Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B2. Projekt Kierunek-Rozwój
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B2. Projekt Kierunek-Rozwój
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą nabyć kompetencje w zakresie języka angielskiego ogólnego.
Funkcja: Pracownicy firm, którym język angielski jest potrzebny przy wykonywaniu obowiązków służbowych oraz osoby, które chciałyby rozpocząć pracę, w której potrzebna jest znajomość języka na poziomie B2
Zakres zadań: m.in. praca z dokumentami w języku angielskim, kontakt z klientami, dostawcami, kontrahentami w języku angielskim, obłsuga klienta międzynarodowego
Wiedza i umiejętności: Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie B1+. Ta znajomość zostanie potwierdzona na rozmowie wstępnej.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji10-01-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi34
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do słuchania, mówienia, czytania oraz pisania w języku angielskim na poziomie B2, zgodnym z Common European Framework of Reference – europejskim systemem opisu kształcenia językowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się językiem angielskim na poziomie B2, poprawnie stosując struktury gramatyczne oraz części mowy odpowiednie dla tego poziomu językowego. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia formy czasowników i czasy (Present, Past, Future, również w wersji Continuous) i poprawnie się nimi posługuje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Zadaje i odpowiada na pytania na zróżnicowane tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną odpowiedź w teście wielokrotnego wyboru z zakresu gramatyki na poziomie B2. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Używa czasów Present Simple, Present Continuous, Past Simple i Future Simple aby mówić o pracy zawodowej, czynnościach wykonywanych w chwili mówienia, wydarzeniach z przeszłości oraz przyszłości. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik poszerza zasób słownictwa, wykorzystując słownictwo ogólne na poziomie B2. | Kryteria weryfikacji Zadaje i odpowiada na pytania na tematy związane z życiem zawodowym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Tłumaczy z języka polskiego na angielski i z angielskiego na polski słowa, zwroty i zdania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną odpowiedź w teście wielokrotnego wyboru z zakresu słownictwa na poziomie B2. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik formułuje wypowiedzi ustne i pisemne, które pozwalają na komunikację w środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Pisze krótkie wiadomości (notatki, listy, emaile) na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Czyta i interpretuje krótkie teksty związane z życiem zawodowym, udzielając odpowiedzi na pytania związane z ich treścią. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Aktywnie uczestniczy w rozmowach, używając odpowiedniego słownictwa i struktur gramatycznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs kładzie duży nacisk na praktykę – słuchanie i mówienie. Zdecydowana większość lekcji to praca ustna z lektorem, polegająca na kontrolowanym dialogu, w którym lektor zadaje pytania i prowadzi konwersacje w oparciu o wprowadzone wcześniej słownictwo oraz zagadnienia gramatyczne. Lekcje odbywają się bezpośrednio w języku obcym. Lektor kładzie duży nacisk na poprawność wypowiedzi pod względem wymowy, słownictwa i gramatyki, co utrwala prawidłowe nawyki językowe u uczestnika, a także motywuje go do dbania o formułowanie odpowiednich zdań. Zaplanowany system powtórek sprawia, że uczestnik kursu ma wielokrotny kontakt z każdą partią materiału.
Struktury gramatyczne:
- czasowniki modalne i zaawansowane konstrukcje pytające
- strona bierna i tryb rozkazujący
- „question tags” oraz tryby warunkowe (również mieszany)
- zaawansowane konstrukcje czasowe
- „wish” i struktury wykorzystujące emfatyczne „do”
- różnice między „gerunds” oraz „infinitives”
- mowa zależna i niezależna
- „needn’t have done” i zaawansowane wyrażanie strony biernej
- zaawansowane struktury językowe z wykorzystaniem czasowników specjalnych
Zagadnienia leksykalne:
- history & traditions
- household & children
- weather phenomena & environment
- advanced technology
- cooking & cuisine
- superstitions & lifestyle
- arguments & persuasion
- social issues
Kurs obejmuje 34 godziny dydaktyczne po 55 minut.
Kurs indywidualny, limit miejsc: 1.
Walidacja kursu zostanie przeprowadzona za pomocą testu teoretycznego oraz wywiadu swobodnego.
Warunki uczestnictwa w kursie: Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1+. Ta znajomość zostanie potwierdzona na rozmowie wstępnej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 34 Review of Present Tenses (Simple, Continuous, Perfect) | Prowadzący Kinga Wasilewska | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 34 Review of Past Tenses (Simple, Continuous, Perfect) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 06-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 34 Future Forms (Will, Going to, Present Continuous for Future) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 11-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 34 Conditionals (Zero, First, Second) | Prowadzący Paweł Naczmański | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 34 Mixed Conditionals | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 34 Passive Voice (Present, Past, and Perfect) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 34 Relative Clauses (Defining and Non-defining) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 25-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 34 Modal Verbs of Deduction and Speculation (Must, Might, Could, Can't) | Prowadzący Anna Moch | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 34 Gerunds vs. Infinitives | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 01-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 34 Reported Speech (Statements, Questions, and Commands) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 34 Synonyms and Antonyms for Common Adjectives | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 34 Idioms for Everyday Life (e.g., 'a piece of cake,' 'break the ice') | Prowadzący Anna Moch | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 34 Phrasal Verbs with 'Get' | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 34 Phrasal Verbs with 'Take,' 'Make,' and 'Do' | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 34 Collocations with Common Verbs (e.g., 'make a decision,' 'take a chance') | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 22-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 34 Vocabulary for Social Issues (e.g., poverty, environment, equality) | Prowadzący Anna Moch | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 34 Describing Trends and Data (Useful for reports and presentations) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 34 Advanced Adjectives for Describing People and Places | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 06-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 34 Vocabulary for Academic and Professional Settings | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 34 Formal and Informal Language Differences | Prowadzący Anna Moch | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 34 Making and Responding to Suggestions | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 34 Expressing Opinions and Agreeing/Disagreeing | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 34 Debating Skills and Structured Arguments | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 34 Effective Questioning Techniques | Prowadzący Anna Moch | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 34 Handling Interruptions and Clarifications in Conversations | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 34 Politeness Strategies (Requests, Complaints) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 34 Expressing Emotions and Empathy | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 34 Managing Conversations in Groups | Prowadzący Anna Moch | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 34 Test i podsumowanie kursu | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 34 Describing Hypothetical Scenarios | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 34 Planning and Delivering Presentations | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 34 Role-plays for Real-Life Scenarios (Travel, Job Interviews) | Prowadzący Anna Moch | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 34 Advanced Pronunciation (Stress, Intonation, Connected Speech) - rozmowa na żywo | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 34 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 740,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 740,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto110,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Moch
Od września 2023 r. zatrudniona w 3WAY Monika Mitoraj. Od tego czasu prowadzi zajęcia przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych – zajęcia indywidualne i grupowe na wszystkich poziomach zaawansowania.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 500 godzin zajęć.
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Piotr Sarna
18-letnie doświadczenie na stanowisku lektor języka angielskiego ogólnego i branżowego przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych. Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych na wszystkich poziomach zaawansowania, doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego ogólnego, a także specjalistycznego, w tym Business English.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 4 000 godzin zajęć, w tym:
• prowadzenie kursów językowych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z KFS
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z funduszy UE
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Mehment Fatih Yigitler
7-letnie doświadczenie na stanowisku lektor języka angielskiego ogólnego i branżowego przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych. Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych na wszystkich poziomach zaawansowania, doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego ogólnego, a także specjalistycznego, w tym Business English.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 4 000 godzin zajęć, w tym:
• prowadzenie kursów językowych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z KFS
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z funduszy UE
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Sara Pieślak
Od września 2023 r. zatrudniona w 3WAY Monika Mitoraj. Od tego czasu prowadzi zajęcia przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych – zajęcia indywidualne i grupowe na wszystkich poziomach zaawansowania.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 700 godzin zajęć.
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Kinga Wasilewska
Od stycznia 2025 r. zatrudniona w 3WAY Monika Mitoraj. Od tego czasu prowadzi zajęcia przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych – zajęcia indywidualne i grupowe na wszystkich poziomach zaawansowania.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 50 godzin zajęć.
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Paweł Naczmański
7-letnie doświadczenie na stanowisku lektor języka angielskiego przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych. Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych na wszystkich poziomach zaawansowania, doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego ogólnego, a także specjalistycznego, w tym Business English.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 4 000 godzin zajęć, w tym:
• prowadzenie kursów językowych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych,
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z KFS,
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z funduszy UE.
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzymuje dostęp do podręcznika oraz do materiałów dydaktycznych.
Warunki uczestnictwa
Wymagane jest podpisanie umowy między Uczestnikiem Projektu a Usługodawcą.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Do uczestnictwa w szkoleniu zdalnym uczestnik musi posiadać:
- Komputer/laptop z dostępem do Internetu
- Dowolną przeglądarkę internetową (np. Google Chrome, Firefox)
- Kamerę i słuchawki z mikrofonem przy komputerze stacjonarnym
Zalecenia dla użytkowników szkoleń: stabilne i nieobciążone łącze (nie mniej niż 50Mbit/s)
Forma zdalna: szkolenie realizowane przez platformę Zoom.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi