Ekopsychologia i bilans kompetencji. Wpływ osobowości na równowagę w życiu społecznym, zawodowym i rodzinnym. Przygotowanie do korzystania z narzędzi psychologicznych np. w coachingu, warsztatach. Szkolenie dla osób dorosłych z woj. lubelskiego.
Ekopsychologia i bilans kompetencji. Wpływ osobowości na równowagę w życiu społecznym, zawodowym i rodzinnym. Przygotowanie do korzystania z narzędzi psychologicznych np. w coachingu, warsztatach. Szkolenie dla osób dorosłych z woj. lubelskiego.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe, mieszkańcy województwa lubelskiego, podregion obejmujący m. Lublin oraz powiaty lubelski, świdnicki, lubartowski i łęczyński, zainteresowane zmianą kwalifikacji, kompetencji, w tym przekwalifikowaniem się, które:
1.Z własnej inicjatywy chcą się szkolić, nabywać nowych kompetencji.
2.Mieszkają, pracują lub uczą się na terenie województwa lubelskiego.
3.Wsparcie obejmuje osoby dorosłe, chcące nabyć nowych umiejętności lub podnieść swoje kompetencje poprzez dofinansowanie kosztów usług rozwojowych w celu rozwoju nowych umiejętności, poznania nowych narzędzi przydatnych w samorozwoju lub w pacy zawodowej z różnymi grupami osób ( młodzież, osoby dorosłe, osoby wykluczone) m.in. nauczyciele, psycholodzy, terapeuci i inne osoby planujące psychorozwój.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji10-04-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi19
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik zostanie przygotowany do zastosowania metody bilansu kompetencji w diagnozie potencjału tj. wiedzy,umiejętności i kompetencji istotnych dla równowagi w różnych aspektach życia zawodowego, rodzinnego i społecznego. Nabędzie kompetencji do świadomego zarządzania swoimi działaniami w perspektywie zrównoważonego rozwoju. Pozna i zastosuje narzędzia coachingowo-terapeutyczne dla samorozwoju oraz przydatne w pracy zawodowej z różnymi grupami osób ( młodzież, osoby dorosłe).
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik efektywnie organizuje procesbilansowania kompetencji, w tym zielonych kompetencji i rozpoznaje zielony potencjał osobowościowy. Uczestnik w ramach kompetencji społecznych prezentuje postawę otwartości na zmianę i postawę wspierania innych osób. Spójnie, na poziomie werbalnym i niewerbalnym przekazuje swoje odczucia i oczekiwania w sytuacjach konfliktowych. Charakteryzuje i ocenia znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz identyfikuje zachowania innych ludzi podczas wykonywania przez siebie obowiązków zawodowych. Podejmuje trafne decyzje związane z relacjami z innymi ludźmi, także w wykonywaniu swojej pracy zawodowej. Zgodnie ze zdefiniowaną wiedzą o zrównoważonym rozwoju i akcesją Polski w projekcie ONZ "Agenda na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju 2030 ". | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia warunki, etapyi przebieg procesu bilansowania Uczestnik prezentuje zidentyfikowane zasoby klienta, w tym jego zielone kompetencje i dowody na ich posiadanie w formie Karty Bilansu Kompetencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik efektywnie używa metodybilansu kompetencji aby wzmacniać zdolność do przekwalifikowania i funkcjonowania w zielonych miejscach pracy. Umiejętnie wykorzystuje techniki ekospychologii, w zakresie pracy zawodowej i w życiu osobistym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik sporządza bilanskompetencji dla siebie efektywnie stosując formy wywiadu biograficznego i behawioralnego. Uczestnik dobiera narzędzia diagnostyczne odpowiednie dla klienta i interpretuje ich wyniki | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik w ramach umiejętnościdokonuje indywidualnej oceny sytuacji stresowych, stosuje sposoby kontroli własnych reakcji w sytuacjach nagłego stresu, stosuje doraźne techniki redukcji napięcia stresowego, stosuje metody i techniki rozwijania własnej odporności psychicznej stosuje techniki chroniące przed wypaleniem zawodowym, pracuje nad własną motywacją i zmianą nawyków. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje i stosujetechniki budowania odporności psychicznej. Uczestnik opracowuje katalog problemów związanych z szeroko pojętym wypaleniem psychicznym i zawodowym do zastosowania w praktyce i ćwiczy tę umiejętność z innymi uczestnikami szkolenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Uczestnik w ramach umiejętnościtworzy Indywidualny Plan Działania nad zarządzaniem sobą w stresujących sytuacjach w aktywności osobistej i zawodowej, stosuje metody wynikające z koncepcji naukowej dotyczącej przeciwdziałania presji w życiu zawodowym, wynikającej z niepewności jutra, braku stabilizacji i pełnienia równocześnie wielu ról społecznych i zawodowych. Taki plan będzie wykorzystywał w swojej dalszej pracy z innymi osobami | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy Indywidualny PlanDziałania dla siebie i wykorzystuje go w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje elementy budowania motywacji do rozwoju i przekwalifikowania w oparciu o narzędzia terapeutyczne stosowane w psychologii w pracy indywidualnej i grupowej. | Kryteria weryfikacji Praktyczne zadania i aktywnościwdrożeniowe wymagające użycia poznanych narzędzi psychologicznych - praca w grupach z innymi uczestnikami szkolenia. efektów uczenia się obserwacje trenera wg autorskiego arkusza obserwacji wraz z informacjami zwrotnymi do uczestników szkolenia W zakresie kompetencji społecznych (postaw): obserwacje trenera wg autorskiego arkusza obserwacji wraz z informacjami zwrotnymi do uczestników szkolenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik w ramach umiejętności planuje jak przygotować się do zmiany, lepiej poznać swoje mocne i słabe strony i pracować nad rozwijaniem umiejętności emocjonalnych, w oparciu o narzędzia couchingowo- psychologiczno-terapeutyczne. Stosuje je jako narzędzia rozwojowe w swojej pracy warsztatowej np. z przedsiębiorcami i ich pracownikami w procesach szkoleniowych i doradczych. | Kryteria weryfikacji Praktyczne zastosowanie poznanych narzędzia w formie gry symulowanej z innymi uczestnikami szkolenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
zaświadczeniu o ukończeniu szkolenia będą wyszczególnione umiejętności i wiedza, które uczestnik nabył w trakcie szkolenia.
walidacji. Oznacza to, że ocena kompetencji uczestnika została przeprowadzona niezależnie od procesu nauczania, aby
zapewnić obiektywność i rzetelność weryfikacji zdobytych umiejętności
Program
Program
Szkolenie trwa 19 godzin i jest prowadzone w trybie godzin zegarowych. Usługa przewiduje zajęcia praktyczne i teoretyczne w tym łącznie: 6 godzin zajęć teoretycznych, 12 godzin i 30 minut zajęć praktycznych oraz 30 minut przerw. Przerwy są wliczone w czas szkolenia.
Szkolenie odbywa się w formie mieszanej - stacjonarnej i zdalnej w czasie rzeczywistym ( w pierwszym dniu szkolenia przewidziano formę zdalną, w drugim i trzecim formę stacjonarną).
Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych planujących psychorozwój chcących nabyć lub rozwijać nowe umiejętności, poznać nowe narzędzi przydatne w samorozwoju lub w pacy zawodowej z różnymi grupami osób (młodzież, osoby dorosłe, osoby wykluczone) m.in. nauczyciele, psycholodzy, terapeuci i inne osoby zainteresowane szkoleniem.
Warunki organizacyjne: część praktyczna szkolenia będzie odbywała się w formie ćwiczeń w podziale na grupy ( 3-5 osobowe). Wszystkie niezbędne narzędzia potrzebne do wykonywania ćwiczeń zostaną uczestnikom zapewnione przez organizatora szkolenia.
1.Co to jest zrównoważony rozwój w oparciu o agendę ONZ 2030.
2.Główne założenia metody bilansu kompetencji.
3.Jak przygotować Kartę Bilansu Kompetencji.
4.Warsztat praktyczne: Tworzenie karty bilansu kompetencji.
5.Test osobowościowy Hartmana.
6. Wywiad biograficzny
7.Wywiad behawioralny.
8.Rozwój umiejętności stosowania ekopsychologii w pracy indywidualnej i grupowej. Psychologia na rzecz zmiany w rodzinie: modelowanie społeczne i projektowanie zmian, poprzez promowanie pozytywnego zaangażowania, angażujące przekazy, działania, doświadczenia.
9.Budowanie motywacji do rozwoju i przekwalifikowania w oparciu o narzędzia terapeutyczne stosowane przez dr Ewę Osiatyńską - Woydyłło.
10.Człowiek a natura – psychologiczne podstawy więzi z naturą. Budowanie świadomości relacji człowieka z naturą oraz jej wpływu na zdrowie psychiczne. Psychologia zdrowia a ryzyka dla zdrowia psychicznego płynące ze zmian środowiskowych.
11.Autodiagnoza funkcjonowania w stresie: Sporządzanie mapy sytuacji stresogennych przez każdego uczestnika (ćwiczenia Twoja Mapa stresu; Czas jako stresor – znaczenie właściwego zarządzania sobą w czasie; Autoanaliza trzech postaw wobec stresu - cechy osobowości a stres.
12.Zachowania jako reakcje na stres – reakcje konstruktywne vs. niekonstruktywne (schematy, nawyki, działania); Inteligencja emocjonalna – świadomość swoich emocji w trudnych sytuacjach i techniki zarządzania nimi; Nasze myśli a stres: monolog i krytyk wewnętrzny; Indywidualne strategie radzenia sobie ze stresem; Techniki redukowania napięcia stresowego (techniki oddechowe, techniki rozładowania napięcia poprzez ruch, techniki uspokajające przyśpieszone tętno, techniki pobudzające do koncentracji na celu itp.).
13. Syndrom wypalenia zawodowego - pojęcia, symptomy: Czym jest wypalenie zawodowe - przyczyny , symptomy wypalenia zawodowego ,Czym jest syndrom wypalenia zawodowego? Jak zapobiegać wypaleniu osobistemu i zawodowemu – ćwiczenia; Analiza obecnej równowagi i budowanie indywidualnej ścieżki równowagi; Zmiana jako narzędzie rozwoju; Podstawy godnościowej komunikacji asertywnej. Równowaga a uważność. Rytuały przejścia – praca/ dom.
14.Gotowość na zmiany i poznanie siebie w drodze do zrównoważonego rozwoju. Narzędzia i ćwiczenia stosowane w terapii grupy - rodziny i środowiska zawodowego.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Pre test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Co to jest zrównoważony rozwój w oparciu o agendę ONZ 2030. Wykład,Teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Główne założenia metody bilansu kompetencji, wykład, teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Jak przygotować Kartę Bilansu Kompetencji. Wykład, Teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Warsztat praktyczne: Tworzenie karty bilansu kompetencji, chat, praca w grupach, ćwiczenia praktyczne | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Test osobowości Hartmana ćwiczenia, praktyka, chat, testy | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Wywiad biograficzny. | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Wywiad behawioralny - praktyka | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Rozwój umiejętności stosowania ekopsychologii w pracy indywidualnej i grupowej. | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Przerwa | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Budowanie motywacji do rozwoju i przekwalifikowania w oparciu o narzędzia terapeutyczne stosowane przez dr Ewę Osiatyńską - Woydyłło. | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Człowiek a natura – psychologiczne podstawy więzi z naturą. Budowanie świadomości relacji człowieka z naturą oraz jej wpływu na zdrowie psychiczne | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Autodiagnoza funkcjonowania w stresie: Sporządzanie mapy sytuacji stresogennych przez każdego uczestnika | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Zachowania jako reakcje na stres teoria | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Przerwa | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Syndrom wypalenia zawodowego | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Gotowość na zmiany i poznanie siebie w drodze do zrównoważonego rozwoju | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Walidacja, Post test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto136,84 PLN
- Koszt osobogodziny netto136,84 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Beata Znamirowska-Soczawa
-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w
ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia. Dziennikarka,
autorka książki motywacyjnej "Teraz mogę wszystko", a także licznych artykułów prasowych na
temat psychologicznych technik rozwoju, sprzedaży i prowadzenia biznesu. Ukończyła studia na
Wydziale Nauk Społecznych na Uniwersytecie Śląskim, studia podyplomowe Trener Psychologii Biznesu na WSB w Nowym Sączu oraz w Studium Psychologii i Psychotroniki w
Łodzi. Ponad 35 lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu na menadżerskich i właścicielskich
stanowiskach. Bogate doświadczenie szkoleniowe - przeprowadziła ponad 500 godzin szkolenia w
ciągu minionych trzech lat dla osób dorosłych w podobnej tematyce oraz sporządziła 90 analiz
rozwoju przedsiębiorstwa
Ewa Osiatyńska Woydyłło
Dr psychologii, terapeutka uzależnień, publicystka i autorka ponad 40 książek motywujących, sprzedanych w ponad milionowym nakładzie. Wykształcenie wyższe.
Laureatka Medalu św. Jerzego, Nagrody Teofrasta oraz odznaczeń państwowych. Rozpowszechniła na terenie Polski leczenie według tzw. modelu Minnesota, opartego na filozofii Anonimowych Alkoholików. W Fundacji im. Stefana Batorego kierowała międzynarodowym programem szkoleń w dziedzinie profilaktyki i terapii uzależnień m.in. na terenie Rosji, Azji Centralnej i Europie Wschodniej. Od kilku lat współpracuje ze środowiskami polonijnymi w krajach zachodnich, pomagając rozwijać grupy wsparcia oraz różne formy pomocy psychologicznej dla Polaków żyjących za granicą. Znana terapeutka i wykładowczyni. Raz w tygodniu prowadzi w Fundacji Batorego grupowe terapie psychologiczne. Autorka wielu narzędzi psychologiczno-couchingowo-terapeutycznych, stosowanych przez psychologów, couchów i terapeutów m.in. do oswajania lęków i traum. Propagatorka zrównoważonego rozwoju i zdrowego trybu życia. Przykładowe książki motywujące: Zakręty Życia, My rodzice dorosłych dzieci, W zgodzie ze sobą, Sekrety kobiet.
Adres email: e.osiatynska@cloud.com
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja multimedialna w formacie PDF na temat gry Po Moc i jej efektów, zeszyt ćwiczeń odporności psychicznej, Indywidualny Program Rozwoju.
Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz certyfikat potwierdzający udział i ukończenie szkolenia.
Uczestnik otrzymuje Certyfikat udziału w szkoleniu podpisany przez dr Ewę Woydyłło.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik musi być obecny na co najmniej 80% czasu zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć, np. w formie testu wiedzy, testu kompetencyjnego, zadań praktycznych do wykonania lub innych form zaliczenia zajęć.
Podczas szkolenia przeprowadzony zostanie test teoretyczny oraz warsztaty praktyczne o charakterze walidacyjnym, których czas trwania wliczono w czas trwania usługi.
Szkolenie jest prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących rozumianych jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie nabywanych umiejętności. Metodologia pracy oparta jest o cykl uczenia się ludzi dorosłych, dzięki czemu teoria połączona jest z refleksją, doświadczeniem oraz dyskusją grupy, mającą na celu podsumowanie danego tematu.
Informacje dodatkowe
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Dane dostępowe do usługi zostaną przekazane Operatorowi nie później niż dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Usługa szkoleniowa zwolniona z podatku VAT na podstawie §3 ustęp 1. pkt.14 Rozporządzenia Ministra Finansów.
Stowarzyszenie Kobieta Szczęśliwa jest Licencjonowaną przez VCC Akademią Egzaminacyjną i Partnerem Egzaminacyjnym.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
PLATFORMA: Usługa będzie prowadzona za pośrednictwem platformy ZOOM - usługa zdalna w czasie rzeczywistym ( w pierwszym dniu szkolenia).
OKRES WAŻNOŚCI LINKU: od 11.04.2025 (godz. 17:00) do 11.04.2025 (godz. 20.00.).
MINIMALNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PARAMETRÓW ŁĄCZA SIECIOWEGO: Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE, 5G)
NIEZBĘDNE OPROGRAMOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE UCZESTNIKOM DOSTĘP DO PREZENTOWANYCH TREŚCI I MATERIAŁÓW: przeglądarka (Windows) IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Mac) Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Linux) Firefox 27+, Chrome 30+
MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Ekran/Monitor, Głośniki – wbudowane lub podłączane na USB lub bezprzewodowe bluetooth, Klawiatura lub Mikrofon