Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów. Elektronizacja zamówień publicznych i koncepcja nowej ustawy PZP. Certyfikowane szkolenie
Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów. Elektronizacja zamówień publicznych i koncepcja nowej ustawy PZP. Certyfikowane szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaFinanse i bankowość / Podatki
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;
- specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy;
- przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego;
- przedstawiciele administracji rządowej;
- wykonawcy;
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji18-03-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa ma na celu nabycie kompetencji z zakresu zamówień publicznych, oraz bezpośrednio związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:1. Omawia kluczowe zmiany wynikające z Nowej Ustawy PZP w porównaniu do wcześniejszych regulacji. 2. Określa zasady planowania zamówień publicznych, szacowania ich wartości oraz analizy potrzeb i wymagań. 3. Omawia jakie środki ochrony prawnej oraz sposoby komunikacji przewiduje Nowa Ustawa PZP. 4. Wskazuje zmiany w zakresie umów w zamówieniach publicznych oraz procedur badania i oceny ofert. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po szkoleniu:-Poprawnie identyfikuje najważniejsze różnice między poprzednimi a nowymi przepisami. -Podaje przykłady zastosowania nowych regulacji w praktyce. -Wskazuje etapy procesu planowania zamówienia publicznego zgodnie z Nową Ustawą PZP. -Prawidłowo opisuje metody szacowania wartości zamówienia. -Wyjaśnia, jak przeprowadzić analizę potrzeb i wymagań w kontekście zamówień publicznych. -Opisuje procedury odwoławcze oraz instytucje odpowiedzialne za rozstrzyganie sporów. -Wskazuje główne zmiany dotyczące zawierania i realizacji umów. -Opisuje nowe wymogi dotyczące badania i oceny ofert. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:1. Analizuje zmienione przepisy Nowej Ustawy PZP w praktyce. 2. Tworzy plan zamówienia publicznego zgodnie z nowymi wymaganiami prawnymi. 3. Identyfikuje przypadki wyłączeń ze stosowania PZP oraz dobrać właściwy tryb zamówienia. 4. Analizuje procedury badania i oceny ofert oraz podejmuje decyzje w zakresie unieważnienia postępowań i wykluczenia wykonawców. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po szkoleniu:-Poprawnie interpretuje przepisy w kontekście rzeczywistych postępowań. -Identyfikuje kluczowe regulacje mające wpływ na procedury zamówieniowe. -Opracowuje dokumentację zgodną z aktualnymi regulacjami. -Dobiera odpowiedni tryb zamówienia zgodnie z wymaganiami ustawowymi. -Podejmuje decyzje dotyczące wykluczenia wykonawców oraz unieważnienia postępowania na podstawie obowiązujących przepisów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji - dobiera odpowiednie metody do dalszego kształcenia- reaguje odpowiednio do różnorodnych kontekstów zawodowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- szkolenie trwa 3 dni (łącznie 18h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
- podczas szkolenia zaplanowane są przerwy, które wliczają się w czas trwania usługi
- zajęcia odbywają się w godzinach 09.00-15.00 każdego dnia według harmonogramu:
Dzień I
Godz.09:00-09.10 – PRE TEST do uzupełnienia przed szkoleniem
Godz.09:10-10.30 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
1. Panel wprowadzający - prezentacja Trenera oraz wyrażenie obaw dotyczących Nowej Ustawy PZP przez Uczestników.
2. Wstępne omówienie zmian w prawie zamówień publicznych według Nowej Ustawy PZP w porównaniu do przepisów obowiązujących w poprzednich latach.
Godz.10:30 -10.45 – przerwa
Godz.10.45-12.00 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
3. Omówienie zmian w obszarach:
-planowania zamówień publicznych
-szacowania wartości zamówienia
-analizy potrzeb i wymagań.
Godz.12.00-12.20 – przerwa
Godz.12:20-13.30 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
4. Omówienie wyłączeń ze stosowania PZP według Nowej Ustawy PZP.
Godz.13.30-13.45 – przerwa
Godz.13.45-15.00 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
5. Omówienie najczęściej stosowanych trybów oraz nowych rodzajów zamówień, o których mowa w Nowej Ustawie PZP.
Dzień II
Godz.09:00-10.30 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
6. Analiza sposobu tworzenia warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert w Nowej Ustawie PZP.
Godz.10:30 -10.45 – przerwa
Godz.10.45-12.00 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
7. Środki ochrony prawnej w Nowej Ustawie PZP.
Godz.12.00-12.20 – przerwa
Godz.12:20-13.30 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
8. Środki komunikacji w Nowej Ustawie PZP.
Godz.13.30-13.45 – przerwa
Godz.13.45-15.00 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
9. Omówienie zmian dotyczących umów w zamówieniach publicznych według Nowej Ustawy PZP.
Dzień III
Godz.09:00-10.30 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
10. Analiza procedur i zmian dotyczących procesu badania i oceny ofert.
Godz.10:30 -10.45 – przerwa
Godz.10.45-12.00 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
11. Przedstawienie nowych przepisów dotyczących unieważnienia postępowania, odrzucenia ofert, wykluczenia Wykonawców w świetle Nowej Ustawy PZP.
Godz.12.00-12.20 – przerwa
Godz.12:20-13.30 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
12. Przedstawienie aspektów dotyczących prawa zamówień publicznych w odniesieniu do Nowej Ustawy PZP oraz innych aktów prawnych i orzecznictwa.
Godz.13.30-13.45 – przerwa
Godz.13.45-14.40 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
13. Przystępne i praktyczne omówienie zmian w oparciu o konkretne przykłady.
14. Podsumowanie szkolenia i panel dyskusyjny.
Godz.14.40-14.50 – POST TEST walidacja usługi
Godz.14.50-15.00 – podsumowanie i zakończenie szkolenia
Szkolenie będzie realizowane w wymiarze 18-godzinnym, gdzie 1 godzina odpowiada godzinie zegarowej (60min.)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 PRE TEST do uzupełnienia przed szkoleniem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Wstępne omówienie zmian w prawie zamówień publicznych według Nowej Ustawy PZP w porównaniu do przepisów obowiązujących w poprzednich latach. | Prowadzący Tomasz Kowalewski | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:10 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 przerwa | Prowadzący Tomasz Kowalewski | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 3. Omówienie zmian w obszarach: -planowania zamówień publicznych -szacowania wartości zamówienia -analizy potrzeb i wymagań. | Prowadzący Tomasz Kowalewski | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 przerwa | Prowadzący Tomasz Kowalewski | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 4. Omówienie wyłączeń ze stosowania PZP według Nowej Ustawy PZP. | Prowadzący Tomasz Kowalewski | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 przerwa | Prowadzący Tomasz Kowalewski | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 5. Omówienie najczęściej stosowanych trybów oraz nowych rodzajów zamówień, o których mowa w Nowej Ustawie PZP. | Prowadzący Tomasz Kowalewski | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 6. Analiza sposobu tworzenia warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert w Nowej Ustawie PZP. | Prowadzący Tomasz Kowalewski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 przerwa | Prowadzący Tomasz Kowalewski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 7. Środki ochrony prawnej w Nowej Ustawie PZP. | Prowadzący Tomasz Kowalewski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 przerwa | Prowadzący Tomasz Kowalewski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 8. Środki komunikacji w Nowej Ustawie PZP. | Prowadzący Tomasz Kowalewski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 przerwa | Prowadzący Tomasz Kowalewski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 9. Omówienie zmian dotyczących umów w zamówieniach publicznych według Nowej Ustawy PZP. | Prowadzący Tomasz Kowalewski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 10. Analiza procedur i zmian dotyczących procesu badania i oceny ofert. | Prowadzący Tomasz Kowalewski | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 przerwa | Prowadzący Tomasz Kowalewski | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 11. Przedstawienie nowych przepisów dotyczących unieważnienia postępowania, odrzucenia ofert, wykluczenia Wykonawców w świetle Nowej Ustawy PZP. | Prowadzący Tomasz Kowalewski | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 przerwa | Prowadzący Tomasz Kowalewski | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 12. Przedstawienie aspektów dotyczących prawa zamówień publicznych w odniesieniu do Nowej Ustawy PZP oraz innych aktów prawnych i orzecznictwa. | Prowadzący Tomasz Kowalewski | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 przerwa | Prowadzący Tomasz Kowalewski | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 13. Przystępne i praktyczne omówienie zmian w oparciu o konkretne przykłady. | Prowadzący Tomasz Kowalewski | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:40 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 POST TEST walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 14:50 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 podsumowanie i zakończenie szkolenia | Prowadzący Tomasz Kowalewski | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:50 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 386,20 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 940,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto99,43 PLN
- Koszt osobogodziny netto80,83 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Kowalewski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Dla uczestników finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych następuje zwolnienie z obowiązku opłaty podatku VAT. Zwolnienie przyznane jest zgodnie z treścią rozporządzenia ministra finansów art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11.03.2004 r.
- Usługa będzie rejestrowana w celu kontroli i audytu. Wizerunek uczestników będzie rejestrowany. Uczestnik zobowiązany jest to posiadania i używania sprawnej kamerki internetowej.
- Walidacja usługi odbędzie się poprzez PRE i POST TESTY przekazane dla uczestników na początku szkolenia oraz ponownie weryfikowane przed jego zakończeniem.
Informacje dodatkowe
- wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z Internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
- szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
- pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
- podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne:
- Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Platforma Zoom (https://zoom-video.pl/)
Wymagania sprzętowe:
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu. Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania.
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - od momentu rozpoczęcia szkolenia do momentu zakończenia szkolenia
- Potrzebna jest zainstalowana najbardziej aktualna oficjalna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera. Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS. Łącze internetowe o minimalnej przepustowości do zapewnienia transmisji dźwięku 512Kb/s, zalecane min. 2 Mb/s oraz min. 1 Mb/s do zapewnienia transmisji łącznie dźwięku i wizji, zalecane min. 2,5 Mb/s.