestierozwoju mowy: sytuacyjnej, konkretno-wyobrażeniowej, abstrakcyjnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącązagadnień związanych z analizą i syntezą myślową oraz procesami porównania. | Kryteria weryfikacji Omawia i charakteryzuje kwestiezagadnień związanych z analizą i syntezą myślową oraz procesami porównania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącąrozwoju moralno-społecznego w życiu dziecka. | Kryteria weryfikacji Omawia i charakteryzuje kwestierozwoju moralno-społecznego w życiu dziecka. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą rolizabawy w rozwoju dziecka, umiejętność doboru właściwych zabaw do wieku dziecka. | Kryteria weryfikacji Omawia i charakteryzuje rolę zabawy wrozwoju dziecka, umiejętność doboru właściwych zabaw do wieku dziecka. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą metodwszechstronnego rozwoju dziecka. | Kryteria weryfikacji Omawia i charakteryzuje metodywszechstronnego rozwoju dziecka. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącąrozwoju aktywności ruchowej u dzieci. | Kryteria weryfikacji Omawia i charakteryzuje kwestierozwoju aktywności ruchowej u dzieci. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącąsprawności i koordynacji ruchów rąk. | Kryteria weryfikacji Omawia i charakteryzuje kwestiesprawności i koordynacji ruchów rąk. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącąwłaściwej organizacji czasu i zabawy dobranej do wieku dziecka. | Kryteria weryfikacji Omawia i charakteryzuje kwestiewłaściwej organizacji czasu i zabawy dobranej do wieku dziecka. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnionych do wydawania dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, w tym w zawodzie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęICVC Certyfikacja Sp. z o.o.
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoICVC Certyfikacja Sp. z o.o.
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Kurs obejmuje następujący zakres tematyczny:
1. Podstawowa wiedza na temat rozwoju psychicznego i somatycznego dziecka w różnych okresach jego życia.
2. Znajomość aspektów rozwojowych wieku dziecięcego.
3. Wiedza z zakresu rozwoju: mowy, myślenia, wyobraźni i pamięci u dzieci.
4. Szczegółowa wiedza z zakresu ilościowych i jakościowych przemian poszczególnych funkcji i właściwości psychicznych w różnych okresach życia dziecka (wiek niemowlęcy, poniemowlęcy, przedszkolny, młodszy wiek szkolny, starszy wiek szkolny). 5. Umiejętność oceny i obserwacji rozwoju motoryki u dzieci.
6. Wiedza z zakresu rozwoju mowy: sytuacyjnej, konkretno-wyobrażeniowej, abstrakcyjnej.
7. Znajomość zagadnień związanych z analizą i syntezą myślową oraz procesami porównania.
8. Rola rozwoju moralno-społecznego w życiu dziecka.
9. Rola zabawy w rozwoju dziecka, umiejętność doboru właściwych zabaw do wieku dziecka.
10. Znajomość metod wszechstronnego rozwoju dziecka.
11. Wiedza z zakresu rozwoju aktywności ruchowej u dzieci.
12. Wiedza z zakresu sprawności i koordynacji ruchów rąk.
13. Umiejętność właściwej organizacji czasu i zabawy dobranej do wieku dziecka.
Kwalifikacje zielone w kursie opiekuna dziecięcego obejmują wprowadzenie zabaw i aktywności związanych z ekologią i ochroną środowiska. Kwalifikacje cyfrowe dotyczą wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych do wspierania wszechstronnego rozwoju dziecka, monitorowania jego postępów i wprowadzania nowoczesnych metod edukacyjnych.
Kwalifikacje zielone:
Umiejętność wprowadzania zabaw związanych z ekologią, np. recyklingowe projekty artystyczne, gry na świeżym powietrzu, które uczą dzieci o przyrodzie.
Umiejętność wprowadzania zabaw i aktywności, które uczą dzieci szacunku do środowiska, np. sadzenie roślin, opieka nad zwierzętami, świadomość ekologiczna.
Umiejętność zachęcania dzieci do aktywności fizycznej na świeżym powietrzu, co promuje zdrowy styl życia i kontakt z naturą.
Kwalifikacje cyfrowe:
Wykorzystanie technologii w edukacji dzieci, np. aplikacji edukacyjnych, interaktywnych gier, programów wspomagających rozwój mowy, myślenia i pamięci.
Korzystanie z cyfrowych narzędzi do śledzenia postępów w rozwoju motoryki, takich jak aplikacje do monitorowania aktywności fizycznej.
Znajomość programów komputerowych i aplikacji do ćwiczeń umysłowych, które wspierają rozwój analizy, syntezy myślowej i porównania.
Warunki wymagane od Uczestników/czek:
- podstawowa wiedza z zakresu opieki nad dziećmi,
- podstawowe umiejętności z zakresu opieki nad dziećmi,
- nie wymagane jest wylegitymowanie się doświadczeniem w opiece nad dziećmi.
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia kursu:
a) maksymalna liczba Uczestników/czek kursu: 15 osób
b) kurs prowadzony będzie w formie warsztatowej, zakładającej aktywny udział Uczestników/czek i przeprowadzenie ćwiczeń praktycznych
c) wyposażenie sali szkoleniowej: - biurka, krzesła - laptop, projektor mulitmedialny, flipchart
d) materiały szkoleniowe dla Uczestnika/czki kursu: - teczka, notes, długopis.
Jedna godzina oznacza jedną godzinę lekcyjną (45 min.).
Po zakończeniu kursu zostanie przeprowadzony zewnętrzna walidacja oraz certyfikacja.
Po zakończeniu Usługi dla Uczestniczek/ników organizowane będzie wsparcie poszkoleniowe.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 36 Rozwój psychiczny i somatyczny dziecka w różnych okresach jego życia. | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 36 Przerwa | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 36 Rozwój psychiczny i somatyczny dziecka w różnych okresach jego życia. | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 36 Przerwa | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 36 Aspekty rozwojowego wieku dziecięcego. | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 36 Przerwa | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 36 Rozwój mowy, myślenia, wyobraźni i pamięci u dzieci. | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 36 Przerwa | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 36 Rozwój mowy, myślenia, wyobraźni i pamięci u dzieci. | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:15 | Godzina zakończenia 21:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 36 Ocena i obserwacja rozwoju motoryki u dzieci. | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 36 Przerwa | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 36 Rozwój mowy: sytuacyjnej, konkretno-wyobrażeniowej, abstrakcyjnej. | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 36 Przerwa | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 36 Analiza i synteza myślowa oraz procesy porównania. | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 36 Przerwa | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 36 Rozwój moralno-społeczny w życiu dziecka. | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 36 Przerwa | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 36 Rola zabawy w rozwoju dziecka, umiejętność doboru właściwych zabaw do wieku dziecka. | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 36 Przerwa | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 36 Rola zabawy w rozwoju dziecka, umiejętność doboru właściwych zabaw do wieku dziecka. | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 36 Rola zabawy w rozwoju dziecka, umiejętność doboru właściwych zabaw do wieku dziecka. | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 36 Metody wszechstronnego rozwoju dziecka. | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 36 Przerwa | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 36 Metody wszechstronnego rozwoju dziecka. | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 36 Rozwój aktywności ruchowej u dzieci. | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 36 Przerwa | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 36 Rozwój aktywności ruchowej u dzieci. | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 36 Sprawność i koordynacja ruchów rąk. | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 36 Przerwa | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 36 Sprawność i koordynacja ruchów rąk. | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 36 Umiejętność właściwej organizacji czasu i zabawy dobranej do wieku dziecka. | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 36 Przerwa | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 36 Umiejętność właściwej organizacji czasu i zabawy dobranej do wieku dziecka. | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 36 Przerwa | Prowadzący Joanna Łysik | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 36 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 36 Certyfikacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto137,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto137,50 PLN
- W tym koszt walidacji brutto250,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto250,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto250,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto250,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Łysik
-Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna
-Aurtyzm-Edukacja i rewalidacja osób ze spektrum autyzmu
-Oligofrenopedagogika
-Pedagogika opiekuńczo- wychowawcza z pomocą psychologiczno -pedagodiczną
-Terapia pedagogiczna
-Organizacja i zarządzanie oświatą
-Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z integracja sensoryczną
- Tyflopedagogika
-Surdopedagogika.
Pracuje jako nauczyciel w szkole podstawowej, dodatkowo od 2020 roku jest dyrektorem w dwóch
przedszkolach oraz dwóch żłobkach.
Trener posiada umiejętność prostej, przystępnej komunikacji z uczestnikami usługi rozwojowej. Podczas realizacji usługi rozwojowej stosuje zapisy Standardów dostępności dla polityki spójności 2021 – 2027. Posiada doświadczenie w realizacji usługi rozwojowych dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy/czki otrymują materiały szkoleniowe, tj: notest, teczka, długopis.
Warunki uczestnictwa
W przypadku usług dofinansowanych warunkiem uczestnictwa w usłudze jest spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, do którego składane będą dokumenty o dofinansowanie usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
W efekcie ukończenia usługi Uczestnicy/Uczestniczki uzyskają certyfikat potwierdzający nabycie kwalifikacji ICVC w zawodzie opiekuna dziecięcego ( ICVC/OZC 20032.82 Opiekun dziecięcy z uwzględnieniem kwalifikacji zielonych i cyfrowych.)
Usługa rozwojowa jest dostępna dla osób ze szczególnymi potrzebami, czyli tych osób, które ze względu na swoje cechy zewnętrze lub wewnętrze lub ze względu na okoliczności, w których się znajdują, muszą podjąć dodatkowe działania lub zastosować dodatkowe środki, w celu przezwyciężenia bariery, aby uczestniczyć w różnych sferach życia, na zasadzie równości z innymi osobami.
Realizacja usługi rozwojowej jest zgodna ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021 – 2027 oraz zapisami Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Usługa rozwojowa jest dostępna dla osób ze szczególnymi potrzebami,.