Nowoczesne Przywództwo: Budowanie Zespołów Wielopokoleniowych i Lean Management w ramach projektu Przedsiębiorco zainwestuj w swoją kadrę! 2
Nowoczesne Przywództwo: Budowanie Zespołów Wielopokoleniowych i Lean Management w ramach projektu Przedsiębiorco zainwestuj w swoją kadrę! 2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Program szkoleniowy jest skierowany do liderów, menedżerów oraz osób aspirujących do objęcia stanowisk kierowniczych, które chcą rozwijać umiejętności budowania zespołu, zarządzania stresem i motywacją pracowników oraz skutecznego zarządzania procesami w organizacji. Uczestnicy powinni dążyć do poszerzenia swoich kompetencji przywódczych, lepszego zrozumienia dynamiki zespołów wielopokoleniowych i sposobów zarządzania konfliktem oraz motywowania i oceniania pracowników. Program odpowiada również na potrzeby kadry zarządzającej, zainteresowanej wdrażaniem filozofii Lean Management i Kaizen dla optymalizacji procesów oraz podnoszenia efektywności organizacyjnej.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji11-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi48
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie z Budowanie Zespołów Wielopokoleniowych i Lean Management przygotowuje uczestników do umiejętnego zarządzania zespołem wielopokoleniowym. Uczestnicy będą budować zespoły wielopokoleniowe, motywować je, zarządzać zmianą oraz radzić sobie z konfliktami, a także prowadzić konstruktywne rozmowy, będą świadomie dostosowywać styl zarządzania do potrzeb zespołu. Uczestnicy będą przygotowani do szczupłego zarządzania w organizacji oraz nabędą umiejętności dokonywania transformacji procesowychEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Zwiększenie samoświadomości – Uczestnicy będą potrafili zidentyfikować swoje mocne strony i obszary do rozwoju w roli lidera. | Kryteria weryfikacji 1. Zwiększenie samoświadomości• Uczestnik wskazuje swoje mocne strony oraz obszary do rozwoju w kontekście roli lidera. • Wykonuje samoocenę oraz określić własne predyspozycje do pełnienia roli przywódczej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Zrozumienie roli lidera – Poznają, jakie zadania stoją przed liderem i jakie kompetencje są kluczowe dla tej roli. | Kryteria weryfikacji 2. Zrozumienie roli lidera• Uczestnik wymienia kluczowe zadania lidera w organizacji. • Jest w stanie zidentyfikować i opisać najważniejsze kompetencje lidera oraz określić, w jaki sposób wpływają one na zespół. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Rozwój umiejętności budowania zespołu – Nauczą się odróżniać zespół od grupy oraz jak zbudować efektywnie działający zespół. | Kryteria weryfikacji 3. Rozwój umiejętności budowania zespołu• Uczestnik wyjaśnia, czym różni się zespół od grupy. • Opisuje elementy skutecznego zespołu oraz zasady budowania współpracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Poznanie stylów zarządzania – Uczestnicy przejdą autodiagnozę stylu zarządzania i nauczą się dopasowywać styl do różnych typów pracowników. | Kryteria weryfikacji 4. Poznanie stylów zarządzania• Uczestnik wykonuje autodiagnozę stylu zarządzania i potrafi wskazać, który styl jest najbardziej zgodny z jego osobowością. • Dopasowuje styl zarządzania do różnych typów pracowników i omawia, jak wpływa to na efektywność zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 5. Zrozumienie dynamiki zespołu – Będą potrafili ocenić fazę rozwoju zespołu i dopasować działania do tej fazy. | Kryteria weryfikacji 5. Zrozumienie dynamiki zespołu• Uczestnik rozpoznaje i opisuje fazy rozwoju zespołu. • Ocenia, w której fazie znajduje się jego zespół oraz wskazuje odpowiednie działania wspierające tę fazę. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 6. Rozwój kompetencji motywacyjnych – Uczestnicy dowiedzą się, jakie czynniki wpływają na motywację i jak skutecznie motywować pracowników. | Kryteria weryfikacji 6. Rozwój kompetencji motywacyjnych• Uczestnik wskazuje czynniki, które wpływają na motywację pracowników oraz wymienia narzędzia, które mogą zwiększać motywację. • Identyfikuje demotywatory i mity motywacji oraz stosuje techniki motywacyjne dostosowane do potrzeb zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 7. Praktyczne umiejętności komunikacyjne – Nauczą się konstruować jasne komunikaty, także w zespołach wielopokoleniowych. | Kryteria weryfikacji 7. Praktyczne umiejętności komunikacyjne• Uczestnik formułuje jasne, zrozumiałe komunikaty słowne i niewerbalne. • Charakteryzuje zasady komunikacji w zespołach wielopokoleniowych i potrafi zbudować atmosferę sprzyjającą otwartej komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 8. Zarządzanie emocjami i stresem – Zidentyfikują źródła stresu i nauczą się strategii jego zarządzania. | Kryteria weryfikacji 8. Zarządzanie emocjami i stresem• Uczestnik identyfikuje własne reakcje na stres oraz przyczyny stresu w pracy. • Stosuje poznawcze oraz behawioralne techniki radzenia sobie ze stresem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 9. Radzenie sobie z konfliktami – Zdobędą narzędzia do rozpoznawania i rozwiązywania konfliktów, także w zespołach wielopokoleniowych. | Kryteria weryfikacji 9. Radzenie sobie z konfliktami• Uczestnik rozpoznaje sytuacje konfliktowe oraz dobiera odpowiednie strategie ich rozwiązywania. • Wymienia i charakteryzuje różne rodzaje konfliktów w zespole wielopokoleniowym oraz potrafi zapobiegać eskalacji konfliktów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 10. Efektywne zarządzanie zmianą – Poznają psychologiczne aspekty procesu zmiany oraz sposoby wspierania zespołu w trudnych momentach. | Kryteria weryfikacji 10. Efektywne zarządzanie zmianą• Uczestnik rozumie psychologiczne aspekty procesu zmiany oraz potrafi zidentyfikować reakcje pracowników na zmianę. • Stosuje techniki wspierające zespół w adaptacji do zmiany. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 11. Umiejętności prowadzenia rozmów oceniających – Uczestnicy będą przygotowani do konstruktywnych rozmów oceniających z pracownikami. | Kryteria weryfikacji 11. Umiejętności prowadzenia rozmów oceniających• Uczestnik wymienia etapy rozmowy oceniającej i potrafi prowadzić rozmowy oceniające zgodnie z tymi etapami. • Przygotowuje się do rozmowy z pracownikiem, unika błędów oraz stosuje komunikację wspierającą. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 12. Rozwój umiejętności przekazywania informacji zwrotnych – Nauczą się asertywnie przekazywać informacje zwrotne i tworzyć atmosferę otwartości. | Kryteria weryfikacji 12. Rozwój umiejętności przekazywania informacji zwrotnych• Uczestnik asertywnie przekazuje informację zwrotną oraz stosuje technikę komunikatu "JA". • Tworzy atmosferę otwartej komunikacji oraz unika nieporozumień w procesie przekazywania informacji zwrotnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 13. Rozumienie dysfunkcji zespołu – Zrozumieją, jak unikać i radzić sobie z dysfunkcjami w pracy zespołowej, co przyczyni się do skuteczniejszego zarządzania. | Kryteria weryfikacji 13. Rozumienie dysfunkcji zespołu• Uczestnik wskazuje i opisuje pięć dysfunkcji zespołu według modelu Lencioniego. • Wymienia narzędzia i techniki pozwalające przeciwdziałać dysfunkcjom i wspierać kulturę zespołową opartą na zaufaniu i odpowiedzialności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 14. Planowanie rozwoju pracowników – Zdobędą umiejętność tworzenia indywidualnych planów rozwojowych i szkoleniowych dla członków zespołu. | Kryteria weryfikacji 14. Planowanie rozwoju pracowników• Uczestnik identyfikuje potrzeby rozwojowe pracowników i tworzy indywidualne plany rozwojowe. • Określa metody zarządzania talentami, motywowania i wyznaczania wyzwań dostosowanych do potencjału pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 15. Wprowadzenie do Lean Management i Kaizen – uczestnicy będą stosować zasady ciągłego doskonalenia w zarządzaniu procesami zespołowymi, poprawiając efektywność i eliminując marnotrawstwo w pracy zespołu. Będą także mapować procesy i identyfikować obszary do usprawnień, co pozwoli na bardziej efektywne zarządzanie zasobami i czasem w organizacji. | Kryteria weryfikacji 15. Wprowadzenie do Lean Management i Kaizen• uczestnik samodzielnie stosuje zasady Lean Management i Kaizen w praktyce, poprzez poprawne mapowanie procesów, identyfikuje obszary do usprawnień oraz efektywne eliminowanie marnotrawstwa w pracy zespołowej, co przekłada się na poprawę efektywności i zarządzania zasobami w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ I (DZIEŃ I)
BUDOWANIE ZESPOŁU
- Identyfikacja zadań lidera w organizacji oraz określenie najważniejszych kompetencji potrzebnych do pełnienia tej roli.
- Budowanie swojej roli lidera w grupie.
- Rozpoznanie własnych predyspozycji do pełnienia roli lidera. Bilans kompetencji pożądanych i posiadanych.
- Określenie kierunków osobistej pracy - rozwijanie kompetencji przywódczych
- Zarządzanie sytuacyjne K. Blancharda
- Style kierowania – autodiagnoza, omówienie kwestionariusz
- Typy pracowników, a style kierowania – dopasowanie
- Czym jest zespół i czym zespół różni się od grupy
- Czym charakteryzuje się skuteczny zespół
- Jakie są fazy rozwoju zespołu i w jakiej fazie jest twój zespół
- Jakie zachowania poszczególnych członków zespołu gwarantują zespołowi sukces?
ROLA I KONTROLA EMOCJI W PRACY MEANAGERA
- Definicja stresu
- Dobry i zły stres (eustres i dystres)
- Subiektywna natura stresu
- Zdefiniowanie własnych sytuacji stresogennych – kwestionariusz
- Jak reaguję na stres
- Psychologiczne i fizyczne następstwa pozostawania długotrwałego w stresie
- Diagnoza przyczyn stresu
- Poznawcze i behawioralne strategie radzenia sobie ze stresem
- Przyczyny stresu w miejscu pracy
- Objawy stresu w miejscu pracy
MODUŁ II (DZIEŃ II)
NAJWAŻNIEJSZE CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA MOTYWACJĘ PRACOWNIKÓW.
- Istota motywacji i korzyści wynikające z efektywnej motywacji.
- Czynniki wywołujące zadowolenie i niezadowolenie z pracy
- Wpływ organizacji i panujących w niej procedur - co motywuje skuteczniej - system czy kierownictwo?
- Specyfika motywacji w branży
- Prawa motywowania czyli o czym warto pamiętać - demotywatory i mity motywacji
- Od pieniędzy do strachu czyli 6 mitów motywacji.
- Rutyna wrogiem motywacji.
WPŁYW I ROLA MENADŻERA W PROCESIE MOTYWACJI PRACOWNIKÓW
- Zarządzanie sytuacyjne K. Blancharda
- Style kierowania – autodiagnoza.
- Typy pracowników, a style kierowania – dopasowanie.
- Prawa motywowania czyli o czym warto pamiętać
ZARZĄDZANIE W ZMIANIE
- Psychologia procesu zmiany - dlaczego zmiana jest tak trudna do zaakceptowania przez pracowników?
- Reagowanie na zmianę – fazy reakcji pracowników
- Rożne postawy pracowników w procesie zmiany
- Wpływ zmiany na zachowanie pracowników oraz relacje w zespole (firmie)
- Psychologiczne skutki procesu zmiany – zagrożenia i szanse dla firmy
- Wymagania wobec kierownika – jak przeprowadzić swoich podwładnych przez proces zmiany
- Komunikacja w procesie zmiany
MODUŁ III (DZIEŃ III)
DYSFUNKCJE PRACY ZESPOŁOWEJ
- Wprowadzenie do koncepcji 5 dysfunkcji pracy zespołowej
- Omówienie modelu Patricka Lencioniego
- Prezentacja pięciu dysfunkcji: brak zaufania, lęk przed konfliktem, brak zaangażowania, unikanie odpowiedzialności, brak dbałości o wyniki
- Brak zaufania - znaczenie zaufania w zespole
- Lęk przed konfliktem - rola konstruktywnego konfliktu w zespole
- Brak zaangażowania - skutki braku zaangażowania dla zespołu
- Unikanie odpowiedzialności - znaczenie odpowiedzialności w pracy zespołowej
- Brak dbałości o wyniki - identyfikacja celów zespołu i indywidualnych
- Budowanie kultury zespołowej - elementy silnej kultury zespołowej
KOMUNIKACJA W ZESPOLE WIELOPOKOLENIOWY
- Komunikacja w sprawnie działającym zespole wielopokoleniowym
- Budowanie zaufania i warunków do otwartej komunikacji
- Rozmawiają ze sobą – jak przygotować się do rozmowy z pracownikiem
- Zasady skutecznego komunikowania się. Sposoby konstruowania jasnych komunikatów słownych i niewerbalnych.
ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM W ZESPOLE WIELOPOKOLENIOWYM
- Specyfika konfliktu w zespole
- Tematy konfliktu
- Zapobieganie konfliktom
- Rozpoznanie sytuacji przedkonfliktowej i konfliktowej
- Stymulowanie sytuacji współzawodnictwa
- Wyciszanie konfliktów
- Strategie pasywne wobec konfliktów
- Strategie aktywne wobec konfliktów
- Wybór i zastosowanie właściwej strategii opanowywania konfliktu
MODUŁ IV (DZIEŃ IV)
ROZMOWY ROZWIJAJĄCE/OCENIAJĄCE
- Jak przygotować się do rozmowy oceniającej
- Narzędzia prowadzenia rozmowy oceniającej/ korygującej
- Komunikacja w rozmowie z pracownikiem
- Etapy rozmowy oceniającej
- Omówienie pozytywnych i negatywnych aspektów oceny
- Sterowanie przebiegiem rozmowy
- Błędy w rozmowach
- Zachowania pracowników – jak przygotować się na trudne sytuacje podczas prowadzenia oceny
- Mówić tak aby nie oceniać – komunikat typu „JA”
- Technika asertywnego przekazywania informacji zwrotnych – FUO
- Otwarta komunikacja podczas prowadzenia oceny okresowej
- Stworzenie atmosfery otwartej komunikacji podczas rozmowy oceniającej
a. Unikanie nieporozumień komunikacji
b. Komunikacja asertywna
c. Aktywne słuchanie pracownika
d. Konstruktywne przekazywanie informacji zwrotnych
- Symulacje rozmów oceniających
- Warsztaty
- Wykorzystanie wyników systemów ocen okresowych – zarządzanie talentami
a. Motywowanie w procesie oceniania
b. Wykorzystanie zapału i kreatywności
c. Zapewnienie wyzwań na miarę talentów
d. Indywidualne traktowanie pracowników
e. Identyfikacja potrzeb rozwojowych, szkoleniowych - plany szkoleń
f. Plany rozwojowe
MODUŁ V (DZIEŃ V)
KLUCZOWE TERMINY I POJĘCIA ZARZĄDZANIA MODELOWANIEM PROCESÓW.
- Modelowanie procesu, zarządzanie procesowe, doskonalenie procesów.
- Działania w ramach zarządzania procesowego.
- Model przebiegu pracy.
- Kluczowe korzyści z zarządzania modelowaniem procesów.
- Etapy projektu doskonalenia procesów.
PODSTAWOWE ZASADY LEAN MANAGEMENT I KAIZEN.
- Wprowadzenie do idei Lean w przedsiębiorstwie.
- Co to jest właściwie Kaizen – zestaw metod i narzędzi optymalizacyjnych.
- Korzyści z wykorzystania Kaizen.
- Techniki zbierania i analizy informacji.
- Karta rozwiązania problemu.
- Warsztaty Kazein – droga do szybkich udoskonaleń:
-Zdefiniowanie obszaru usprawnień.
- Analiza i selekcja kluczowych problemów.
- Identyfikacja powodów usprawnień.
-Zaplanowanie środków zaradczych.
-Implementacja.
-Porównanie rezultatów.
-Standaryzacja.
- Zespoły Kazein – wykorzystanie potencjału interdyscyplinarnych zespołów na rzecz ponoszenia efektywności procesów.
- Wdrażanie usprawnień i ich znaczenie na rzecz zwiększenia produktywności i efektywności biznesowej.
- 10 podstawowych zasad Kaizen i ich praktyczne możliwości zastosowania w przedsiębiorstwie.
PROJEKTOWANIE STRUMIENIA WARTOŚCI.
- Strumień wartości – a właściwie, co to takiego?
- Mapowanie i definiowanie aktualnych procesów biznesowych.
- Projektowanie stanu przyszłego i definiowanie głównych ról zgodnie ze strumieniem wartości.
- Interdyscyplinarne zespoły obsługujące strumień wartości.
STANDARYZACJA PRACY W PROCESACH WSPIERAJĄCYCH.
- Cel standaryzacji pracy – smutna konieczność czy podstawa do właściwych zmian?.
- Analiza procesów pod kontem poszukiwania ograniczeń.
- Instrukcja tworzenia standardów w procesach wspierających – czyli krok po kroku w kierunku doskonałości.
IDENTYFIKACJA PRZEBIEGU WARTOŚCI W PROCESACH BIUROWYCH I USŁUGOWYCH.
- Wariantowość przepływu aktywności w procesach biurowych i usługowych.
- Techniki grupowania zadań i unifikacja przepływów.
- Identyfikowanie kluczowych czynności.
- Lean Office w procesach biurowych (5S w biurze, 5S w komputerze).
- Lean w produkcji.
- Wybór technik zarządzania wizualnego.
MODUŁ VI (DZIEŃ VI)
PROJEKTOWANIE SYSTEMU SSĄCEGO ORAZ ELIMINACJA WĄSKICH GARDEŁ DLA PROCESÓW.
- Projektowanie sygnałów wizualnych i ustalenie optymalnego typu systemu ssącego dla organizacji.
- Ustalenie zasad podejmowania decyzji – krytyczne spojrzenie na powszechne praktyki.
- Faza 1. Identyfikacja ograniczeń.
- Faza 2. Zapewnienie widoczności ograniczeń.
- Faza 3. Ustalenie limitów.
- Faza 4. Monitorowanie systemu.
NARZĘDZIA LEAN W PROCESACH WSPIERAJĄCYCH.
- Zapobieganie problemom – analiza przyczyn i skutków wad FMEA.
- Analiza Pareto.
- Metoda Why-why.
- System naprowadzania.
- Listy kontrolne.
- Narzędzia liczące.
- Poka Yoke.
- Definiowanie sekwencji.
- Wskaźniki istotnych warunków.
- System wykrywania niewłaściwego miejsca.
ZASTOSOWANIE LEAN W RÓŻNYCH DZIAŁACH NOWOCZESNEJ ORGANIZACJI – CASE STUDY.
- Doskonalenie procesów sprzedaży i marketingu.
- Doskonalenie procesów w dziale zakupów.
- Doskonalenie procesów w działach produkcyjnych.
- Doskonalenie procesów w dziale rachunkowości.
- Doskonalenie procesów w dziale obsługi Klienta.
- Doskonalenie procesów w dziale HR.
LEAN W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI.
- Podejście klasyczne do zarządzania projektami a podejście Lean.
- Co się właściwie zmienia? – pryncypia Lean w zarządzaniu projektami.
- Metodyka zarządzania projektami Lean Project Management.
- Iteracyjne wytwarzanie produktów usługowych w Lean.
- Projektowanie usług zgodnie z metodą wytwórczą 3P.
Usługa realizowana w godzinach zegarowych (1godzina szkolenia = 1 godzinie zegarowej)
Przerwy wliczone są w czas trwania szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 66 BUDOWANIE ZESPOŁU • Identyfikacja zadań lidera w organizacji oraz określenie najważniejszych kompetencji potrzebnych do pełnienia tej roli. • Budowanie swojej roli lidera w grupie. | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 66 •Rozpoznanie własnych predyspozycji do pełnienia roli lidera. Bilans kompetencji pożądanych i posiadanych. •Określenie kierunków osobistej pracy-rozwijanie kompetencji przywódczych | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 66 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 66 •Style kierowania – autodiagnoza, omówienie kwestionariusz •Typy pracowników, a style kierowania – dopasowanie •Czym jest zespół i czym zespół różni się od grupy | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 66 •Czym charakteryzuje się skuteczny zespół •Jakie są fazy rozwoju zespołu i w jakiej fazie jest twój zespół • Jakie zachowania poszczególnych członków zespołu gwarantują zespołowi sukces? | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 66 •Definicja stresu •Dobry i zły stres (eustres i dystres) •Subiektywna natura stresu • Zdefiniowanie własnych sytuacji stresogennych – kwestionariusz •Jak reaguję na stres | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 66 Przerwa obiadowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 66 •Psychologiczne i fizyczne następstwa pozostawania długotrwałego w stresie •Diagnoza przyczyn stresu | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 66 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 66 •Poznawcze i behawioralne strategie radzenia sobie ze stresem •Przyczyny stresu w miejscu pracy •Objawy stresu w miejscu pracy | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 66 •Istota motywacji i korzyści wynikające z efektywnej motywacji. •Czynniki wywołujące zadowolenie i niezadowolenie z pracy | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 66 •Wpływ organizacji i panujących w niej procedur - co motywuje skuteczniej - system czy kierownictwo? •Specyfika motywacji w branży | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 66 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 66 •Prawa motywowania czyli o czym warto pamiętać - demotywatory i mity motywacji • Od pieniędzy do strachu czyli 6 mitów motywacji. •Rutyna wrogiem motywacji. | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 66 •Zarządzanie sytuacyjne K. Blancharda • Style kierowania – autodiagnoza. • Typy pracowników, a style kierowania – dopasowanie. •Prawa motywowania czyli o czym warto pamiętać | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 66 •Psychologia procesu zmiany - dlaczego zmiana jest tak trudna do zaakceptowania przez pracowników? •Reagowanie na zmianę – fazy reakcji pracowników | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 66 Przerwa obiadowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 66 •Rożne postawy pracowników w procesie zmiany •Wpływ zmiany na zachowanie pracowników oraz relacje w zespole (firmie) •Psychologiczne skutki procesu zmiany – zagrożenia i szanse dla firmy | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 66 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 66 •Wymagania wobec kierownika – jak przeprowadzić swoich podwładnych przez proces zmiany •Komunikacja w procesie zmiany | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 66 •Wprowadzenie do koncepcji 5 dysfunkcji pracy zespołowej •Omówienie modelu Patricka Lencioniego •Prezentacja pięciu dysfunkcji. | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 66 •Brak zaufania - znaczenie zaufania w zespole •Lęk przed konfliktem - rola konstruktywnego konfliktu w zespole •Brak zaangażowania - skutki braku zaangażowania dla zespołu | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 66 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 66 •Unikanie odpowiedzialności-znaczenie odpowiedzialności w pracy zespołowej •Brak dbałości o wyniki -identyfikacja celów zespołu i indywidualnych •Budowanie kultury zespołowej -elementy. | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 66 •Komunikacja w sprawnie działającym zespole wielopokoleniowym •Budowanie zaufania i warunków do otwartej komunikacji | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 66 •Rozmawiają ze sobą – jak przygotować się do rozmowy z pracownikiem •Zasady skutecznego komunikowania się. Sposoby konstruowania jasnych komunikatów słownych i niewerbalnych. | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 66 Przerwa obiadowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 66 •Specyfika konfliktu w zespole •Tematy konfliktu •Zapobieganie konfliktom | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 66 •Rozpoznanie sytuacji przedkonfliktowej i konfliktowej •Stymulowanie sytuacji współzawodnictwa •Wyciszanie konfliktów | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 66 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 66 •Strategie pasywne wobec konfliktów •Strategie aktywne wobec konfliktów •Wybór i zastosowanie właściwej strategii opanowywania konfliktu | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 66 •Jak przygotować się do rozmowy oceniającej -Narzędzia prowadzenia rozmowy oceniającej/ korygującej -Komunikacja w rozmowie z pracownikiem -Etapy rozmowy oceniającej | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 66 -Omówienie pozytywnych i negatywnych aspektów oceny -Sterowanie przebiegiem rozmowy Błędy w rozmowach -Zachowania pracowników – jak przygotować się na trudne sytuacje podczas prowadzenia oceny | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 66 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 66 •Mówić tak aby nie oceniać – komunikat typu „JA” •Technika asertywnego przekazywania informacji zwrotnych – FUO | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 66 •Otwarta komunikacja podczas prowadzenia oceny okresowej -Stworzenie atmosfery otwartej komunikacji podczas rozmowy oceniającej -Unikanie nieporozumień komunikacji | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 66 Przerwa obiadowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 66 •Symulacje rozmów oceniających •Warsztaty | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 66 •Wykorzystanie wyników systemów ocen okresowych – zarządzanie talentami -Motywowanie w procesie oceniania Wykorzystanie zapału i kreatywności -Zapewnienie wyzwań na miarę talentów | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 66 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 66 -Indywidualne traktowanie pracowników -Identyfikacja potrzeb rozwojowych, szkoleniowych - plany szkoleń -Plany rozwojowe | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 66 1. KLUCZOWE TERMINY I POJĘCIA ZARZĄDZANIA MODELOWANIEM PROCESÓW. •Modelowanie procesu, zarządzanie procesowe, doskonalenie procesów.•Działania w ramach zarządzania procesowego.•Model przebiegu pracy. | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 66 • Kluczowe korzyści z zarządzania modelowaniem procesów. •Etapy projektu doskonalenia procesów. | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 66 •Wprowadzenie do idei Lean w przedsiębiorstwie. •Co to jest właściwie Kaizen •Korzyści z wykorzystania Kaizen. •Techniki zbierania i analizy informacji. •Karta rozwiązania problemu. | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 66 Przerwa kawowa | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 66 •Warsztaty Kazein: -Zdefiniowanie obszaru usprawnień -Analiza i selekcja kluczowych problemów -Identyfikacja powodów usprawnień -Środki zaradcze. -Implementacja -Porównanie rezultatów -Standaryzacja. | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 66 • Zespoły Kazein – wykorzystanie potencjału interdyscyplinarnych zespołów na rzecz ponoszenia efektywności procesów. | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 66 Przerwa obiadowa | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 66 • Wdrażanie usprawnień i ich znaczenie na rzecz zwiększenia produktywności i efektywności biznesowej. • 10 podstawowych zasad Kaizen i ich praktyczne możliwości zastosowania w przedsiębiorstwie. | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 66 •Strumień wartości – a właściwie, co to takiego? •Mapowanie i definiowanie aktualnych procesów biznesowych. | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 66 Przerwa kawowa | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 66 •Projektowanie stanu przyszłego i definiowanie głównych ról zgodnie ze strumieniem wartości. •Interdyscyplinarne zespoły obsługujące strumień wartości. | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 66 •Cel standaryzacji pracy •Analiza procesów pod kontem poszukiwania ograniczeń. •Instrukcja tworzenia standardów w procesach wspierających–czyli krok po kroku w kierunku doskonałości. | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 66 •Wariantowość przepływu aktywności w procesach biurowych i usług•Techniki grupowania zadań•Identyfikowanie klucz. czynności•Lean w procesach biurowych i produkcji•Wybór technik zarządzania wizualnego | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 66 •Projektowanie sygnałów wizualnych i ustalenie optymalnego typu systemu ssącego dla organizacji. •Ustalenie zasad podejmowania decyzji – krytyczne spojrzenie na powszechne praktyki. | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 66 •Faza 1. Identyfikacja ograniczeń. •Faza 2. Zapewnienie widoczności ograniczeń. •Faza 3. Ustalenie limitów. •Faza 4. Monitorowanie systemu. | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 66 Przerwa kawowa | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 66 •Zapobieganie problemom – analiza przyczyn i skutków wad FMEA. •Analiza Pareto. •Metoda Why-why. •System naprowadzania. •Listy kontrolne | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 66 •Narzędzia liczące. •Poka Yoke. •Definiowanie sekwencji. •Wskaźniki istotnych warunków. •System wykrywania niewłaściwego miejsca. | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 66 •Doskonalenie procesów sprzedaży i marketingu. •Doskonalenie procesów w dziale zakupów. •Doskonalenie procesów w działach produkcyjnych. | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 66 Przerwa obiadowa | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 66 •Doskonalenie procesów w dziale rachunkowości. •Doskonalenie procesów w dziale obsługi Klienta. •Doskonalenie procesów w dziale HR. | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 66 •Podejście klasyczne do zarządzania projektami a podejście Lean. •Co się właściwie zmienia? – pryncypia Lean w zarządzaniu projektami. •Metodyka zarządzania projektami Lean Project Management. | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 66 Przerwa kawowa | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 66 •Iteracyjne wytwarzanie produktów usługowych w Lean. •Projektowanie usług zgodnie z metodą wytwórczą 3P. | Prowadzący Karol Helowicz | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 66 Test wiedzy z tematyki omawianej na szkoleniu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto45,83 PLN
- Koszt osobogodziny netto45,83 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Kacprzak
Karol Helowicz
Absolwent Politechniki Gdańskiej – Wydział Zarządzania i Ekonomii, certyfikat train the trainer, konsultant i Trener biznesowy. Specjalizuje się w szkoleniach z merchandisingu oraz zarządzania strategicznego i operacyjnego głównie w sieciach handlowych.
Emperia Holding S.A. PSD S.A 2008- 2012: integracja struktur Społem w grupę zakupową Emperia Holding S.A. : projektowanie i wdrażanie procesów biznesowych; koordynacja i realizacja programu szkoleń (profesjonalnej obsługi, zarządzania asortymentem, zarządzanie personelem). Jako Trener wewnętrzny przeprowadził w Geant Polska ok. ok 120 dni szkoleniowych z zarządzania personelem, obsługi klienta, technik sprzedaży, trudnego klienta w różnych działów w latach 2004-2009, dla Emperii Holding ok 100 dni szkoleniowych w latach 2009-2011, dla Eurocashu ponad 100 dni szkoleniowych w latach 2010 – 2014 z zakresu zarządzania personelem, obsługi klienta, technik sprzedaży.
Posiada doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń o tej samej lub pokrewnej tematyce zdobyte nie wcześniej niż 5 lat wstecz od rozpoczęcia publikowanej usługi. Zrealizowała ponad 200h szkoleń w okresie ostatnich 24m-cy z tego samego tematu lub pokrewnych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w postaci, skryptu/prezentacji, notesu i długopisu oraz wszelkich narzędzi i dokumentacji wytworzonej przez uczestników zostaną przekazane podczas szkolenia.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi tj. symulacje, case study, scenki treningowe, ćwiczenia grupowe indywidualne, gry i filmy szkoleniowe, dyskusje, analizy doświadczeń uczestników, dzięki czemu zdobędą wiedzę oraz rozwiną umiejętności, postawy i zachowania.
Podczas szkolenia przewidziane są:
2 przerwy kawowe x 15 min
1 przerwa x 30 min
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi